abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31350594
ANGOLA. al jaren fan van Akwa
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 08:53:46 #82
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31352482
Jongens, La Paz ligt in Bolivia toch, of vergis ik me nou?

Verder geloof ik niet dat Tsjechie direct is geplaatst wanneer ze winnen. De 2 beste nummers 2 gaan door, is het niet? En volgens mij zijn dat Engeland en wanneer Zweden wint zijn zij dat. Ik kan het mis hebben hoor, maar volgens mij heeft Tsjechie 3 wedstrijden verloren waar Zweden 2 verloren heeft.

Daarnaast vind ik het jammer dat Engeland erbij is. Samen met Frankrijk heb ik gewoon een hekel aan dat team. Maargoed, dat krijg je in zo'n uiterst zwakke poule waar je in Oostenrijk je voorname concurrent voor de 2e plaats hebt. Maar als je in zo'n groep niet eens eerste kan worden, verdien je het gewoon niet, in tegenstelling tot bijvoorbeeld de nummer 3 in de poule van Turkije, Griekenland, Denemarken en Oekraine. Uitermate trieste prestatie van de Engelsen in elk geval.

Daarnaast hink ik een beetje op twee gedachten wat Australie betreft. Ik hou wel van die kritiek op Hiddink, en dat mag van mij wel tot na het WK duren. Dus laat hen ook maar naar het WK gaan. Hoewel ik dan wel Uruguay zou missen. Chili of Colombia interesseren me totaal niet.

Verder hoop ik nog dat de Russen een kwalificatie uit het vuur weten te slepen. Is toch een land wat er qua historie zeker bij hoort.

En Ierland mag wat mij betreft de plaats van Frankrijk in gaan nemen. Had Schotland er ook wel eens bij willen hebben, want ook de tweede plek in hun poule is nou nooit echt een aansprekend land, Noorwegen.
pi_31352608
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 08:53 schreef twi het volgende:
Jongens, La Paz ligt in Bolivia toch, of vergis ik me nou?
Je hebt gelijk, ben er met m'n hoofd niet bij
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_31352623
Ierland moet er ook nog bij
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 09:06:52 #85
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31352677
Ach, wij spelen hier in Nederland onder zeeniveau, daar hoor je anderen ook niet over klagen
pi_31352769
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 09:06 schreef twi het volgende:
Ach, wij spelen hier in Nederland onder zeeniveau, daar hoor je anderen ook niet over klagen
Kijk, hier moeten we weer heel veel zuipen om ladder te worden
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_31364096
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 09:02 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, ben er met m'n hoofd niet bij
Quitto ligt ook hoger dan de meeste andere steden en dat is een voordeel.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31375571
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 19:08 schreef methodmich het volgende:

[..]

Quitto ligt ook hoger dan de meeste andere steden en dat is een voordeel.
Het is Quito.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_31378472
Is toch geweldig dat Polen zich heeft gekwalificeerd voor het WK 2006! Wordt een gezellige boel daar in Duitsland met de Nederlandse, Engelse en Poolse fans......
volgende wedstrijden:
pi_31378536
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 13:17 schreef PLAE@ het volgende:

Ik vind het jammer dat Senegal er niet bij is en mooi dat de Marokkanen het niet gehaald hebben.

Het enige leuke aan Marokko op het wk had Nederland - Marokko geweest met gigantische rellen. Op dit gebied valt er overigens wel heel wat van de Polen te verwachten. Die gasten zijn helemaal gestoord.
ben je de Nederlandse rellen vergeten ??
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 10:31:58 #91
67174 Dos37
Come on Twente
pi_31378581
Ik vind het allemaal redelijke landen tot nu toe. Gelukkig wel een paar verassingen ik hoop nog op dat land van Don Leo
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  woensdag 12 oktober 2005 @ 10:34:01 #92
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31378619
Een poule met Nederland, Zuid Korea, Trinidad en Australie zal wel niet tot de mogelijkheden behoren qua regelgeving?
pi_31379105
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 10:34 schreef twi het volgende:
Een poule met Nederland, Zuid Korea, Trinidad en Australie zal wel niet tot de mogelijkheden behoren qua regelgeving?
Dat zou mooi zijn zeg, tegen het Korea van Advocaat (dé wissel wordt dan Park eruit en Song erin bij een 2-1 achterstand waarschijnlijk, waardoor we nog met 3-2 winnen)
  woensdag 12 oktober 2005 @ 11:00:14 #94
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_31379139
Ik hoop nog op Tsjechië, Spanje, Zwitserland en Denemarken. Oekraïne en Servië (ga ik van uit) vind ik wel tof.
De Afrikaanse landen zijn allemaal even tof, dus mij om het even.
De Aziatische landen kan ik meestal niet zoveel mee.
Ik vind het raar dat er zoveel uit de CONCACAF zone mee mogen doen, terwijl daar maar 2 teams WK waardig zijn.
Zuid-Amerika: als Argentina en Brasil er maar bij zijn.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_31379207
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 10:27 schreef spurs het volgende:
Is toch geweldig dat Polen zich heeft gekwalificeerd voor het WK 2006! Wordt een gezellige boel daar in Duitsland met de Nederlandse, Engelse en Poolse fans......
Het is algemeen bekend dat supporters van Oranje zich prima gedragen. Het gerel begint pas bij clubwedstrijden.
En de andere drie zorgen voor genoeg chaos voor jaren napraten gok ik
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_31379246
Ik hoop nog op Uruguay voor de play-offs tegen Australie. En dan Uruguay dan wint natuurlijk.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 12 oktober 2005 @ 11:29:23 #97
132379 Stew
Heldenzeit
pi_31379786
Hmm, eens even kijken.
Over het algemeen ben ik wel tevreden, al is de afvaardiging uit Afrika wel verrassend en afgezien van Ivoorkust voor mij tamelijk onbekend. Vind het wel leuk dat Polen er weer een keertje bij is, spelen ook best aardig voetbal. Oekraïne had niet gehoeven voor mij, maar hebben gewoon een goede kwalificatie gespeeld. En daar komt het natuurlijk ook op neer, alle landen die zich plaatsen hebben dat zelf verdiend.

Hoop verder nog op: Urugauy (vanwege de historie), Denemarken, Ierland, Frankrijk en Turkije. Trinidad en Tobago zou de leuke exoot kunnen zijn waarvan elk WK er eigenlijk één nodig heeft
Hat irgendwer gesagt es wäre Zeit für Helden?
pi_31381151
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 11:03 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Het is algemeen bekend dat supporters van Oranje zich prima gedragen. Het gerel begint pas bij clubwedstrijden.
En de andere drie zorgen voor genoeg chaos voor jaren napraten gok ik
Jaaa tussen Duitsers en Nederlanders gaat het ook altijd goed.......EK '88 ook, vraag maar even na aan mensen die in Hamburg zijn geweest of in '92 in Zweden tussen Nederlanders en Duitsers....
volgende wedstrijden:
pi_31381392
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 12:21 schreef spurs het volgende:

[..]

Jaaa tussen Duitsers en Nederlanders gaat het ook altijd goed.......EK '88 ook, vraag maar even na aan mensen die in Hamburg zijn geweest of in '92 in Zweden tussen Nederlanders en Duitsers....
Hammmm, dat zijn allemaal dingen in de buurt (zoals WK nu dus ook). Het is te bereizen voor het tuig. Want het WK 1994 en verder is altijd prima verlopen geloof ik.
Je hebt misschien een punt. Maar ik hoop het niet.
pi_31385292
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 12:30 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Hammmm, dat zijn allemaal dingen in de buurt (zoals WK nu dus ook). Het is te bereizen voor het tuig. Want het WK 1994 en verder is altijd prima verlopen geloof ik.
Van mij hoeft het ook niet, maar ik denk dat er toch wel wat zal gebeuren tijdens het WK '06....
volgende wedstrijden:
  woensdag 12 oktober 2005 @ 15:25:56 #101
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_31385468
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 12:30 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Hij heeft een punt .
  woensdag 12 oktober 2005 @ 17:18:17 #102
67174 Dos37
Come on Twente
pi_31387301
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 11:05 schreef zjroentje het volgende:
Ik hoop nog op Uruguay voor de play-offs tegen Australie. En dan Uruguay dan wint natuurlijk.
Waarom ik zou het Australie juist een keer gunnen.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_31395753
Ik zie deze landen het liefst op het WK

Europa
-Zweden
-Polen
-Rusland
-Nederland
-Duitsland
-Italie
-Spanje
-Portugal
-Kroatie
-Servie
-Griekenland
-Oekraine
-Turkije
-Tsjechie
-Danemarken
-Frankrijk

Afrika
Nigeria
Ivoorkust
Tunesie
Kameroen
Marokko

Zuid Amerika
Uruguay
Parguay
Brazilie
Argentinie
Columbia

Overige
Australie
Zuid-Korea
Japan
VS
Mexico
Iran

Het aantal plaasten voor de Noord-Amerikaanse en Aziatische landen moet worden verminderd imo.

[ Bericht 1% gewijzigd door Timmehhh op 12-10-2005 23:37:15 ]
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
pi_31395873
We worden waarschijnlijk weer geen groepshoofd, net zoals op het EK. Nederland wordt weer hard genaaid, we staan fucking 2de op fifa word ranking
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
  woensdag 12 oktober 2005 @ 23:09:10 #105
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31396340
Oezbekistan heeft 0-0 gespeeld in en tegen Bahrein. Thuis werd het 1-1, dus Bahrein gaat door.
Het treurige is dat wanneer die thuiswedstrijd (de eerste eindigde in 1-0) van Oezbekistan niet werd overgespeeld wegens een scheidsrechterlijke dwaling, dan zou Oezbekistan de play-off moeten spelen tegen de nummer 4 van de CONCACAF-zone.

Nu gaat dus dat Bahrein door , ipv het über-stoere Oezbekistan . Met Bahrein ben ik dus niet blij .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_31396391
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 22:55 schreef Timmehhh het volgende:
We worden waarschijnlijk weer geen groepshoofd, net zoals op het EK. Nederland wordt weer hard genaaid, we staan fucking 2de op fifa word ranking
Ach ja, als je wereldkampioen wil worden, moet je van iedereen kunnen winnen dus zoveel maakt het niet uit imo
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_31396478
quote:
Waar heb je dat van?
That's all folks!
pi_31396507
Zei de commentator van Eurosport.
pi_31396584
Als we ervan uitgaan dat Spanje het WK haalt.
pi_31396739
quote:
Doe niet zo belachelijk. Als we geen groepshoofd zijn dan hebben we in ieder geval in de eerste ronde al een sterke opponent, dan kunnen we kijken waar we staan. In het slechtste geval worden we dan tweede. Ik zou me er niet druk om maken Nederland is namelijk toch wel sterker dan de meeste mogelijke groepshoofden. (Ik hoop alleen niet op Brazilië of Argentinië, dat vind ik meer een halve finale opponent)
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_31396942
Het gaat erom dat we wereldkampioen worde en daarvoor moet je veel geluk hebben, daar helpt dit niet bij natuurlijk. Dadelijk komen in een poule met Mexico en Argentinie of zo, dan gaan we het nog lastig krijgen. En als we dan nog als tweede doorgaan komen we de volgende ronde de nummer 1 van de andere poule tegen en zijn we als het even tegenzit in de 1/8ste finale al uitgeschakeld zijn. Sterke tegenstanders heb ik liever pas in de kwartfinale, nog fijnder zou halve finale zijn.

In Portugal vlogen we er ook bijna in de eerste ronde uit als de Tjechen ons niet hadden geholpen. Daar werden de groephoofden wel aangewezen op postie van de wereldranglijst en vielen we dus buiten de boot. Nu staan we hoog in de ranking en hebben ze weer iets anders verzonnen
pi_31397709
Van mij had Guatemala, Trinidad & Tobago of Bahrein niet gehoeven ondanks Don Leo. Eén van deze landen komt sowieso op het WK terecht.

Ik had ook liever Senegal gezien dan Togo en Nigeria boven Angola.
pi_31413860
Uruguay of Australië, dat is een lastige.

Trinidad mag van mij ipv Bahrein.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31414946
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 17:45 schreef Shreyas het volgende:
Verder ben ik heel blij met de afwezigheid van België, ze denken dat ze kunnen voetballen en elk WK zijn ze er ook weer bij, wat die gedachte alleen maar versterkt, maar ze kunnen er echt helemaal niets van. Verder spelen ze ook laf-voetbal (Het geljke spel van 1998 werd door hun beschouwd als overwinning, een ploeg met zo een mentaliteit heeft niets te zoeken op een WK, ze lagen er in de eerste ronde daarom ook terecht uit, want Nederland en Mexico gingen door). Dus heel mooi dat ze na het EK ook het WK missen.
wk's van 82 , 86, 90 en 94 vergeten ?? Was niet echt laf voetbal toen leek me Op wk 90 zelfs na brazilie verkozen tot best voetballende ploeg van het tornooi.
98 en 02 waren inderdaad zwak. Al hebben de Rode Duivels in 02 Brazilie wel op de rand vd afgrond gebracht. Daarom vind ik dat Belgie op de meeste wk's alles behalve een grijze ploeg is.
Is voor het eerst sinds 1978 dat de Rode Duivels er niet bij zijn, dus zijn ze zeker en vast een gemiste ploeg.
Ook Kameroen en Nigeria zijn enigszins vaste klanten die ontbreken.
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
pi_31415050
Ik hoop nog op Trinidad & Tobago en Australië.

Er zitten wel een hoop landen tussen waar ik niet warm of koud van word.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 18:18:23 #116
69315 raistlin6
Met dank aan Olga (heldin)
pi_31415133
Sverige (inhoudelijk hoef je van mij weinig te verwachten vandaag, ik ben blij)
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
pi_31417007
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 17:51 schreef i-spy24 het volgende:
Nederland = Marco van Basten
Australie = Guus Hiddink
Zuid-Korea= Dick Advocaat
Trinidad&T= Leon Beenhakker
Deze 4 landen kunnen zeker niet bij elkaar in één poule komen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')