Dus omdat jou dat leuk lijkt, denk je echt dat de rest hier zit van "wow hoeveel cm ontsluiting zal ze hebben"?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:54 schreef flugeltje het volgende:
Tanja mag blijven tot de bevalling van mij...
Mijn enige reden daarvoor: Het is dan leuk hier op de streams...
En als iedereen heel goed nadenkt zullen ze beseffen dat ik daarin gelijk heb. Hoewel we de bevalling zelf natuurlijk niet te zien krijgen zal het op de streams lekker spannend zijn. Het bijhouden van het aantal minuten tussen de weëen, het gokken van het aantal cm's ontsluiting, polletjes over het aantal uur dat het nog gaat duren...
Erm.. ben ik de enige die dat totaal niet interesseert? Ze poept een kind uit dat niet gewenst is... lekker belangrijk.....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:54 schreef flugeltje het volgende:
Tanja mag blijven tot de bevalling van mij...
Mijn enige reden daarvoor: Het is dan leuk hier op de streams...
En als iedereen heel goed nadenkt zullen ze beseffen dat ik daarin gelijk heb. Hoewel we de bevalling zelf natuurlijk niet te zien krijgen zal het op de streams lekker spannend zijn. Het bijhouden van het aantal minuten tussen de weëen, het gokken van het aantal cm's ontsluiting, polletjes over het aantal uur dat het nog gaat duren...
Yep, Tanja blijft en haal alvast flink wat magnetronpopcorn in huis....
Die hele bevalling kan me gestolen worden eerlijk gezegd. Maar op de streams zal het leuk zijn ja...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:56 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dus omdat jou dat leuk lijkt, denk je echt dat de rest hier zit van "wow hoeveel cm ontsluiting zal ze hebben"?
![]()
Ja vooral de mannen![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
De fun gemist tijdens douchen...![]()
Van mij mag ze vandaag al vertrekken hoor... Alleen vrees ik het ergste gezien haar positie in de Talpa poll!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:57 schreef teamlead het volgende:
Erm.. ben ik de enige die dat totaal niet interesseert? Ze poept een kind uit dat niet gewenst is... lekker belangrijk.....
dus zodra de bevalling inzet stop jij met posten?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
Erm.. ben ik de enige die dat totaal niet interesseert? Ze poept een kind uit dat niet gewenst is... lekker belangrijk.....
Dus je vindt dat er alle weken tot nu toe niks is gebeurd of dat we niet geluld hebben?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:57 schreef flugeltje het volgende:
Dan gebeurt er tenminste weer iets waarover geluld kan worden
Kijk, MissX begrijpt wat ik bedoelquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:59 schreef MissX het volgende:
Ik denk ook dat het topdrukte zal worden hier zodra de bevalling begint
Alle moeders of zwangere zullen wel aankomen, erg boeiend...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:58 schreef flugeltje het volgende:
Maar ik gok dat het posten misschien nog wel sneller zal gaan dan tijdens de feestjes....
Ik stop pas met posten als de laatste bewoner vertrokken isquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
dus zodra de bevalling inzet stop jij met posten?
Zoals ik al aangaf, die bevalling doet me niks. Maar ik gok dat het posten misschien nog wel sneller zal gaan dan tijdens de feestjes....
Het is alleen druk tijdens bijzondere gebeurtenissen, Jij kent de topics ook waarin over auto's en strijkgoed gesproken wordt omdat het op de streams veel te saai was....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:59 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dus je vindt dat er alle weken tot nu toe niks is gebeurd of dat we niet geluld hebben?![]()
We lullen alle topics zo snel als wat vol, over van alles en nog wat, hebben we Tanja niet voor nodig.
Ach ja, en Tanja's ochtendhumeur, hormonen en overmatige bezorgdheid met alles wat met de beebie te maken heeft.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:58 schreef cuall het volgende:
[..]
ja was ook net even elders bezig
![]()
Al begrijp ik in dit geval Rob wel hoor, ik vond al eerder dat Tanja nogal bezitterig deed over de wasmachine en de droger. Iedereen moest er met zijn tengels afblijven en gewoon wachten todat zij de spullen had opgeruimt.
Dat is precies wat ik bedoel... Leuk dus.....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik stop pas met posten als de laatste bewoner vertrokken isEn dan waarschijnlijk nog niet.......
Ik denk dat er vooral over de (hoogstwaarschijnlijk hypocriete) reacties van de andere bewoners gepost gaat worden zodra tanja begint te bevallen
Doet ze toch ookquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:00 schreef ChantalC het volgende:
Moest Lieske niet met krukken lopen?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:59 schreef MissX het volgende:
Ik denk ook dat het topdrukte zal worden hier zodra de bevalling begint
Verdomd.. we zijn het dus toch met elkaar eensquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik bedoel... Leuk dus.....
Ik heb al 2 bevallingen mee mogen maken en ik zit nou echt niet te wachten op een 23 uur durende kermshow van Tanjavarken!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:00 schreef flugeltje het volgende:
Die bevalling is een bijzondere gebeurtenis, ergo.... leuk in de topics.
En wat zal juist daar heerlijk over gezeken gaan worden hier...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:02 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik heb al 2 bevallingen mee mogen maken en ik zit nou echt niet te wachten op een 23 uur durende kermshow van Tanjavarken!
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
Verdomd.. we zijn het dus toch met elkaar eens
quote:
Ik welquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:02 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik heb al 2 bevallingen mee mogen maken en ik zit nou echt niet te wachten op een 23 uur durende kermshow van Tanjavarken!
In Groningenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:05 schreef MissX het volgende:
waar gaat ze eik bevallen? Ze had gezegd dat ze niet in de babykamer gaat bevallen.
In de jacuzi?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:05 schreef MissX het volgende:
waar gaat ze eik bevallen? Ze had gezegd dat ze niet in de babykamer gaat bevallen.
Op de speciaal gebouwde kraamafdeling op Tanja's verzoek.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:05 schreef MissX het volgende:
Ja, dat zeg ik: in de jacuziquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:07 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Op de speciaal gebouwde kraamafdeling op Tanja's verzoek.![]()
waar zit die, dicht tegen de andere kamers aan. Zodat de andere bewoners haar lekker kunnen horen gillenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:07 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Op de speciaal gebouwde kraamafdeling op Tanja's verzoek.![]()
Dat zal dus wel in het huisje gaan gebeuren...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:08 schreef MissX het volgende:
[..]
waar zit die, dicht tegen de andere kamers aan. Zodat de andere bewoners haar lekker kunnen horen gillen
Ja, hallo! Wat zou jij doen als je wist dat alles gefilmd wordt?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:07 schreef MissX het volgende:
is er eik ooit iemand die niet met ze zwembroek/bikini aandoucht? Je wilt je daaronder toch ook wel is een x goed wassen lijkt me. En niet beetje halfslachtig als je je zwembroek nog aanhebt.
"Die twee"quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:08 schreef cuall het volgende:
Over wie heeft Chantal het nu?
ja natuurlijk zeg.. je weet toch dat het niet wordt uitgezonden.. die paar malloten die de streams volgen maken dan ook niet meer uitquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:09 schreef doka het volgende:
[..]
Ja, hallo! Wat zou jij doen als je wist dat alles gefilmd wordt?
nou ik zou der echt schijt aan hebben. Ga toch niet iedere x in me bikini douchen. zou ik echt ranzig vinden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:09 schreef doka het volgende:
[..]
Ja, hallo! Wat zou jij doen als je wist dat alles gefilmd wordt?
Hmm, daar heb je een puntquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja natuurlijk zeg.. je weet toch dat het niet wordt uitgezonden.. die paar malloten die de streams volgen maken dan ook niet meer uit
Het is de was. Dus ik dacht de was-incident. Die fout maak ik altijd.quote:
tot die conclusie waren ze ook gekomenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:13 schreef teamlead het volgende:
godallemachtig.. zo'n bakje druiven is toch never genoeg voor 11 bewoners![]()
Ik vind het juist opvallend hoe rustig die is. Juist degenen die niet hoeven te stoppen (Rob, Tanja, Ingrid) zijn imo overdreven bezig.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:15 schreef teamlead het volgende:
Chantal gaat roken.... voor de dag voorbij is...![]()
Ja ze denkt ook dat Ingrid met opzet meer rookt om haar te treiteren.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:13 schreef flugeltje het volgende:
Okay, Ingrid is dus één van de mensen waar het over gaat....
Jammer dat niet iedereen gestopt is met roken, dan was het nog ergerquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Big Brother is nu echt begonnen, wat conflicten en ruzies betreft.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:17 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik vind het juist opvallend hoe rustig die is. Juist degenen die niet hoeven te stoppen (Rob, Tanja, Ingrid) zijn imo overdreven bezig.
Ik vind dat ChantalC ook gelijk heeftquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:17 schreef ChantalC het volgende:
Ik vind wel dat Chantal gelijk heeft...
Chantal zat toch ook te roken in de week dat Tanja en zo moesten stoppen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:17 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja ze denkt ook dat Ingrid met opzet meer rookt om haar te treiteren.
En volgens haar was het eerlijker geweest als de anderen uit solidariteit ook waren gestopt met roken deze week. "Dat had ik wel gedaan. Zo ben ik".
Slijmbal...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik vind dat ChantalC ook gelijk heeft
Ik zag alleen het stuk buiten. Misschien heb ik de aanleiding gemist.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:18 schreef teamlead het volgende:zie jij dezelfde streams als ik? Ik zie chantal net helemaal over de zeik gaan over een onschuldige opmerking over de hoeveelheid fruit....
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:17 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja ze denkt ook dat Ingrid met opzet meer rookt om haar te treiteren.
En volgens haar was het eerlijker geweest als de anderen uit solidariteit ook waren gestopt met roken deze week. "Dat had ik wel gedaan. Zo ben ik".
"Ja, Chan..."quote:
dan vind ik jou niet meer aardigquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ben het opvallend vaak eens met Chantal.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:21 schreef Asskicker14 het volgende:
quote:
ik ookquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Ze is ook lekkerquote:
Yup. Zonder 1 keer te vragen hoe het ging.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:19 schreef Knurkie het volgende:
[..]
Chantal zat toch ook te roken in de week dat Tanja en zo moesten stoppen?
Te laat.. je hebt alle fun al gemist....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:25 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ben er ook weerbtje zwaar te laat mn bed uit en ik drink niet eens
![]()
Vertelt de rest haar dat ook?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:24 schreef Rica het volgende:
[..]
Yup. Zonder 1 keer te vragen hoe het ging.
En nu moeten de anderen ook stoppen want dat had zij wel gedaan.
Je hebt flink wat aktie gemist vanochtend.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:25 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ben er ook weerbtje zwaar te laat mn bed uit en ik drink niet eens
![]()
nee natuurlijk nietquote:
Ja een ruzie tussen Tanja en Rob en net was Chantal een beetje erg chagerijnig en viel uit tegen Ingrid?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
Te laat.. je hebt alle fun al gemist....
Op sommige punten heeft Chantal gewoon gelijk.quote:
Ze beweerde straks wel dat ze als eerste aan Roel had gevraagd of ze ook moest stoppen toen hij dat moest. Of dat echt zo is is natuurlijk de vraag, maar toch.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:24 schreef Rica het volgende:
selectief geheugen heeft zequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:24 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik geloof er geen zak van dat ze dat echt heeft gezegd. Die stopt echt niet uit zichzelf.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:27 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ze beweerde straks wel dat ze als eerste aan Roel had gevraagd of ze ook moest stoppen toen hij dat moest. Of dat echt zo is is natuurlijk de vraag, maar toch.
Dat klopt. Heeft ze gevraagd, maar Roel vond dat niet nodig (hij stopte niet echt namelijk)quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:27 schreef Pinball het volgende:
Ze beweerde straks wel dat ze als eerste aan Roel had gevraagd of ze ook moest stoppen toen hij dat moest. Of dat echt zo is is natuurlijk de vraag, maar toch.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Tanja: SUKKKEL!
Rob: Op je hoofd een pukkel.
Ik wil haar idd wel eens echt kwaad zien... ben wel weer toe aan een flinke lachbuiquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:28 schreef Pinball het volgende:
Oeioei... als Lieske ècht boos is wil je haar niet zien hoor
Tanja en Ingrid kunnen nèt hun lachen inhouden.
Knap persoon die GEEN opmerking maakt over de hoeveelheid. Is toch ook van de zotte die hoeveelheid en dan daarbij, die vieze vette trol met d'r kutkop en kraaiengeluid moet helemaal al niet beginnen met zeiken over het roken. Vies vuil achterlijk hypocriet kreng.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:22 schreef ChantalC het volgende:
De jonkies in het huis zijn inderdaad verwent... Ze moeten niet zeuren...
Uhuuh. Rob is allang blij dat hij weer "Ja lieve schat, ik begrijp je.." kan zeggen.quote:
*grinnik* sja, ze is blond heh......quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:30 schreef flugeltje het volgende:
Lieske spreekt mensen op hun intellectuele niveau aan als ze boos is....
*proest*
Gaat het nu weer een beetje?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Knap persoon die GEEN opmerking maakt over de hoeveelheid. Is toch ook van de zotte die hoeveelheid en dan daarbij, die vieze vette trol met d'r kutkop en kraaiengeluid moet helemaal al niet beginnen met zeiken over het roken. Vies vuil achterlijk hypocriet kreng.
Chantal moet gewoon dood neer pleuren en wel nu. En anders mensen misshien in de aanbieding die de hele dag Chantal is een k-hoer over de schutting kunnen roepen? Kan ze teninste weer over de zeik gaan, dat iemand iets naar haar roept wat het ergste is voor een vrouw om te horen.
Komt ze heel boos piepend en met haar handen wapperend op je af. brrrr..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:29 schreef teamlead het volgende:
Ik wil haar idd wel eens echt kwaad zien... ben wel weer toe aan een flinke lachbui
Ja, lucht toch wel op.quote:
maar ze wordt wel testosteron aggressief hoor, dat je het ff weetquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:31 schreef Pinball het volgende:
[..]
Komt ze heel boos piepend en met haar handen wapperend op je af. brrrr..
Dood-eng lijkt me dat
![]()
Die gaat het zo ontzettend zwaar krijgen als ze zich ooit bij haar studentenkneuzenclubje durft te vertonen. Die wordt voortaan elke week binnen 10 minuten huilend naar huis gestuurd op de sociëteit.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:30 schreef flugeltje het volgende:
*proest*
dit is haar normale gezichtquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:34 schreef scanman01 het volgende:
Vrij unieke capture: Nathalie die geen gekke bek trekt
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:34 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Dan moet je reageren: Ik vind het totaal niet flex dat je niet kunt levellen met mij.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:30 schreef flugeltje het volgende:
*proest*
Inlijstenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:34 schreef scanman01 het volgende:
Denk ik ook.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:34 schreef Pinball het volgende:
[..]
Die gaat het zo ontzettend zwaar krijgen als ze zich ooit bij haar studentenkneuzenclubje durft te vertonen. Die wordt voortaan elke week binnen 10 minuten huilend naar huis gestuurd op de sociëteit.![]()
nu pas????quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:39 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb genoeg van Chantal nu.... Zeikwijf
daarom hadden we dat nog niet in de gaten gehadquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:37 schreef BONG4002 het volgende:
Ik vind Nathalie best wel knap an sich(als ze geen rare smoel trekt ffcourse!)
Daar heeft ze ook wel gelijk in.. maar dan mag je volgens haar ook meteen niet meer reageren op wat er besteld is.. en dat is natuurlijk onzin... dat staat los van het budgetquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:41 schreef Foreverblue het volgende:
Chantal heeft wel gelijk vind ik... ze hebben al 250 euro extra gekregen om te bestellen... dan moet je niet gaan miepen.
Ben ik het niet mee eens.... Als ik alleen fruit wil eten en géén snoep is het gewoon niet netjes als er bijvoorbeeld snoep in overvloed is en maar een beetje fruit...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:41 schreef Foreverblue het volgende:
Chantal heeft wel gelijk vind ik... ze hebben al 250 euro extra gekregen om te bestellen... dan moet je niet gaan miepen.
Tanja is gewoon een heel erg tevreden meisjequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:39 schreef flugeltje het volgende:
Tanja is al blij met het rantsoen wat zíj krijgt...
Dan moeten ze dat goed overleggen met elkaar. Het is niet zo dat 1 iemand bepaald wat er besteld moet worden toch?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.... Als ik alleen fruit wil eten en géén snoep is het gewoon niet netjes als er bijvoorbeeld snoep in overvloed is en maar een beetje fruit...
Chantal overdrijft ook hoor.....
daar gaan we weer vanavondquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:43 schreef Pinball het volgende:
Linda was alvast aan het oefenen voor vanavond
[afbeelding]
Ze moet kappen met dat gezeik dat er zo veel mensen zijn die het veeeeeeeel zwaarder hebbenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
Daar heeft ze ook wel gelijk in.. maar dan mag je volgens haar ook meteen niet meer reageren op wat er besteld is.. en dat is natuurlijk onzin... dat staat los van het budget
Ben ik het ook mee eens. Maar iedereen is er al een uur geleden over gestopt, alleen Chantal gaat nog door.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:41 schreef Foreverblue het volgende:
Idd ik zou echt niet blij zijn met al dat snoep dat er nu is besteld. Een paar appels en wat druiven daar doe ik een dag mee ofzo.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.... Als ik alleen fruit wil eten en géén snoep is het gewoon niet netjes als er bijvoorbeeld snoep in overvloed is en maar een beetje fruit...
Chantal overdrijft ook hoor.....
Dat klopt wel....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan moeten ze dat goed overleggen met elkaar. Het is niet zo dat 1 iemand bepaald wat er besteld moet worden toch?
als ik het goed begrijp zijn degene die nu aan het zeuren zijn gisterne zo ver mogelijk uit de buurt van de lijsten gebleven en hebben alleen om mascara enzo gevraagd dat is besteld en komt laterquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan moeten ze dat goed overleggen met elkaar. Het is niet zo dat 1 iemand bepaald wat er besteld moet worden toch?
Overigens: ¤ 77,- per persoon per week is nou ook weer niet zo gigantisch veel hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze moet kappen met dat gezeik dat er zo veel mensen zijn die het veeeeeeeel zwaarder hebben
In de 3e wereld bla blaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze moet kappen met dat gezeik dat er zo veel mensen zijn die het veeeeeeeel zwaarder hebben
De vraag is óf er duidelijk aangegeven is dat er besteld zou gaan worden... Als je niet weet dat men al gestart is met bestellen kun je ook niet meedoen lijkt me....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:45 schreef Knurkie het volgende:
[..]
als ik het goed begrijp zijn degene die nu aan het zeuren zijn gisterne zo ver mogelijk uit de buurt van de lijsten gebleven en hebben alleen om mascara enzo gevraagd dat is besteld en komt later
en zeuren nu over de andere boodschappen dan moet je erbij zitten en meebeslissen ipv op je nest te liggen rotzooien
wat heeft Ingrid misdaan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:46 schreef Pinball het volgende:
Roel: Ingrid heeft de tact van een broodrooster.
Ze zat tegen Chantal te klagen dat er dingen niet besteld zijn... maar dat heeft ze ook niet aangegeven volgens mij.quote:
En een tractorquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:46 schreef Pinball het volgende:
Roel: Ingrid heeft de tact van een broodrooster.
Ja, wie begint er nu nog na zijn 40e met roken?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:49 schreef teamlead het volgende:
Volgens Roel rookt Chantal al 20 jaar... dan is zo ook redelijk laat begonnen......
Rob begreep haar anders net nog uitstekend.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:46 schreef scanman01 het volgende:
Roel en Rob over het gezeik van Chantal. Ze snappen er ook weinig van.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het fruit is dan idd wat aan de schamele kant. (2 stuks per persoon per dag)
Inderdaad, klasse weer.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:49 schreef scanman01 het volgende:
De cameraman neemt de mensen weer perfect in beeld
Waarom Joost?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:49 schreef F4iTH het volgende:
Wil er aub een camera Ingrid volgen die net besluit te gaan uithuilen bij Menno, deze vervolgens onder de douche aantreft met Dido en uit woede weer op Joost afrent en deze over het hek gooit!![]()
Ze veranderden snel trouwens. Roel begrijpt haar wel goed. Ht komt allemaal omdat ze gestopt is met roken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:50 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Rob begreep haar anders net nog uitstekend.![]()
Als er voor iedereen een hele zak chips en toastjes en chocola en drop en knotsen etc in overvloed zijn vind ik 2 stuks fruit karig...quote:
2 druiven per persoon per dag is niet echt royaal hoorquote:
idd, 2 pppd is toch prima? Niks schamel aan.quote:
Kijk... niet iedereen word ultrahyper (dido) als ze niet kunnen roken... de ander word weer chagereinig. Ik kan me best voorstellen dat het heel moeilijk is voor Chantal.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:51 schreef teamlead het volgende:
Chantal met de moeilijkste slag in haar leven bezig en heeft daarom het volste recht om even asociaal te zijn
ow gezellig weerquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:52 schreef b0ng het volgende:
ik neem aan dat menno en ingri op bed liggen teroddelen?
Dat stukje wordt uit z'n verband gerukt nu...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:52 schreef Pinball het volgende:
[..]
idd, 2 pppd is toch prima? Niks schamel aan.
That's a first... ze vond het gister toch zo meevallen? En zat Dido en Roel moed in te praten?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:51 schreef scanman01 het volgende:
Chantal: "Ik ben met de moeilijkste slag in mijn leven bezig"
Vind dat ook bijhoorlijk schamel ja. Ben verre van een snoeperd, maar 2 stuks fruit heb ik 's morgens al achter m'n kiezen zitten. Lijkt nu meer of ze besteld hebben voor de stoppers, kunnen die zich lekker volproppen met snoep/chips en ander lekkers om het roken op te vangen.quote:
Dan gaat ze namelijk door d'r rug en zijn er opeens 3 in het huis die aan de paralympics mee kunnen gaan doen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Waarom Joost?
Genoeg andere opties die ze best mag gooien hoor, Chantal bijvoorbeeld![]()
die boodschappen zijn gewoon elke week feest....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:53 schreef bunnyma het volgende:
Ik kan me nog wel de boodschappen van een paar weken geleden herinneren.
Toen had Chantal de meeste kritiekop de bestelling.
Maar ja....Chantal kan slecht tegen kritiek.
Ik kwalm zelf 2 pakjes per dag weg en heb ook een aantal mislukte pogingen achter de rug.. en ja ik snap dus heel goed dat ze chagerijnig wordt (Dido acteert gewoon....). Maar hoe chagerijnig ik daar ook onder werd: dat gaf mij nooit het recht om asociaal te worden... (ook al werd ik dat natuurlijk welquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Kijk... niet iedereen word ultrahyper (dido) als ze niet kunnen roken... de ander word weer chagereinig. Ik kan me best voorstellen dat het heel moeilijk is voor Chantal.
chankwalquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:56 schreef Wup het volgende:
wie is er nou aan het janken?
Yep. Diep treurig, dit.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat zeikt Sjankwal nu eigenlijk. Ze pafte zelf ook overal toen anderen moesten stoppen![]()
![]()
Ze is gewoon begripvol.quote:
ik ook niet hoor, pure aanstellerijquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:59 schreef flugeltje het volgende:
Hmm, ik heb mijn hele weze afgezocht naar een beetje medelijden voor Chantal nu...
Maar nee, lukt me dus niet...
Ik ga jou steeds aardiger vindenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:59 schreef flugeltje het volgende:
Hmm, ik heb mijn hele weze afgezocht naar een beetje medelijden voor Chantal nu...
100 euro derbij en er moet een gezin van rondkomen met een uitkeringquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:18 schreef Timon223 het volgende:
de tandjes..... er is voor 850 ¤ aan boodschappen binnen gebracht, en dan klagen ze nog
ACHTHONDEFRVIJFTIG EURO!!!!!!!!! hallo, dat is mijn halve maandsalaris!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
heel netjes... maar wel jammerquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:00 schreef flugeltje het volgende:
Vind ik netjes van Ingrid.... Zou stukken makkelijker zijn om iemand na zo'n ruzie te negeren.
Ja. De lieverd.quote:
Dacht ik ook.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:00 schreef flugeltje het volgende:
Vind ik netjes van Ingrid.... Zou stukken makkelijker zijn om iemand na zo'n ruzie te negeren.
Doe niet zo raar. Hier hebben ze het juist om gedaan. Dit is toch prachtig!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:01 schreef bunnyma het volgende:
Waarom eet ze niet een sigaret op? Gewoon in stukjes snijden met mes en vork![]()
Mogen ze geen nicotinepleisters bestellen? Die helpen echt.
Het gaat niet om het totale bedrag... Het gaat om wat er voor dat grote bedrag gekocht is.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:01 schreef Inca het volgende:
[..]
100 euro derbij en er moet een gezin van rondkomen met een uitkering
Bij mij ook niet en ik schaam me er niet voorquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:59 schreef flugeltje het volgende:
Zo slim zijn ze vast nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:01 schreef bunnyma het volgende:
precies, en dan nog zeiken dat er maar twee blikjes krab (!!!) zijn i.p.v. 4quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:01 schreef Inca het volgende:
[..]
100 euro derbij en er moet een gezin van rondkomen met een uitkering
Ik schrok alquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:59 schreef flugeltje het volgende:
Helemaal raak scanman.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:01 schreef scanman01 het volgende:
Chantal breekt.. Het is mij duidelijk dat ze zo enorm een rol speelt in het huis. En soms houd je dat gewoon even niet meer vol. Dat is wat er nu gaande is. Ze heeft een pesthekel aan minstens de helft van de mensen in het huis, maar weet dat normaal heel goed in te houden. Door het niet roken, lukt haar dat niet meer.
dan is de fun eraf toch.. Heerlijk om die graftak live te zien doordraaien door nicotine gebrekquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:01 schreef bunnyma het volgende:
Waarom eet ze niet een sigaret op? Gewoon in stukjes snijden met mes en vork![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:03 schreef scanman01 het volgende:
Nu moet Ingrid eigenlijk zeggen: "Chantal, waar huil je nu om? Er zijn mensen die het zó veel zwaarderhebben in deze wereld. Er zijn mensen die te horen krijgen dat ze een ernstige ziekte hebben en niet lang meer te leven hebben"
Inderdaad: je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:02 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Doe niet zo raar. Hier hebben ze het juist om gedaan. Dit is toch prachtig!!
jaaaaaaaaa doe es Ingridquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:03 schreef scanman01 het volgende:
Nu moet Ingrid eigenlijk zeggen: "Chantal, waar huil je nu om? Er zijn mensen die het zó veel zwaarderhebben in deze wereld. Er zijn mensen die te horen krijgen dat ze een ernstige ziekte hebben en niet lang meer te leven hebben"
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:03 schreef scanman01 het volgende:
Wat kun jij evil zijn, Scan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:03 schreef scanman01 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |