Jan is weer eens sarcastisch.quote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Jan Mulder vind Baros de beste van het veld![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:23 schreef cpcpb het volgende:
van basten zit tot aan zijn nek in de mazzel ...
Ja, en ik had juist zo gehoopt dat het vanavond mis ging...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:23 schreef cpcpb het volgende:
van basten zit tot aan zijn nek in de mazzel ...
Hij heeft gewoon gelijk. Baros speelt drie man zoek achterin, waar Nederland voorin op Robben leunt, met drie afmakers die steeds voorlangs schoven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Jan Mulder vind Baros de beste van het veld![]()
Ik nam em na die reclames met dat blauwe onding al niet zo serieus meer, maar dit
Baros speelt goed...maar geen van alle acties waren penalties. Die penalty was volkomen onterecht. Het is een ontzettende valgraag.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:23 schreef ErikT het volgende:
Komt Nederland weer goed weg. Had zeker één pingel bij gemogen.
En die commentator moet echt zn smoel over Baros houden. Hij speelt Boulaballalala helemaal zoek.
Ik hoop op 3-2
(Dat was net de laatste post)
ik op 5-0quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:18 schreef ErikT het volgende:
En die commentator moet echt zn smoel over Baros houden.
Ik hoop op 3-2
Je kunt niet tegen kritisch commentaar?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
jij hoopt dat je eigen land op zn bek gaat, dus dat neem ik al niet meer serieus
Ik hoop dat je morgen je paspoort in gaat leverenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:23 schreef ErikT het volgende:
En die commentator moet echt zn smoel over Baros houden. Hij speelt Boulaballalala helemaal zoek.
Ik hoop op 3-2
(Dat was net de laatste post)
Hoe komen mensen als jij zo verbitterd en verzuurd zeg, lijkt me best interessant. Wat heeft van Basten in godsnaam ooit verkeerd gedaan dat je hoopt dat ie op zn bek gaat, ik kan er werkelijk waar niet bijquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:24 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja, en ik had juist zo gehoopt dat het vanavond mis ging...
Ik kan niet tegen eeuwig gezeik en je eigen land willen zien afgaanquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:25 schreef ErikT het volgende:
[..]
Je kunt niet tegen kritisch commentaar?
Ik wil Tsjechië op het WK zien, want ze zijn een genot om naar te kijken. Nederland heeft zich toch al gekwalificeerd en Van Basten kan wel met zn pootjes terug op de grond.
Zeg dan niets als je niets beters te melden hebt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:26 schreef brijner het volgende:
Voetbal![]()
ZOOOOO kansloos![]()
24 mongolen op een veld en de hele verzameling sociale werkplaats bevolkers eromheen met een vlaggetje en een toeter.![]()
*zucht* we gaan dus naar duitsland.. het is waar?![]()
ik verheug me er nu al op![]()
![]()
![]()
Ga ff ergens anders zielig doen!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:26 schreef brijner het volgende:
Voetbal![]()
ZOOOOO kansloos![]()
24 mongolen op een veld en de hele verzameling sociale werkplaats bevolkers eromheen met een vlaggetje en een toeter.![]()
![]()
![]()
waarom kijk je dan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:26 schreef brijner het volgende:
Voetbal![]()
ZOOOOO kansloos![]()
![]()
![]()
Lees mn vorige post.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Hoe komen mensen als jij zo verbitterd en verzuurd zeg, lijkt me best interessant. Wat heeft van Basten in godsnaam ooit verkeerd gedaan dat je hoopt dat ie op zn bek gaat, ik kan er werkelijk waar niet bij
Percies.. Nederland voor Nederlandquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik hoop dat je morgen je paspoort in gaat leveren
En de onterechte pingel eraf.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:18 schreef ErikT het volgende:
En die commentator moet echt zn smoel over Baros houden.
Ik hoop op 3-2
Wat een genot, binnen de 16 vallen ze ineens allemaal op. Echt mooiquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:25 schreef ErikT het volgende:
[..]
Je kunt niet tegen kritisch commentaar?
Ik wil Tsjechië op het WK zien, want ze zijn een genot om naar te kijken. Nederland heeft zich toch al gekwalificeerd en Van Basten kan wel met zn pootjes terug op de grond.
Ah, een kenner. We spelen het spel regenwoordig met 24 man?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:26 schreef brijner het volgende:
Voetbal![]()
ZOOOOO kansloos![]()
![]()
![]()
24?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:26 schreef brijner het volgende:
Voetbal![]()
ZOOOOO kansloos![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |