abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31317449
Ben erg blij dat landen als Angola, Ghana en Togo erbij zitten. Die spelen met hun hart en met 1000% procent inzet. Heerlijk om strijd in combinatie met leuke combinaties te zien. .
Hoi.
pi_31317464
Ik vind het wel leuk die Afrikaanse debutanten, maar misschien zijn het er wel teveel in een keer. Ivoorkust vind ik op dit moment een goeie ploeg hebben en er spelen ook aansprekende spelers zoals Kalou, Drogba en Toure. Ghana heeft volgens mij ook wel wat aardige spelers dus dat vind ik ook wel leuk dat zij er een keer bij zijn, want op jeugdtoernooien doen ze het meestal wel aardig. Van Togo ken ik alleen de spits Adebayor, die heb ik aan het werk gezien tijdens Willem II - Monaco. Goeie en sterke spits. Van Angola ken ik echt helemaal niemand, dus die hadden van mij niet zo gehoeven. Had dan liever Nigeria gezien. En ook jammer dat Senegal er niet bij is, die deden het vrij goed vorige wk.

Van azie hebben we eigenlijk dezelfde ploegen weer. Ik verwacht alleen van Japan mooie resultaten. Die hebben het de Brazilianen tijdens de confed. cup nog vrij lastig gemaakt. De rest gaat er de eerste ronde uit denk ik.

Europa heeft ook weer de standaard deelnemers. Alleen Oekraine debuteert, mooi om Shevchenko een keer op een WK te zien.

Noord Amerika en Zuid Amerika heeft ook de standaard deelnemers, ik hoop dat Trinidad zich ook nog plaatst, want op Bahrein, Oezbekistan of Guatemala zit ik ook niet te wachten. Dan maar het team met een nederlandse coach. Verder hoop ik ook dat Australie zich kwalificeert.
  Trouwste user 2022 zondag 9 oktober 2005 @ 21:39:52 #43
7889 tong80
Spleenheup
pi_31317548
Maar het is vaak leuk om landen te leren kennen.Vroeger hadden we geen tv-beelden uit 200 lkanden en leerde je spelers pas op het WK kennen. Dat gebeurt nu weer. Daar verheug ik me op.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_31317560
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 21:35 schreef tong80 het volgende:

[..]

Colombia kan nog vijfde worden net als Chili en Uruquay dacht ik en daardopor tegen Australië in de play off. Of heb ik het fout ?

Ow, als dat waar is heb ik er even naast gekeken.
En ik zou het niet erg vinden als Frankrijk een keer ontbrak maar ja, dat zal voorlopig nog niet gebeuren.
Koning.
pi_31318074
Dat Nigeria en Kameroen er niet bij zien doet pijn..
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  Trouwste user 2022 zondag 9 oktober 2005 @ 22:16:14 #46
7889 tong80
Spleenheup
pi_31318604
Jas maar daar staat tegenover dat we nieuwe spelers gaan leren jkennen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_31320166
Leuk al die nieuwe Afrikaanse landen, alleen de uitschakeling van Kameroen vind ik jammer. Dat is imo het enige Afrikaanse land wat echte potten had kunnen breken op het WK en misschien wel de Europees/Latijns-Amerikaanse hegemonie kunnen doorbreken. In Zuid-Amerika had ik graag Colombia en Uruguay willen zien ipv Paraguay en Ecuador. In Europa zou ik graag zien dat Spanje het niet gaat redden.
pi_31321532
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 23:07 schreef Barnet_Bee het volgende:
Leuk al die nieuwe Afrikaanse landen, alleen de uitschakeling van Kameroen vind ik jammer. Dat is imo het enige Afrikaanse land wat echte potten had kunnen breken op het WK en misschien wel de Europees/Latijns-Amerikaanse hegemonie kunnen doorbreken. In Zuid-Amerika had ik graag Colombia en Uruguay willen zien ipv Paraguay en Ecuador. In Europa zou ik graag zien dat Spanje het niet gaat redden.
Voor Kameroen vind ik de wijze waarop ze zijn uitgeschakeld vooral jammer. Ik geloof niet dat er momenteel een Afrikaans land is (welke dan ook) die kans heeft op de wereldtitel.
Ik zie ook liever Colombia op het WK, liever geen Uruguay en Ecuador.
Spanje moet het wel redden vind ik, dat land hoort gewoon op het WK.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  maandag 10 oktober 2005 @ 10:13:33 #49
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_31328307
Ik ben volgens mij de enige hier die Australie liever niet op het WK ziet?
  maandag 10 oktober 2005 @ 10:17:03 #50
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31328368
alleen Polen doet me niks. Hoop wel dat Don Leo meedoet. Ome Guus kan me gestolen worden
  maandag 10 oktober 2005 @ 10:17:14 #51
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31328370
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 10:13 schreef pfaf het volgende:
Nee hoor
  maandag 10 oktober 2005 @ 10:18:39 #52
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_31328408
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 18:27 schreef Ronaldsen het volgende:
Als Tsjechie wint van Finland, zijn zij dan ook door eigenlijk?
Ja, Roemenië staat nu 1 punt voor op Tsjechië, maar die zijn al uitgespeeld, dus als Tsjechië wint zijn ze door. Als ze gelijk spelen is Roemenië door geloof ik op basis van onderling resultaat.
A mind with a heart of it's own
pi_31328446
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 10:13 schreef pfaf het volgende:
Het is geen kwestie van liever niet. Ik snap gewoon niet wat ze er wél moeten.
Overtuig mij
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_31328530
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 10:18 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ja, Roemenië staat nu 1 punt voor op Tsjechië, maar die zijn al uitgespeeld, dus als Tsjechië wint zijn ze door. Als ze gelijk spelen is Roemenië door geloof ik op basis van onderling resultaat.
Woei, maar dan hoop ik toch dat Tsjechië doorgaat hoor. Het is gewoon een sterke ploeg die hoort op het WK.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  maandag 10 oktober 2005 @ 10:27:33 #56
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31328573
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 10:18 schreef DrMarten het volgende:

[..]

onderling resultaat is idd in het voordeel van Roemenie (2-0 thuis, 1-0 verlies in Tsjechie)
  maandag 10 oktober 2005 @ 11:25:18 #57
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_31329806
EUROPA

Veel standaardlanden zijn al gekwalificeerd en er zijn nog wat leuke kanshebbers voor een plekje op het WK. Oekraine gun ik het, omdat een van de beste spitsen ter wereld (op dit moment dan) gewoon op een WK aanwezig moet zijn. Ik hoop ook dat Servie-Montenegro nog doorgaat.

Ik hoop stiekem dat Frankrijk zich weer eens verslikt, net als in 1994.

ZUID-AMERIKA

Brazilië en Argentinië zijn vaste deelnemers.Ik heb totaal niks met Paraguay. Ecuador mag van mij wel meedoen en van dat voordeel dat was toch Bolivia (die in La Paz spelen op grote hoogte). Ik hoop dat Uruguay, fantastische shirts en historie, het haalt eventueel ten koste van Australie.

AZIË

Iran, Saudi-Arabië, Zuid-Korea en Japan zijn duidelijk de sterksten daar maar echt veel kans geef ik ze niet. Bahrein of Oezbekistan dan ga ik voor Oezbekistan.

CONCACAF

Mexico en VS is leuk dat ze er weer bij zijn. Ik heb niets met Costa Rica en ik had liever een ander land gehad. Trinidad zou trouwens wel leuk zijn als verrassing.

AFRIKA

Afrika is toch het continent van de verrassingen met een boel landen die aan elkaar gewaagd zijn. Togo gun ik het wel en van Angola ken ik dus echt niemand . Het is jammer dat Nigeria en Senegal (was mijn favoriet op het vorige WK) er niet bij zijn. Ivoorkust is ook echt top, ze zijn er eindelijk een keer bij en tof dat de truc om Kameroen aan een WK-plek te helpen niet gewerkt heeft . Tunesië of Marokko maakt me niet veel uit, hoewel ik nu geen last heb van toeterende marokkanen
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  maandag 10 oktober 2005 @ 11:32:57 #58
15263 ruudjuh31
trots op z'n dochtertje!!
pi_31329956
Bij Angola speelt Mantorras de spits van Benfica
geen gekke speler een soort Kanu
An expert is one who knows more and more about less and less until he knows absolutely everything about nothing. - Murphy's Law
pi_31330167
De Afrikaanse landen gaan ook dit WK weer ten onder. Er is geen enkel team wat een fatsoenlijke verdediging op de been kan brengen. Het Afrikaanse continent is verder dan ooit verwijderd van een eventuele wereldkampioen. Nigeria was er een paar jaar geleden dichtbij, maar door wanbeleid bij de Nigeriaanse bond kan men daar weer op nul beginnen.

Dat 1 van de 3 landen Bahrein, Oezbekistan of T&T naar het WK gaat is natuurlijk een schande. Alledrie niks te zoeken op dat niveau. Overigens genant, je kan net zo goed meteen een ticket aan Mexico en de VS geven, wat een beschamende kwalificatiepoule, zo makkelijk.
pi_31331059
Ik ben niet blij met NL als WK deelnemer
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  maandag 10 oktober 2005 @ 12:38:47 #61
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31331459
Ik ben wel blij over het algemeen met de WK-deelnemers. Afrika is wel leuk door de verrassingen en verder hoop ik dat of Oezbekistan of T&T naar het WK gaan. Ze spelen natuurlijk geen rol van betekenis, maar je moet altijd wel één exotisch land hebben op een WK. In 2002 was dat Senegal, in 1998 Jamaica en dat was ook erg geinig om mee te maken .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  maandag 10 oktober 2005 @ 12:45:55 #62
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31331616
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 12:22 schreef DIGGER het volgende:
pi_31331619
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 12:22 schreef DIGGER het volgende:
Grapjas
pi_31331635
Jamaica.. wat een cool shirt hebben/hadden zij..
  maandag 10 oktober 2005 @ 13:06:57 #65
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_31332017
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:43 schreef MaxPower het volgende:
De Afrikaanse landen gaan ook dit WK weer ten onder. Er is geen enkel team wat een fatsoenlijke verdediging op de been kan brengen. Het Afrikaanse continent is verder dan ooit verwijderd van een eventuele wereldkampioen. Nigeria was er een paar jaar geleden dichtbij, maar door wanbeleid bij de Nigeriaanse bond kan men daar weer op nul beginnen.

Dat 1 van de 3 landen Bahrein, Oezbekistan of T&T naar het WK gaat is natuurlijk een schande. Alledrie niks te zoeken op dat niveau. Overigens genant, je kan net zo goed meteen een ticket aan Mexico en de VS geven, wat een beschamende kwalificatiepoule, zo makkelijk.
Senegal kwam toch ook erg verrassend heel erg ver in 2002. Een land moet in een toernooi groeien en wat geluk hebben. Ivoorkust is echt geen slecht voetballand en ze waren al een aantal jaren dichtbij kwalificatie (in '94 nipt uitgeschakeld door Nigeria). Het oranje van Afrika hoort echt wel thuis op het WK.

Bahrein, Oezbekistan of Trinidad zijn nou niet echt aansprekende landen, maar het is een WK en dan heb je weleens een vreemde eend ertussen, dat vind ik persoonlijk ook de charme van een WK. Saudi-Arabië is nou ook niet echt een hoogvlieger en Zuid-Korea is ook een opvulland (op 2002 na)
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_31332156
zweden moet naar het WK, voor de rest kunnen die kleine landjes me gestolen worden want die gaan toch alleen maar verdedigen
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
  maandag 10 oktober 2005 @ 13:17:54 #67
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_31332254
Ik vind het jammer dat Senegal er niet bij is en mooi dat de Marokkanen het niet gehaald hebben.

Het enige leuke aan Marokko op het wk had Nederland - Marokko geweest met gigantische rellen. Op dit gebied valt er overigens wel heel wat van de Polen te verwachten. Die gasten zijn helemaal gestoord.
pi_31332403
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 13:17 schreef PLAE@ het volgende:

Ik vind het jammer dat Senegal er niet bij is en mooi dat de Marokkanen het niet gehaald hebben.

Het enige leuke aan Marokko op het wk had Nederland - Marokko geweest met gigantische rellen. Op dit gebied valt er overigens wel heel wat van de Polen te verwachten. Die gasten zijn helemaal gestoord.
Ik denk idd dat zelfs de Engelsen en Duitsers nog een puntje kunnen zuigen aan dat tuig.
Niet dat het iets met voetbal te maken heeft.
pi_31332436
Volgens mij valt dat bij de Poolse elftal wel mee. Bij de clubs als Legia is het inderdaad tuig.
pi_31332450
Het ziet er voor de Turken ook niet heel gunstig uit, of zijn die al definitief uitgeschakeld?

Geen toeterende Turken en geen toeterende Marokkanen in de straten, mooi rustig
A mind with a heart of it's own
pi_31332588
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 13:27 schreef DrMarten het volgende:
Het ziet er voor de Turken ook niet heel gunstig uit, of zijn die al definitief uitgeschakeld?

Geen toeterende Turken en geen toeterende Marokkanen in de straten, mooi rustig
Nou, ik zie Turkije graag voetballen, hoor. En dan mogen ze van mij ook best toeteren en feesten. Feestende Turken zijn leuk!
pi_31332686
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 13:27 schreef DrMarten het volgende:
Woensdag winnen, en dan plaatsen ze zich sowieso voor de playoff dacht ik.
  maandag 10 oktober 2005 @ 13:47:39 #73
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_31332886
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 13:34 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Nou, ik zie Turkije graag voetballen, hoor. En dan mogen ze van mij ook best toeteren en feesten. Feestende Turken zijn leuk!
Beter dan Marokkanen in ieder geval
pi_31333171
Ik hoop dat Turkije er nog bij komt, goed team, bewezen ze ook weer tegen Duitsland en ze speelden mooi voetbal. Australie en Servië-Montenegro er bij en het wordt een geweldig wk (Spanje en Frankrijk zulleen zich wel plaatsen)
pi_31333238
Europese deelnemers: alleen met Polen heb ik niks, voor de rest wel mooie ploegen die al geplaatst zijn.

Zuid-Amerikaanse deelnemers: Brazilië en Argentinië natuurlijk mooi dat ze erbij zijn. Ecuador, Colombia, Chili en Uruguay zijn me om het even. Daarom vind ik Ecuador wel oke. Australië moet er wel bij zijn in Duitsland.

Azië: Op Japan en Zuid-Korea na heb ik niet veel met de Aziatische deelnemers.

CONCACAF: Mexico en VS erbij is leuk, verder boeit Costa Rica met niet zo. T&T hoeft er van mij niet bij, voetballend te zwak. Maar dat kan ook voor Bahrein en Oezbekistan gezegd worden.

Afrika: leuk dat Togo en Angola meedoen, maar het zal waarschijnlijk toernooiopvulling zijn. Dan had ik toch liever Nigeria erbij gezien. Dat Kameroen er niet bij is vind ik niet erg, die kunnen me voetballend niet echt bekoren. Tunesië hoort er wel bij, maar ook die vind ik niet leuk spelen.
That's all folks!
pi_31334156
Ik ben eigenlijk wel blij dat Kameroen, Nigeria, Marokko het niet gehaald hebben (hoewel ik het wel jammer vind van Senegal)

De vanzelfsprekendheid waar deze landen zich steeds denken te kunnen plaatsen is eraf. Dit is goed voor het niveau van het (landen)voetbal in Afrika.
Bij de volgende kwalificatie zijn er dus meer landen die ooit naar de eindronde zijn geweest en dat betekent dan niemand zich meer bij komende kwalificatie arrogantie kan veroorloven maar vol aan de bak moet.

De toernooiervaringen van meerdere landen zal de concurrentie en dus het niveau de komende jaren alleen maar goed doen.
-------Practice Mindfulness-------
pi_31339907
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 19:55 schreef Sloggi het volgende:

[..]

?
Spelen op grote hoogte thuis, is de rest niet aan gewend.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31344178
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 19:28 schreef methodmich het volgende:

[..]

Spelen op grote hoogte thuis, is de rest niet aan gewend.
3000 Meter hoogte om het even te verduidelijken (La Paz), zit je dus direct met een hele andere samenstelling van de lucht (zuurstof)
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_31348098
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 22:09 schreef DIGGER het volgende:

[..]

3000 Meter hoogte om het even te verduidelijken (La Paz), zit je dus direct met een hele andere samenstelling van de lucht (zuurstof)
Dat doet Peru ook.

'Op zo'n plek ben je van een biertje helemaal lam', aldus een Peruaanse vriend van me ter verklaring van het voordeel.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_31348232
Kan me weinig schelen, elk land heeft zich geplaatst omdat ze het verdienen, dat bv kameroen het laat liggen is hun eigen schuld natuurlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')