Jan is weer eens sarcastisch.quote:

Ik ook.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Jan Mulder vind Baros de beste van het veld![]()

quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:23 schreef cpcpb het volgende:
van basten zit tot aan zijn nek in de mazzel ...

Ja, en ik had juist zo gehoopt dat het vanavond mis ging...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:23 schreef cpcpb het volgende:
van basten zit tot aan zijn nek in de mazzel ...

Hij heeft gewoon gelijk. Baros speelt drie man zoek achterin, waar Nederland voorin op Robben leunt, met drie afmakers die steeds voorlangs schoven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik nam em na die reclames met dat blauwe onding al niet zo serieus meer, maar dit

Baros speelt goed...maar geen van alle acties waren penalties. Die penalty was volkomen onterecht. Het is een ontzettende valgraag.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:23 schreef ErikT het volgende:
Komt Nederland weer goed weg. Had zeker één pingel bij gemogen.
En die commentator moet echt zn smoel over Baros houden. Hij speelt Boulaballalala helemaal zoek.
Ik hoop op 3-2
(Dat was net de laatste post)

ik op 5-0quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:18 schreef ErikT het volgende:
En die commentator moet echt zn smoel over Baros houden.
Ik hoop op 3-2

Je kunt niet tegen kritisch commentaar?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
jij hoopt dat je eigen land op zn bek gaat, dus dat neem ik al niet meer serieus

Ik hoop dat je morgen je paspoort in gaat leverenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:23 schreef ErikT het volgende:
En die commentator moet echt zn smoel over Baros houden. Hij speelt Boulaballalala helemaal zoek.
Ik hoop op 3-2
(Dat was net de laatste post)

Hoe komen mensen als jij zo verbitterd en verzuurd zeg, lijkt me best interessant. Wat heeft van Basten in godsnaam ooit verkeerd gedaan dat je hoopt dat ie op zn bek gaat, ik kan er werkelijk waar niet bijquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:24 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja, en ik had juist zo gehoopt dat het vanavond mis ging...

Ik kan niet tegen eeuwig gezeik en je eigen land willen zien afgaanquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:25 schreef ErikT het volgende:
[..]
Je kunt niet tegen kritisch commentaar?
Ik wil Tsjechië op het WK zien, want ze zijn een genot om naar te kijken. Nederland heeft zich toch al gekwalificeerd en Van Basten kan wel met zn pootjes terug op de grond.

Zeg dan niets als je niets beters te melden hebt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:26 schreef brijner het volgende:
Voetbal![]()
ZOOOOO kansloos![]()
24 mongolen op een veld en de hele verzameling sociale werkplaats bevolkers eromheen met een vlaggetje en een toeter.![]()
*zucht* we gaan dus naar duitsland.. het is waar?![]()
ik verheug me er nu al op![]()
![]()
![]()

Ga ff ergens anders zielig doen!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:26 schreef brijner het volgende:
Voetbal![]()
ZOOOOO kansloos![]()
24 mongolen op een veld en de hele verzameling sociale werkplaats bevolkers eromheen met een vlaggetje en een toeter.![]()
![]()
![]()

waarom kijk je dan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:26 schreef brijner het volgende:
Voetbal![]()
ZOOOOO kansloos![]()
![]()
![]()

Lees mn vorige post.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Hoe komen mensen als jij zo verbitterd en verzuurd zeg, lijkt me best interessant. Wat heeft van Basten in godsnaam ooit verkeerd gedaan dat je hoopt dat ie op zn bek gaat, ik kan er werkelijk waar niet bij

Percies.. Nederland voor Nederlandquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik hoop dat je morgen je paspoort in gaat leveren

En de onterechte pingel eraf.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:18 schreef ErikT het volgende:
En die commentator moet echt zn smoel over Baros houden.
Ik hoop op 3-2

Wat een genot, binnen de 16 vallen ze ineens allemaal op. Echt mooiquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:25 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik wil Tsjechië op het WK zien, want ze zijn een genot om naar te kijken. Nederland heeft zich toch al gekwalificeerd en Van Basten kan wel met zn pootjes terug op de grond.

Ah, een kenner. We spelen het spel regenwoordig met 24 man?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:26 schreef brijner het volgende:
Voetbal![]()
ZOOOOO kansloos![]()
![]()
![]()

24?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:26 schreef brijner het volgende:
Voetbal![]()
ZOOOOO kansloos![]()
![]()
![]()

uhh, bij 3-2 heeft Nederland zich nog niet gekwalificeerd hoor , en als er iemand met beide poten op de grond staat is het van Basten welquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:25 schreef ErikT het volgende:
[..]

Of helemaal niet zo zielig doen!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:27 schreef Tigertje het volgende:
[..]
Ga ff ergens anders zielig doen!!

maak je niet druk. Jan neemt zichzelf al jaren niet meer serieusquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik nam em na die reclames met dat blauwe onding al niet zo serieus meer, maar dit

Waar slaat dat nou op. Ik hoop dat je straks van de trap flikkert.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik hoop dat je morgen je paspoort in gaat leveren

Zijn psv'ers die lopen te janken omdat Bommel en Ooijer niet geselecteerd worden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen eeuwig gezeik en je eigen land willen zien afgaan

lol doodsverwensing? (A)quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:28 schreef ErikT het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou op. Ik hoop dat je straks van de trap flikkert.

Die laatste wedstrijd gaat Nederland verliezen zeker.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:27 schreef Bullpit het volgende:
[..]
uhh, bij 3-2 heeft Nederland zich nog niet gekwalificeerd hoor , en als er iemand met beide poten op de grond staat is het van Basten wel![]()

Tuurlijk, 2 elftallen en elk team 1 keeper.. zit je op 24 toch?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Ah, een kenner. We spelen het spel regenwoordig met 24 man?![]()

ik ben ook voor psv, vind het ook jammer dat van bommel er niet bij is, maar ben best dolblij met deze stand hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:28 schreef SocialDisorder het volgende:
ik zie dat de vBommel-knuffelaars hun standaard-excuses alweer aan het oprakelen zijn. Je zou denken dat heel Nederland dolblij zou zijn met deze stand, maar nee. Een klein dapper dorpje bied nog weerstand tegen deze Oranje overheersers. Gelukkig hebben ze daar nog spaarlampen zat

Doe eens normaal!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:28 schreef ErikT het volgende:
[..]

(A) ?quote:

Ik juich voor mijn land. Ik geniet van mijn land. Ik wil dat MIJN land naar het WK gaat.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:28 schreef ErikT het volgende:
[..]

Dat vraag ik dus ook van de mensen hier.quote:

jawel, ik vind msn stoer en begrijp de (A) anders gewoon nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:29 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
(A) ?
't Is hier geen MSN chat...![]()
omfgwtfbbq ze gaan beginnen

quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:29 schreef Market_Garden het volgende:
[..]
Tuurlijk, 2 elftallen en elk team 1 keeper.. zit je op 24 toch?
![]()

Mindere voetballers van Ajax de hand boven het hoofd houden, omdat Oranje van Ajax gemaakt moet. Goede spelers dissen, en dat slecht naar de pers kunnen communiceren. Hij doet zijn job voornamelijk op de naam die hij had, maar de resultaten zijn tot dusver goed. Maar wat als het lotingsballetje anders had gerold, keek ook jij vast anders tegen hem aan. Laten we er tot zover maar van genieten. Op het WK een slechte loting en Van Basten zit net zo snel weer thuis, in de wetenschap dat Beenhakker het met een ruzie-ende spelersgroep beter deed. Advocaat ook trouwens.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Hoe komen mensen als jij zo verbitterd en verzuurd zeg, lijkt me best interessant. Wat heeft van Basten in godsnaam ooit verkeerd gedaan dat je hoopt dat ie op zn bek gaat, ik kan er werkelijk waar niet bij![]()

Zeg jijquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:30 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dat vraag ik dus ook van de mensen hier.

En zo is het!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik juich voor mijn land. Ik geniet van mijn land. Ik wil dat MIJN land naar het WK gaat.
Ik hoop niet dat mijn land verliest omdat de coach denkt dat een of andere pauperige voetballer niet in de selectie hoort.
VAN BASTEN NAAR HET WK!

1 grensrechter?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:30 schreef brijner het volgende:
yep 24..
11 links, 11 rechts, scheidsrechtertje en grensrechtertje zijn er 24 bij mijn weten
enne.. *hap*![]()

Dat vinden jullie psv'ers ja.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:30 schreef okee6 het volgende:
[..]
Mindere voetballers van Ajax de hand boven het hoofd houden, omdat Oranje van Ajax gemaakt moet. Goede spelers dissen, en dat slecht naar de pers kunnen communiceren. Hij doet zijn job voornamelijk op de naam die hij had, maar de resultaten zijn tot dusver goed. Maar wat als het lotingsballetje anders had gerold, keek ook jij vast anders tegen hem aan. Laten we er tot zover maar van genieten. Op het WK een slechte loting en Van Basten zit net zo snel weer thuis, in de wetenschap dat Beenhakker het met een ruzie-ende spelersgroep beter deed.

quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:30 schreef okee6 het volgende:
[..]
Mindere voetballers van Ajax de hand boven het hoofd houden, omdat Oranje van Ajax gemaakt moet. Goede spelers dissen, en dat slecht naar de pers kunnen communiceren. Hij doet zijn job voornamelijk op de naam die hij had, maar de resultaten zijn tot dusver goed. Maar wat als het lotingsballetje anders had gerold, keek ook jij vast anders tegen hem aan. Laten we er tot zover maar van genieten. Op het WK een slechte loting en Van Basten zit net zo snel weer thuis, in de wetenschap dat Beenhakker het met een ruzie-ende spelersgroep beter deed. Advocaat ook trouwens.

een PSVerquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:30 schreef okee6 het volgende:
[..]
Mindere voetballers van Ajax de hand boven het hoofd houden, omdat Oranje van Ajax gemaakt moet. Goede spelers dissen, en dat slecht naar de pers kunnen communiceren. Hij doet zijn job voornamelijk op de naam die hij had, maar de resultaten zijn tot dusver goed. Maar wat als het lotingsballetje anders had gerold, keek ook jij vast anders tegen hem aan. Laten we er tot zover maar van genieten. Op het WK een slechte loting en Van Basten zit net zo snel weer thuis, in de wetenschap dat Beenhakker het met een ruzie-ende spelersgroep beter deed. Advocaat ook trouwens.

Zij begonnenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:32 schreef golfer het volgende:
Laten we het maar weer over DEZE wedstrijd hebben en de rest verder achterwege laten?

En dat heeft wat met deze wedstrijd te maken?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:34 schreef brijner het volgende:
voetbal liefhebbers.. als jullie es wisten hoeveel goedkoper de benzine kon zijn als jullie er niet waren...

Boeiend , ik heb toch geen auto...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:34 schreef brijner het volgende:
voetbal liefhebbers.. als jullie es wisten hoeveel goedkoper de benzine kon zijn als jullie er niet waren...

Bouma niet, Heitinga wel. De Jong -in vormcrisis- wel, Ooijer niet. Gaan we later wellicht nog eens over doorquote:

van Basten ziet gewoon met welke spelers hij een goed team kan samenstellen, een team is meer dan een hoop goede spelers, kijk maar naar Real Madrid.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:30 schreef okee6 het volgende:
[..]

Kan iemand mij deze even uitleggen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:34 schreef brijner het volgende:

Laat me raden.... je houdt van ping pong?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:26 schreef brijner het volgende:
Voetbal![]()
ZOOOOO kansloos![]()
![]()
![]()

inderdaad.. ik zou dit ook geen voetbal durven noemen.. daar heb je wel gelijk in jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:34 schreef golfer het volgende:
[..]
En dat heeft wat met deze wedstrijd te maken?

Mooi zo, hoef je verder dus ook niet in dit topic verder te posten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:36 schreef brijner het volgende:
[..]
inderdaad.. ik zou dit ook geen voetbal durven noemen.. daar heb je wel gelijk in ja

waarom ga je niet lekker dancing with the stars kijken joh..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:36 schreef brijner het volgende:
[..]
inderdaad.. ik zou dit ook geen voetbal durven noemen.. daar heb je wel gelijk in ja

editquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi zo, hoef je verder dus ook niet in dit topic verder te posten.

Leuke kleur.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:39 schreef erikh het volgende:
Oranje!!!!
Daar ging het hier over geloof ik

oh wacht, poborsky wordt gewoon constant vrijgehouden... zo'n slechte speler dat dat positief voor nederland is??quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:39 schreef raistlin6 het volgende:
oh oh oh die tsjech aan de andere kant van het veld (nee, niet de keeper) stond wel zoooo erg vrij

Precies, eerst lopen mensen jaren te zeiken dat oranje niet effectief genoeg speelt en alleen maar mooi wil spelen, nu spelen we effectief en is het nog niet goedquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:41 schreef BB-King het volgende:
Het hoeft niet altijd mooi te zijn... op het moment is het even pompen!!

Inderdaad.. Wat boeit het of we winnen met Psv'ers of Ajaxieden..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:40 schreef Market_Garden het volgende:
Laten we het weer over de wedstrijd hebben, en niet over wel/niet met/zonder PSVers...
Nu even niet, we zijn aan het winnen, mooi voetbal, niet zeiken...![]()

Drie strafschopsituaties in een halfuur tijd gehad, kan nou niet zeggen dat het vanavond sterk is. Baros zette in zijn eentje de linie al onder druk. Het is ook de zwakste linie bij Nederland.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:36 schreef raistlin6 het volgende:
hmm verdediging van nederland op zich best wel lek nu ineens![]()
Dat hangt er maar net vanaf of je een verdediger als aanvaller opstelt, of bijvoorbeeld een aanvaller zoals Makaay als targetman gebruikt in plaats van counterspits. Net als Van Bommel verdedigend laten opereren. Van Basten heeft ook veel spelers en opstellingen nodig gehad om wijzer te worden. En Seedorf heeft met zijn doen en laten zijn uitverkiezing verspeeld. => Van Basten topicquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:35 schreef erikh het volgende:
[..]
van Basten ziet gewoon met welke spelers hij een goed team kan samenstellen, een team is meer dan een hoop goede spelers, kijk maar naar Real Madrid.
En van Bommel speelt gewoon niet goed in oranje dat ziet iedereen. Vraag ik me alleen af waarom van Bommel wel genoemd wordt maar een clarence seedorf die echt heel goed speelt bij AC Milan niet.

en dat terwijl hij zo groot isquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:42 schreef Bullpit het volgende:
Jan Koller is ook onzichtbaar deze wedstrijd zeg![]()

Ja, inderdaad meestal speel je als je geblesseerd bentquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:42 schreef Bullpit het volgende:
Jan Koller is ook onzichtbaar deze wedstrijd zeg![]()

johquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad meestal speel je als je geblesseerd bent

ja, want hij had go go gadget legs moeten doen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:43 schreef mcintosh het volgende:
Had em moeten zijn hoor...

Nee, omdat het een kans voor open doel was zo'n beetje..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:44 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
ja, want hij had go go gadget legs moeten doen?

quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:44 schreef raistlin6 het volgende:
[..]

go go inspector gadget football !quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:44 schreef raistlin6 het volgende:
[..]

heb je het over dat schot van robben of over de speler die er niet bij kon met zijn voeten maar er wel heen gleed?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:45 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Nee, omdat het een kans voor open doel was zo'n beetje..

quote:

heerlijk toch, Tong?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:45 schreef tong80 het volgende:
Maduro Vlaar samen is de leeftijkd van een Engelse laatste man.

Qua breedte van de heren en die Engelsman gaat dit overigens ook opquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:45 schreef tong80 het volgende:
Maduro Vlaar samen is de leeftijkd van een Engelse laatste man.

Ron de Rijkquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:47 schreef pberends het volgende:
Commentaar is goed, wie is dat?

Geweldigquote:

Ron de Rijkquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:47 schreef pberends het volgende:
Commentaar is goed, wie is dat?

Zoals de Belgen zouden zeggen: dat is een fase waar je doorheen moetquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:50 schreef VoreG het volgende:
Pfff dit gaat niet lang goed zeg

Ik van het schip..;)quote:

yja, al het begin is moeilijk, volhouden is het zwaarst en de laatste loodjes wegen het meestquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Zoals de Belgen zouden zeggen: dat is een fase waar je doorheen moet

Neeeeeeee.. van de sar moet erin blijvenquote:

Goszinski en uderzo ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:53 schreef BB-King het volgende:
Tsjechen geven op dit moment alles lijkt het wel... maar Oranje houdt nog stand.

quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:54 schreef sampoo het volgende:
edit`

Dank.quote:

Tja 2-2 zijn we nog naar Duitslandquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:54 schreef raistlin6 het volgende:
ik begin het wat somberder in te zien (alsin dit wordt nog zomaar 2-2) hoewel ik hoop dat ik me vergis

op instorten?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:54 schreef BB-King het volgende:
Baros staat ..........
Wat hoort er op de puntjes mensen? Win een koelkast!

ja, weet ik, maar ik wil dat ze winnen (nederland dus)quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:55 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Tja 2-2 zijn we nog naar Duitsland

quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:55 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
op instorten?
voor lul?
(geintje)
(not)
heb ik het goed?

WK = EK + Argentinie en Braziliequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:55 schreef Hertog_Martin het volgende:
wat maakt het nou uit of het WK of EK is.. ik bedoel het wordt gehouden in duitsland en bijna alle topteams zijn europees

Baros staat , het is een wonder!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:54 schreef BB-King het volgende:
Baros staat ..........
Wat hoort er op de puntjes mensen? Win een koelkast!

Die ene heeft ie al verbruiktquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:56 schreef mcintosh het volgende:
Maar toch, ga maar 10 keer liggen in dat strafschop gebied, je krijgt er gehied een keer een mee...

Die reken ik ook goed !!!!!!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:56 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Baros staat , het is een wonder!

afteltopicquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:58 schreef sampoo het volgende:
Aftellen geblazen! 1155.. 1154.. 1153.. 1152..

+ Togoquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:56 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
WK = EK + Argentinie en Brazilie

Met veel bier d'r in uiteraardquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
En hij staat op scherp.![]()
Ik wil ook een koelkast nu.

en Zuid Korea natuurlijk, de halve finalist van 2002quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:56 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
WK = EK + Argentinie en Brazilie

En kameroenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:00 schreef Bullpit het volgende:
[..]
en Zuid Korea natuurlijk, de halve finalist van 2002![]()

Robbenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:01 schreef erikh het volgende:
Voor wie is van Persie erin gekomen?

om baros te slaan?quote:

Kei hardquote:

Tis een veelzijdige spelerquote:

o, echt? dat is jammer..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:02 schreef trepper het volgende:
[..]
Kameroen is uitgeschakeld. Maak daar maar Ivoorkust van met Drogba en Bona Kalou

rode kaart mag dan best is bijna niet eens meer opoffering te noemen, handelen vanuit vaderlands trots of iets dergelijksquote:

quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:04 schreef Zorro het volgende:
0-2 en dan Robben wisselen, dat is toch VRAGEN om moeilijkheden?

van basten laat zien dat hij het gewoon wel kan. Met 2-0 voor tegen Tsjechie een goede wissel toepassen ;0quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:04 schreef Zorro het volgende:
0-2 en dan Robben wisselen, dat is toch VRAGEN om moeilijkheden?

Zo ik zag het hier staan, en hoorde toen pas "de lat!!"quote:

Dat is meestal hequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:06 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Zo ik zag het hier staan, en hoorde toen pas "de lat!!"
Live stream loopt achter..

Kijk nooit streamsquote:

Hongarije staat er kansloos voor in groep 8, wat heeft dat met de Tsjechen vandoenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik wil een livestream van het centrale plein in Boedapest

quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:07 schreef okee6 het volgende:
[..]
Hongarije staat er kansloos voor in groep 8, wat heeft dat met de Tsjechen vandoen
Mooi de lat gebruikt ter defensie

Inderdaad daar heeft wat training ingezetenquote:

roemenie van oudsher een goede band met de tsjechenquote:

Ik bedoel hoe blij die daar wel niet zijn, ze doen nog mee in principequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:09 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
roemenie van oudsher een goede band met de tsjechen![]()

De jong is juist een goede kopperquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:09 schreef BB-King het volgende:
De Jong is veel te klein joh om al die ballen weg te koppen...

haha ok, ik vroeg me al af of ik een *hap* als reactie zou krijgenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik bedoel hoe blij die daar wel niet zijn, ze doen nog mee in principe

Jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:10 schreef StarGazer het volgende:
Tsjechen moeten nog uit naar Finland?

Klopt, met name de Engelsen zijn ons zeer dankbaar.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:09 schreef trepper het volgende:
Engeland en Polen zijn ook allebei gekwalificeerd als het zo blijft

ik heb zo'n vermoeden dat ie praag bedoeldquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:09 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
roemenie van oudsher een goede band met de tsjechen![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |