abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 11:54:22 #1
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31277996
Misschien aardig om de zeer vreemde verschuivingen op de Talpa poll bij te gaan houden.
Het is een poll van de favoriete bewoner, dus niet alleen de genomineerden.
Weken lang heeft Roel dik aan kop gestaan, op de voet gevolgd door Lieske. Daarna viel er een behoorlik gat naar de nummer 3.

Het verrassende deze week is dus dat TANJA nu op nummer 1 staat in de poll.
Het lijkt dus heel erg op manipulatie. Er kan best een verschil zijn met de rest van de op het internet aanwezige polls, maar zo'n groot verschil lijkt me onmogelijk.

De stand nu:

1 - Tanja (18%)
2 - Joost (16%)
3 - Lieske (16%)
My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 12:03:43 #2
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_31278157
Tanja op nummer 1

Ik kan het me nauwelijks voorstellen. Aan de andere kant wordt er op de Talpa site misschien veel door mensen gestemd die alleen naar de tv uitzendingen kijken en na alle lovende woorden van Ruud in de afgelopen uitzending kan dat wellicht best z'n invloed hebben gehad.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 12:06:58 #3
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31278224
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 12:03 schreef Maerycke het volgende:
Tanja op nummer 1

Ik kan het me nauwelijks voorstellen. Aan de andere kant wordt er op de Talpa site misschien veel door mensen gestemd die alleen naar de tv uitzendingen kijken en na alle lovende woorden van Ruud in de afgelopen uitzending kan dat wellicht best z'n invloed hebben gehad.
Is iedereen dat alles wat Tanja geflikt heeft al vergeten?? Op tv is ze toch ook behoorlijk afgemaakt.
My soul is painted like the wings of butterflies
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 8 oktober 2005 @ 12:09:17 #4
862 Arcee
Look closer
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 12:09:50 #5
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_31278277
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 12:06 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Is iedereen dat alles wat Tanja geflikt heeft al vergeten?? Op tv is ze toch ook behoorlijk afgemaakt.
Wij misschien niet, maar zo'n poll is toch een momentopname. Televisiekijkend Nederland stemt hoe het op dat moment is en de uitzending was bijzonder positief over Tanja (en ik moet zeggen dat ze redelijk bijtrekt.. tot de volgende keer natuurlijk dat ze haar zin weer niet krijgt).
pi_31278284
Ze doen alles om Tanja er in te houden, omdat het Nederlandse klootjesvolk nu eenmaal graag bevallingen ziet. Zeker als het gaat om iemand van hun niveau.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 12:12:48 #7
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_31278344
"Het is de andere bewoners contractueel verboden om Tanja te nomineren."
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_31278365
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 12:10 schreef _The_General_ het volgende:
Ze doen alles om Tanja er in te houden, omdat het Nederlandse klootjesvolk nu eenmaal graag bevallingen ziet. Zeker als het gaat om iemand van hun niveau.
nou ik niet hoor
die uitzending sla ik over.
pi_31278380
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 12:12 schreef Rica het volgende:
Ik denk dat het de andere bewoners contractueel is verboden om Tanja te nomineren.
je hebt iets gemist: ze hebben haar wel genomineerd.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 12:15:30 #10
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_31278390
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 12:12 schreef Rica het volgende:
Ik denk dat het de andere bewoners contractueel is verboden om Tanja te nomineren.
Ik denk niet dat het ze contractueel verboden is. Wat ik wel vermoed (en dat vang je ook uit de gesprekken van de bewoners op) is dat er regelmatig op ze ingepraat wordt om vooral maar niet op Tanja te stemmen. Met wat kleine aanwijzingen door Hummie veranderen deze camerabewuste bewoners zo van mening. En ondertussen is ze al genomineerd.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 8 oktober 2005 @ 12:20:48 #11
862 Arcee
Look closer
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 12:23:08 #12
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_31278547
Ja, de fok weblog stond ook met 1400 stemmen boven de nummer 2 in de populairste sites...
Als je gewoon met een hoop man gaat stemmen dan kun je zo'n poll gemakkelijk manipuleren, gewoon een actie van de tanja fansite ofzo
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_31278645
quote:
Lachen, door half Nederland uitgekotst en nu de populairste bewoner van het huis.
Zijn er nog zekerheden in de wereld van de Mol?

Van mij mag ze blijven, leuke ergenis tv, maar dit slaat toch wel alles.
  Moderator zaterdag 8 oktober 2005 @ 12:34:42 #14
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31278810
Je kunt in die grafiek van Talpa precies volgen hoe populair de bewoners de afgelopen weken waren.
Wat je ziet is, dat zodra mensen genomineerd staan, hun populariteit toeneemt. Logisch, hun achterban gaat zich dan roeren.

Zo te zien werkt de Talpa-poll niét cumulatief. De stemmen van voorgaande weken worden dus niet bij elkaar opgeteld. Je kunt namelijk elke week opnieuw stemmen. Grote verschuivingen zijn dus heel goed mogelijk. Kijk alleen naar dit forum: mensen die Tanja een dag of 10 geleden het spugen nog niet waard vonden, kunnen haar nu wel waarderen ineens.

Meest opvallend is eigenlijk de ontwikkeling van Roel's populariteit: een vrije val naar beneden, twee weken geleden al iets ingezet, maar sinds vorige week keldert-ie spectaculair.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 8 oktober 2005 @ 12:35:24 #15
862 Arcee
Look closer
pi_31278823
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 12:26 schreef Olio het volgende:
Lachen, door half Nederland uitgekotst en nu de populairste bewoner van het huis.
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 12:09 schreef Arcee het volgende:
[POLL] Welke van de 3 genomineerden is jouw favoriet?

Tanja scoort hier ook goed.
En in mijn lijst van favorieten is ze ook flink gestegen.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 12:35:35 #16
242 Pinball
Electric Monk
pi_31278827
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 12:09 schreef Arcee het volgende:
[POLL] Welke van de 3 genomineerden is jouw favoriet?

Tanja scoort hier ook goed.
Daar snap ik echt geen ruk van.
Blijkbaar hebben de Fokkers een even kort geheugen als de TV kijkers en volgen ze de agitprop van Talpa blindelings.
Nou is het ook wel lastig kiezen, die Rob is natuurlijk ook een ontzettende zak stront
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 8 oktober 2005 @ 12:37:00 #17
862 Arcee
Look closer
pi_31278852
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 12:35 schreef Pinball het volgende:
Daar snap ik echt geen ruk van.
Blijkbaar hebben de Fokkers een even kort geheugen als de TV kijkers en volgen ze de agitprop van Talpa blindelings.
Nou is het ook wel lastig kiezen, die Rob is natuurlijk ook een ontzettende zak stront
Ik hoop dat Rob eruit gaat. Rob verwacht niet dat-ie eruit gaat en Tanja en Linda verwachten niet dat ze erin blijven.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 12:43:42 #18
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_31278977
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 12:15 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het ze contractueel verboden is. Wat ik wel vermoed (en dat vang je ook uit de gesprekken van de bewoners op) is dat er regelmatig op ze ingepraat wordt om vooral maar niet op Tanja te stemmen. Met wat kleine aanwijzingen door Hummie veranderen deze camerabewuste bewoners zo van mening. En ondertussen is ze al genomineerd.
Eerst is het volgens sommigen de bewoners verboden, hele theorien over contracten en boetes, dan wordt ze genomineerd en dan is het dat het hun met klem is afgeraden ofzo. Schopje TRU maar doen?

Hoewel het natuurlijk meer dan logisch is dat de programmamakers van de bewoners meewerking aan het programma verwachten. Ze organiseren de halve editie rondom een bevalling en dan zitten ze idd niet te wachten op bewoners die de zaak gaan saboteren lijkt me. Dat zal ze ook wel in zoveel woorden gezegd zijn misschien. Maar misschien ook niet en gingen ze uit van het gezonde verstand van de bewoners zelf. Grote fout uiteraard.

Anyhoe dit eeuwige ongefundeerde gespeculeer (annonieme bronnen en broer van een vriend zijn schoonmoeder diens kennis zijn oom tellen niet) zal er wel bijhoren. Net zoals destijds volgens sommigen Hummie met de nodige manipulaties Kelly BB3 wel zou laten winnen (hi scan )

Want het is tenslotte immers uitgesloten dat het publiek een andere mening heeft dan jezelf. Dan mòet er gewoon wel sprake zijn van manipulatie.

Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_31279021
Oké Gert dat maakt het wat begrijpelijker. Joost en Lieske zijn trouwens niet genomineerd, en staan toch hoog. Maar goed, die zijn ook lief.
Maar dat het tonen van een paar menselijke trekjes ervoor zou zorgen dat Tanja niet vertrekt blijf ik eigenaardig vinden.

En over Roel, ik las het ook al hier dat het niet zo goed gaat. Toch allemaal wat opgeblazen, blijft voor mij toch wel een van de leukere bewoners, juist ook door zijn vreemde acties.
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 12:35 schreef Arcee het volgende:

[..]


[..]

En in mijn lijst van favorieten is ze ook flink gestegen.
Laat me raden: ze is lekker eigenwijs?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 8 oktober 2005 @ 12:47:07 #20
862 Arcee
Look closer
pi_31279072
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 12:45 schreef Olio het volgende:
Oké Gert dat maakt het wat begrijpelijker. Joost en Lieske zijn trouwens niet genomineerd, en staan toch hoog. Maar goed, die zijn ook lief.
Maar dat het tonen van een paar menselijke trekjes ervoor zou zorgen dat Tanja niet vertrekt blijf ik eigenaardig vinden.

En over Roel, ik las het ook al hier dat het niet zo goed gaat. Toch allemaal wat opgeblazen, blijft voor mij toch wel een van de leukere bewoners, juist ook door zijn vreemde acties.
[..]

Laat me raden: ze is lekker eigenwijs?
Ja, en ze zorgt voor spraakmakende momenten.

Stel je voor dat het hele huis vol zat met Rikkerts en Ralphen?
  Moderator zaterdag 8 oktober 2005 @ 12:47:52 #21
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31279090
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 12:43 schreef Rica het volgende:
Want het is tenslotte immers uitgesloten dat het publiek een andere mening heeft dan jezelf. Dan mòet er gewoon wel sprake zijn van manipulatie.
Het was gewoon vreemd dat echt iédereen in dat huis zat te schuimbekken op Tanja, en dat vervolgens niémand op haar stemde. Dat vond jij toch ook wel raar?

Logisch dat er dan naar een reden gezocht wordt. Het ziet er nu naar uit dat het "taktiek" (lafheid) van de bewoners was, en geen verbod om op haar te stemmen. Al sluit ik nog steeds niet uit dat de bewoners destijds bewerkt zijn (wat een reden kan zijn dat we de DBK-nominaties niet te zien kregen). Maar het blijft speculatie natuurlijk.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_31279202
Arcee, op dit moment zorgt Rob toch ook wel voor spraakmakende momenten? Meer nog dan Tanja?
Maar goed, blijft vreemd allemaal, wekenlang heb ik Dido uitgekotst en nu ben ik voor die ogen gevallen. Het kan snel gaan.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 12:54:02 #23
242 Pinball
Electric Monk
pi_31279253
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 12:47 schreef Arcee het volgende:

Stel je voor dat het hele huis vol zat met Rikkerts en Ralphen?
The horror
Wat dat betreft hoop ik wel dat Tanja blijft. Nu is ze weer even aardig, maar die gaat vast wel weer een keer iets doen waardoor het forum ontploft
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 12:57:39 #24
242 Pinball
Electric Monk
pi_31279330
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 12:47 schreef Gert het volgende:
Het was gewoon vreemd dat echt iédereen in dat huis zat te schuimbekken op Tanja, en dat vervolgens niémand op haar stemde. Dat vond jij toch ook wel raar?
Dat gebeurt hier op het forum ook. Vind ik ook vreemd.
quote:
Logisch dat er dan naar een reden gezocht wordt. Het ziet er nu naar uit dat het "taktiek" (lafheid) van de bewoners was, en geen verbod om op haar te stemmen. Al sluit ik nog steeds niet uit dat de bewoners destijds bewerkt zijn (wat een reden kan zijn dat we de DBK-nominaties niet te zien kregen). Maar het blijft speculatie natuurlijk.
Ik denk ook dat die bewoners vatbaar zijn voor suggesties van Hummie. Als ik ze af en toe hoor over die DBK gesprekken hebben ze behoorlijk ontzag voor BB.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 8 oktober 2005 @ 12:58:39 #25
862 Arcee
Look closer
pi_31279360
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 12:52 schreef Olio het volgende:
Arcee, op dit moment zorgt Rob toch ook wel voor spraakmakende momenten? Meer nog dan Tanja?
In 't begin draaide 't allemaal om Rob, die toen ook mijn favoriet was. Maar hij is de laatste paar weken duidelijk ingekakt.

Toch denk ik dat 't voor 't programma beter zou zijn als Linda zou gaan ipv Rob, maar voor 't shockeffect moet Rob vertrekken.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 12:58:44 #26
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_31279361
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 12:47 schreef Gert het volgende:

[..]

Het was gewoon vreemd dat echt iédereen in dat huis zat te schuimbekken op Tanja, en dat vervolgens niémand op haar stemde. Dat vond jij toch ook wel raar?

Logisch dat er dan naar een reden gezocht wordt. Het ziet er nu naar uit dat het "taktiek" (lafheid) van de bewoners was, en geen verbod om op haar te stemmen. Al sluit ik nog steeds niet uit dat de bewoners destijds bewerkt zijn (wat een reden kan zijn dat we de DBK-nominaties niet te zien kregen). Maar het blijft speculatie natuurlijk.
Nee dat vind ik niet raar. Ik verbaas me deste meer over de domheid van iemand als Linda om Tanja te nomineren.

En ik denkndat de bewoners het in het begin goed hebben aangevoeld dat ze verwacht werden Tanja met rust te laten. Beetje logisch nadenken kom je al een heel end.

Trouwens, wie zegt dat Hummie niet achter de nominaties van Nat en Linda op Tanja zit? Even proberen de sms inkomsten flink wat op te schroeven. Of is dat weer ongeloofwaardig?
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 8 oktober 2005 @ 13:00:13 #27
862 Arcee
Look closer
pi_31279405
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 12:58 schreef Rica het volgende:
Trouwens, wie zegt dat Hummie niet achter de nominaties van Nat en Linda op Tanja zit? Even proberen de sms inkomsten flink wat op te schroeven. Of is dat weer ongeloofwaardig?
Ja, dat is ongeloofwaardig.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 13:01:59 #28
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_31279444
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 12:57 schreef Pinball het volgende:

[..]

Ik denk ook dat die bewoners vatbaar zijn voor suggesties van Hummie. Als ik ze af en toe hoor over die DBK gesprekken hebben ze behoorlijk ontzag voor BB.
Ik denk dat je hiermee gelijk hebt. Een hele kleine suggestie kan dan al genoeg zijn voor welke bewoner dan ook om 180 graden te draaien qua mening.
  Moderator zaterdag 8 oktober 2005 @ 13:03:13 #29
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31279479
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 12:57 schreef Pinball het volgende:

[..]

Dat gebeurt hier op het forum ook. Vind ik ook vreemd.
Vind ik toch anders. Mensen zijn kort van memorie, en Tanja heeft zich de afgelopen week van haar leukere kant laten zien. Maar de vorige nominatie was in een periode dat Tanja werkelijk een onuitstaanbaar loeder was, iedereen klaagde steen en been i het huis maar niemand stemde op haar.
quote:
Ik denk ook dat die bewoners vatbaar zijn voor suggesties van Hummie. Als ik ze af en toe hoor over die DBK gesprekken hebben ze behoorlijk ontzag voor BB.
Als je helemaal afhankelijk bent, van álles, zelfs of je genoeg eten krijgt, dan gaan mensen volgzaam, slaafs gedrag vertonen, om hun "weldoener" te behagen.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 13:10:07 #30
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_31279653
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 13:00 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ja, dat is ongeloofwaardig.
Waarom dat dan weer wel

Nah ja, conclusie mag iig zijn dat Linda en Nathalie zich achter de schermen niet geliefder hebben gemaakt. En als BB dan toch manipuleert en Linda zit op de bank... tja
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 13:10:56 #31
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31279676
Het blijft vreemd dat Tanja op 1 staat. Okee, ze is deze week wat beter te pruimen, maar dan kom je toch niet op 1 terecht in een populariteitspoll.
My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 13:18:46 #32
128635 Kokstra
Feelin' kinda Kokstra
pi_31279893
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 12:35 schreef Pinball het volgende:

[..]

Daar snap ik echt geen ruk van.
Blijkbaar hebben de Fokkers een even kort geheugen als de TV kijkers en volgen ze de agitprop van Talpa blindelings.
Nou is het ook wel lastig kiezen, die Rob is natuurlijk ook een ontzettende zak stront
Daar snap ik ook echt geen ruk van. Ze heeft zulke verschrikkelijke asociale dingen gedaan en zich misdragen, dat kun je gewoon niet vergeten.
  Moderator zondag 9 oktober 2005 @ 17:20:04 #33
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31311458
Stand op de Talpa-site:

Tanja 18%
Roel 16%
Joost, Lieske 15%
Menno 10%
Dido 6%
Ingrid, Linda 5%
Nathalie, Rob 4%
Chantal 2%

Dat Rob zelfs nu hij genomineerd is nog zó laag staat, wil wat zeggen hoor.
Die vliegt er echt zó ongenadig hard uit donderdag.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zondag 9 oktober 2005 @ 17:33:35 #34
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_31311706
Ik kan jullie verzekeren dat die poll niet gemanipuleerd wordt. Zoals hierboven ook al werd opgemerkt wordt er bovendien per week gestemd. Je kan er dus heel duidelijk aan afzien hoe de Bewoners zich hebben gedragen in de desbetreffende week, erg leuk om te zien.
  zondag 9 oktober 2005 @ 17:34:24 #35
242 Pinball
Electric Monk
pi_31311729
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 17:20 schreef Gert het volgende:
Dat Rob zelfs nu hij genomineerd is nog zó laag staat, wil wat zeggen hoor.
Die vliegt er echt zó ongenadig hard uit donderdag.
En toch durf ik nu al wel te voorspellen dat een een tussenstand te zien krijgen waarop hij bijna gelijk op gaat met Tanja. Zo kan BB meteen even peilen hoe die het doet bij de bellers.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zondag 9 oktober 2005 @ 17:36:11 #36
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_31311756
De poll heeft niks te maken met de stemmen die zijn gedaan per telefoon of SMS
  Moderator zondag 9 oktober 2005 @ 17:39:09 #37
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31311815
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 17:34 schreef Pinball het volgende:

[..]

En toch durf ik nu al wel te voorspellen dat een een tussenstand te zien krijgen waarop hij bijna gelijk op gaat met Tanja. Zo kan BB meteen even peilen hoe die het doet bij de bellers.
Ja dat denk ik ook.

En Aventura, dat weten we hier. Het is echter wel een indicatie.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zondag 9 oktober 2005 @ 17:42:22 #38
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_31311869
Het is zeker een indicatie. Ik geloof verder ook wel in het underdog-principe. Hoe erger een Bewoner gehaat wordt door de mede-Bewoners, hoe meer symphatie deze wint bij de kijker. Hoewel, dit gaat op voor Tanja zo lijkt het, maar niet voor Rob!
pi_31312367
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 17:33 schreef Aventura het volgende:
Ik kan jullie verzekeren dat die poll niet gemanipuleerd wordt.
Hetzelfde geldt voor de daadwerkelijke stemming, maar ja.. Mensen willen gewoon in een complot geloven.

Als Talpa echt zou willen manipuleren dan hoeven ze helemaal niet te sjoemelen met de stemming of polls. Belicht een week lang nadrukkelijk een positieve (of negatieve) kant van een bewoner in de uitzendingen, en je ziet het effect daarvan meteen in polls en stemmingen.

De hoeveelheid mensen die daadwerkelijk de steams en de streamverslagen volgt via internet is namelijk ondergeschikt aan de hoeveelheid mensen die de dagelijkse samenvattingen en de live-uitzending volgt. Middels het beeld wat je in de uitzendingen schetst zijn stemmingen heel simpel te beinvloeden.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  zondag 9 oktober 2005 @ 18:13:12 #40
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_31312487
Inderdaad, met editten kan de regie theoretisch gezien iemand maken of breken
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 9 oktober 2005 @ 18:16:09 #41
862 Arcee
Look closer
pi_31312547
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 17:20 schreef Gert het volgende:
Stand op de Talpa-site:

Tanja 18%
Roel 16%
Joost, Lieske 15%
Menno 10%
Dido 6%
Ingrid, Linda 5%
Nathalie, Rob 4%
Chantal 2%

Dat Rob zelfs nu hij genomineerd is nog zó laag staat, wil wat zeggen hoor.
Die vliegt er echt zó ongenadig hard uit donderdag.


Hoewel Linda 't niet veel beter doet.
pi_31312813
Wanneer wordt Chantal een keer genomineerd, kan Nederland die er zo snel mogelijk uitsturen.

Linda & Rob staan idd wel heel dicht bij elkaar.
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_31312875
Ik denk dan toch dat die Linda eruit gaat...hoe ik erg het ook vind ....die loopt tenminste nog is in haar blote reet door het huis
  zondag 9 oktober 2005 @ 19:13:54 #44
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_31313795
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 11:54 schreef scanman01 het volgende:

Het verrassende deze week is dus dat TANJA nu op nummer 1 staat in de poll.
Het lijkt dus heel erg op manipulatie. Er kan best een verschil zijn met de rest van de op het internet aanwezige polls, maar zo'n groot verschil lijkt me onmogelijk.
Goh en wat zeg ik nou altijd over polls?

Op zich kan ik best begrijpen dat Roel niet meer bovenin staat, hij heeft genoeg dingen gedaan de laatste week waar een heleboel mensen zich aan kapot ergeren (omgang met vrouwen, veel drinken, irritant doen, etc).
Joost en Lieske snap ik wel op die plaatsen, maar Tanja niet, geloof er niks van eigenlijk.
Dat dat de nr 1 is van de hele groep, nee sorry hoor, geloof er echt niks van
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  zondag 9 oktober 2005 @ 19:15:37 #45
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_31313835
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 18:16 schreef Arcee het volgende:

[..]



Hoewel Linda 't niet veel beter doet.
Jammer als het om 1% verschil gaat tussen Rob en Linda.

Rob moet gewoon blijven, een goeie factor die nog heel wat ergernissen en ruzies gaat brengen.
Linda is niks meer dan een grijze muis, alleen als ze weer haar drankorgel-barfunctie aanneemt is ze in beeld en daar mis ik eerlijk gezegd niks aan als ze weg gaat.
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  zondag 9 oktober 2005 @ 19:15:56 #46
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_31313839
Tanja zal wel gesteund worden door alle zielige jank vrouwtjes en huismoeders in Nederland.
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_31314018
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 12:43 schreef Rica het volgende:
Eerst is het volgens sommigen de bewoners verboden, hele theorien over contracten en boetes, dan wordt ze genomineerd en dan is het dat het hun met klem is afgeraden ofzo. Schopje TRU maar doen?

Hoewel het natuurlijk meer dan logisch is dat de programmamakers van de bewoners meewerking aan het programma verwachten. Ze organiseren de halve editie rondom een bevalling en dan zitten ze idd niet te wachten op bewoners die de zaak gaan saboteren lijkt me. Dat zal ze ook wel in zoveel woorden gezegd zijn misschien. Maar misschien ook niet en gingen ze uit van het gezonde verstand van de bewoners zelf. Grote fout uiteraard.

Anyhoe dit eeuwige ongefundeerde gespeculeer (annonieme bronnen en broer van een vriend zijn schoonmoeder diens kennis zijn oom tellen niet) zal er wel bijhoren. Net zoals destijds volgens sommigen Hummie met de nodige manipulaties Kelly BB3 wel zou laten winnen (hi scan )

Want het is tenslotte immers uitgesloten dat het publiek een andere mening heeft dan jezelf. Dan mòet er gewoon wel sprake zijn van manipulatie.
goeie post, ik word ook doodmoe van dat geschreeuw over manipulatie elke keer, en er blijkt nooit ook maar iets van, maar mensen willen nou eenmaal graag in complotten geloven, zie TRU

Talpa doet alles eerlijk, als je het daar niet mee eens bent kom dan met bewijzen of hou je grote klep erover.
  maandag 10 oktober 2005 @ 19:22:24 #48
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31339791
De stand is weer veranderd op de talpa poll. Roel staan weer op 1, samen met Tanja. Daarna gevolgd door Joost en Lieske.
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 10 oktober 2005 @ 20:36:29 #49
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31341496
sorry, verkeerde topic
My soul is painted like the wings of butterflies
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 10 oktober 2005 @ 22:09:18 #50
862 Arcee
Look closer
pi_31344156
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 19:22 schreef scanman01 het volgende:
De stand is weer veranderd op de talpa poll. Roel staan weer op 1, samen met Tanja. Daarna gevolgd door Joost en Lieske.


Tanja nog 1, hoor.

Of er moet weer een nieuwe ronde in zijn gegaan, of zo.

Stand nu:

1. Tanja 18%
2. Joost, Roel 16%
4. Lieske 15%
5. Menno 10%
6. Dido 6%
7. Ingrid, Linda 5%
9. Naat, Rob 4%
11. Chantal 2%
  maandag 10 oktober 2005 @ 22:27:27 #51
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_31344793
Deze pol loopt nog t/m de 14de.
pi_31344803
Bah dit ruikt niet naar Talpa-bedrog...
dit STINKT naar Talpa-bedrog. .
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 11 oktober 2005 @ 00:32:54 #53
862 Arcee
Look closer
pi_31348667
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 22:27 schreef rubinio het volgende:
Bah dit ruikt niet naar Talpa-bedrog...
dit STINKT naar Talpa-bedrog. .
Want?
pi_31348743
Tanja is een stuk leuker de laatste weken, vrolijker etc. Bovendien zijn veel mensen als Roel, Dido en Chantal bij mensen op de zenuwen gaan werken. Ik wil dat Rob eruit vliegt.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 00:37:09 #55
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31348781
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 22:09 schreef Arcee het volgende:

[..]



Tanja nog 1, hoor.
Toen ik dat bericht plaatste was dat dus niet zo. Is schijnbaar zeer snel al weer veranderd.
My soul is painted like the wings of butterflies
  Moderator dinsdag 11 oktober 2005 @ 00:38:00 #56
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31348807
Het verchil tussen Rob en Linda blijft 1%.

Opvallen ook, dat beiden zo laag blijven staan.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 00:38:40 #57
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31348823
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 00:32 schreef Arcee het volgende:

[..]

Want?
Omdat ze door zo ongeveer iedereen uitgekotst wordt. Hier op fok in ieder geval. Het lijkt mij ook onmogelijk dat ze op 1 staat en daarom komt het zo over alsof ze de uitslag van komende donderdag nu al aannemelijk willen maken op hun poll.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_31348832
Hoezo? Linda is alleen leuk en interessant als ze dronken is. Rob is gewoon een irritante ouwe zak.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 11 oktober 2005 @ 00:46:42 #59
862 Arcee
Look closer
pi_31349035
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 00:38 schreef scanman01 het volgende:
Omdat ze door zo ongeveer iedereen uitgekotst wordt. Hier op fok in ieder geval. Het lijkt mij ook onmogelijk dat ze op 1 staat en daarom komt het zo over alsof ze de uitslag van komende donderdag nu al aannemelijk willen maken op hun poll.
Lijkt me overdreven. Ik vind Tanja ook veel leuker dan nog maar twee weken geleden of zo.
pi_31349059
Tanja is bij mij nu nummer 1 (Joost 2, Menno 3). Heerlijk dat geruzie met Rob.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_31351728
het is gewoon gemanipuleerd deze stemming dat kan niet anders ze moet en ze zou bevallen in het BB huis punt uit
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:16:03 #62
132506 Jopie-Twentuh
Joost is net een kerel
pi_31361325
Het is allemaal dikke nep. Ik sprak vorig jaar iemand die in de regie van BB3 of 4 heeft gezeten. Ze laten de mensen thuis lekker bellen en SMS-en en ze doen er helemaal NIETS mee (Ja geld opstrijken). Je wordt echt genaaid waar je bij staat.
Zij bepalen wie er blijft: niemand anders.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:59:07 #63
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_31362260
Tanja is ook gewoon leuk. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_31365148
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 00:46 schreef Arcee het volgende:

[..]

Lijkt me overdreven. Ik vind Tanja ook veel leuker dan nog maar twee weken geleden of zo.
Dat vind ik ook wel, maar op 1??? nee dat is toch echt té overdreven hoor. Ik ben niet zo oppervlakkig dat ik mijn mening van 1 week geleden niet meer mee tel om mijn mening over Tanja te bepalen. Wekenlang staat Lieske/Roel enzo bovenaan, en nu opeens Tanja, alsjeblieft zeg.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 20:45:23 #65
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31366388
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 19:55 schreef rubinio het volgende:
Wekenlang staat Lieske/Roel enzo bovenaan, en nu opeens Tanja, alsjeblieft zeg.
Precies. Het lijkt echt alsof ze het aannemelijk aan het maken zijn dat Tanja er donderdag niet uitgaat.
My soul is painted like the wings of butterflies
  Trouwste user 2022 dinsdag 11 oktober 2005 @ 20:46:53 #66
7889 tong80
Spleenheup
pi_31366429
Absurd


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_31368705
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 20:45 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Precies. Het lijkt echt alsof ze het aannemelijk aan het maken zijn dat Tanja er donderdag niet uitgaat.
misschien is dat wel zo. Jopie kan gelijk hebben.
  Moderator dinsdag 11 oktober 2005 @ 23:19:14 #68
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31370945
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 20:45 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Precies. Het lijkt echt alsof ze het aannemelijk aan het maken zijn dat Tanja er donderdag niet uitgaat.
Tanja is hier op het forum ook veel populairder geworden. In no time. En aangezien die poll op Talpa ververst wordt na een exit, is het helemaal niet zo raar dat iemand van de 5e of 4e naar de 1e plaats kan stijgen.

Overigens staat Tanja nu gedeeld eerste, samen met Roel (17%), met direct daar achteraan Joost. Lieske volgt met 15%.
Die vier vormen echt de kopgroep. Daarna valt er een gaatje tot aan Menno (9%)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator dinsdag 11 oktober 2005 @ 23:23:38 #69
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31371084
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:16 schreef Jopie-Twentuh het volgende:
Het is allemaal dikke nep. Ik sprak vorig jaar iemand die in de regie van BB3 of 4 heeft gezeten. Ze laten de mensen thuis lekker bellen en SMS-en en ze doen er helemaal NIETS mee (Ja geld opstrijken). Je wordt echt genaaid waar je bij staat.
Jammer alleen dat het altijd van die verjaardagsfeestroddels blijven. Aangetoond is het nog nooit.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 11 oktober 2005 @ 23:48:28 #70
862 Arcee
Look closer
pi_31372011
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 19:55 schreef rubinio het volgende:
Wekenlang staat Lieske/Roel enzo bovenaan, en nu opeens Tanja, alsjeblieft zeg.
In mijn eigen favo-lijstje steeg ze in 1 keer van 11 naar 2.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 23:51:01 #71
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_31372091
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 23:48 schreef Arcee het volgende:

[..]

In mijn eigen favo-lijstje steeg ze in 1 keer van 11 naar 2.
Hier dus ook.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 00:02:12 #72
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_31372421
Tanja is raar, maar figuren als Chantal [ roddelqueen], Nathalie [ dom, nietszeggend], Rob [papa loop toch niet zo snel...], Ingrid [ nors en nietszeggend], en Dido [ daar ben ík nou klaar mee] mogen van mij nietwinnen.

Ik zeg niet dat ze eruit moeten -want hun gedrag levert veel te leuke tv op- maar winnen mogen ze ook niet. Dat gun ik deze figuren niet.
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
  woensdag 12 oktober 2005 @ 00:52:50 #73
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_31373633
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:16 schreef Jopie-Twentuh het volgende:
Het is allemaal dikke nep. Ik sprak vorig jaar iemand die in de regie van BB3 of 4 heeft gezeten. Ze laten de mensen thuis lekker bellen en SMS-en en ze doen er helemaal NIETS mee (Ja geld opstrijken). Je wordt echt genaaid waar je bij staat.
Zij bepalen wie er blijft: niemand anders.
Tuurlijk joh.
Het gaat hier trouwens om wat heel anders, namelijk de Talpa-internetpoll.
pi_31377909
Roel staat nu weer op nummer 1 (samen met Tanja)... Vaag! Zeker door dat handjesgedoe?
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
pi_31378599
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:16 schreef Jopie-Twentuh het volgende:
Het is allemaal dikke nep. Ik sprak vorig jaar iemand die in de regie van BB3 of 4 heeft gezeten. Ze laten de mensen thuis lekker bellen en SMS-en en ze doen er helemaal NIETS mee (Ja geld opstrijken). Je wordt echt genaaid waar je bij staat.
Zij bepalen wie er blijft: niemand anders.
Die 'iemand' lult echt compleet uit z'n nek.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_31407443
Tanja rules:)

Rob mag eruit
pi_31407693
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 13:03 schreef superhero87 het volgende:
Tanja rules:)

Rob mag eruit
rob blijft gewoon ja
Twinning = boring
  donderdag 13 oktober 2005 @ 13:15:11 #78
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_31407750
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 10:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Die 'iemand' lult echt compleet uit z'n nek.
Tuurlijk, stuur nog maar een sms. Het is tenslotte jouw geld.
Ik vertrouw BB ook absoluut niet.
pi_31409159
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 23:48 schreef Arcee het volgende:

[..]

In mijn eigen favo-lijstje steeg ze in 1 keer van 11 naar 2.
En waarom dat? Omdat ze 1 weekje iets leuker is, en de anderen een keer iets hebben gedaan wat iets minder is?

Ik vind dat zij veel meer dingen fout/irritant heeft gedaan dan de rest in 1 week onmogelijk zou kunnen doen. Zij staat echt laag in mijn achting.

Gelukkig maar
pi_31409742
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 13:15 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Tuurlijk, stuur nog maar een sms. Het is tenslotte jouw geld.
Ik vertrouw BB ook absoluut niet.
Vooralsnog is er van geen enkele wilde complottheorie nog maar iets waarheid gebleken.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 14:34:19 #81
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31409829
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 14:30 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Vooralsnog is er van geen enkele wilde complottheorie nog maar iets waarheid gebleken.
Komt nog bij dat ze daar helemaal niets aan hebben (met uitzondering van nu met Tanja dan). Andere keren zijn ze er gewoon het meest bij gebaat om de minst populaire persoon eruit de bonjouren. Die trekt ook sowieso de minder bellers en kijkers, dus geen enkele reden om aan te nemen dat ze niet de stem van de kijkers zullen volgen.
My soul is painted like the wings of butterflies
  donderdag 13 oktober 2005 @ 14:35:18 #82
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_31409855
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 14:30 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Vooralsnog is er van geen enkele wilde complottheorie nog maar iets waarheid gebleken.
En het tegendeel is ook niet bewezen!
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_31409910
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 14:34 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Komt nog bij dat ze daar helemaal niets aan hebben (met uitzondering van nu met Tanja dan). Andere keren zijn ze er gewoon het meest bij gebaat om de minst populaire persoon eruit de bonjouren. Die trekt ook sowieso de minder bellers en kijkers, dus geen enkele reden om aan te nemen dat ze niet de stem van de kijkers zullen volgen.
Sterker nog.. ALs je die lijn volgt zou ook Tanja er gewoon uit kunnen vliegen. Als er niemand zit te wachten op een bevalling + blêrende baby, waarom haar er dan in houden?

Maar voorlopig lijkt het er op dat 'men' daar juist wel op zit te wachten, en krijgt ze voldoende stemmen om er in te blijven.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_31409954
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 14:35 schreef Scorpie het volgende:

[..]

En het tegendeel is ook niet bewezen!
Tuurlijk. En ik heb 2 roze olifanten in m'n kelder opgesloten. Dat dat niet zo is heeft ook nog niemand bewezen.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 14:40:18 #85
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_31409971
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 14:39 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Tuurlijk. En ik heb 2 roze olifanten in m'n kelder opgesloten. Dat dat niet zo is heeft ook nog niemand bewezen.
Tsja, leg mij dan maar eens uit waarom opeens die (#%&*)@*)@#% Tanja de populairste is van het hele stel in de BB-poll terwijl ze vorige week echt uitgekotst werd door 95% van Nederland?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_31410209
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 14:40 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Tsja, leg mij dan maar eens uit waarom opeens die (#%&*)@*)@#% Tanja de populairste is van het hele stel in de BB-poll terwijl ze vorige week echt uitgekotst werd door 95% van Nederland?
Omdat men wel graag zeikt over haar gedrag, maar toch graag die bevalling wil zien gebeuren. Of dat nou is uit oprechte belangstelling, of om haar pijn te zien lijden laat ik even in het midden .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 14:59:45 #87
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_31410433
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 14:50 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Omdat men wel graag zeikt over haar gedrag, maar toch graag die bevalling wil zien gebeuren. Of dat nou is uit oprechte belangstelling, of om haar pijn te zien lijden laat ik even in het midden .
Nou, het liefste wil ik haar dood zien, maar die optie zat niet in de poll anyways, ik blijf het verdacht vinden...
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_31410878
Hehe scorpie...je haalt me de woorden uit de mond! Dramamens ten top...
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 11:47:45 #89
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31433692
Nou... een nieuwe poll is begonnen (doen ze altijd na een exit) en er is nu wel een heel verrassende stand.

Joost RUIM op 1 met 29%
Roel en Tanja gedeelde tweede plaats met 15%
Lieske op 4e plaats met 12%
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_31433888
Dit staat op de site van het AD:

AALSMEER - Zeker twintig minuten voordat donderdagavond tijdens de live-uitzending van Big Brother werd bekend gemaakt dat Linda als derde bewoner zou afvallen stond dat al op telekekst-pagina 372 van Talpa te lezen.

Terwijl het publiek tot vlak voor het moment supreme door presentatrice Bridget Maasland werd opgeroepen om te bellen of te sms-en (25 eurocent per verstuurd bericht en 70 cent per ontvangen bericht) voor de favoriete bewoner.

Woordvoerder Jeroen van Waardenberg van Endemol, dat Big Brother maakt, noemt dat niet te verklaren. Het voorval wordt tot de bodem uitgezocht, zegt hij.

Eerder waren er al geruchten op internet dat er vals gespeeld zou worden bij de populaire reality-soap. Zo zou de zwangere bewoonster Tanja, gisteren de winnares met 42 procent van de stemmen, onder geen beding weggestemd kunnen worden, omdat Talpa-baas John de Mol per se een bevalling in het Big Brother-huis wil zien.

De Endemol-woordvoerder ontkent dat stellig en bezweert dat alles eerlijk verloopt. „Het is echt fair play. Al besef ik dat het dramatisch is als dit soort dingen gebeuren. Dit kunnen we niet hebben. We staan er niet goed op, maar er zal vast een verklaring voor zijn„.

Linda kreeg donderdag met 28 procent de minste stemmen, bewoner Rob 30 procent.

Bron
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
  Redactie Frontpage vrijdag 14 oktober 2005 @ 11:56:25 #91
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_31433943
Tanja is bij mij ook favoriet! En niet alleen omdat ze een Noorderling is. Wat ik niet snap, is de populariteit van Lieske. Ze is dom en absoluut nietszeggend...
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 12:01:02 #92
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31434084
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 11:56 schreef Djeez het volgende:
Tanja is bij mij ook favoriet! En niet alleen omdat ze een Noorderling is. Wat ik niet snap, is de populariteit van Lieske. Ze is dom en absoluut nietszeggend...
Ik snap het wel. Wat ik niet snap is de populariteit van Tanja. Ze is een asociale dame, die alleen maar aan zichzelf denkt en nog altijd (na 6 weken) geen enkele geinteresseerde vraag aan een van haar medebewoners heeft gesteld over zijn/haar leven. Het lijstje van asociale acties van Tanja blijft dagelijks groeien. Ze heeft na BB echt hulp nodig in omgang met mensen.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_31434355
Men stemt gewoon op Tanja vanwege de baby. Daarna is ze echt wel snel weg.

Ik had juist verwacht dat Lieske wel wat populairder zou zijn. Ik snap de populariteit van Roel niet echt.
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 12:16:48 #94
6941 APK
Factual, I think.
pi_31434486
De populariteit van Joost is een goed voorbeeld dat de stemmende mensen nauwelijks streams kijken en stemmen naar aanleiding van de uitzendingen, waarin hij als leuk wordt neergezet.

Volg één dag de streams en je krijgt schimmel en uitslag van die hyperactieve, kinderlijke, idioot.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 13:45:04 #95
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31436593
Rob staat nu nog een paar procentjes hoger dan Ingrid, Nathalie en Chantal trouwens.

En Joost staat inmiddels al op 30%

1 op de 3 stemmers stemt dus op Joost
My soul is painted like the wings of butterflies
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 19:11:52 #96
16305 Jappie
parttime reverend
pi_31443271
Joost wint deze BB....lijkt me niet meer dan logisch ook.

Het is de absolute antiheld...de Mr Bean van BB......


magoe...ik had dan ook 2 weken lang geen internetverbinding
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 19:13:47 #97
6941 APK
Factual, I think.
pi_31443334
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 19:11 schreef Jappie het volgende:

magoe...ik had dan ook 2 weken lang geen internetverbinding
Dat verklaart een hoop.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 16 oktober 2005 @ 20:35:06 #98
862 Arcee
Look closer
pi_31495357
1. Joost 29%
2. Roel 15%
3. Tanja 13%
4. Lieske 11%
5. Dido 8%
6. Menno 6%
7. Chantal 5%
7. Nathalie 5%
9. Ingrid 4%
9. Rob 4%

Joost.

Chantal hoeft zich misschien toch niet 't meest zorgen te maken.
pi_31495509
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 14:35 schreef Scorpie het volgende:
En het tegendeel is ook niet bewezen!
het eeuwige tegenargument van elke complot-theoreticus

you can't prove a negative wanneer leren jullie het nou ns
pi_31496507
Ben het nu wel eens met de poll Alleen Tanja op de plek van Rob, zou beter zijn
pi_31496933
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 12:16 schreef APK het volgende:
De populariteit van Joost is een goed voorbeeld dat de stemmende mensen nauwelijks streams kijken en stemmen naar aanleiding van de uitzendingen, waarin hij als leuk wordt neergezet.

Volg één dag de streams en je krijgt schimmel en uitslag van die hyperactieve, kinderlijke, idioot.
Chagerijn
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_31509589
de polls op talpa vertrouw ik niet want als je wat slechts schrijft over tanja verdwijnd het spoorloos op dat shitforum van hun.

kan je beter naar de onafhankelijke polls kijken en dus niet die door van die oude wijven worden onderhouden, die constant janken over hoe zwaar hun bevalling was of dat roken best wel kan met moederkoek als nicotinefilter.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 01:40:44 #103
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31523941
Ingrid is nu nog verder gezakt. Ze staat nu zelfs onder Rob, op de laatste plek.
My soul is painted like the wings of butterflies
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 01:41:45 #104
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_31523960
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 12:59 schreef Andersom het volgende:
de polls op talpa vertrouw ik niet want als je wat slechts schrijft over tanja verdwijnd het spoorloos op dat shitforum van hun.

kan je beter naar de onafhankelijke polls kijken en dus niet die door van die oude wijven worden onderhouden, die constant janken over hoe zwaar hun bevalling was of dat roken best wel kan met moederkoek als nicotinefilter.
Die poll klopt hoor.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 01:45:57 #105
6941 APK
Factual, I think.
pi_31524022
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 01:41 schreef Aventura het volgende:

Die poll klopt hoor.
Bron?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_31524029
Ik snap écht niet waarom Roel populair is. Ik word helemaal hersendood als ik naar 'm kijk. Hij is vervelend, heeft een alcohol- en hormonenprobleem en komt nog dommer over dan Ingrid.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 01:47:21 #107
6941 APK
Factual, I think.
pi_31524043
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 01:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik snap écht niet waarom Roel populair is. Ik word helemaal hersendood als ik naar 'm kijk. Hij is vervelend, heeft een alcohol- en hormonenprobleem en komt nog dommer over dan Ingrid.
Alcoholprobleem

Zie jij hem nu trillen en bomen uit de grond rukken
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_31524080
Nee, want voor hij kan ontnuchteren is hij alweer dronken.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 01:50:25 #109
6941 APK
Factual, I think.
pi_31524095
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 01:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nee, want voor hij kan ontnuchteren is hij alweer dronken.
Bla bla bla dus.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 02:04:32 #110
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31524300
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 01:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik snap écht niet waarom Roel populair is. Ik word helemaal hersendood als ik naar 'm kijk. Hij is vervelend, heeft een alcohol- en hormonenprobleem en komt nog dommer over dan Ingrid.
Ik word hersendood als ik naar Joost kijk.
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 19 oktober 2005 @ 22:16:13 #111
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31567540
Door de bevalling stijgt Tanja's populariteit weer flink. Ze stijgt enorm, vooral ten koste van Joost. Joost stond op 30% van de stemmen, maar dat is nu nog 26%. Tanja stijgt van 12% naar 20% van de stemmen. Roel en Lieske volgen op plaats 3 en 4. Dido komt wel verdacht dicht in de buurt van Lieske nu trouwens.

De rest van de bewoners hebben allemaal 5% of nog minder.... en doen dus eigenlijk nauwelijks nog mee voor de overwinning.

[ Bericht 2% gewijzigd door scanman01 op 19-10-2005 22:26:35 ]
My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 11:59:29 #112
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31623848
Nieuwe poll sinds de nominaties bekend zijn geworden. En opnieuw zeer verrassend:

1 - Tanja (23%)
2 - Joost (22%)
3 - Nathalie (10%)
4 - Lieske (9%)
4 - Roel (9%)
5 - Menno (8%)
6 - Dido (7%)
6 - Rob (7%)
7 - Chantal (3%)
8 - Ingrid (2%)
My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 12:05:05 #113
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_31623958
Zou Rob er dan uit moeten? .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_31624034
Onbegrijpelijk, de poll wordt volgens Talpa wel iedere keer opnieuw gereset, maar de meningen zullen toch niet per week zoveel afwijken wat ze in hun persbericht ook toegeven? Hummie pakt ieder eweek haar glazen bol erbij en vraagt Pieere wat zijn de prijzen deze week.
  Moderator zaterdag 22 oktober 2005 @ 12:13:58 #115
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31624109
Tuurlijk wijkt het wel af per week.
Zodra hun 'favorieten' in gevaar zijn, gaan mensen pas stemmen.
Daarom zie je ook altijd dat genomineerden het goed doen. Alleen: Rob niet dus.
Maar: er zit slechts 3% tussen Nathalie en Rob uiteindelijk.

Van mij mag die achterbakse bekkentrekster er uit.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 22 oktober 2005 @ 12:35:44 #116
862 Arcee
Look closer
pi_31624528
Naat en Menno mogen er wat mij betreft uit.

Ingrid trouwens ook.

De rest mag blijven.
pi_31625465
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 12:09 schreef haloII het volgende:
Onbegrijpelijk, de poll wordt volgens Talpa wel iedere keer opnieuw gereset, maar de meningen zullen toch niet per week zoveel afwijken wat ze in hun persbericht ook toegeven? Hummie pakt ieder eweek haar glazen bol erbij en vraagt Pieere wat zijn de prijzen deze week.
Alleeen Pierre is niet meer...
Lieske the best!
pi_31628200
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 12:05 schreef BVO het volgende:
Zou Rob er dan uit moeten? .
ik hoop het
pi_31646913
Mensen stemmen bij Talpa inderdaad op hun favoriete genomineerde i.p.v. op hun favo bewoner. De polls geven echter zo ie zo geen "eerlijk" beeld omdat je in werkelijkheid meerdere malen voor je favoriete bewoner kunt bellen en/of SMS-sen, bij de (meerdere) polls kun je slechts een maal (per tijdseenheid?) stemmen...

Van mij mag Tanja (per direct) exit, hier krijgen we toch niet meer van te zien dan kook- en rookpauzes... en als dat niet lukt graag Nathalie (wat een aanstelster is dat...)!
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 09:15:48 #120
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31747158
Menno staat nu op de eerste (!!!) plaats in de Talpa poll, die dus gisteravond gereset is.
Als er ooit een verrassende stand was, dan is dat nu wel
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_31747492
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 09:15 schreef scanman01 het volgende:
Menno staat nu op de eerste (!!!) plaats in de Talpa poll, die dus gisteravond gereset is.
Als er ooit een verrassende stand was, dan is dat nu wel
Is dat zo verassend? Als je de reacties op dit forum in de gaten houdt zie je ook dat de algemene mening hier nog veranderlijker is dan het weer.
pi_31747563
logisch er wordt meer gestemd op mensen die genomineerd staan.
Babe In Totale Control of Herself
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 11:03:21 #123
128702 ChantalC
it's a girl!
pi_31749116
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 09:15 schreef scanman01 het volgende:
Menno staat nu op de eerste (!!!) plaats in de Talpa poll, die dus gisteravond gereset is.
Als er ooit een verrassende stand was, dan is dat nu wel
Inmiddels voert Dido de poll aan
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
pi_31749315
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 01:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik snap écht niet waarom Roel populair is. Ik word helemaal hersendood als ik naar 'm kijk. Hij is vervelend, heeft een alcohol- en hormonenprobleem en komt nog dommer over dan Ingrid.
Nou ik vind Roel zeker NIET dom. Ik had wel meer van hem verwacht, hij leek in aanvang recalcitrant maar nu komt daar nog maar weinig van naar voren.

Hij wordt steeds saaier
pi_31749363
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 09:15 schreef scanman01 het volgende:
Menno staat nu op de eerste (!!!) plaats in de Talpa poll, die dus gisteravond gereset is.
Als er ooit een verrassende stand was, dan is dat nu wel
de wonderen zijn de wereld nog niet uit
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 15:33:30 #126
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31756163
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 09:42 schreef Sassefras het volgende:
logisch er wordt meer gestemd op mensen die genomineerd staan.
Gaat in dit geval niet op. Deze nieuwe poll is begonnen ná de live uitzending. Toen stond dus niemand meer genomineerd.
My soul is painted like the wings of butterflies
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 oktober 2005 @ 00:35:00 #127
862 Arcee
Look closer
pi_31770836
Da's niet leuk, nee.
Wel leuk is dat Dido (de oprechtheid zelve overigens) lekker gestegen is.
Jammer dat Joost zo gezakt is, maar da's logisch na al dat "door de mand val" geneuzel, doe je niets aan.
pi_31770856
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 00:35 schreef Arcee het volgende:
[afbeelding]

Menno staat op 1.
Zijn medebewoners hebben daar wel voor gezorgd. Anders had hij op 4 ofzo gestaan .
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 oktober 2005 @ 00:41:30 #130
862 Arcee
Look closer
pi_31770889
Dido.

Leuke opgeruimde vrolijke meid.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 oktober 2005 @ 00:42:00 #131
862 Arcee
Look closer
pi_31770907
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 00:40 schreef schatje het volgende:

[..]

Zijn medebewoners hebben daar wel voor gezorgd. Anders had hij op 4 ofzo gestaan .
Ja, die scan komt ook van zijn site.

http://www.bbmenno.nl/index.php?page=reacties&mode=view reacties al van eind november.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 01:07:28 #132
15600 BB-King
Long live the King!
pi_31771671
Vind ik echt stom dat die poll zo snel heen en weer vliegt.
De uitzending van vandaag was inderdaad in het voordeel van Menno.

Maar om hem nu opeens het populairst te vinden is gewoon dikke lulkoek.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_31771795
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 01:07 schreef BB-King het volgende:
Vind ik echt stom dat die poll zo snel heen en weer vliegt.
Maar om hem nu opeens het populairst te vinden is gewoon dikke lulkoek.
Het is op zijn minst niet erg genuanceerd oordelen te noemen, ja.
Oh, de andere bewoners zijn tegen, dan moet ik wel voor zijn, of zoiets...

Het geeft wel aan dat FOK!kers niet erg veel hebben met de bewoners als geheel, wat ook wel redelijk lijkt te kloppen, gezien de meeste reacties.
  Moderator zaterdag 29 oktober 2005 @ 01:42:41 #134
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31772339
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 00:42 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ja, die scan komt ook van zijn site.

http://www.bbmenno.nl/index.php?page=reacties&mode=view reacties al van eind november.
Wat suf zeg.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 02:07:50 #135
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31772772
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 01:07 schreef BB-King het volgende:
Vind ik echt stom dat die poll zo snel heen en weer vliegt.
De uitzending van vandaag was inderdaad in het voordeel van Menno.
Gisteren stond hij ook al op nummer 1.
Schijnbaar kunnen de kijkbuisvriendjes toch de solo-werk actie van Menno wel waarderen.
Die jongen heeft echt doorzettingsvermogen enzo
My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 02:12:29 #136
56129 mrDarksand
Don't ever judge me!
pi_31772848
Het lijkt wel of ze steeds de minst populaire deelnemer bovenaanzetten, zodat er straks meer gesmst wordt
Fuck me, I'm all out of enemies
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 03:25:49 #137
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_31773730
Poll is niet waterdicht. Kwam er net toevallig achter toen ik schijfopruiming deed.

Haal je cookie weg en je kunt weer stemmen.

Heeft geen waarde dus. (als het al daadwerkelijk op de stemmen was gebaseerd)
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 14:55:24 #138
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31780907
Het gaat ook wat beter met Rob op de Talpa poll. Hij laat nu toch 3 of 4 medebewoners achter zich.

Ik vind de poll wel eerlijk trouwens, aangezien mensen bij een exit ook veel vaker kunnen bellen dan 1 keer. Mensen die zoveel moeite doen om een cookie te resetten, zullen bij een exit ook wel vaker bellen.
My soul is painted like the wings of butterflies
  Moderator zaterdag 29 oktober 2005 @ 15:14:12 #139
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31781399
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 02:12 schreef mrDarksand het volgende:
Het lijkt wel of ze steeds de minst populaire deelnemer bovenaanzetten, zodat er straks meer gesmst wordt
Nee hoor. Nathalie stond van de genomineerden de hele tijd het hoogst in de poll, en scoorde ook donderdag het hoogste percentage.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 16:10:01 #140
130598 VARKEN
Rhymin and Stealin
pi_31782565
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 15:14 schreef Gert het volgende:

[..]

Nee hoor. Nathalie stond van de genomineerden de hele tijd het hoogst in de poll, en scoorde ook donderdag het hoogste percentage.
Nathalie stond voordat ze genomineerd was helemaal niet hoog in de polls. Beetje onderin.
Totdat bleek dat ze genomineerd was en toen bleek ze 44 procent van de stemmen te hebben.

Volgens mij heet meest tot nu toe ooit behaald, maar dat verbaasd me niets, want het is gewoon een lekker wijf om te zien.

Ik denk dat dit gelukkig de Big Brother van de lekkere wijven wordt, naast Nathalie zien Ingrid en Dido er ook erg mooi uit, dus die polls op die site zou ik maar niet te serieus nemen.
Het laatste wat wij leren is eenvoud.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 oktober 2005 @ 16:19:01 #141
862 Arcee
Look closer
pi_31782753
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 16:10 schreef VARKEN het volgende:
Nathalie stond voordat ze genomineerd was helemaal niet hoog in de polls. Beetje onderin.
Totdat bleek dat ze genomineerd was en toen bleek ze 44 procent van de stemmen te hebben.

Volgens mij heet meest tot nu toe ooit behaald, maar dat verbaasd me niets, want het is gewoon een lekker wijf om te zien.

Ik denk dat dit gelukkig de Big Brother van de lekkere wijven wordt, naast Nathalie zien Ingrid en Dido er ook erg mooi uit, dus die polls op die site zou ik maar niet te serieus nemen.
Mooi, maar niet lekker.
  Moderator zaterdag 29 oktober 2005 @ 16:22:22 #142
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31782836
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 16:10 schreef VARKEN het volgende:

[..]

Nathalie stond voordat ze genomineerd was helemaal niet hoog in de polls. Beetje onderin.
Totdat bleek dat ze genomineerd was en toen bleek ze 44 procent van de stemmen te hebben.
Je zegt nu toch hetzelfde als ik ongeveer?

Volkomen logisch, dat mensen pas in actie komen als hun favoriet gevaar loopt, en dat daarom zo iemand dan ook stijgt in de polls.

Ik vind Nathalie an sich niet lelijk, maar ze doet zó idioot met haar gezicht dat ze steeds meer afkeer bij me begint op te roepen. Ik heb het helemaal gehad met die bekkentrekster.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 16:36:11 #143
242 Pinball
Electric Monk
pi_31783164
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 16:19 schreef Arcee het volgende:
Mooi, maar niet lekker.
Inderdaad. Ik vraag me af waardoor de selectiecommissie bij Nathalie afgeleid werd. Bij Ingrid snap ik nog dat ze naar haar siliconen staarden. Daardoor viel het niet zo op dat haar voortdurende zenuwachtige velletjes-van-haar-lippen-bijten haar normaal redelijk mooie gezicht mismaakt tot dat van een bejaarde psychotische clown.
Maar bij Nathalie? Zaten ze te slapen toen dat elastiekgezichtje haar mondhoeken alle kanten opstuurde? Toen ze haar piepstemmetje uit de hoge hoed toverde en met haar mondhoeken probeerde haar veters te strikken? Zit er helium in die kipfiletjes van d'r of zo, is ze helemaal van rubber?

Weinig lekkers aan, zeker omdat het ook nog eens kutwijven zijn.

Helemaal triest, ik heb weken lopen schelden op Dido, blijkt dat straks ook nog de meest sympathieke te zijn
Waar 'meest sympathiek' natuurlijk niet veel zegt, in een huis vol losers, maar toch.

[ Bericht 1% gewijzigd door Pinball op 29-10-2005 17:00:25 (ik heb een ij->ji probleem :() ]
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 oktober 2005 @ 16:43:39 #144
862 Arcee
Look closer
pi_31783385
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 16:36 schreef Pinball het volgende:
Weinig lekkers aan, zeker omdat het ook nog eens kutwjiven zijn.


Ik vind Dido wel leuk. Hoewel 't me wel een onbenaderbare stuck up bitch lijkt.

Nee, er zit geen lekkers in BB5. Dit in schril contrast met BB4: Judith.
pi_31784097
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 16:36 schreef Pinball het volgende:

Inderdaad. Ik vraag me af waardoor de selectiecommissie bij Nathalie afgeleid werd.
Misschien vanwege Ralph???
Ja ik noem maar wat hoor, want volgens jou selecteren ze alleen op tieten en kutten. Zit ook wat in, want dat verklaart waarom Chantal erin zit: de grootste kut van Nederland.
pi_31784202
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 16:43 schreef Arcee het volgende:


Ik vind Dido wel leuk. Hoewel 't me wel een onbenaderbare stuck up bitch lijkt.

Nee, er zit geen lekkers in BB5. Dit in schril contrast met BB4: Judith.
Je bent Sandy toch nog niet vergeten he?
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 17:26:04 #147
242 Pinball
Electric Monk
pi_31784594
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 17:09 schreef BB5kijker het volgende:

Misschien vanwege Ralph???
Ja ik noem maar wat hoor, want volgens jou selecteren ze alleen op tieten en kutten. Zit ook wat in, want dat verklaart waarom Chantal erin zit: de grootste kut van Nederland.
Ik denk toch dat Ralph er vanwege Nathalie inzat, en niet andersom. Zij had zich opgegeven, hij is gevraagd, weet je nog?
En ik zeg nergens dat ze alleen op tieten en kutten selecteren, ga iemand anders woorden in de mond leggen
Ik denk wel dat ze dat beter hadden kunnen doen. Als ze toch een huis vullen met inhoudsloze domme fake dozen kunnen die maar beter een leuke voorgevel hebben, dan heb je nog wat om naar te kijken die 12 weken.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 17:27:26 #148
242 Pinball
Electric Monk
pi_31784632
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 17:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Je bent Sandy toch nog niet vergeten he?
Sandy
Overigens was die ook behoorlijk onbenaderbaar voor de meeste mannen
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 17:30:14 #149
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31784702
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 17:13 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Je bent Sandy toch nog niet vergeten he?
Die zat in 3
My soul is painted like the wings of butterflies
  Moderator zaterdag 29 oktober 2005 @ 17:41:37 #150
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31785039
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 17:27 schreef Pinball het volgende:

[..]

Sandy
Overigens was die ook behoorlijk onbenaderbaar voor de meeste mannen
Misschien dat Joost een kans maakt.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_31785075
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 17:30 schreef scanman01 het volgende:
Die zat in 3
Dat weet ik. .
pi_31785543
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 03:25 schreef Rica het volgende:
Poll is niet waterdicht. Kwam er net toevallig achter toen ik schijfopruiming deed.

Haal je cookie weg en je kunt weer stemmen.

Heeft geen waarde dus. (als het al daadwerkelijk op de stemmen was gebaseerd)
ik heb het even uitgetest .. ik heb een manier gevonden waarop je snel die cookies kan verwijderen en opnieuw kan stemmen .. ik heb in 10 minuten 20x op Joost gestemd en hij is van nummer 4 gestegen naar nummer 2! Het kan dus best zijn dat Menno's fanclub dezelfde taktiek heeft toegepast !!
  Moderator zaterdag 29 oktober 2005 @ 18:03:49 #153
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31785718
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 17:58 schreef kavu het volgende:

[..]

ik heb het even uitgetest .. ik heb een manier gevonden waarop je snel die cookies kan verwijderen en opnieuw kan stemmen .. ik heb in 10 minuten 20x op Joost gestemd en hij is van nummer 4 gestegen naar nummer 2! Het kan dus best zijn dat Menno's fanclub dezelfde taktiek heeft toegepast !!
extra -> internet opties -> cookies verwijderen
kwestie van 10 seconden.

Hoeveel procent is Joost gestegen nadat jij op hem gestemd hebt? Dan kunnen we nagaan hoeveel keer er sinds donderdagavond in totaal gestemd is op de Talpa-poll.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_31785847
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 18:03 schreef Gert het volgende:

[..]

extra -> internet opties -> cookies verwijderen
kwestie van 10 seconden.

Hoeveel procent is Joost gestegen nadat jij op hem gestemd hebt? Dan kunnen we nagaan hoeveel keer er sinds donderdagavond in totaal gestemd is op de Talpa-poll.
toen ik begon stond hij op 4 met 11% en toen ik klaar was stond hij op 2 met 12% .. alleen staat hij nu weer op nr 4 met 11% dus het lijkt erop dat ze wel goed controleren op ip adres en dat ze snel mijn stemmen hebben verwijderd
  Moderator zaterdag 29 oktober 2005 @ 18:13:16 #155
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31785966
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 18:08 schreef kavu het volgende:

[..]

toen ik begon stond hij op 4 met 11% en toen ik klaar was stond hij op 2 met 12% .. alleen staat hij nu weer op nr 4 met 11% dus het lijkt erop dat ze wel goed controleren op ip adres en dat ze snel mijn stemmen hebben verwijderd
OK, dus grofweg: 20 stemmen is 1 procent, dan is er dus 2000 keer gestemd sinds de poll gereset werd donderdagavond.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 18:49:15 #156
242 Pinball
Electric Monk
pi_31786919
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 18:08 schreef kavu het volgende:
goed controleren
Dat denk ik ook
Of ze lezen gewoon hier mee natuurlijk
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 oktober 2005 @ 19:52:41 #157
862 Arcee
Look closer
pi_31788982
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 17:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Je bent Sandy toch nog niet vergeten he?
Het ging nu even over lekker, niet over stoer en lief.

Sandy huilde de mooiste tranen ooit in BB.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 20:04:38 #158
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_31789369
Ben ik met Arcee eens. Sandy was met afstand de mooiste bewoonster.

Verder was ze nogal saai, maar wel zeldzaam mooi.
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 18:08 schreef kavu het volgende:

[..]

toen ik begon stond hij op 4 met 11% en toen ik klaar was stond hij op 2 met 12% .. alleen staat hij nu weer op nr 4 met 11% dus het lijkt erop dat ze wel goed controleren op ip adres en dat ze snel mijn stemmen hebben verwijderd
Een IP check achteraf?

Weet niet, neem die poll maar met een zak zout is mijn mening.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 oktober 2005 @ 20:13:02 #159
862 Arcee
Look closer
pi_31789644
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 20:04 schreef Rica het volgende:
Ben ik met Arcee eens. Sandy was met afstand de mooiste bewoonster.

Verder was ze nogal saai, maar wel zeldzaam mooi.


En lief.
pi_31793026

een genot om naar te kijken
  † In Memoriam † zaterdag 29 oktober 2005 @ 22:14:48 #161
128220 Peter6000
pi_31793542
De Talpa poll schommelt behoorlijk, en ik weet dus ook niet of mensen dagelijks of wekelijks mogen stemmen, en hoeverre met trends rekening wordt gehouden.

Huidige stand:

01 Dido 22%
01 Menno 22%
02 Lieske 12%
02 Roel 12%
03 Joost 11%
04 Rob 08%
05 Nathalie 06%
06 Chantal 04%
07 Ingrid 03%

In totaal in ieder geval 100%
pi_31793615
So! Lieske op 2. Had ik niet verwacht. Misschien maakt ze toch een kans om de finale te halen.
  † In Memoriam † zaterdag 29 oktober 2005 @ 22:21:09 #163
128220 Peter6000
pi_31793731
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 22:17 schreef SlimShady het volgende:
So! Lieske op 2. Haqd ik niet verwacht. Misschien maakt ze toch een kans om de finale te halen.
Het schommelt echt behoorlijk hoor, bijvoorbeeld Dido is ineens enorm gestegen, Roel en Joost hebben ook erg gepiekt en zijn nu gedaald.

En Nathalie deed het in de week dat ze genomineerd werd, met een bescheiden stijging.
Menno steeg explosief.
Maar in de tv uitzending bleek weer dat Nathalie de populairste was...

Dus eigenlijk zegt dit denk ik niet zo heel veel
pi_31794777
Maar waarom dalen Chantal en Ingrid dan niet?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 oktober 2005 @ 23:42:07 #165
862 Arcee
Look closer
  woensdag 2 november 2005 @ 16:09:55 #166
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31899740
Nieuwe standen:

Dido op eerste plaats
Menno op tweede plaats.
Lieske, Roel en Joost op gedeelde derde plaats.
My soul is painted like the wings of butterflies
  Redactie Frontpage donderdag 3 november 2005 @ 12:53:19 #167
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_31925242
Logisch dat Lieske zo hoog staat. De afgelopen twee afleveringen leek BB net de Lieskeshow. Jezus, wat kwam dat aanstellerige jankkind vaak in beeld zeg!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  donderdag 3 november 2005 @ 13:51:48 #168
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31926987
quote:
Op donderdag 3 november 2005 12:53 schreef Djeez het volgende:
Logisch dat Lieske zo hoog staat. De afgelopen twee afleveringen leek BB net de Lieskeshow. Jezus, wat kwam dat aanstellerige jankkind vaak in beeld zeg!
Ze staat altijd al in de top 3

En de afgelopen 2 dagen waren alles behalve gunstig voor Lieske, lijkt me zo.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_31927116
Lieske kan alleen met haar kont zwaaien, verder is het gewoon een kutwijf.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_31927807
Lieske heeft tenminste een kont om mee te zwaaien.
In tegenstelling tot Dido en die staat op wonderbaarlijke wijze op 1.
Neee, Talpa manipuleert niet!?
Verbeter de wereld, begin bij jezelf.
pi_31959411
Psychopaat Ingid staat nu op 1 procent! Het 'Amerikaanse' nepwijf Nathalie en de afschuwelijke Chantal zijn nog verder gedaald en staan op 3 procent.

De vier genomineerden staan bovenaan.
1. Dido 29%
2. Menno 27%
3. Roel 11%
4. Rob 10%

Laten we hopen dat dit de uiteindelijke uitslag wordt. Desnoods wisselen plaats 3 en 4, dat zou ik niet erg vinden.
  vrijdag 11 november 2005 @ 16:31:46 #172
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32182544
De nieuwe stand sinds gisteren.

Joost staat dik aan kop, gevolgd door Dido en Roel. Rob staat zelfs nog boven Lieske
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_32184635
Joost op één?
pi_32196046
1 woord: Manipuleren!
Onderschriftloos
pi_32196078


[ Bericht 100% gewijzigd door GrafJosti op 12-11-2005 01:11:58 (DUBBEL :() ]
Ondertiltels zijn ZOOO 1914
pi_32196094
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 01:10 schreef GrafJosti het volgende:
Ik las JOSTI op een
Ondertiltels zijn ZOOO 1914
pi_32196104
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 01:11 schreef GrafJosti het volgende:

[..]
De enige 1's die jij had waren die op je rapport ieder jaar !!
HELP ALSJEBLIEFT !
http://www.tim.zvssite.nl/
pi_32196150
Goh, mijn 4 favorieten weer bovenaan, bijna op de juiste volgorde zelfs.

Jammer dat die poll na gisteren niet meer zo betrouwbaar is..
pi_32199245
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 01:14 schreef Lamon het volgende:
Goh, mijn 4 favorieten weer bovenaan, bijna op de juiste volgorde zelfs.

Jammer dat die poll na gisteren niet meer zo betrouwbaar is..
hoezo
pi_32276195
Nog nooit was Chantal zó populair. Ze staat op maar liefst 5 procent!

pi_32388618
Hmm.. de poll is nog steeds niet bijgewerkt. Exact dezelfde standen als gisteren voor de live uitzending. Zou dit opzet zijn om t allemaal spannend te houden voor donderdag??
  Moderator woensdag 23 november 2005 @ 01:46:29 #182
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32497902
Verrassend: Joost is niet genomineerd en staat toch bovenaan in de Talpa-poll: 25%

Daarna volgen Dido (19%) en Roel (15%).

Chantal en Nathalie sluiten de poll, met 6 en 5 procent.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_32497922
Sinds Menno's exit heeft de poll niet veel waarde meer..
pi_32498066
Nee, geen enkele poll meer.
Blijft over het interpreteren van Hummie's hidden messages in de uitzendingen en op de Talpa-site.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_32525383
Chantal op 8%, Ingrid zelfs op 9%. De dames breken records.
pi_32531335
Volgens de poll van nu zou het tussen Ingrid en Nathalie gaan wie er uit gaat, Talpa kennende zal Chantal er dan wel uitgaan

Joost 27%, Dido 17%, Lieske 12%, Roel 12%, Chantal 9%, Ingrid 9%, Rob 8% en Nathalie 7%.
pi_32531604
Talpa moet eens kappen met die tussenstanden, dat zorgt alleen maar voor vreemde verrassingen!
  donderdag 24 november 2005 @ 11:33:27 #188
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_32532280
quote:
Op donderdag 24 november 2005 11:08 schreef Robar het volgende:
Talpa moet eens kappen met die tussenstanden, dat zorgt alleen maar voor vreemde verrassingen!
het zijn nauwelijk verrassingen meer te noemen...
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_32532417
quote:
Op donderdag 24 november 2005 11:33 schreef buzzer het volgende:

[..]

het zijn nauwelijk verrassingen meer te noemen...
Ik vond het een aardige verrassing dat Menno eruit moest.
Een uur voor zijn vertrek staat hij op de eerste plaats met ruim 30% en toch moet hij eruit?!?!?!
Ik vraag me af wat er was gebeurt als ze niet die tussenstand hadden laten zien.
Veel mensen hebben door die tusenstand beseft dat ze toch nog voor hun favoriet moesten bellen. De Menno aanhangers dachten waarschijnlijk dat het niet meer nodig zou zijn.
Dit is dus het resultaat.

Maar goed aande andere kant snap ik niet dat er in dat ene uur zo veel verandert, dat riekt dan weer naar vreemde praktijken.
pi_32532534
of er wordt gewoon heeeeel erg weinig gestemd waardoor de percentages sterk kunnen wisselen
  donderdag 24 november 2005 @ 11:44:30 #191
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_32532568
quote:
Op donderdag 24 november 2005 11:39 schreef Robar het volgende:

[..]

Ik vond het een aardige verrassing dat Menno eruit moest.
Een uur voor zijn vertrek staat hij op de eerste plaats met ruim 30% en toch moet hij eruit?!?!?!
Ik vraag me af wat er was gebeurt als ze niet die tussenstand hadden laten zien.
Veel mensen hebben door die tusenstand beseft dat ze toch nog voor hun favoriet moesten bellen. De Menno aanhangers dachten waarschijnlijk dat het niet meer nodig zou zijn.
Dit is dus het resultaat.

Maar goed aande andere kant snap ik niet dat er in dat ene uur zo veel verandert, dat riekt dan weer naar vreemde praktijken.
het zou ook kunnen betekenen dat er belabberd weinig gebeld en ge-sms-t wordt. Als die stand over bv 200 sms jes gaat, en men denkt dat Menno veilig is met 30% krijg je natuurlijk dat scheve gedoe.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  donderdag 24 november 2005 @ 11:45:39 #192
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_32532591
quote:
Op donderdag 24 november 2005 10:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens de poll van nu zou het tussen Ingrid en Nathalie gaan wie er uit gaat, Talpa kennende zal Chantal er dan wel uitgaan

Joost 27%, Dido 17%, Lieske 12%, Roel 12%, Chantal 9%, Ingrid 9%, Rob 8% en Nathalie 7%.
Toch lijkt deze tussenstand me wel vrij realistisch.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_32532703
dan zal je zien volgens bovenstaande statistieken dat vanavond Lieske of Dido mogen vertrekken.
  Moderator donderdag 24 november 2005 @ 11:50:58 #194
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32532751
quote:
Op donderdag 24 november 2005 11:08 schreef Robar het volgende:
Talpa moet eens kappen met die tussenstanden, dat zorgt alleen maar voor vreemde verrassingen!
Het is slechts een POLL, op de Talpa-site, het zijn niet de wérkelijke tussenstanden van wat er tot nu toe gebeld en ge SMS't is.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_32532829
quote:
Op donderdag 24 november 2005 11:49 schreef Utrecht het volgende:
dan zal je zien volgens bovenstaande statistieken dat vanavond Lieske of Dido mogen vertrekken.
Het zou me niets verbazen!

Maar wat betreft de tussenstanden had ik het ook eigenlijk over de utizending.
Maar je ziet dat deze polls ook erg afwijken van de eindstand bij de uitzending.
De eerste tussenstand is vaak een weergave van de polls
Menno stond dus bovenaan met de meeste stemmen, de hele week al stond Menno bovenin bij de polls.
Uiteindelijk staat hij onderaan en moet hij vertrekken . . .
pi_32534206
Ze rotzooien maar wat aan met die standen. Dat bewees BB zelf wel tijdens die uitzending die technisch helemaal de mist in liep. Ook toen waren de sprongen enorm, terwijl er niet naar die uitzeinding te kijken viel. Ik geloof er niets van dat mensen op zo'n moment juist extra veel gaan stemmen.
pi_32534336
Ik ga er vanuit dat Lieske vetrekt.

Tanjalies had het over Menno en haar.
pi_32534425
quote:
Op donderdag 24 november 2005 12:56 schreef schatje het volgende:
Ik ga er vanuit dat Lieske vetrekt.

Tanjalies had het over Menno en haar.
Het lijkt er op dat Lieske even in de ijskast is gezet.
Volgens mij gaat er vanavond iemand anders uit Roel of Dido
pi_32534542
of die gekke bekkentrekker
pi_32724321
Stand van de genomineerden op dit moment±
Rob 9%
Roel 13%
Lieske 18%
Dido 18%

Rob zou er dus uit gaan, MAAR...
de minst populaire op de Talpa poll is er nog nooit uitgegaan. Dus Roel zit in de problemen. Het lijkt erop dat hij moet vertrekken. Waar op zich natuurlijk niets mis mee is, wamt hij is nu hij met Dido is helemaal uit zijn rol gevallen.
  donderdag 1 december 2005 @ 13:22:01 #201
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_32724463
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:16 schreef BB5kijker het volgende:
Stand van de genomineerden op dit moment±
Rob 9%
Roel 13%
Lieske 18%
Dido 18%

Rob zou er dus uit gaan, MAAR...
de minst populaire op de Talpa poll is er nog nooit uitgegaan. Dus Roel zit in de problemen. Het lijkt erop dat hij moet vertrekken. Waar op zich natuurlijk niets mis mee is, wamt hij is nu hij met Dido is helemaal uit zijn rol gevallen.
Dido is verassend populair. Zouden mensen die op haar stemmen niet ook op Roel stemmen om hem er voor haar in te houden? Of zijn dit stemmen van mensen die het zielig voor haar vinden van de roel actie en die haar willen redden van deze jongen?
als hij wel ook stemmen krijgt om ze er samen in te houden zie ik het somber in voor Lieske (de minst populaire gaat immers nooit weg)
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 1 december 2005 @ 13:28:12 #202
134434 Pimtendo
Man of the match
pi_32724621
Lieske gaat vanavond. Tot ziens Lieske. We zien je vanaf dit weekend op dit forum, afgesproken?
pi_32724672
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:28 schreef Pimtendo het volgende:
Lieske gaat vanavond. Tot ziens Lieske. We zien je vanaf dit weekend op dit forum, afgesproken?
Nee die gaat niet, want op dit moment is dat niet spectaculair. Het gaat vanavond om het stelletje.
  donderdag 1 december 2005 @ 13:33:16 #204
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_32724779
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:30 schreef BB5kijker het volgende:

[..]

Nee die gaat niet, want op dit moment is dat niet spectaculair. Het gaat vanavond om het stelletje.
denk je dat Tanjalies gelijk heeft en dat Dido weg moet en dat Roel dan vrijwillig exit gaat??
hij opperde ergens zoiets....
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 1 december 2005 @ 13:40:18 #205
133243 marlene
bb opmerkingen
pi_32724978
Wat gebeurd er als er 2 met een gelijke stand eindigen. Ben benieuwd.
  donderdag 1 december 2005 @ 13:43:07 #206
133243 marlene
bb opmerkingen
pi_32725060
Ze hebben bij Talpa toch wel door als je je cookies weghaald en blijft stemmen dat er veel te veel stemmen binnenkomen van een en de zelfde afzender dat is ook niet eerlijk.
pi_32725144
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:43 schreef marlene het volgende:
Ze hebben bij Talpa toch wel door als je je cookies weghaald en blijft stemmen dat er veel te veel stemmen binnenkomen van een en de zelfde afzender dat is ook niet eerlijk.
Ach, dat gebeurt dan toch ook bij elke bb-bewoner?
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:40 schreef marlene het volgende:
Wat gebeurd er als er 2 met een gelijke stand eindigen. Ben benieuwd.
Percentages kunnen gelijk zijn, maar het aantal stemmen lijkt me vrijwel uitgesloten.
  donderdag 1 december 2005 @ 13:55:19 #208
134434 Pimtendo
Man of the match
pi_32725396
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:33 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

denk je dat Tanjalies gelijk heeft en dat Dido weg moet en dat Roel dan vrijwillig exit gaat??
hij opperde ergens zoiets....
Als Dido zou moeten gaan, kan Roel proberen Lieske in zijn bed te sleuren. De ultieme actie Roel! Maak dat trio compleet!
pi_32931470
Ingrid staat op 1!

Ingrid 27%
Joost daalt fors naar 22%
Roel stijgt onterecht hard naar 22%
Lichte stijging Lieske naar 20%
Nathalie bungelt onderaan met 9%

Maar dat is natuurlijk in 3 minuten helemaal in te lopen.
pi_32931561
haha ja prachtig, vandaag ging het ook weer lekker nep, die stemming.

Je kan precies zien wie er niet uit gaat

Nathalie die stond tijdens de tussenstand op zowat -13%. En je weet het, als je tijdens de tussenstand onder aan staat, dan blijf je 100% en nog heb je mensen die sms-en
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 8 december 2005 @ 23:12:43 #211
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_32931790
quote:
Op donderdag 8 december 2005 23:05 schreef JohnDope het volgende:
haha ja prachtig, vandaag ging het ook weer lekker nep, die stemming.

Je kan precies zien wie er niet uit gaat

Nathalie die stond tijdens de tussenstand op zowat -13%. En je weet het, als je tijdens de tussenstand onder aan staat, dan blijf je 100% en nog heb je mensen die sms-en
Helaas ben ik vandaag ook weer zo dom geweest om te smsen....... Deze keer was de laatste
pi_32932336
quote:
Op donderdag 8 december 2005 23:12 schreef VirtualPOM het volgende:

[..]

Helaas ben ik vandaag ook weer zo dom geweest om te smsen....... Deze keer was de laatste
Niet doen, je kunt de eindstand toch wel raden. vanavond stonden Joost en Lieske veel te hoog om nog onderaan te eindigen. het ging zogenaamd tussen Dido en Nathalie. Nog nooit bleven plaats 3 en 4 in stand 1 2 en 3 hetzelfde. Het moest dus wel Dido worden.
  vrijdag 16 december 2005 @ 14:16:38 #213
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_33133501
1. Ingrid 30%
1. Roel 30%

3. Joost 28%

4. Lieske 12%
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_33139827
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 14:16 schreef BVO het volgende:
1. Ingrid 30%
1. Roel 30%

3. Joost 28%

4. Lieske 12%
Ach, als dit de eerste (gemanipuleerde) tussenstand zou zijn, zou ik Lieske en Joost de meeste kans geven op de eindoverwinning.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')