Chagerijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:16 schreef APK het volgende:
De populariteit van Joost is een goed voorbeeld dat de stemmende mensen nauwelijks streams kijken en stemmen naar aanleiding van de uitzendingen, waarin hij als leuk wordt neergezet.
Volg één dag de streams en je krijgt schimmel en uitslag van die hyperactieve, kinderlijke, idioot.
Die poll klopt hoor.quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:59 schreef Andersom het volgende:
de polls op talpa vertrouw ik niet want als je wat slechts schrijft over tanja verdwijnd het spoorloos op dat shitforum van hun.
kan je beter naar de onafhankelijke polls kijken en dus niet die door van die oude wijven worden onderhouden, die constant janken over hoe zwaar hun bevalling was of dat roken best wel kan met moederkoek als nicotinefilter.
Alcoholprobleemquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik snap écht niet waarom Roel populair is. Ik word helemaal hersendood als ik naar 'm kijk. Hij is vervelend, heeft een alcohol- en hormonenprobleem en komt nog dommer over dan Ingrid.
Bla bla bla dus.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nee, want voor hij kan ontnuchteren is hij alweer dronken.
Ik word hersendood als ik naar Joost kijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik snap écht niet waarom Roel populair is. Ik word helemaal hersendood als ik naar 'm kijk. Hij is vervelend, heeft een alcohol- en hormonenprobleem en komt nog dommer over dan Ingrid.
Alleeen Pierre is niet meer...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:09 schreef haloII het volgende:
Onbegrijpelijk, de poll wordt volgens Talpa wel iedere keer opnieuw gereset, maar de meningen zullen toch niet per week zoveel afwijken wat ze in hun persbericht ook toegeven? Hummie pakt ieder eweek haar glazen bol erbij en vraagt Pieere wat zijn de prijzen deze week.
Is dat zo verassend? Als je de reacties op dit forum in de gaten houdt zie je ook dat de algemene mening hier nog veranderlijker is dan het weer.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:15 schreef scanman01 het volgende:
Menno staat nu op de eerste (!!!) plaats in de Talpa poll, die dus gisteravond gereset is.
Als er ooit een verrassende stand was, dan is dat nu wel
Inmiddels voert Dido de poll aanquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:15 schreef scanman01 het volgende:
Menno staat nu op de eerste (!!!) plaats in de Talpa poll, die dus gisteravond gereset is.
Nou ik vind Roel zeker NIET dom. Ik had wel meer van hem verwacht, hij leek in aanvang recalcitrant maar nu komt daar nog maar weinig van naar voren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:15 schreef scanman01 het volgende:
Gaat in dit geval niet op. Deze nieuwe poll is begonnen ná de live uitzending. Toen stond dus niemand meer genomineerd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:42 schreef Sassefras het volgende:
logisch er wordt meer gestemd op mensen die genomineerd staan.
Ja, die scan komt ook van zijn site.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:40 schreef schatje het volgende:
[..]
Zijn medebewoners hebben daar wel voor gezorgd. Anders had hij op 4 ofzo gestaan.
Het is op zijn minst niet erg genuanceerd oordelen te noemen, ja.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:07 schreef BB-King het volgende:
Vind ik echt stom dat die poll zo snel heen en weer vliegt.
Maar om hem nu opeens het populairst te vinden is gewoon dikke lulkoek.
Wat suf zeg.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, die scan komt ook van zijn site.
http://www.bbmenno.nl/index.php?page=reacties&mode=view reacties al van eind november.
Gisteren stond hij ook al op nummer 1.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:07 schreef BB-King het volgende:
Vind ik echt stom dat die poll zo snel heen en weer vliegt.
De uitzending van vandaag was inderdaad in het voordeel van Menno.
Nee hoor. Nathalie stond van de genomineerden de hele tijd het hoogst in de poll, en scoorde ook donderdag het hoogste percentage.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:12 schreef mrDarksand het volgende:
Het lijkt wel of ze steeds de minst populaire deelnemer bovenaanzetten, zodat er straks meer gesmst wordt
Nathalie stond voordat ze genomineerd was helemaal niet hoog in de polls. Beetje onderin.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee hoor. Nathalie stond van de genomineerden de hele tijd het hoogst in de poll, en scoorde ook donderdag het hoogste percentage.
Mooi, maar niet lekker.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:10 schreef VARKEN het volgende:
Nathalie stond voordat ze genomineerd was helemaal niet hoog in de polls. Beetje onderin.
Totdat bleek dat ze genomineerd was en toen bleek ze 44 procent van de stemmen te hebben.
Volgens mij heet meest tot nu toe ooit behaald, maar dat verbaasd me niets, want het is gewoon een lekker wijf om te zien.
Ik denk dat dit gelukkig de Big Brother van de lekkere wijven wordt, naast Nathalie zien Ingrid en Dido er ook erg mooi uit, dus die polls op die site zou ik maar niet te serieus nemen.
Je zegt nu toch hetzelfde als ik ongeveer?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:10 schreef VARKEN het volgende:
[..]
Nathalie stond voordat ze genomineerd was helemaal niet hoog in de polls. Beetje onderin.
Totdat bleek dat ze genomineerd was en toen bleek ze 44 procent van de stemmen te hebben.
Inderdaad. Ik vraag me af waardoor de selectiecommissie bij Nathalie afgeleid werd. Bij Ingrid snap ik nog dat ze naar haar siliconen staarden. Daardoor viel het niet zo op dat haar voortdurende zenuwachtige velletjes-van-haar-lippen-bijten haar normaal redelijk mooie gezicht mismaakt tot dat van een bejaarde psychotische clown.quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:36 schreef Pinball het volgende:
Weinig lekkers aan, zeker omdat het ook nog eens kutwjiven zijn.
Misschien vanwege Ralph???quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:36 schreef Pinball het volgende:
Inderdaad. Ik vraag me af waardoor de selectiecommissie bij Nathalie afgeleid werd.
Je bent Sandy toch nog niet vergeten he?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:43 schreef Arcee het volgende:
Ik vind Dido wel leuk.Hoewel 't me wel een onbenaderbare stuck up bitch lijkt.
Nee, er zit geen lekkers in BB5.Dit in schril contrast met BB4: Judith.
Ik denk toch dat Ralph er vanwege Nathalie inzat, en niet andersom. Zij had zich opgegeven, hij is gevraagd, weet je nog?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:09 schreef BB5kijker het volgende:
Misschien vanwege Ralph???
Ja ik noem maar wat hoor, want volgens jou selecteren ze alleen op tieten en kutten. Zit ook wat in, want dat verklaart waarom Chantal erin zit: de grootste kut van Nederland.
Sandyquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Je bent Sandy toch nog niet vergeten he?
Die zat in 3quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Je bent Sandy toch nog niet vergeten he?
Misschien dat Joost een kans maakt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:27 schreef Pinball het volgende:
[..]
Sandy![]()
Overigens was die ook behoorlijk onbenaderbaar voor de meeste mannen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |