wat heeft Ingrid misdaan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:46 schreef Pinball het volgende:
Roel: Ingrid heeft de tact van een broodrooster.
Ze zat tegen Chantal te klagen dat er dingen niet besteld zijn... maar dat heeft ze ook niet aangegeven volgens mij.quote:
En een tractorquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:46 schreef Pinball het volgende:
Roel: Ingrid heeft de tact van een broodrooster.
Ja, wie begint er nu nog na zijn 40e met roken?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:49 schreef teamlead het volgende:
Volgens Roel rookt Chantal al 20 jaar... dan is zo ook redelijk laat begonnen......
Rob begreep haar anders net nog uitstekend.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:46 schreef scanman01 het volgende:
Roel en Rob over het gezeik van Chantal. Ze snappen er ook weinig van.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het fruit is dan idd wat aan de schamele kant. (2 stuks per persoon per dag)
Inderdaad, klasse weer.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:49 schreef scanman01 het volgende:
De cameraman neemt de mensen weer perfect in beeld
Waarom Joost?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:49 schreef F4iTH het volgende:
Wil er aub een camera Ingrid volgen die net besluit te gaan uithuilen bij Menno, deze vervolgens onder de douche aantreft met Dido en uit woede weer op Joost afrent en deze over het hek gooit!![]()
Ze veranderden snel trouwens. Roel begrijpt haar wel goed. Ht komt allemaal omdat ze gestopt is met roken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:50 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Rob begreep haar anders net nog uitstekend.![]()
Als er voor iedereen een hele zak chips en toastjes en chocola en drop en knotsen etc in overvloed zijn vind ik 2 stuks fruit karig...quote:
2 druiven per persoon per dag is niet echt royaal hoorquote:
idd, 2 pppd is toch prima? Niks schamel aan.quote:
Kijk... niet iedereen word ultrahyper (dido) als ze niet kunnen roken... de ander word weer chagereinig. Ik kan me best voorstellen dat het heel moeilijk is voor Chantal.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:51 schreef teamlead het volgende:
Chantal met de moeilijkste slag in haar leven bezig en heeft daarom het volste recht om even asociaal te zijn
ow gezellig weerquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:52 schreef b0ng het volgende:
ik neem aan dat menno en ingri op bed liggen teroddelen?
Dat stukje wordt uit z'n verband gerukt nu...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:52 schreef Pinball het volgende:
[..]
idd, 2 pppd is toch prima? Niks schamel aan.
That's a first... ze vond het gister toch zo meevallen? En zat Dido en Roel moed in te praten?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:51 schreef scanman01 het volgende:
Chantal: "Ik ben met de moeilijkste slag in mijn leven bezig"
Vind dat ook bijhoorlijk schamel ja. Ben verre van een snoeperd, maar 2 stuks fruit heb ik 's morgens al achter m'n kiezen zitten. Lijkt nu meer of ze besteld hebben voor de stoppers, kunnen die zich lekker volproppen met snoep/chips en ander lekkers om het roken op te vangen.quote:
Dan gaat ze namelijk door d'r rug en zijn er opeens 3 in het huis die aan de paralympics mee kunnen gaan doen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Waarom Joost?
Genoeg andere opties die ze best mag gooien hoor, Chantal bijvoorbeeld![]()
die boodschappen zijn gewoon elke week feest....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:53 schreef bunnyma het volgende:
Ik kan me nog wel de boodschappen van een paar weken geleden herinneren.
Toen had Chantal de meeste kritiekop de bestelling.
Maar ja....Chantal kan slecht tegen kritiek.
Ik kwalm zelf 2 pakjes per dag weg en heb ook een aantal mislukte pogingen achter de rug.. en ja ik snap dus heel goed dat ze chagerijnig wordt (Dido acteert gewoon....). Maar hoe chagerijnig ik daar ook onder werd: dat gaf mij nooit het recht om asociaal te worden... (ook al werd ik dat natuurlijk welquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Kijk... niet iedereen word ultrahyper (dido) als ze niet kunnen roken... de ander word weer chagereinig. Ik kan me best voorstellen dat het heel moeilijk is voor Chantal.
chankwalquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:56 schreef Wup het volgende:
wie is er nou aan het janken?
Yep. Diep treurig, dit.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat zeikt Sjankwal nu eigenlijk. Ze pafte zelf ook overal toen anderen moesten stoppen![]()
![]()
Ze is gewoon begripvol.quote:
ik ook niet hoor, pure aanstellerijquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:59 schreef flugeltje het volgende:
Hmm, ik heb mijn hele weze afgezocht naar een beetje medelijden voor Chantal nu...
Maar nee, lukt me dus niet...
Ik ga jou steeds aardiger vindenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:59 schreef flugeltje het volgende:
Hmm, ik heb mijn hele weze afgezocht naar een beetje medelijden voor Chantal nu...
100 euro derbij en er moet een gezin van rondkomen met een uitkeringquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:18 schreef Timon223 het volgende:
de tandjes..... er is voor 850 ¤ aan boodschappen binnen gebracht, en dan klagen ze nog
ACHTHONDEFRVIJFTIG EURO!!!!!!!!! hallo, dat is mijn halve maandsalaris!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
heel netjes... maar wel jammerquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:00 schreef flugeltje het volgende:
Vind ik netjes van Ingrid.... Zou stukken makkelijker zijn om iemand na zo'n ruzie te negeren.
Ja. De lieverd.quote:
Dacht ik ook.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:00 schreef flugeltje het volgende:
Vind ik netjes van Ingrid.... Zou stukken makkelijker zijn om iemand na zo'n ruzie te negeren.
Doe niet zo raar. Hier hebben ze het juist om gedaan. Dit is toch prachtig!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:01 schreef bunnyma het volgende:
Waarom eet ze niet een sigaret op? Gewoon in stukjes snijden met mes en vork![]()
Mogen ze geen nicotinepleisters bestellen? Die helpen echt.
Het gaat niet om het totale bedrag... Het gaat om wat er voor dat grote bedrag gekocht is.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:01 schreef Inca het volgende:
[..]
100 euro derbij en er moet een gezin van rondkomen met een uitkering
Bij mij ook niet en ik schaam me er niet voorquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:59 schreef flugeltje het volgende:
Zo slim zijn ze vast nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:01 schreef bunnyma het volgende:
precies, en dan nog zeiken dat er maar twee blikjes krab (!!!) zijn i.p.v. 4quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:01 schreef Inca het volgende:
[..]
100 euro derbij en er moet een gezin van rondkomen met een uitkering
Ik schrok alquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:59 schreef flugeltje het volgende:
Helemaal raak scanman.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:01 schreef scanman01 het volgende:
Chantal breekt.. Het is mij duidelijk dat ze zo enorm een rol speelt in het huis. En soms houd je dat gewoon even niet meer vol. Dat is wat er nu gaande is. Ze heeft een pesthekel aan minstens de helft van de mensen in het huis, maar weet dat normaal heel goed in te houden. Door het niet roken, lukt haar dat niet meer.
dan is de fun eraf toch.. Heerlijk om die graftak live te zien doordraaien door nicotine gebrekquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:01 schreef bunnyma het volgende:
Waarom eet ze niet een sigaret op? Gewoon in stukjes snijden met mes en vork![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:03 schreef scanman01 het volgende:
Nu moet Ingrid eigenlijk zeggen: "Chantal, waar huil je nu om? Er zijn mensen die het zó veel zwaarderhebben in deze wereld. Er zijn mensen die te horen krijgen dat ze een ernstige ziekte hebben en niet lang meer te leven hebben"
Inderdaad: je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:02 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Doe niet zo raar. Hier hebben ze het juist om gedaan. Dit is toch prachtig!!
jaaaaaaaaa doe es Ingridquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:03 schreef scanman01 het volgende:
Nu moet Ingrid eigenlijk zeggen: "Chantal, waar huil je nu om? Er zijn mensen die het zó veel zwaarderhebben in deze wereld. Er zijn mensen die te horen krijgen dat ze een ernstige ziekte hebben en niet lang meer te leven hebben"
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:03 schreef scanman01 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |