Ik zag alleen het stuk buiten. Misschien heb ik de aanleiding gemist.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:18 schreef teamlead het volgende:zie jij dezelfde streams als ik? Ik zie chantal net helemaal over de zeik gaan over een onschuldige opmerking over de hoeveelheid fruit....
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:17 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja ze denkt ook dat Ingrid met opzet meer rookt om haar te treiteren.
En volgens haar was het eerlijker geweest als de anderen uit solidariteit ook waren gestopt met roken deze week. "Dat had ik wel gedaan. Zo ben ik".
"Ja, Chan..."quote:
dan vind ik jou niet meer aardigquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ben het opvallend vaak eens met Chantal.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:21 schreef Asskicker14 het volgende:
quote:
ik ookquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Ze is ook lekkerquote:
Yup. Zonder 1 keer te vragen hoe het ging.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:19 schreef Knurkie het volgende:
[..]
Chantal zat toch ook te roken in de week dat Tanja en zo moesten stoppen?
Te laat.. je hebt alle fun al gemist....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:25 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ben er ook weerbtje zwaar te laat mn bed uit en ik drink niet eens
![]()
Vertelt de rest haar dat ook?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:24 schreef Rica het volgende:
[..]
Yup. Zonder 1 keer te vragen hoe het ging.
En nu moeten de anderen ook stoppen want dat had zij wel gedaan.
Je hebt flink wat aktie gemist vanochtend.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:25 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ben er ook weerbtje zwaar te laat mn bed uit en ik drink niet eens
![]()
nee natuurlijk nietquote:
Ja een ruzie tussen Tanja en Rob en net was Chantal een beetje erg chagerijnig en viel uit tegen Ingrid?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
Te laat.. je hebt alle fun al gemist....
Op sommige punten heeft Chantal gewoon gelijk.quote:
Ze beweerde straks wel dat ze als eerste aan Roel had gevraagd of ze ook moest stoppen toen hij dat moest. Of dat echt zo is is natuurlijk de vraag, maar toch.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:24 schreef Rica het volgende:
selectief geheugen heeft zequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:24 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik geloof er geen zak van dat ze dat echt heeft gezegd. Die stopt echt niet uit zichzelf.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:27 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ze beweerde straks wel dat ze als eerste aan Roel had gevraagd of ze ook moest stoppen toen hij dat moest. Of dat echt zo is is natuurlijk de vraag, maar toch.
Dat klopt. Heeft ze gevraagd, maar Roel vond dat niet nodig (hij stopte niet echt namelijk)quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:27 schreef Pinball het volgende:
Ze beweerde straks wel dat ze als eerste aan Roel had gevraagd of ze ook moest stoppen toen hij dat moest. Of dat echt zo is is natuurlijk de vraag, maar toch.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Tanja: SUKKKEL!
Rob: Op je hoofd een pukkel.
Ik wil haar idd wel eens echt kwaad zien... ben wel weer toe aan een flinke lachbuiquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:28 schreef Pinball het volgende:
Oeioei... als Lieske ècht boos is wil je haar niet zien hoor
Tanja en Ingrid kunnen nèt hun lachen inhouden.
Knap persoon die GEEN opmerking maakt over de hoeveelheid. Is toch ook van de zotte die hoeveelheid en dan daarbij, die vieze vette trol met d'r kutkop en kraaiengeluid moet helemaal al niet beginnen met zeiken over het roken. Vies vuil achterlijk hypocriet kreng.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:22 schreef ChantalC het volgende:
De jonkies in het huis zijn inderdaad verwent... Ze moeten niet zeuren...
Uhuuh. Rob is allang blij dat hij weer "Ja lieve schat, ik begrijp je.." kan zeggen.quote:
*grinnik* sja, ze is blond heh......quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:30 schreef flugeltje het volgende:
Lieske spreekt mensen op hun intellectuele niveau aan als ze boos is....
*proest*
Gaat het nu weer een beetje?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Knap persoon die GEEN opmerking maakt over de hoeveelheid. Is toch ook van de zotte die hoeveelheid en dan daarbij, die vieze vette trol met d'r kutkop en kraaiengeluid moet helemaal al niet beginnen met zeiken over het roken. Vies vuil achterlijk hypocriet kreng.
Chantal moet gewoon dood neer pleuren en wel nu. En anders mensen misshien in de aanbieding die de hele dag Chantal is een k-hoer over de schutting kunnen roepen? Kan ze teninste weer over de zeik gaan, dat iemand iets naar haar roept wat het ergste is voor een vrouw om te horen.
Komt ze heel boos piepend en met haar handen wapperend op je af. brrrr..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:29 schreef teamlead het volgende:
Ik wil haar idd wel eens echt kwaad zien... ben wel weer toe aan een flinke lachbui
Ja, lucht toch wel op.quote:
maar ze wordt wel testosteron aggressief hoor, dat je het ff weetquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:31 schreef Pinball het volgende:
[..]
Komt ze heel boos piepend en met haar handen wapperend op je af. brrrr..
Dood-eng lijkt me dat
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |