Andersom. Als wi j wereldkampioen worden, zoek ik de kerk maar weer eens opquote:Op zondag 9 oktober 2005 03:29 schreef star_gazer het volgende:
Ja we gaan! En nogmaals: Als God bestaat worden WIJ kampioen in Duitsland
die bestaat niet dus gooi die illusie maar weer de kast in.quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:29 schreef star_gazer het volgende:
Dat roepen ze in elk land.quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:29 schreef star_gazer het volgende:
Tsja,het blijven boeren...quote:Op zondag 9 oktober 2005 04:30 schreef rubbereend het volgende:
Denk k op de terugweg handig over de dijk te fietsen zodat k mn lamp eraf kan zetten kom k hier in Wamel een hele kudde schapen tegen op de dijk
natuurbeheer schijnt dat te zijn en ach ze gingen netjes aan de kantquote:
quote:
hoe laat is het daar nu ??quote:Op zondag 9 oktober 2005 09:30 schreef popolon het volgende:
Hoi.
Goedenavond.
Ik ga zo slapen denk ik.
Je lijkt zandman wel.quote:
Als ik keus heb uit heel veel echte sport en een paar brommers.quote:
Vandaar het icoontje.quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:13 schreef popolon het volgende:
[..]
Als ik keus heb uit heel veel echte sport en een paar brommers.
Wat zou jij doen?
Als je nou minder je best zou doen, word je misschien op de bank gezetquote:Op zondag 9 oktober 2005 10:38 schreef Againzender het volgende:
mijn sport bestaat vandaag uit het huishouden
Ik ook en lust ook wel taart van ons jarige konijnquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:43 schreef appelsientje het volgende:
Ben wel toe aan een bakje koffie eigenlijk
open er 1 zou ik zeggenquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook en lust ook wel taart van ons jarige konijn
(nog geen topic voor)
Dat mag best (als je op 9 juli 2006 maar meer naar binnen giet)quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:52 schreef Vom het volgende:
Mgguh Hools
Gisteren iets te veel biertjes op Oranje gedronken![]()
Dat is praktisch onmogelijkquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:53 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dat mag best (als je op 9 juli 2006 maar meer naar binnen giet)
En nu?quote:
Vandaag toevallig een leuke preview gezien op MTV. Lijkt me ook een leuke film!quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:03 schreef DIGGER het volgende:
Voor de geinteresseerden een nieuwe boeiende voetbalfilm: Goal - The Kick-off (Vanaf 20 Oktober in de bios).
Dromen of niet, het kan, en dat is een ding dat zeker is...quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:01 schreef Cart_man het volgende:
Nederland weltmeister?
Droom maar lekker verder.
Het toeval is dat ik op 9 juli jarig ben... er zou geen betere kado zijn dan dat NL Kampioen zou wordenquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:53 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dat mag best (als je op 9 juli 2006 maar meer naar binnen giet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |