Ik vind het juist opvallend hoe rustig die is. Juist degenen die niet hoeven te stoppen (Rob, Tanja, Ingrid) zijn imo overdreven bezig.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:15 schreef teamlead het volgende:
Chantal gaat roken.... voor de dag voorbij is...![]()
Ja ze denkt ook dat Ingrid met opzet meer rookt om haar te treiteren.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:13 schreef flugeltje het volgende:
Okay, Ingrid is dus één van de mensen waar het over gaat....
Jammer dat niet iedereen gestopt is met roken, dan was het nog ergerquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Big Brother is nu echt begonnen, wat conflicten en ruzies betreft.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:17 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik vind het juist opvallend hoe rustig die is. Juist degenen die niet hoeven te stoppen (Rob, Tanja, Ingrid) zijn imo overdreven bezig.
Ik vind dat ChantalC ook gelijk heeftquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:17 schreef ChantalC het volgende:
Ik vind wel dat Chantal gelijk heeft...
Chantal zat toch ook te roken in de week dat Tanja en zo moesten stoppen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:17 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja ze denkt ook dat Ingrid met opzet meer rookt om haar te treiteren.
En volgens haar was het eerlijker geweest als de anderen uit solidariteit ook waren gestopt met roken deze week. "Dat had ik wel gedaan. Zo ben ik".
Slijmbal...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik vind dat ChantalC ook gelijk heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |