Jan is weer eens sarcastisch.quote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Jan Mulder vind Baros de beste van het veld![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:23 schreef cpcpb het volgende:
van basten zit tot aan zijn nek in de mazzel ...
Ja, en ik had juist zo gehoopt dat het vanavond mis ging...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:23 schreef cpcpb het volgende:
van basten zit tot aan zijn nek in de mazzel ...
Hij heeft gewoon gelijk. Baros speelt drie man zoek achterin, waar Nederland voorin op Robben leunt, met drie afmakers die steeds voorlangs schoven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik nam em na die reclames met dat blauwe onding al niet zo serieus meer, maar dit
Baros speelt goed...maar geen van alle acties waren penalties. Die penalty was volkomen onterecht. Het is een ontzettende valgraag.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:23 schreef ErikT het volgende:
Komt Nederland weer goed weg. Had zeker één pingel bij gemogen.
En die commentator moet echt zn smoel over Baros houden. Hij speelt Boulaballalala helemaal zoek.
Ik hoop op 3-2
(Dat was net de laatste post)
ik op 5-0quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:18 schreef ErikT het volgende:
En die commentator moet echt zn smoel over Baros houden.
Ik hoop op 3-2
Je kunt niet tegen kritisch commentaar?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
jij hoopt dat je eigen land op zn bek gaat, dus dat neem ik al niet meer serieus
Ik hoop dat je morgen je paspoort in gaat leverenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:23 schreef ErikT het volgende:
En die commentator moet echt zn smoel over Baros houden. Hij speelt Boulaballalala helemaal zoek.
Ik hoop op 3-2
(Dat was net de laatste post)
Hoe komen mensen als jij zo verbitterd en verzuurd zeg, lijkt me best interessant. Wat heeft van Basten in godsnaam ooit verkeerd gedaan dat je hoopt dat ie op zn bek gaat, ik kan er werkelijk waar niet bijquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:24 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja, en ik had juist zo gehoopt dat het vanavond mis ging...
Ik kan niet tegen eeuwig gezeik en je eigen land willen zien afgaanquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:25 schreef ErikT het volgende:
[..]
Je kunt niet tegen kritisch commentaar?
Ik wil Tsjechië op het WK zien, want ze zijn een genot om naar te kijken. Nederland heeft zich toch al gekwalificeerd en Van Basten kan wel met zn pootjes terug op de grond.
Zeg dan niets als je niets beters te melden hebt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:26 schreef brijner het volgende:
Voetbal![]()
ZOOOOO kansloos![]()
24 mongolen op een veld en de hele verzameling sociale werkplaats bevolkers eromheen met een vlaggetje en een toeter.![]()
*zucht* we gaan dus naar duitsland.. het is waar?![]()
ik verheug me er nu al op![]()
![]()
![]()
Ga ff ergens anders zielig doen!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:26 schreef brijner het volgende:
Voetbal![]()
ZOOOOO kansloos![]()
24 mongolen op een veld en de hele verzameling sociale werkplaats bevolkers eromheen met een vlaggetje en een toeter.![]()
![]()
![]()
waarom kijk je dan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:26 schreef brijner het volgende:
Voetbal![]()
ZOOOOO kansloos![]()
![]()
![]()
Lees mn vorige post.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Hoe komen mensen als jij zo verbitterd en verzuurd zeg, lijkt me best interessant. Wat heeft van Basten in godsnaam ooit verkeerd gedaan dat je hoopt dat ie op zn bek gaat, ik kan er werkelijk waar niet bij
Percies.. Nederland voor Nederlandquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik hoop dat je morgen je paspoort in gaat leveren
En de onterechte pingel eraf.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:18 schreef ErikT het volgende:
En die commentator moet echt zn smoel over Baros houden.
Ik hoop op 3-2
Wat een genot, binnen de 16 vallen ze ineens allemaal op. Echt mooiquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:25 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik wil Tsjechië op het WK zien, want ze zijn een genot om naar te kijken. Nederland heeft zich toch al gekwalificeerd en Van Basten kan wel met zn pootjes terug op de grond.
Ah, een kenner. We spelen het spel regenwoordig met 24 man?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:26 schreef brijner het volgende:
Voetbal![]()
ZOOOOO kansloos![]()
![]()
![]()
24?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:26 schreef brijner het volgende:
Voetbal![]()
ZOOOOO kansloos![]()
![]()
![]()
uhh, bij 3-2 heeft Nederland zich nog niet gekwalificeerd hoor , en als er iemand met beide poten op de grond staat is het van Basten welquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:25 schreef ErikT het volgende:
[..]
Of helemaal niet zo zielig doen!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:27 schreef Tigertje het volgende:
[..]
Ga ff ergens anders zielig doen!!
maak je niet druk. Jan neemt zichzelf al jaren niet meer serieusquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik nam em na die reclames met dat blauwe onding al niet zo serieus meer, maar dit
Waar slaat dat nou op. Ik hoop dat je straks van de trap flikkert.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik hoop dat je morgen je paspoort in gaat leveren
Zijn psv'ers die lopen te janken omdat Bommel en Ooijer niet geselecteerd worden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen eeuwig gezeik en je eigen land willen zien afgaan
lol doodsverwensing? (A)quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:28 schreef ErikT het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou op. Ik hoop dat je straks van de trap flikkert.
Die laatste wedstrijd gaat Nederland verliezen zeker.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:27 schreef Bullpit het volgende:
[..]
uhh, bij 3-2 heeft Nederland zich nog niet gekwalificeerd hoor , en als er iemand met beide poten op de grond staat is het van Basten wel![]()
Tuurlijk, 2 elftallen en elk team 1 keeper.. zit je op 24 toch?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Ah, een kenner. We spelen het spel regenwoordig met 24 man?![]()
ik ben ook voor psv, vind het ook jammer dat van bommel er niet bij is, maar ben best dolblij met deze stand hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:28 schreef SocialDisorder het volgende:
ik zie dat de vBommel-knuffelaars hun standaard-excuses alweer aan het oprakelen zijn. Je zou denken dat heel Nederland dolblij zou zijn met deze stand, maar nee. Een klein dapper dorpje bied nog weerstand tegen deze Oranje overheersers. Gelukkig hebben ze daar nog spaarlampen zat
Doe eens normaal!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:28 schreef ErikT het volgende:
[..]
(A) ?quote:
Ik juich voor mijn land. Ik geniet van mijn land. Ik wil dat MIJN land naar het WK gaat.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:28 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dat vraag ik dus ook van de mensen hier.quote:
jawel, ik vind msn stoer en begrijp de (A) anders gewoon nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:29 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
(A) ?
't Is hier geen MSN chat...![]()
omfgwtfbbq ze gaan beginnen
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:29 schreef Market_Garden het volgende:
[..]
Tuurlijk, 2 elftallen en elk team 1 keeper.. zit je op 24 toch?
![]()
Mindere voetballers van Ajax de hand boven het hoofd houden, omdat Oranje van Ajax gemaakt moet. Goede spelers dissen, en dat slecht naar de pers kunnen communiceren. Hij doet zijn job voornamelijk op de naam die hij had, maar de resultaten zijn tot dusver goed. Maar wat als het lotingsballetje anders had gerold, keek ook jij vast anders tegen hem aan. Laten we er tot zover maar van genieten. Op het WK een slechte loting en Van Basten zit net zo snel weer thuis, in de wetenschap dat Beenhakker het met een ruzie-ende spelersgroep beter deed. Advocaat ook trouwens.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Hoe komen mensen als jij zo verbitterd en verzuurd zeg, lijkt me best interessant. Wat heeft van Basten in godsnaam ooit verkeerd gedaan dat je hoopt dat ie op zn bek gaat, ik kan er werkelijk waar niet bij![]()
Zeg jijquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:30 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dat vraag ik dus ook van de mensen hier.
En zo is het!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik juich voor mijn land. Ik geniet van mijn land. Ik wil dat MIJN land naar het WK gaat.
Ik hoop niet dat mijn land verliest omdat de coach denkt dat een of andere pauperige voetballer niet in de selectie hoort.
VAN BASTEN NAAR HET WK!
1 grensrechter?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:30 schreef brijner het volgende:
yep 24..
11 links, 11 rechts, scheidsrechtertje en grensrechtertje zijn er 24 bij mijn weten
enne.. *hap*![]()
Dat vinden jullie psv'ers ja.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:30 schreef okee6 het volgende:
[..]
Mindere voetballers van Ajax de hand boven het hoofd houden, omdat Oranje van Ajax gemaakt moet. Goede spelers dissen, en dat slecht naar de pers kunnen communiceren. Hij doet zijn job voornamelijk op de naam die hij had, maar de resultaten zijn tot dusver goed. Maar wat als het lotingsballetje anders had gerold, keek ook jij vast anders tegen hem aan. Laten we er tot zover maar van genieten. Op het WK een slechte loting en Van Basten zit net zo snel weer thuis, in de wetenschap dat Beenhakker het met een ruzie-ende spelersgroep beter deed.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:30 schreef okee6 het volgende:
[..]
Mindere voetballers van Ajax de hand boven het hoofd houden, omdat Oranje van Ajax gemaakt moet. Goede spelers dissen, en dat slecht naar de pers kunnen communiceren. Hij doet zijn job voornamelijk op de naam die hij had, maar de resultaten zijn tot dusver goed. Maar wat als het lotingsballetje anders had gerold, keek ook jij vast anders tegen hem aan. Laten we er tot zover maar van genieten. Op het WK een slechte loting en Van Basten zit net zo snel weer thuis, in de wetenschap dat Beenhakker het met een ruzie-ende spelersgroep beter deed. Advocaat ook trouwens.
een PSVerquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:30 schreef okee6 het volgende:
[..]
Mindere voetballers van Ajax de hand boven het hoofd houden, omdat Oranje van Ajax gemaakt moet. Goede spelers dissen, en dat slecht naar de pers kunnen communiceren. Hij doet zijn job voornamelijk op de naam die hij had, maar de resultaten zijn tot dusver goed. Maar wat als het lotingsballetje anders had gerold, keek ook jij vast anders tegen hem aan. Laten we er tot zover maar van genieten. Op het WK een slechte loting en Van Basten zit net zo snel weer thuis, in de wetenschap dat Beenhakker het met een ruzie-ende spelersgroep beter deed. Advocaat ook trouwens.
Zij begonnenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:32 schreef golfer het volgende:
Laten we het maar weer over DEZE wedstrijd hebben en de rest verder achterwege laten?
En dat heeft wat met deze wedstrijd te maken?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:34 schreef brijner het volgende:
voetbal liefhebbers.. als jullie es wisten hoeveel goedkoper de benzine kon zijn als jullie er niet waren...
Boeiend , ik heb toch geen auto...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:34 schreef brijner het volgende:
voetbal liefhebbers.. als jullie es wisten hoeveel goedkoper de benzine kon zijn als jullie er niet waren...
Bouma niet, Heitinga wel. De Jong -in vormcrisis- wel, Ooijer niet. Gaan we later wellicht nog eens over doorquote:
van Basten ziet gewoon met welke spelers hij een goed team kan samenstellen, een team is meer dan een hoop goede spelers, kijk maar naar Real Madrid.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:30 schreef okee6 het volgende:
[..]
Kan iemand mij deze even uitleggen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:34 schreef brijner het volgende:
Laat me raden.... je houdt van ping pong?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:26 schreef brijner het volgende:
Voetbal![]()
ZOOOOO kansloos![]()
![]()
![]()
inderdaad.. ik zou dit ook geen voetbal durven noemen.. daar heb je wel gelijk in jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:34 schreef golfer het volgende:
[..]
En dat heeft wat met deze wedstrijd te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |