november ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:31 schreef wonderer het volgende:
Den Bosch -> Eftelinguitje 12 november
Eh, oktober. Ik mix een paar leuke dingen door elkaarquote:
En Den Bosch is dan wat te doen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eh, oktober. Ik mix een paar leuke dingen door elkaar
Ik neem aan de meet om samen de trein/bus te pakken... of Cybart bedoelt iets heel anders dat ik nu even misquote:
ik wou al zeggen dan heb jij toch wel iets anders aan je hoofd dan ons hier!!!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eh, oktober. Ik mix een paar leuke dingen door elkaar
De twaalfde nog niet hoor. Dan begin ik hooguit een beetje opgewonden te rakenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik wou al zeggen dan heb jij toch wel iets anders aan je hoofd dan ons hier!!!!
Ach jongen, dat doe ik al vijf maandenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:44 schreef creno het volgende:
maar goed, mijn tvp is geplaatst... ik zal nu toch echt maar eens een sms sturen naar mijn vent dat ik zielig en alleen mijn bed in kruip
met de nadruk op BEETJEquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
De twaalfde nog niet hoor. Dan begin ik hooguit een beetje opgewonden te raken
ojee, dat klinkt niet echt goedquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:50 schreef Weemz het volgende:
Altijd leuk als je er ineens achter komt wie je echte vrienden zijn...
merel?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:08 schreef DennisMoore het volgende:
D'r zitten allemaaltoffe vogeltjes
in de boom naast m'n balkon.
[afbeelding]
De Sturnus Vulgaris..
Whehehe. Dit is de ringmus (platteland) en niet de huismus (stedelijk).quote:
Mussen zijn brutale krengen, dat mag ik welquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Whehehe. Dit is de ringmus (platteland) en niet de huismus (stedelijk)..
De mus is mij een beetje te veel een groepsvogel.
De spreeuw zie je zowel gezellig in groepen, als solistisch in een stil hoekje voor zich uit zitten kwetteren en pruttelen..
goed voorbeeld doet goed volgen !quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:55 schreef DennisMoore het volgende:
Zeg, als jullie het goedvinden, ga ik eens even douchen.
quote:
pics!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:55 schreef DennisMoore het volgende:
Zeg, als jullie het goedvinden, ga ik eens even douchen.
Ja, of ervóór. Dat kan natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:51 schreef keizerpinguin het volgende:
kijk uit D-M er staat iemand achter het gordijn!!![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
nooit van gehoord, leg uit
nog enger dan kan je geen kant op!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, of ervóór. Dat kan natuurlijk ook.
Alleen maar dwars erdoorheen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:25 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
nog enger dan kan je geen kant op!!![]()
laten we het maar niet over jou hebben!!! ik hoef mijn mannelijkheid niet te bewijzen doorquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:20 schreef creno het volgende:
[..]
![]()
zelfs KP was nog mannelijker![]()
die is wel erg vals he...![]()
Wat moet ik hier nou weer mee?quote:ee alles goed leuk koppie heb je heb jij ook msn en een webcam ikke wel ik heb beide zelfs als je me msn wilt hebben kan je dat gewoon vragen dan krijg je hem wel oke kussssssXxxxxxx
bron
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:05 schreef xman het volgende:
[..]
'Sneu' is een goed woord. We houden het op 'sneu'.
Gay.nlquote:
Is een goed ideequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:18 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Gay.nl.
Je kunt iets antwoorden als "Hé lelijke peuter, rot op met je sproetenkop en laat me verder met rust.".
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:36 schreef DennisMoore het volgende:
Oh, en m'n buurman blijkt Leon te heten, en is best wel knap om te zien geloof ik.
Hij vroeg of ik in m'n eentje of met meerdere mensen woonde.
- Nee, in m'n eentje. Hoezo, maak ik zoveel lawaai?
- Nee, maar er zijn nogal wat lui hier die er studentenhuizen van hebben gemaakt.
- Oh..
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:50 schreef Ang3l het volgende:
een hele lange dikke mooie halfwollen kleurige sjaal
Ik heb geen gay.nl profiel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:20 schreef xman het volgende:
[..]
Is een goed idee![]()
P.S. Wat is jouw profielnaam daar?
Niet ZO kleurig!quote:
Je bedoelt die gevoelloze engerd van laatst?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:09 schreef Ang3l het volgende:
Ik had net zomaar een sms-je van de mooie stoere meneer ... "Alles goed hoop ik ... X"
ik heb jou nummer helemaal niet hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:09 schreef Ang3l het volgende:
Ik had net zomaar een sms-je van de mooie stoere meneer ... "Alles goed hoop ik ... X"
zal het maar niet tegen robbert zeggen hequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:21 schreef creno het volgende:
mijn smsje is aangekomen lees ik !
Zijn zulke sms'jes verboden dan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:27 schreef keizerpinguin het volgende:
zal het maar niet tegen robbert zeggen he![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zijn zulke sms'jes verboden dan?.
wat denk je wel ? ik lees op mijn gsm dat het smsje naar robbert aangekomen is, dat ik dat toevallig post na wat ang3l heeft gepost, daar kan ik weer niets aan doenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:27 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
zal het maar niet tegen robbert zeggen he![]()
ik wil wel kan wel wat lekker warm weer gebruiken om lekker uit te zieken!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:35 schreef beaverhausen het volgende:
Ik kreeg net een smsje van uniformmeneer of ik mee de zee in ging..
Hij zit nu in Kaap Verdië. Dat dan weer wel.
Ik niet. Dus.
en ging je gaydar af ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:46 schreef xman het volgende:
Was gister bij een signeersessie met Ricky Martin. Leuke man is dat!
Je gaat maar lekker onder de zonnebankquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:46 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ik wil wel kan wel wat lekker warm weer gebruiken om lekker uit te zieken!!![]()
en als ik die niet heb?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je gaat maar lekker onder de zonnebank.
.
Dat zet je de verwarming maar lekker hoog.quote:
Ja krijg dat ook van iedereen te horen. Maar kreeg niks door.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:49 schreef creno het volgende:
[..]
en ging je gaydar af ?
volgens mij is die man zo nicht als de neten, maar mag ie daar niet voor uitkomen !
Ik ga morgen. Voor de derde keerquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:00 schreef Twoflower het volgende:
Nou, Beauty and the Beast was fantastisch. Als er mensen nog gaan: bereid je maar voor op top-entertainment.
ik wil die uniformmeneer niet eens wil dat zon zee strand gebeuren!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat zet je de verwarming maar lekker hoog. [afbeelding].
Een beetje denken dat ie de zee in kan duiken met mijn uniformmeneer..
oh wat shocking.......quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:58 schreef wonderer het volgende:
Mijn broertje zit tijdens het eten aan tafel de pabo gids te lezen...
Ow.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:04 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ik wil die uniformmeneer niet eens wil dat zon zee strand gebeuren!![]()
en een "bijna-huil-smiley" !quote:
Inmiddels is er al weer het een en ander gebeurd waaruit bleek dat ie toch niet zo heel gevoelloos was. Dat was uhm... te lezen in het topic van 30 sept/ 1 okt ergensquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je bedoelt die gevoelloze engerd van laatst?.
Rond deze tijd? Neeej, die zijn nu allemaal aan het ehm... Nou ja. En ze kregen nog vele kleine pakjes notenrijst.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:29 schreef Ang3l het volgende:
Er liepen maar weinig homo's bij de AH XL notenrijst-afdeling
Nu al? Mens, een echte homo is zich nu druk aan het maken over "What to wear" en z'n haar en zo! Die gaat zo op stap, een hunk scoren en dan in de late uurtjes pas kleine pakjes notenrijst verwekken!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:43 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Rond deze tijd? Neeej, die zijn nu allemaal aan het ehm... Nou ja. En ze kregen nog vele kleine pakjes notenrijst..
Ja, JIJ gaat verhuizen, hij werkt nog steeds in Amersfoort hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:40 schreef DennisMoore het volgende:
Foto!
Van Jim bedoelde ik.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:44 schreef wonderer het volgende:
Ja, JIJ gaat verhuizen, hij werkt nog steeds in Amersfoort hoor
Me toquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:43 schreef DennisMoore het volgende:
*nep-homo*
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:50 schreef Ang3l het volgende:
het meisje van de H&M was dom en heeft van de actieprijs (waar al 70% vanaf was) nog eens de 70% korting aangeslagen en nu heb ik een hele lange dikke mooie halfwollen kleurige sjaal .... voor 1,45 eurie
Voor je basics is dat een hele handige winkelquote:
Ik heb daar laatst een geweldige D&G-slabbetje gekocht.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor je basics is dat een hele handige winkel(niet voor de kleren)
Maar ja, ik heb het ook lastig.... ik kan niet gewoon one stop shopping bij de prenatal doen
dan doedaar maar eens een foto van posten hierquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:05 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb daar laatst een geweldige D&G-slabbetje gekocht.
Kut, ik kan niet plakken van die D&G Junior site.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan doedaar maar eens een foto van posten hier![]()
Hij welquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:10 schreef Ang3l het volgende:
Ik ganaar Nochnoi Dozor (de vampieren film) en daarna stappen in From dusk till dawn (de club, niet de vampierenfilm)
D&G.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:12 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Kut, ik kan niet plakken van die D&G Junior site.
Mits het niet door Marokkanen gedragen word is het wel een gaaf merk.quote:
Vertel eens wat leuke details? Ik wil ook naar Maastricht, wat kun je daar allemaal doen?quote:
Het Bonnefanten museum dat als een raket is vormgegevenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vertel eens wat leuke details? Ik wil ook naar Maastricht, wat kun je daar allemaal doen?
ik ben alleen maar in 1 scnackbar geweest en in 2 kroegenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vertel eens wat leuke details? Ik wil ook naar Maastricht, wat kun je daar allemaal doen?
2 maar? Amateurquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:14 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik ben alleen maar in 1 scnackbar geweest en in 2 kroegen![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Het Bonnefanten museum dat als een raket is vormgegeven
nieuwe architectonische wijk Ceramique
stadswandeling maken langs middeleeuwse panden
flaneren over het vrijthof, en daarna ergen op een terras of binnen gaan zitten en heerlijk luxe lunchen
Vlaai eten!!!!
Wndeling door de grotten maken
Bij Onze Lieve Vrouwe baseliek Sterre der Zee de zegen over je weekend afroepen zodat je goed weer hebt
André Rieu ontwijken
Design Hotel Derlon bekijken
oplichterquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:42 schreef TehRockstar het volgende:
Peet, jij doet maar aan, maar die foto stuur ik je niet.
Ow. Ok.quote:
De twee heren?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:47 schreef petre86 het volgende:
[..]
hehe
jij hing ergens in maastricht rond?
ik ben naar geen gaytent geweest nee
Hm. Brad is niet zo'n geweldige cultuursnuiver, maar dat moet toch lukken. Vooral vlaai, dat is zo typisch Nederlands...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Het Bonnefanten museum dat als een raket is vormgegeven
nieuwe architectonische wijk Ceramique
stadswandeling maken langs middeleeuwse panden
flaneren over het vrijthof, en daarna ergen op een terras of binnen gaan zitten en heerlijk luxe lunchen
Vlaai eten!!!!
Wndeling door de grotten maken
Bij Onze Lieve Vrouwe baseliek Sterre der Zee de zegen over je weekend afroepen zodat je goed weer hebt
André Rieu ontwijken
Design Hotel Derlon bekijken
maar de lekkerste en toch meest betaalbare vlaai koop je dan op zondagochtend niet in Maastricht maar enkele kilometers verderop in het Belgische dorpje Smeermaas bij de warme bakker die daar gewoon op zondag open is.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hm. Brad is niet zo'n geweldige cultuursnuiver, maar dat moet toch lukken. Vooral vlaai, dat is zo typisch Nederlands...
Behalve dat we niet op zondag gaan, maar door de week. Maar okee. Dat moet lukken, drie dagenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar de lekkerste en toch meest betaalbare vlaai koop je dan op zondagochtend niet in Maastricht maar enkele kilometers verderop in het Belgische dorpje Smeermaas bij de warme bakker die daar gewoon op zondag open is.![]()
en op vrijthof rondhangen zal Bradley zeker wel bevallen, en die andere dingen..... acht die ligen toch gewoon op de weg naar het vrijthof toe.![]()
d'r zijn ergere plekken om in Nederland 3 dagen te moeten doorbrengen jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Behalve dat we niet op zondag gaan, maar door de week. Maar okee. Dat moet lukken, drie dagen
De Twee Heeren is dus geen gaytent... ook al doet de naam anders vermoeden.quote:
Ik heb net twee jaar pal naast die bakker gewoond..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar de lekkerste en toch meest betaalbare vlaai koop je dan op zondagochtend niet in Maastricht maar enkele kilometers verderop in het Belgische dorpje Smeermaas bij de warme bakker die daar gewoon op zondag open is.![]()
en op vrijthof rondhangen zal Bradley zeker wel bevallen, en die andere dingen..... acht die ligen toch gewoon op de weg naar het vrijthof toe.![]()
Veenendaal *huiver*quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
d'r zijn ergere plekken om in Nederland 3 dagen te moeten doorbrengen ja
mèt elke ochtend lekkere verse vlaai?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb net twee jaar pal naast die bakker gewoond..![]()
Jaja.. peet was hier op bezoek
Neuh.. ik heb er in die 2 jaar maar 2 keer vlaai gehaald..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:26 schreef petre86 het volgende:
[..]
mèt elke ochtend lekkere verse vlaai?
is dit nu tussenstop voor je, of ben je alweer uitgestapt?quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:28 schreef Ang3l het volgende:
Nochnoi Dozor ... (Night Watch) ... leuk als aanloop voor een trilogie (want dat is 't) en dat verhaal is dan ook mooi, erg mooie special effects, maar het verhaal van de film zelf... mwah.
*zwaai*quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:23 schreef Stroekie het volgende:
Is dit topic weer dood?
"doet een reannimeerpoging"
Waar bijven die annimeermeisjesjongens?
ja alvast heel veel plezier morgen bij het celeb hunten CDP meten en musical kijken en thee drinken en wat je nog meer gaat doenquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:48 schreef wonderer het volgende:
Mja. Ik moet eigenlijk naar bed, morgen om 9 uur op.
De From Dusk till Dawn bleek niks te zijn, en de Rechter was een speciaal feest en om nog naar Antwerpen te rijden was iets te laat ... dus we hebben net Dungeons & Dragons gedaan en gaan nu Riskenquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is dit nu tussenstop voor je, of ben je alweer uitgestapt?
nou smakelijk dan, dan doe ik hier nog een rondje zuid afrikaanse port, .... ook eens proberen?quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De From Dusk till Dawn bleek niks te zijn, en de Rechter was een speciaal feest en om nog naar Antwerpen te rijden was iets te laat ... dus we hebben net Dungeons & Dragons gedaan en gaan nu Risken*fles wijn opentrek, geitenkaas met honing pak*
dat overleeft die fles niet.quote:
Ik ging om vier uur ofzo slapen en ben nu nogal duf. Maar dat geeft niet want ik ga naar BatB (die kan ik intussen dromenquote:Op zondag 9 oktober 2005 08:11 schreef Vlarp het volgende:
Ik lag om 22 uur op bed, en nu ben ik heel erg wakker...
ben je lid van de Bold and the Beautiful club ?quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:59 schreef wonderer het volgende:
*slowchat op BatB club*
nee toch ? dat was John Stamosquote:Op zondag 9 oktober 2005 14:47 schreef petre86 het volgende:
die
die zat ook in die ene serie met bob saget en de olson twins toch?
quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:08 schreef creno het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
ik verbrand net zo ongeveer mijn mond, keel en halve slokdarm
Nou, doe es op m'n profiel klikken ofzo. Fotoboek mag ook.quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:32 schreef creno het volgende:
wie is rompompom dan ?
Ehh... ¿Que?quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:43 schreef creno het volgende:
geklikt ! gezien ! wederom welkom ! en ga je nu ook het lijstje van G_E invullen ?
dit dusquote:
english ol man, mind your englishquote:Op zondag 9 oktober 2005 16:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
language youn man, mind your language
quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:31 schreef creno het volgende:
[..]
dit dus
Wat is je voornaam?
Wat is de betekenis van je nickname?
En die van je user-icoon?
En van je signature?
Hoe ben je hier terecht gekomen? Of beter gezegd, via wie?
En waar ken je hem dan van? En heb je hem al een keer geneukt? Hoe was dat? (Graag rapportcijfer)
Hoe oud ben je?
Wat voor studie/werk doe je?
Waar woon je (ongeveer)?
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten?
Heb je een vriendje? (of zoiets)
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen?
Waarom geef je antwoord op al deze vragen?
Wat is je eerste indruk van ons?
Wat wil je ons nog vragen?
quote:
tuurlijk mag dat !quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:53 schreef Stroekie het volgende:
@Creno
en mag ik nu alweer onder de tafel uit komen waar ik uit schaamte een goed heenkomen had gezocht?
Whehe, ik zal het in de gaten houden!quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:45 schreef creno het volgende:
[..]
je moet eens lurken/posten als we echt op dreef zijn !
tatu tatu.......quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:23 schreef Stroekie het volgende:
Is dit topic weer dood?
"doet een reannimeerpoging"
Waar bijven die annimeermeisjesjongens?
had je problemen met den gele wentelwiek, was de piloot zoek, of konden jullie de bestemming niet gevonden krijgen?quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:21 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
tatu tatu.......
daar ben ik.........!!!
u riep!![]()
een reactietijd van 17u is niet acceptabelquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:21 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
tatu tatu.......
daar ben ik.........!!!
u riep!![]()
maar toch ook wel een spin detectie systeem?quote:
nee dat mag niet, dan kunnen we geen spinnen meer uit zetten en video opnames maken voor "de leukste thuis"quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar toch ook wel een spin detectie systeem?
en dan toch wel die luxe uitvoering met automatic destroyer
tuurlijk weet jij wel de code om dat ding stiekum uit te zettenquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:50 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
nee dat mag niet, dan kunnen we geen spinnen meer uit zetten en video opnames maken voor "de leukste thuis"
pfffffffff zeg jij niets !quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:42 schreef petre86 het volgende:
[..]
een reactietijd van 17u is niet acceptabel
quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:55 schreef creno het volgende:
[..]
pfffffffff zeg jij niets !
jij hebt ook al uren niets van je laten zien![]()
Waren het niet Chinezen en de Midden-Oosten coalitie?quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:59 schreef Vlarp het volgende:
*verveel*
Ik heb net al een berg chinezen en russen dood gemaakt in battlefield 2, maar ook dat gaat vervelen
O ja.. Midden-Oostenquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Waren het niet Chinezen en de Midden-Oosten coalitie?
Ik heb ook gespeeld net.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tuurlijk weet jij wel de code om dat ding stiekum uit te zetten![]()
Dan moeje hem kopen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja.. Midden-Oosten
Ik moet alleen BF2 legaal hebben om online te kunnen spelen
Geef je CD-key maar op msnquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:07 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dan moeje hem kopen.
Ik speel er niet zoveel meer mee. Wil je hem hebben?
Hmmmm, Keizerpinguin zullen we woensdag dan maar samen op de familieschommel ?quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:06 schreef creno het volgende:
[..]
ga samen liggen wippen ofzo, ipv die rare grapjes te bedenken !
Ik moet verplicht mee hoor ikquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hmmmm, Keizerpinguin zullen we woensdag dan maar samen op de familieschommel ?
of heb je nog geen uitsluitsel
oh das wel een idee ja..... hihihiquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tuurlijk weet jij wel de code om dat ding stiekum uit te zetten![]()
Oh. ;@quote:
Het gaat helemaal goed komen hoor: iedereen gaat gewoon mee, en het wordt KEI-LEUK !!quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:14 schreef Stroekie het volgende:
ach poor you
maar hadden jij en XMN8R niet samen dat plan opgestart?
zit mij is niet iedere keer aan oude mannen te koppelen!quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:06 schreef creno het volgende:
[..]
ga samen liggen wippen ofzo, ipv die rare grapjes te bedenken !
en blij! vergeet blij niet!quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:21 schreef creno het volgende:
in de efteling voelt iedereen zich rijk *proest*
miljonair...miljardair !!!
Ik voel me altijd Rijk.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:21 schreef creno het volgende:
in de efteling voelt iedereen zich rijk *proest*
miljonair...miljardair !!!
quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:22 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
zit mij is niet iedere keer aan oude mannen te koppelen!
daar ben ik zelf heel goed in don't need you help!
tenzij ze heel lekker mooi knap en rijk zijn natuurlijk
zoals yves ?quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:22 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
zit mij is niet iedere keer aan oude mannen te koppelen!
daar ben ik zelf heel goed in don't need you help!
tenzij ze heel lekker mooi knap en rijk zijn natuurlijk
Vergeten te vragen: Hoe was de DansSalon nou eigenlijk die zondag?quote:
als ik hem wilde had ik hem al 3 x gehad, en weer gedumpt!quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:30 schreef creno het volgende:
[..]
zoals yves ?
o wacht... die was alleen rijk
Stomme truiendief!quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vergeten te vragen: Hoe was de DansSalon nou eigenlijk die zondag?
tja.... vele oude bekende, boven bleef helaas wel dicht! er was wel een cocktailbar geopend onder de dj, en omdat ik daar wat mensen ken kreeg ik natuurlijk een gratis cocktail!quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vergeten te vragen: Hoe was de DansSalon nou eigenlijk die zondag?
Huh?! Wiens trui heb ik NU weer gejat?!quote:
*slaat vleugels uit en vliegt weg*quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:44 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Ang3l ze hebben je gevonden vlucht!!!![]()
Ohw.. even voor de duidelijkheid... ik ga WEL, ik herhaal WEL naar het efteling theater !quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:47 schreef Vlarp het volgende:
Ohw.. even voor de duidelijkheid... ik ga NIET, ik herhaal NIET naar dat bagger efteling theater!!
* Weemz is het ermee eensch.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:47 schreef Vlarp het volgende:
Ohw.. even voor de duidelijkheid... ik ga NIET, ik herhaal NIET naar dat bagger efteling theater!!
als ik mee ga ik ookquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:50 schreef creno het volgende:
[..]
Ohw.. even voor de duidelijkheid... ik ga WEL, ik herhaal WEL naar het efteling theater !
want ik weet niet meer precies hoe dat liedje van toffeetje gaat![]()
Ik heb geen 15 euroquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:49 schreef TehRockstar het volgende:
Mot je BF2 nou nog hebben?
eensch waren wij daar als on offiliciele [HOMO] meet, en we waren gezellig met zijn alle "toevallig" in dat theater was erg gezellie!!quote:
Ik niet ..quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:56 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
eensch waren wij daar als on offiliciele [HOMO] meet, en we waren gezellig met zijn alle "toevallig" in dat theater was erg gezellie!!
sommige hebben er dus blijkbaar geen goede herinneringen aan
quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:53 schreef creno het volgende:
en terwijl wij in het theater zitten kan vlarp intussen ang3l pijpenbron
Oh.quote:
quote:
Je hebt gisteren grijs gewinkeld door natuurlijk creatief overal 70% korting stickertjes op te plakken. EN je hebt dat kassameisje totaal in de war gekeken waardoor je abusievelijk nog eens een idiote korting hebt gekregen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Huh?! Wiens trui heb ik NU weer gejat?!
Owh... Ang3l... als je komt, pijp ik je niet!quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:53 schreef creno het volgende:
en terwijl wij in het theater zitten kan vlarp intussen ang3l pijpenbron
quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:20 schreef Parleur het volgende:
[..]
Je hebt gisteren grijs gewinkeld door natuurlijk creatief overal 70% korting stickertjes op te plakken. EN je hebt dat kassameisje totaal in de war gekeken waardoor je abusievelijk nog eens een idiote korting hebt gekregen.
een lurker die gepijpt wil worden!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:21 schreef Parleur het volgende:
[..]
Owh... Ang3l... als je komt, pijp ik je niet!
Het feit dat ik post, maakt me toch geen lurker? Ik post, dus ik besta! En ik ben er in principe eigenlijk alleen om het leven van Ang3l zo moeilijk mogelijk te makenquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:26 schreef keizerpinguin het volgende:
een lurker die gepijpt wil worden!!!!!!!!!!!!![]()
lijstje lijstje!!
quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:27 schreef Parleur het volgende:
[..]
Het feit dat ik post, maakt me toch geen lurker? Ik post, dus ik besta! En ik ben er in principe eigenlijk alleen om het leven van Ang3l zo moeilijk mogelijk te maken![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:27 schreef Parleur het volgende:
[..]
Het feit dat ik post, maakt me toch geen lurker? Ik post, dus ik besta! En ik ben er in principe eigenlijk alleen om het leven van Ang3l zo moeilijk mogelijk te maken![]()
Dat was een SJAAL!!! Mode-barbaar!!quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:20 schreef Parleur het volgende:
[..]
Je hebt gisteren grijs gewinkeld door natuurlijk creatief overal 70% korting stickertjes op te plakken. EN je hebt dat kassameisje totaal in de war gekeken waardoor je abusievelijk nog eens een idiote korting hebt gekregen.
Zeg ren jij eens HEEL hard met je rode knopje naar een hoekje om je te schamen!!quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:21 schreef Parleur het volgende:
[..]
Owh... Ang3l... als je komt, pijp ik je niet!
You're not succeeeeding!quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:27 schreef Parleur het volgende:
[..]
quote:
Ga je ook mee as. woensdag?quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:34 schreef Parleur het volgende:
[..]
![]()
Maar Vlarpje... ik ben undeurkeuvur! Strakjes lekt het uit dat ik Ang3l... jakkes... en voordat je het weet leg ik een link tussen de Efteling en Ang3l pijpen en dan wil ik... owh my god... te laat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |