Ron de Rijkquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:47 schreef pberends het volgende:
Commentaar is goed, wie is dat?
Geweldigquote:
Ron de Rijkquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:47 schreef pberends het volgende:
Commentaar is goed, wie is dat?
Zoals de Belgen zouden zeggen: dat is een fase waar je doorheen moetquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:50 schreef VoreG het volgende:
Pfff dit gaat niet lang goed zeg
Ik van het schip..;)quote:
yja, al het begin is moeilijk, volhouden is het zwaarst en de laatste loodjes wegen het meestquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Zoals de Belgen zouden zeggen: dat is een fase waar je doorheen moet
Neeeeeeee.. van de sar moet erin blijvenquote:
Goszinski en uderzo ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:53 schreef BB-King het volgende:
Tsjechen geven op dit moment alles lijkt het wel... maar Oranje houdt nog stand.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:54 schreef sampoo het volgende:
edit`
Dank.quote:
Tja 2-2 zijn we nog naar Duitslandquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:54 schreef raistlin6 het volgende:
ik begin het wat somberder in te zien (alsin dit wordt nog zomaar 2-2) hoewel ik hoop dat ik me vergis
op instorten?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:54 schreef BB-King het volgende:
Baros staat ..........
Wat hoort er op de puntjes mensen? Win een koelkast!
ja, weet ik, maar ik wil dat ze winnen (nederland dus)quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:55 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Tja 2-2 zijn we nog naar Duitsland
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:55 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
op instorten?
voor lul?
(geintje)
(not)
heb ik het goed?
WK = EK + Argentinie en Braziliequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:55 schreef Hertog_Martin het volgende:
wat maakt het nou uit of het WK of EK is.. ik bedoel het wordt gehouden in duitsland en bijna alle topteams zijn europees
Baros staat , het is een wonder!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:54 schreef BB-King het volgende:
Baros staat ..........
Wat hoort er op de puntjes mensen? Win een koelkast!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |