abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 11:54:22 #1
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31277996
Misschien aardig om de zeer vreemde verschuivingen op de Talpa poll bij te gaan houden.
Het is een poll van de favoriete bewoner, dus niet alleen de genomineerden.
Weken lang heeft Roel dik aan kop gestaan, op de voet gevolgd door Lieske. Daarna viel er een behoorlik gat naar de nummer 3.

Het verrassende deze week is dus dat TANJA nu op nummer 1 staat in de poll.
Het lijkt dus heel erg op manipulatie. Er kan best een verschil zijn met de rest van de op het internet aanwezige polls, maar zo'n groot verschil lijkt me onmogelijk.

De stand nu:

1 - Tanja (18%)
2 - Joost (16%)
3 - Lieske (16%)
My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 12:03:43 #2
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_31278157
Tanja op nummer 1

Ik kan het me nauwelijks voorstellen. Aan de andere kant wordt er op de Talpa site misschien veel door mensen gestemd die alleen naar de tv uitzendingen kijken en na alle lovende woorden van Ruud in de afgelopen uitzending kan dat wellicht best z'n invloed hebben gehad.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 12:06:58 #3
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31278224
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 12:03 schreef Maerycke het volgende:
Tanja op nummer 1

Ik kan het me nauwelijks voorstellen. Aan de andere kant wordt er op de Talpa site misschien veel door mensen gestemd die alleen naar de tv uitzendingen kijken en na alle lovende woorden van Ruud in de afgelopen uitzending kan dat wellicht best z'n invloed hebben gehad.
Is iedereen dat alles wat Tanja geflikt heeft al vergeten?? Op tv is ze toch ook behoorlijk afgemaakt.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 8 oktober 2005 @ 12:09:17 #4
862 Arcee
Look closer
pi_31278268
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 12:09:50 #5
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_31278277
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 12:06 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Is iedereen dat alles wat Tanja geflikt heeft al vergeten?? Op tv is ze toch ook behoorlijk afgemaakt.
Wij misschien niet, maar zo'n poll is toch een momentopname. Televisiekijkend Nederland stemt hoe het op dat moment is en de uitzending was bijzonder positief over Tanja (en ik moet zeggen dat ze redelijk bijtrekt.. tot de volgende keer natuurlijk dat ze haar zin weer niet krijgt).
pi_31278284
Ze doen alles om Tanja er in te houden, omdat het Nederlandse klootjesvolk nu eenmaal graag bevallingen ziet. Zeker als het gaat om iemand van hun niveau.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 12:12:48 #7
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_31278344
"Het is de andere bewoners contractueel verboden om Tanja te nomineren."
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_31278365
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 12:10 schreef _The_General_ het volgende:
Ze doen alles om Tanja er in te houden, omdat het Nederlandse klootjesvolk nu eenmaal graag bevallingen ziet. Zeker als het gaat om iemand van hun niveau.
nou ik niet hoor
die uitzending sla ik over.
pi_31278380
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 12:12 schreef Rica het volgende:
Ik denk dat het de andere bewoners contractueel is verboden om Tanja te nomineren.
je hebt iets gemist: ze hebben haar wel genomineerd.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 12:15:30 #10
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_31278390
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 12:12 schreef Rica het volgende:
Ik denk dat het de andere bewoners contractueel is verboden om Tanja te nomineren.
Ik denk niet dat het ze contractueel verboden is. Wat ik wel vermoed (en dat vang je ook uit de gesprekken van de bewoners op) is dat er regelmatig op ze ingepraat wordt om vooral maar niet op Tanja te stemmen. Met wat kleine aanwijzingen door Hummie veranderen deze camerabewuste bewoners zo van mening. En ondertussen is ze al genomineerd.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 8 oktober 2005 @ 12:20:48 #11
862 Arcee
Look closer
pi_31278495
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 12:23:08 #12
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_31278547
Ja, de fok weblog stond ook met 1400 stemmen boven de nummer 2 in de populairste sites...
Als je gewoon met een hoop man gaat stemmen dan kun je zo'n poll gemakkelijk manipuleren, gewoon een actie van de tanja fansite ofzo
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_31278645
quote:
Lachen, door half Nederland uitgekotst en nu de populairste bewoner van het huis.
Zijn er nog zekerheden in de wereld van de Mol?

Van mij mag ze blijven, leuke ergenis tv, maar dit slaat toch wel alles.
  Moderator zaterdag 8 oktober 2005 @ 12:34:42 #14
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31278810
Je kunt in die grafiek van Talpa precies volgen hoe populair de bewoners de afgelopen weken waren.
Wat je ziet is, dat zodra mensen genomineerd staan, hun populariteit toeneemt. Logisch, hun achterban gaat zich dan roeren.

Zo te zien werkt de Talpa-poll niét cumulatief. De stemmen van voorgaande weken worden dus niet bij elkaar opgeteld. Je kunt namelijk elke week opnieuw stemmen. Grote verschuivingen zijn dus heel goed mogelijk. Kijk alleen naar dit forum: mensen die Tanja een dag of 10 geleden het spugen nog niet waard vonden, kunnen haar nu wel waarderen ineens.

Meest opvallend is eigenlijk de ontwikkeling van Roel's populariteit: een vrije val naar beneden, twee weken geleden al iets ingezet, maar sinds vorige week keldert-ie spectaculair.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 8 oktober 2005 @ 12:35:24 #15
862 Arcee
Look closer
pi_31278823
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 12:26 schreef Olio het volgende:
Lachen, door half Nederland uitgekotst en nu de populairste bewoner van het huis.
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 12:09 schreef Arcee het volgende:
[POLL] Welke van de 3 genomineerden is jouw favoriet?

Tanja scoort hier ook goed.
En in mijn lijst van favorieten is ze ook flink gestegen.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 12:35:35 #16
242 Pinball
Electric Monk
pi_31278827
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 12:09 schreef Arcee het volgende:
[POLL] Welke van de 3 genomineerden is jouw favoriet?

Tanja scoort hier ook goed.
Daar snap ik echt geen ruk van.
Blijkbaar hebben de Fokkers een even kort geheugen als de TV kijkers en volgen ze de agitprop van Talpa blindelings.
Nou is het ook wel lastig kiezen, die Rob is natuurlijk ook een ontzettende zak stront
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 8 oktober 2005 @ 12:37:00 #17
862 Arcee
Look closer
pi_31278852
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 12:35 schreef Pinball het volgende:
Blijkbaar hebben de Fokkers een even kort geheugen als de TV kijkers en volgen ze de agitprop van Talpa blindelings.
Nou is het ook wel lastig kiezen, die Rob is natuurlijk ook een ontzettende zak stront
Ik hoop dat Rob eruit gaat. Rob verwacht niet dat-ie eruit gaat en Tanja en Linda verwachten niet dat ze erin blijven.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 12:43:42 #18
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_31278977
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 12:15 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het ze contractueel verboden is. Wat ik wel vermoed (en dat vang je ook uit de gesprekken van de bewoners op) is dat er regelmatig op ze ingepraat wordt om vooral maar niet op Tanja te stemmen. Met wat kleine aanwijzingen door Hummie veranderen deze camerabewuste bewoners zo van mening. En ondertussen is ze al genomineerd.
Eerst is het volgens sommigen de bewoners verboden, hele theorien over contracten en boetes, dan wordt ze genomineerd en dan is het dat het hun met klem is afgeraden ofzo. Schopje TRU maar doen?

Hoewel het natuurlijk meer dan logisch is dat de programmamakers van de bewoners meewerking aan het programma verwachten. Ze organiseren de halve editie rondom een bevalling en dan zitten ze idd niet te wachten op bewoners die de zaak gaan saboteren lijkt me. Dat zal ze ook wel in zoveel woorden gezegd zijn misschien. Maar misschien ook niet en gingen ze uit van het gezonde verstand van de bewoners zelf. Grote fout uiteraard.

Anyhoe dit eeuwige ongefundeerde gespeculeer (annonieme bronnen en broer van een vriend zijn schoonmoeder diens kennis zijn oom tellen niet) zal er wel bijhoren. Net zoals destijds volgens sommigen Hummie met de nodige manipulaties Kelly BB3 wel zou laten winnen (hi scan )

Want het is tenslotte immers uitgesloten dat het publiek een andere mening heeft dan jezelf. Dan mòet er gewoon wel sprake zijn van manipulatie.

Your games are death
With every breath
pi_31279021
Oké Gert dat maakt het wat begrijpelijker. Joost en Lieske zijn trouwens niet genomineerd, en staan toch hoog. Maar goed, die zijn ook lief.
Maar dat het tonen van een paar menselijke trekjes ervoor zou zorgen dat Tanja niet vertrekt blijf ik eigenaardig vinden.

En over Roel, ik las het ook al hier dat het niet zo goed gaat. Toch allemaal wat opgeblazen, blijft voor mij toch wel een van de leukere bewoners, juist ook door zijn vreemde acties.
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 12:35 schreef Arcee het volgende:

[..]

[..]

En in mijn lijst van favorieten is ze ook flink gestegen.
Laat me raden: ze is lekker eigenwijs?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 8 oktober 2005 @ 12:47:07 #20
862 Arcee
Look closer
pi_31279072
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 12:45 schreef Olio het volgende:
Oké Gert dat maakt het wat begrijpelijker. Joost en Lieske zijn trouwens niet genomineerd, en staan toch hoog. Maar goed, die zijn ook lief.
Maar dat het tonen van een paar menselijke trekjes ervoor zou zorgen dat Tanja niet vertrekt blijf ik eigenaardig vinden.

En over Roel, ik las het ook al hier dat het niet zo goed gaat. Toch allemaal wat opgeblazen, blijft voor mij toch wel een van de leukere bewoners, juist ook door zijn vreemde acties.
[..]

Laat me raden: ze is lekker eigenwijs?
Ja, en ze zorgt voor spraakmakende momenten.

Stel je voor dat het hele huis vol zat met Rikkerts en Ralphen?
  Moderator zaterdag 8 oktober 2005 @ 12:47:52 #21
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31279090
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 12:43 schreef Rica het volgende:
Want het is tenslotte immers uitgesloten dat het publiek een andere mening heeft dan jezelf. Dan mòet er gewoon wel sprake zijn van manipulatie.
Het was gewoon vreemd dat echt iédereen in dat huis zat te schuimbekken op Tanja, en dat vervolgens niémand op haar stemde. Dat vond jij toch ook wel raar?

Logisch dat er dan naar een reden gezocht wordt. Het ziet er nu naar uit dat het "taktiek" (lafheid) van de bewoners was, en geen verbod om op haar te stemmen. Al sluit ik nog steeds niet uit dat de bewoners destijds bewerkt zijn (wat een reden kan zijn dat we de DBK-nominaties niet te zien kregen). Maar het blijft speculatie natuurlijk.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_31279202
Arcee, op dit moment zorgt Rob toch ook wel voor spraakmakende momenten? Meer nog dan Tanja?
Maar goed, blijft vreemd allemaal, wekenlang heb ik Dido uitgekotst en nu ben ik voor die ogen gevallen. Het kan snel gaan.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 12:54:02 #23
242 Pinball
Electric Monk
pi_31279253
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 12:47 schreef Arcee het volgende:

Stel je voor dat het hele huis vol zat met Rikkerts en Ralphen?
The horror
Wat dat betreft hoop ik wel dat Tanja blijft. Nu is ze weer even aardig, maar die gaat vast wel weer een keer iets doen waardoor het forum ontploft
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 12:57:39 #24
242 Pinball
Electric Monk
pi_31279330
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 12:47 schreef Gert het volgende:
Het was gewoon vreemd dat echt iédereen in dat huis zat te schuimbekken op Tanja, en dat vervolgens niémand op haar stemde. Dat vond jij toch ook wel raar?
Dat gebeurt hier op het forum ook. Vind ik ook vreemd.
quote:
Logisch dat er dan naar een reden gezocht wordt. Het ziet er nu naar uit dat het "taktiek" (lafheid) van de bewoners was, en geen verbod om op haar te stemmen. Al sluit ik nog steeds niet uit dat de bewoners destijds bewerkt zijn (wat een reden kan zijn dat we de DBK-nominaties niet te zien kregen). Maar het blijft speculatie natuurlijk.
Ik denk ook dat die bewoners vatbaar zijn voor suggesties van Hummie. Als ik ze af en toe hoor over die DBK gesprekken hebben ze behoorlijk ontzag voor BB.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 8 oktober 2005 @ 12:58:39 #25
862 Arcee
Look closer
pi_31279360
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 12:52 schreef Olio het volgende:
Arcee, op dit moment zorgt Rob toch ook wel voor spraakmakende momenten? Meer nog dan Tanja?
In 't begin draaide 't allemaal om Rob, die toen ook mijn favoriet was. Maar hij is de laatste paar weken duidelijk ingekakt.

Toch denk ik dat 't voor 't programma beter zou zijn als Linda zou gaan ipv Rob, maar voor 't shockeffect moet Rob vertrekken.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 12:58:44 #26
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_31279361
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 12:47 schreef Gert het volgende:

[..]

Nee dat vind ik niet raar. Ik verbaas me deste meer over de domheid van iemand als Linda om Tanja te nomineren.

En ik denkndat de bewoners het in het begin goed hebben aangevoeld dat ze verwacht werden Tanja met rust te laten. Beetje logisch nadenken kom je al een heel end.

Trouwens, wie zegt dat Hummie niet achter de nominaties van Nat en Linda op Tanja zit? Even proberen de sms inkomsten flink wat op te schroeven. Of is dat weer ongeloofwaardig?
Your games are death
With every breath
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 8 oktober 2005 @ 13:00:13 #27
862 Arcee
Look closer
pi_31279405
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 12:58 schreef Rica het volgende:
Trouwens, wie zegt dat Hummie niet achter de nominaties van Nat en Linda op Tanja zit? Even proberen de sms inkomsten flink wat op te schroeven. Of is dat weer ongeloofwaardig?
Ja, dat is ongeloofwaardig.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 13:01:59 #28
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_31279444
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 12:57 schreef Pinball het volgende:

[..]

Ik denk ook dat die bewoners vatbaar zijn voor suggesties van Hummie. Als ik ze af en toe hoor over die DBK gesprekken hebben ze behoorlijk ontzag voor BB.
Ik denk dat je hiermee gelijk hebt. Een hele kleine suggestie kan dan al genoeg zijn voor welke bewoner dan ook om 180 graden te draaien qua mening.
  Moderator zaterdag 8 oktober 2005 @ 13:03:13 #29
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31279479
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 12:57 schreef Pinball het volgende:

[..]

Dat gebeurt hier op het forum ook. Vind ik ook vreemd.
Vind ik toch anders. Mensen zijn kort van memorie, en Tanja heeft zich de afgelopen week van haar leukere kant laten zien. Maar de vorige nominatie was in een periode dat Tanja werkelijk een onuitstaanbaar loeder was, iedereen klaagde steen en been i het huis maar niemand stemde op haar.
quote:
Als je helemaal afhankelijk bent, van álles, zelfs of je genoeg eten krijgt, dan gaan mensen volgzaam, slaafs gedrag vertonen, om hun "weldoener" te behagen.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 13:10:07 #30
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_31279653
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 13:00 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ja, dat is ongeloofwaardig.
Waarom dat dan weer wel

Nah ja, conclusie mag iig zijn dat Linda en Nathalie zich achter de schermen niet geliefder hebben gemaakt. En als BB dan toch manipuleert en Linda zit op de bank... tja
Your games are death
With every breath
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 13:10:56 #31
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31279676
Het blijft vreemd dat Tanja op 1 staat. Okee, ze is deze week wat beter te pruimen, maar dan kom je toch niet op 1 terecht in een populariteitspoll.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 13:18:46 #32
128635 Kokstra
Feelin' kinda Kokstra
pi_31279893
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 12:35 schreef Pinball het volgende:

[..]

Daar snap ik ook echt geen ruk van. Ze heeft zulke verschrikkelijke asociale dingen gedaan en zich misdragen, dat kun je gewoon niet vergeten.
  Moderator zondag 9 oktober 2005 @ 17:20:04 #33
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31311458
Stand op de Talpa-site:

Tanja 18%
Roel 16%
Joost, Lieske 15%
Menno 10%
Dido 6%
Ingrid, Linda 5%
Nathalie, Rob 4%
Chantal 2%

Dat Rob zelfs nu hij genomineerd is nog zó laag staat, wil wat zeggen hoor.
Die vliegt er echt zó ongenadig hard uit donderdag.
  zondag 9 oktober 2005 @ 17:33:35 #34
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_31311706
Ik kan jullie verzekeren dat die poll niet gemanipuleerd wordt. Zoals hierboven ook al werd opgemerkt wordt er bovendien per week gestemd. Je kan er dus heel duidelijk aan afzien hoe de Bewoners zich hebben gedragen in de desbetreffende week, erg leuk om te zien.
  zondag 9 oktober 2005 @ 17:34:24 #35
242 Pinball
Electric Monk
pi_31311729
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 17:20 schreef Gert het volgende:
En toch durf ik nu al wel te voorspellen dat een een tussenstand te zien krijgen waarop hij bijna gelijk op gaat met Tanja. Zo kan BB meteen even peilen hoe die het doet bij de bellers.
  zondag 9 oktober 2005 @ 17:36:11 #36
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_31311756
De poll heeft niks te maken met de stemmen die zijn gedaan per telefoon of SMS
  Moderator zondag 9 oktober 2005 @ 17:39:09 #37
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31311815
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 17:34 schreef Pinball het volgende:

[..]

En toch durf ik nu al wel te voorspellen dat een een tussenstand te zien krijgen waarop hij bijna gelijk op gaat met Tanja. Zo kan BB meteen even peilen hoe die het doet bij de bellers.
Ja dat denk ik ook.

En Aventura, dat weten we hier. Het is echter wel een indicatie.
  zondag 9 oktober 2005 @ 17:42:22 #38
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_31311869
Het is zeker een indicatie. Ik geloof verder ook wel in het underdog-principe. Hoe erger een Bewoner gehaat wordt door de mede-Bewoners, hoe meer symphatie deze wint bij de kijker. Hoewel, dit gaat op voor Tanja zo lijkt het, maar niet voor Rob!
pi_31312367
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 17:33 schreef Aventura het volgende:
Ik kan jullie verzekeren dat die poll niet gemanipuleerd wordt.
Hetzelfde geldt voor de daadwerkelijke stemming, maar ja.. Mensen willen gewoon in een complot geloven.

Als Talpa echt zou willen manipuleren dan hoeven ze helemaal niet te sjoemelen met de stemming of polls. Belicht een week lang nadrukkelijk een positieve (of negatieve) kant van een bewoner in de uitzendingen, en je ziet het effect daarvan meteen in polls en stemmingen.

De hoeveelheid mensen die daadwerkelijk de steams en de streamverslagen volgt via internet is namelijk ondergeschikt aan de hoeveelheid mensen die de dagelijkse samenvattingen en de live-uitzending volgt. Middels het beeld wat je in de uitzendingen schetst zijn stemmingen heel simpel te beinvloeden.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  zondag 9 oktober 2005 @ 18:13:12 #40
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_31312487
Inderdaad, met editten kan de regie theoretisch gezien iemand maken of breken
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 9 oktober 2005 @ 18:16:09 #41
862 Arcee
Look closer
pi_31312547
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 17:20 schreef Gert het volgende:
Stand op de Talpa-site:

Tanja 18%
Roel 16%
Joost, Lieske 15%
Menno 10%
Dido 6%
Ingrid, Linda 5%
Nathalie, Rob 4%
Chantal 2%

Hoewel Linda 't niet veel beter doet.
pi_31312813
Wanneer wordt Chantal een keer genomineerd, kan Nederland die er zo snel mogelijk uitsturen.

Linda & Rob staan idd wel heel dicht bij elkaar.
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_31312875
Ik denk dan toch dat die Linda eruit gaat...hoe ik erg het ook vind ....die loopt tenminste nog is in haar blote reet door het huis
  zondag 9 oktober 2005 @ 19:13:54 #44
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_31313795
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 11:54 schreef scanman01 het volgende:

Het verrassende deze week is dus dat TANJA nu op nummer 1 staat in de poll.
Het lijkt dus heel erg op manipulatie. Er kan best een verschil zijn met de rest van de op het internet aanwezige polls, maar zo'n groot verschil lijkt me onmogelijk.
Goh en wat zeg ik nou altijd over polls?

Op zich kan ik best begrijpen dat Roel niet meer bovenin staat, hij heeft genoeg dingen gedaan de laatste week waar een heleboel mensen zich aan kapot ergeren (omgang met vrouwen, veel drinken, irritant doen, etc).
Joost en Lieske snap ik wel op die plaatsen, maar Tanja niet, geloof er niks van eigenlijk.
Dat dat de nr 1 is van de hele groep, nee sorry hoor, geloof er echt niks van
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  zondag 9 oktober 2005 @ 19:15:37 #45
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_31313835
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 18:16 schreef Arcee het volgende:

[..]

Hoewel Linda 't niet veel beter doet.
Jammer als het om 1% verschil gaat tussen Rob en Linda.

Rob moet gewoon blijven, een goeie factor die nog heel wat ergernissen en ruzies gaat brengen.
Linda is niks meer dan een grijze muis, alleen als ze weer haar drankorgel-barfunctie aanneemt is ze in beeld en daar mis ik eerlijk gezegd niks aan als ze weg gaat.
And know what you want,
  zondag 9 oktober 2005 @ 19:15:56 #46
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_31313839
Tanja zal wel gesteund worden door alle zielige jank vrouwtjes en huismoeders in Nederland.
And know what you want,
pi_31314018
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 12:43 schreef Rica het volgende:
Eerst is het volgens sommigen de bewoners verboden, hele theorien over contracten en boetes, dan wordt ze genomineerd en dan is het dat het hun met klem is afgeraden ofzo. Schopje TRU maar doen?

Hoewel het natuurlijk meer dan logisch is dat de programmamakers van de bewoners meewerking aan het programma verwachten. Ze organiseren de halve editie rondom een bevalling en dan zitten ze idd niet te wachten op bewoners die de zaak gaan saboteren lijkt me. Dat zal ze ook wel in zoveel woorden gezegd zijn misschien. Maar misschien ook niet en gingen ze uit van het gezonde verstand van de bewoners zelf. Grote fout uiteraard.

Anyhoe dit eeuwige ongefundeerde gespeculeer (annonieme bronnen en broer van een vriend zijn schoonmoeder diens kennis zijn oom tellen niet) zal er wel bijhoren. Net zoals destijds volgens sommigen Hummie met de nodige manipulaties Kelly BB3 wel zou laten winnen (hi scan )

goeie post, ik word ook doodmoe van dat geschreeuw over manipulatie elke keer, en er blijkt nooit ook maar iets van, maar mensen willen nou eenmaal graag in complotten geloven, zie TRU

Talpa doet alles eerlijk, als je het daar niet mee eens bent kom dan met bewijzen of hou je grote klep erover.
  maandag 10 oktober 2005 @ 19:22:24 #48
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31339791
De stand is weer veranderd op de talpa poll. Roel staan weer op 1, samen met Tanja. Daarna gevolgd door Joost en Lieske.
  maandag 10 oktober 2005 @ 20:36:29 #49
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31341496
sorry, verkeerde topic
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 10 oktober 2005 @ 22:09:18 #50
862 Arcee
Look closer
pi_31344156
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 19:22 schreef scanman01 het volgende:
De stand is weer veranderd op de talpa poll. Roel staan weer op 1, samen met Tanja. Daarna gevolgd door Joost en Lieske.

Tanja nog 1, hoor.

Of er moet weer een nieuwe ronde in zijn gegaan, of zo.

Stand nu:

1. Tanja 18%
2. Joost, Roel 16%
4. Lieske 15%
5. Menno 10%
6. Dido 6%
7. Ingrid, Linda 5%
9. Naat, Rob 4%
11. Chantal 2%
  maandag 10 oktober 2005 @ 22:27:27 #51
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_31344793
Deze pol loopt nog t/m de 14de.
pi_31344803
Bah dit ruikt niet naar Talpa-bedrog...
dit STINKT naar Talpa-bedrog. .
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 11 oktober 2005 @ 00:32:54 #53
862 Arcee
Look closer
pi_31348667
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 22:27 schreef rubinio het volgende:
Bah dit ruikt niet naar Talpa-bedrog...
dit STINKT naar Talpa-bedrog. .
Want?
pi_31348743
Tanja is een stuk leuker de laatste weken, vrolijker etc. Bovendien zijn veel mensen als Roel, Dido en Chantal bij mensen op de zenuwen gaan werken. Ik wil dat Rob eruit vliegt.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 00:37:09 #55
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31348781
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 22:09 schreef Arcee het volgende:

[..]

Tanja nog 1, hoor.
Toen ik dat bericht plaatste was dat dus niet zo. Is schijnbaar zeer snel al weer veranderd.
  Moderator dinsdag 11 oktober 2005 @ 00:38:00 #56
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31348807
Het verchil tussen Rob en Linda blijft 1%.

Opvallen ook, dat beiden zo laag blijven staan.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 00:38:40 #57
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31348823
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 00:32 schreef Arcee het volgende:

[..]

Want?
Omdat ze door zo ongeveer iedereen uitgekotst wordt. Hier op fok in ieder geval. Het lijkt mij ook onmogelijk dat ze op 1 staat en daarom komt het zo over alsof ze de uitslag van komende donderdag nu al aannemelijk willen maken op hun poll.
pi_31348832
Hoezo? Linda is alleen leuk en interessant als ze dronken is. Rob is gewoon een irritante ouwe zak.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 11 oktober 2005 @ 00:46:42 #59
862 Arcee
Look closer
pi_31349035
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 00:38 schreef scanman01 het volgende:
Omdat ze door zo ongeveer iedereen uitgekotst wordt. Hier op fok in ieder geval. Het lijkt mij ook onmogelijk dat ze op 1 staat en daarom komt het zo over alsof ze de uitslag van komende donderdag nu al aannemelijk willen maken op hun poll.
Lijkt me overdreven. Ik vind Tanja ook veel leuker dan nog maar twee weken geleden of zo.
pi_31349059
Tanja is bij mij nu nummer 1 (Joost 2, Menno 3). Heerlijk dat geruzie met Rob.
pi_31351728
het is gewoon gemanipuleerd deze stemming dat kan niet anders ze moet en ze zou bevallen in het BB huis punt uit
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:16:03 #62
132506 Jopie-Twentuh
Joost is net een kerel
pi_31361325
Het is allemaal dikke nep. Ik sprak vorig jaar iemand die in de regie van BB3 of 4 heeft gezeten. Ze laten de mensen thuis lekker bellen en SMS-en en ze doen er helemaal NIETS mee (Ja geld opstrijken). Je wordt echt genaaid waar je bij staat.
Zij bepalen wie er blijft: niemand anders.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:59:07 #63
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_31362260
Tanja is ook gewoon leuk. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_31365148
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 00:46 schreef Arcee het volgende:

[..]

Lijkt me overdreven. Ik vind Tanja ook veel leuker dan nog maar twee weken geleden of zo.
Dat vind ik ook wel, maar op 1??? nee dat is toch echt té overdreven hoor. Ik ben niet zo oppervlakkig dat ik mijn mening van 1 week geleden niet meer mee tel om mijn mening over Tanja te bepalen. Wekenlang staat Lieske/Roel enzo bovenaan, en nu opeens Tanja, alsjeblieft zeg.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 20:45:23 #65
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31366388
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 19:55 schreef rubinio het volgende:
Wekenlang staat Lieske/Roel enzo bovenaan, en nu opeens Tanja, alsjeblieft zeg.
Precies. Het lijkt echt alsof ze het aannemelijk aan het maken zijn dat Tanja er donderdag niet uitgaat.
  Trouwste user 2022 dinsdag 11 oktober 2005 @ 20:46:53 #66
7889 tong80
Spleenheup
pi_31366429
Absurd

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_31368705
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 20:45 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Precies. Het lijkt echt alsof ze het aannemelijk aan het maken zijn dat Tanja er donderdag niet uitgaat.
misschien is dat wel zo. Jopie kan gelijk hebben.
  Moderator dinsdag 11 oktober 2005 @ 23:19:14 #68
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31370945
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 20:45 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Tanja is hier op het forum ook veel populairder geworden. In no time. En aangezien die poll op Talpa ververst wordt na een exit, is het helemaal niet zo raar dat iemand van de 5e of 4e naar de 1e plaats kan stijgen.

Overigens staat Tanja nu gedeeld eerste, samen met Roel (17%), met direct daar achteraan Joost. Lieske volgt met 15%.
Die vier vormen echt de kopgroep. Daarna valt er een gaatje tot aan Menno (9%)
  Moderator dinsdag 11 oktober 2005 @ 23:23:38 #69
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31371084
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:16 schreef Jopie-Twentuh het volgende:
Het is allemaal dikke nep. Ik sprak vorig jaar iemand die in de regie van BB3 of 4 heeft gezeten. Ze laten de mensen thuis lekker bellen en SMS-en en ze doen er helemaal NIETS mee (Ja geld opstrijken). Je wordt echt genaaid waar je bij staat.
Jammer alleen dat het altijd van die verjaardagsfeestroddels blijven. Aangetoond is het nog nooit.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 11 oktober 2005 @ 23:48:28 #70
862 Arcee
Look closer
pi_31372011
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 19:55 schreef rubinio het volgende:
Wekenlang staat Lieske/Roel enzo bovenaan, en nu opeens Tanja, alsjeblieft zeg.
In mijn eigen favo-lijstje steeg ze in 1 keer van 11 naar 2.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 23:51:01 #71
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_31372091
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 23:48 schreef Arcee het volgende:

[..]

Hier dus ook.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 00:02:12 #72
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_31372421
Tanja is raar, maar figuren als Chantal [ roddelqueen], Nathalie [ dom, nietszeggend], Rob [papa loop toch niet zo snel...], Ingrid [ nors en nietszeggend], en Dido [ daar ben ík nou klaar mee] mogen van mij nietwinnen.

Ik zeg niet dat ze eruit moeten -want hun gedrag levert veel te leuke tv op- maar winnen mogen ze ook niet. Dat gun ik deze figuren niet.
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
  woensdag 12 oktober 2005 @ 00:52:50 #73
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_31373633
quote:
Tuurlijk joh.
Het gaat hier trouwens om wat heel anders, namelijk de Talpa-internetpoll.
pi_31377909
Roel staat nu weer op nummer 1 (samen met Tanja)... Vaag! Zeker door dat handjesgedoe?
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
pi_31378599
quote:
Die 'iemand' lult echt compleet uit z'n nek.
pi_31407443
Tanja rules:)

Rob mag eruit
pi_31407693
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 13:03 schreef superhero87 het volgende:
Tanja rules:)

Rob mag eruit
rob blijft gewoon ja
Twinning = boring
  donderdag 13 oktober 2005 @ 13:15:11 #78
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_31407750
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 10:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Die 'iemand' lult echt compleet uit z'n nek.
Tuurlijk, stuur nog maar een sms. Het is tenslotte jouw geld.
Ik vertrouw BB ook absoluut niet.
pi_31409159
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 23:48 schreef Arcee het volgende:

[..]

En waarom dat? Omdat ze 1 weekje iets leuker is, en de anderen een keer iets hebben gedaan wat iets minder is?

Ik vind dat zij veel meer dingen fout/irritant heeft gedaan dan de rest in 1 week onmogelijk zou kunnen doen. Zij staat echt laag in mijn achting.

Gelukkig maar
pi_31409742
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 13:15 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Tuurlijk, stuur nog maar een sms. Het is tenslotte jouw geld.
Ik vertrouw BB ook absoluut niet.
Vooralsnog is er van geen enkele wilde complottheorie nog maar iets waarheid gebleken.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 14:34:19 #81
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31409829
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 14:30 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Vooralsnog is er van geen enkele wilde complottheorie nog maar iets waarheid gebleken.
Komt nog bij dat ze daar helemaal niets aan hebben (met uitzondering van nu met Tanja dan). Andere keren zijn ze er gewoon het meest bij gebaat om de minst populaire persoon eruit de bonjouren. Die trekt ook sowieso de minder bellers en kijkers, dus geen enkele reden om aan te nemen dat ze niet de stem van de kijkers zullen volgen.
pi_31409855
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 14:30 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

En het tegendeel is ook niet bewezen!
pi_31409910
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 14:34 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Komt nog bij dat ze daar helemaal niets aan hebben (met uitzondering van nu met Tanja dan). Andere keren zijn ze er gewoon het meest bij gebaat om de minst populaire persoon eruit de bonjouren. Die trekt ook sowieso de minder bellers en kijkers, dus geen enkele reden om aan te nemen dat ze niet de stem van de kijkers zullen volgen.
Sterker nog.. ALs je die lijn volgt zou ook Tanja er gewoon uit kunnen vliegen. Als er niemand zit te wachten op een bevalling + blêrende baby, waarom haar er dan in houden?

Maar voorlopig lijkt het er op dat 'men' daar juist wel op zit te wachten, en krijgt ze voldoende stemmen om er in te blijven.
pi_31409954
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 14:35 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Tuurlijk. En ik heb 2 roze olifanten in m'n kelder opgesloten. Dat dat niet zo is heeft ook nog niemand bewezen.
pi_31409971
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 14:39 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Tuurlijk. En ik heb 2 roze olifanten in m'n kelder opgesloten. Dat dat niet zo is heeft ook nog niemand bewezen.
Tsja, leg mij dan maar eens uit waarom opeens die (#%&*)@*)@#% Tanja de populairste is van het hele stel in de BB-poll terwijl ze vorige week echt uitgekotst werd door 95% van Nederland?
pi_31410209
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 14:40 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Tsja, leg mij dan maar eens uit waarom opeens die (#%&*)@*)@#% Tanja de populairste is van het hele stel in de BB-poll terwijl ze vorige week echt uitgekotst werd door 95% van Nederland?
Omdat men wel graag zeikt over haar gedrag, maar toch graag die bevalling wil zien gebeuren. Of dat nou is uit oprechte belangstelling, of om haar pijn te zien lijden laat ik even in het midden .
pi_31410433
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 14:50 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Omdat men wel graag zeikt over haar gedrag, maar toch graag die bevalling wil zien gebeuren. Of dat nou is uit oprechte belangstelling, of om haar pijn te zien lijden laat ik even in het midden .
Nou, het liefste wil ik haar dood zien, maar die optie zat niet in de poll anyways, ik blijf het verdacht vinden...
pi_31410878
Hehe scorpie...je haalt me de woorden uit de mond! Dramamens ten top...
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 11:47:45 #89
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31433692
Nou... een nieuwe poll is begonnen (doen ze altijd na een exit) en er is nu wel een heel verrassende stand.

Joost RUIM op 1 met 29%
Roel en Tanja gedeelde tweede plaats met 15%
Lieske op 4e plaats met 12%
pi_31433888
Dit staat op de site van het AD:

AALSMEER - Zeker twintig minuten voordat donderdagavond tijdens de live-uitzending van Big Brother werd bekend gemaakt dat Linda als derde bewoner zou afvallen stond dat al op telekekst-pagina 372 van Talpa te lezen.

Terwijl het publiek tot vlak voor het moment supreme door presentatrice Bridget Maasland werd opgeroepen om te bellen of te sms-en (25 eurocent per verstuurd bericht en 70 cent per ontvangen bericht) voor de favoriete bewoner.

Woordvoerder Jeroen van Waardenberg van Endemol, dat Big Brother maakt, noemt dat niet te verklaren. Het voorval wordt tot de bodem uitgezocht, zegt hij.

Eerder waren er al geruchten op internet dat er vals gespeeld zou worden bij de populaire reality-soap. Zo zou de zwangere bewoonster Tanja, gisteren de winnares met 42 procent van de stemmen, onder geen beding weggestemd kunnen worden, omdat Talpa-baas John de Mol per se een bevalling in het Big Brother-huis wil zien.

De Endemol-woordvoerder ontkent dat stellig en bezweert dat alles eerlijk verloopt. „Het is echt fair play. Al besef ik dat het dramatisch is als dit soort dingen gebeuren. Dit kunnen we niet hebben. We staan er niet goed op, maar er zal vast een verklaring voor zijn„.

Linda kreeg donderdag met 28 procent de minste stemmen, bewoner Rob 30 procent.

Bron
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
  Redactie Frontpage vrijdag 14 oktober 2005 @ 11:56:25 #91
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_31433943
Tanja is bij mij ook favoriet! En niet alleen omdat ze een Noorderling is. Wat ik niet snap, is de populariteit van Lieske. Ze is dom en absoluut nietszeggend...
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 12:01:02 #92
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31434084
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 11:56 schreef Djeez het volgende:
Tanja is bij mij ook favoriet! En niet alleen omdat ze een Noorderling is. Wat ik niet snap, is de populariteit van Lieske. Ze is dom en absoluut nietszeggend...
Ik snap het wel. Wat ik niet snap is de populariteit van Tanja. Ze is een asociale dame, die alleen maar aan zichzelf denkt en nog altijd (na 6 weken) geen enkele geinteresseerde vraag aan een van haar medebewoners heeft gesteld over zijn/haar leven. Het lijstje van asociale acties van Tanja blijft dagelijks groeien. Ze heeft na BB echt hulp nodig in omgang met mensen.
pi_31434355
Men stemt gewoon op Tanja vanwege de baby. Daarna is ze echt wel snel weg.

Ik had juist verwacht dat Lieske wel wat populairder zou zijn. Ik snap de populariteit van Roel niet echt.
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 12:16:48 #94
6941 APK
Factual, I think.
pi_31434486
De populariteit van Joost is een goed voorbeeld dat de stemmende mensen nauwelijks streams kijken en stemmen naar aanleiding van de uitzendingen, waarin hij als leuk wordt neergezet.

Volg één dag de streams en je krijgt schimmel en uitslag van die hyperactieve, kinderlijke, idioot.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 13:45:04 #95
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31436593
Rob staat nu nog een paar procentjes hoger dan Ingrid, Nathalie en Chantal trouwens.

En Joost staat inmiddels al op 30%

1 op de 3 stemmers stemt dus op Joost
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 19:11:52 #96
16305 Jappie
parttime reverend
pi_31443271
Joost wint deze BB....lijkt me niet meer dan logisch ook.

Het is de absolute antiheld...de Mr Bean van BB......

magoe...ik had dan ook 2 weken lang geen internetverbinding
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 19:13:47 #97
6941 APK
Factual, I think.
pi_31443334
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 19:11 schreef Jappie het volgende:

magoe...ik had dan ook 2 weken lang geen internetverbinding
Dat verklaart een hoop.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 16 oktober 2005 @ 20:35:06 #98
862 Arcee
Look closer
pi_31495357
1. Joost 29%
2. Roel 15%
3. Tanja 13%
4. Lieske 11%
5. Dido 8%
6. Menno 6%
7. Chantal 5%
7. Nathalie 5%
9. Ingrid 4%
9. Rob 4%

Joost.

Chantal hoeft zich misschien toch niet 't meest zorgen te maken.
pi_31495509
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 14:35 schreef Scorpie het volgende:
het eeuwige tegenargument van elke complot-theoreticus

you can't prove a negative wanneer leren jullie het nou ns
pi_31496507
Ben het nu wel eens met de poll Alleen Tanja op de plek van Rob, zou beter zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: