Dus omdat jou dat leuk lijkt, denk je echt dat de rest hier zit van "wow hoeveel cm ontsluiting zal ze hebben"?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:54 schreef flugeltje het volgende:
Tanja mag blijven tot de bevalling van mij...
Mijn enige reden daarvoor: Het is dan leuk hier op de streams...
En als iedereen heel goed nadenkt zullen ze beseffen dat ik daarin gelijk heb. Hoewel we de bevalling zelf natuurlijk niet te zien krijgen zal het op de streams lekker spannend zijn. Het bijhouden van het aantal minuten tussen de weëen, het gokken van het aantal cm's ontsluiting, polletjes over het aantal uur dat het nog gaat duren...
Erm.. ben ik de enige die dat totaal niet interesseert? Ze poept een kind uit dat niet gewenst is... lekker belangrijk.....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:54 schreef flugeltje het volgende:
Tanja mag blijven tot de bevalling van mij...
Mijn enige reden daarvoor: Het is dan leuk hier op de streams...
En als iedereen heel goed nadenkt zullen ze beseffen dat ik daarin gelijk heb. Hoewel we de bevalling zelf natuurlijk niet te zien krijgen zal het op de streams lekker spannend zijn. Het bijhouden van het aantal minuten tussen de weëen, het gokken van het aantal cm's ontsluiting, polletjes over het aantal uur dat het nog gaat duren...
Yep, Tanja blijft en haal alvast flink wat magnetronpopcorn in huis....
Die hele bevalling kan me gestolen worden eerlijk gezegd. Maar op de streams zal het leuk zijn ja...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:56 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dus omdat jou dat leuk lijkt, denk je echt dat de rest hier zit van "wow hoeveel cm ontsluiting zal ze hebben"?
![]()
Ja vooral de mannen![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
De fun gemist tijdens douchen...![]()
Van mij mag ze vandaag al vertrekken hoor... Alleen vrees ik het ergste gezien haar positie in de Talpa poll!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:57 schreef teamlead het volgende:
Erm.. ben ik de enige die dat totaal niet interesseert? Ze poept een kind uit dat niet gewenst is... lekker belangrijk.....
dus zodra de bevalling inzet stop jij met posten?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
Erm.. ben ik de enige die dat totaal niet interesseert? Ze poept een kind uit dat niet gewenst is... lekker belangrijk.....
Dus je vindt dat er alle weken tot nu toe niks is gebeurd of dat we niet geluld hebben?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:57 schreef flugeltje het volgende:
Dan gebeurt er tenminste weer iets waarover geluld kan worden
Kijk, MissX begrijpt wat ik bedoelquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:59 schreef MissX het volgende:
Ik denk ook dat het topdrukte zal worden hier zodra de bevalling begint
Alle moeders of zwangere zullen wel aankomen, erg boeiend...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:58 schreef flugeltje het volgende:
Maar ik gok dat het posten misschien nog wel sneller zal gaan dan tijdens de feestjes....
Ik stop pas met posten als de laatste bewoner vertrokken isquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
dus zodra de bevalling inzet stop jij met posten?
Zoals ik al aangaf, die bevalling doet me niks. Maar ik gok dat het posten misschien nog wel sneller zal gaan dan tijdens de feestjes....
Het is alleen druk tijdens bijzondere gebeurtenissen, Jij kent de topics ook waarin over auto's en strijkgoed gesproken wordt omdat het op de streams veel te saai was....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:59 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dus je vindt dat er alle weken tot nu toe niks is gebeurd of dat we niet geluld hebben?![]()
We lullen alle topics zo snel als wat vol, over van alles en nog wat, hebben we Tanja niet voor nodig.
Ach ja, en Tanja's ochtendhumeur, hormonen en overmatige bezorgdheid met alles wat met de beebie te maken heeft.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:58 schreef cuall het volgende:
[..]
ja was ook net even elders bezig
![]()
Al begrijp ik in dit geval Rob wel hoor, ik vond al eerder dat Tanja nogal bezitterig deed over de wasmachine en de droger. Iedereen moest er met zijn tengels afblijven en gewoon wachten todat zij de spullen had opgeruimt.
Dat is precies wat ik bedoel... Leuk dus.....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik stop pas met posten als de laatste bewoner vertrokken isEn dan waarschijnlijk nog niet.......
Ik denk dat er vooral over de (hoogstwaarschijnlijk hypocriete) reacties van de andere bewoners gepost gaat worden zodra tanja begint te bevallen
Doet ze toch ookquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:00 schreef ChantalC het volgende:
Moest Lieske niet met krukken lopen?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:59 schreef MissX het volgende:
Ik denk ook dat het topdrukte zal worden hier zodra de bevalling begint
Verdomd.. we zijn het dus toch met elkaar eensquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik bedoel... Leuk dus.....
Ik heb al 2 bevallingen mee mogen maken en ik zit nou echt niet te wachten op een 23 uur durende kermshow van Tanjavarken!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:00 schreef flugeltje het volgende:
Die bevalling is een bijzondere gebeurtenis, ergo.... leuk in de topics.
En wat zal juist daar heerlijk over gezeken gaan worden hier...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:02 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik heb al 2 bevallingen mee mogen maken en ik zit nou echt niet te wachten op een 23 uur durende kermshow van Tanjavarken!
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
Verdomd.. we zijn het dus toch met elkaar eens
quote:
Ik welquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:02 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik heb al 2 bevallingen mee mogen maken en ik zit nou echt niet te wachten op een 23 uur durende kermshow van Tanjavarken!
In Groningenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:05 schreef MissX het volgende:
waar gaat ze eik bevallen? Ze had gezegd dat ze niet in de babykamer gaat bevallen.
In de jacuzi?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:05 schreef MissX het volgende:
waar gaat ze eik bevallen? Ze had gezegd dat ze niet in de babykamer gaat bevallen.
Op de speciaal gebouwde kraamafdeling op Tanja's verzoek.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:05 schreef MissX het volgende:
Ja, dat zeg ik: in de jacuziquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:07 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Op de speciaal gebouwde kraamafdeling op Tanja's verzoek.![]()
waar zit die, dicht tegen de andere kamers aan. Zodat de andere bewoners haar lekker kunnen horen gillenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:07 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Op de speciaal gebouwde kraamafdeling op Tanja's verzoek.![]()
Dat zal dus wel in het huisje gaan gebeuren...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:08 schreef MissX het volgende:
[..]
waar zit die, dicht tegen de andere kamers aan. Zodat de andere bewoners haar lekker kunnen horen gillen
Ja, hallo! Wat zou jij doen als je wist dat alles gefilmd wordt?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:07 schreef MissX het volgende:
is er eik ooit iemand die niet met ze zwembroek/bikini aandoucht? Je wilt je daaronder toch ook wel is een x goed wassen lijkt me. En niet beetje halfslachtig als je je zwembroek nog aanhebt.
"Die twee"quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:08 schreef cuall het volgende:
Over wie heeft Chantal het nu?
ja natuurlijk zeg.. je weet toch dat het niet wordt uitgezonden.. die paar malloten die de streams volgen maken dan ook niet meer uitquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:09 schreef doka het volgende:
[..]
Ja, hallo! Wat zou jij doen als je wist dat alles gefilmd wordt?
nou ik zou der echt schijt aan hebben. Ga toch niet iedere x in me bikini douchen. zou ik echt ranzig vinden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:09 schreef doka het volgende:
[..]
Ja, hallo! Wat zou jij doen als je wist dat alles gefilmd wordt?
Hmm, daar heb je een puntquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja natuurlijk zeg.. je weet toch dat het niet wordt uitgezonden.. die paar malloten die de streams volgen maken dan ook niet meer uit
Het is de was. Dus ik dacht de was-incident. Die fout maak ik altijd.quote:
tot die conclusie waren ze ook gekomenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:13 schreef teamlead het volgende:
godallemachtig.. zo'n bakje druiven is toch never genoeg voor 11 bewoners![]()
Ik vind het juist opvallend hoe rustig die is. Juist degenen die niet hoeven te stoppen (Rob, Tanja, Ingrid) zijn imo overdreven bezig.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:15 schreef teamlead het volgende:
Chantal gaat roken.... voor de dag voorbij is...![]()
Ja ze denkt ook dat Ingrid met opzet meer rookt om haar te treiteren.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:13 schreef flugeltje het volgende:
Okay, Ingrid is dus één van de mensen waar het over gaat....
Jammer dat niet iedereen gestopt is met roken, dan was het nog ergerquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Big Brother is nu echt begonnen, wat conflicten en ruzies betreft.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:17 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik vind het juist opvallend hoe rustig die is. Juist degenen die niet hoeven te stoppen (Rob, Tanja, Ingrid) zijn imo overdreven bezig.
Ik vind dat ChantalC ook gelijk heeftquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:17 schreef ChantalC het volgende:
Ik vind wel dat Chantal gelijk heeft...
Chantal zat toch ook te roken in de week dat Tanja en zo moesten stoppen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:17 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja ze denkt ook dat Ingrid met opzet meer rookt om haar te treiteren.
En volgens haar was het eerlijker geweest als de anderen uit solidariteit ook waren gestopt met roken deze week. "Dat had ik wel gedaan. Zo ben ik".
Slijmbal...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik vind dat ChantalC ook gelijk heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |