ah okay, maar vragen om een lijst nummers die hij vervolgens ging downloaden leek me niet pluisquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:33 schreef Thomper het volgende:
Het ging er hier om dat ie het in het Fifa topic moest vragen, niet dat ie geen lijst met alle nummers van het spel mocht weten. Oke, hij wou de nummers gaan downloaden, maar het was voornamelijk de bedoeling dat je hem naar het Fifa 06 topic verwees.
Modtesting for teh win!
The kings are dead long live the kings?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:28 schreef MMaRsu het volgende:
Zo ietsjes beter? Kon niks beters verzinnen
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:48 schreef speknek het volgende:
Hmm koningen, klinkt wel een beetje alsof we een gay vorstendom hebben.
Nee ik vind het zo mooierquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:36 schreef Thomper het volgende:
Er zit een spatie tussen 4 en :, dat hoort niet! Foute spelling!
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:09 schreef pkwarts het volgende:
'GAM FB deel 4: peristilius nu volwaardige nerd' past nog wel toch?
Nu blij, zeikerd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:18 schreef Retuobak het volgende:
Wat een kut TT
Zet er dan iets grappigs neer peristilius
Ik houd wel van een beetje discussie, maar ik weet ook zeker dat dit topic weer net zo gaat als het vorige. Iedereen vertelt wat hij denkt, waarom hij voor een console gaat enz. enz. En vervolgens krijg je een paar pagina's vol met dezelfde op mening berustte argumenten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:12 schreef Xrenity het volgende:
Waarom gaat dit dicht?
[Next-gen] Xbox 360 vs Sony PS3 vs Nintendo Rev
Eindelijk weer eens wat discussie, waar een FORUM voor is. 'Je weet waar het op uit loopt'. Het begin van de thread was toch nog gewoon ok? Alleen omdat er 2 eppo's gelijk 'kutthread!' beginnen te roepen (waarvoor je een ban verdient) wordt hij gelijk weer helemaal verneukt
Terwijl er veel voordelen zijn:
-Geen ongewenste ongein in X360/Rev/PS3 topics
-discussie
-Geen Notorious die in het Revolution topic op Nintendo komt zeiken maar in dat topic dat doet
En peri, jij bent ook niet vies van een beetje discussie, dus ga aub niet ineens het modje uithangen
Nee, want wanneer ik een licht kritische opmerking over de 360 maak krijg ik gelijk allemaal opmerkingen dat ik het apparaat alleen maar bashquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:28 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik houd wel van een beetje discussie, maar ik weet ook zeker dat dit topic weer net zo gaat als het vorige. Iedereen vertelt wat hij denkt, waarom hij voor een console gaat enz. enz. En vervolgens krijg je een paar pagina's vol met dezelfde op mening berustte argumenten.
Een beetje discussie past volgens mij best in de centrale topics, mits de posts maar goed onderbouwd zijn, als je zo'n discussie begint kom je er snel genoeg achter dat het allemaal van smaak afhangt.![]()
Die opmerkingen krijg je alleen wanneer je je genoodzaakt voelt om dagelijks negatief te zijn over de Xbox 360.....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:21 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Nee, want wanneer ik een licht kritische opmerking over de 360 maak krijg ik gelijk allemaal opmerkingen dat ik het apparaat alleen maar bash
Dat is onzin en dat weet je ook wel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:22 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Die opmerkingen krijg je alleen wanneer je je genoodzaakt voelt om dagelijks negatief te zijn over de Xbox 360.....
En watvoor berichten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:52 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dat is onzin en dat weet je ook wel.
Alleen in het X360 topic zitten als die fanboys (en ja, ik ben ook een fanboy) als jij niet te wachten op negatieve berichten over hun geweldige systemen.
Ik een Xbox fanboy, tof!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:52 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Alleen in het X360 topic zitten als die fanboys (en ja, ik ben ook een fanboy) als jij niet te wachten op negatieve berichten over hun geweldige systemen.
Klopt, daarom ook. Of dacht je dat ik het alleen voor de Xbox mensen deed? Ikzelf heb er natuurlijk ook baat bij hequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:56 schreef peristilius het volgende:
En watvoor berichten.
Alleen maar betere graphics, helemaal niet vernieuwend, allemaal dingen die je nog helemaal niet kunt onderbouwen. Ik weet dat dit in het Revo topic ook wel eens gebeurde en de ninty fanboys waren daar ook niet echt blij mee.
'De PS3 Grill, hahahahaha! Wat een barbecueback!'quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:05 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik een Xbox fanboy, tof!
Eerste keer dat ik die hoor
Maar met ons strenge beleid gebeuren zulk soort dingen natuurlijk niet meer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:07 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Klopt, daarom ook. Of dacht je dat ik het alleen voor de Xbox mensen deed? Ikzelf heb er natuurlijk ook baat bij he
Iedereen weet toch dat Kabouter PC fanboy is.quote:[..]
'De PS3 Grill, hahahahaha! Wat een barbecueback!'
Ja.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:13 schreef peristilius het volgende:
Iedereen weet toch dat Kabouter PC fanboy is.
Notorious? (niet Not. Roy)quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:13 schreef peristilius het volgende:
[..]
Maar met ons strenge beleid gebeuren zulk soort dingen natuurlijk niet meer.![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:20 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ja.
Maar ik wist niet dat dat Kabouter was.
![]()
Is die al langs geweest sinds ik mod ben?quote:[..]
Notorious? (niet Not. Roy)
Dat niet, maar die heeft wel meer een tijdelijke pauze gehadquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:23 schreef peristilius het volgende:
Is die al langs geweest sinds ik mod ben?
Ach we zullen zien wanneer hij ons weer gezelschap komt houden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:32 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dat niet, maar die heeft wel meer een tijdelijke pauze gehad
Tof ik verdien een ban en ik ben een eppoquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:12 schreef Xrenity het volgende:
Waarom gaat dit dicht?
[Next-gen] Xbox 360 vs Sony PS3 vs Nintendo Rev
Eindelijk weer eens wat discussie, waar een FORUM voor is. 'Je weet waar het op uit loopt'. Het begin van de thread was toch nog gewoon ok? Alleen omdat er 2 eppo's gelijk 'kutthread!' beginnen te roepen (waarvoor je een ban verdient) wordt hij gelijk weer helemaal verneukt
De ongewenste ongein blijft gewoon altijd, maakt niet uit wat je er tegen doet (behalve iedereen bannen die fanboy is) en van discussie hebben deze mensen nog nooit gehoord. Topics over dit soort onderwerpen zijn helaas niet geschikt voor het Fok! publiek en iedereen zijn verhaaltje laten houden waarom die een console gaat kopen is ook niet echt discussiewaardig.quote:Terwijl er veel voordelen zijn:
-Geen ongewenste ongein in X360/Rev/PS3 topics
-discussie
-Geen Notorious die in het Revolution topic op Nintendo komt zeiken maar in dat topic dat doet
En peri, jij bent ook niet vies van een beetje discussie, dus ga aub niet ineens het modje uithangen
Commentaar geven moet altijd kunnen, maar het gaat vooral om de manier waarop dat commentaar gegeven wordtquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:52 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Zelfs als je op alle drie hebt gespeeld blijft het een kwestie van smaak. Je kan misschien een console aanwijzen als 'de krachtigste', maar zo'n topic zal nu niet goed lopen en zal nooit goed gaan lopen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:48 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ben het in dit geval zeker met peristillus eens, topic blijft dan ook dicht. Misschien dat er zo'n topic geopend kan worden wanneer alle drie de consoles uit zijn. Omdat je dan ook betere argumenten kan geven. Niemand heeft nu nog met één van de consoles gespeeld, en dat zijn vaak de belangrijkste dingen.
Topic blijft gewoon dicht dus
Kloptquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:01 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Zelfs als je op alle drie hebt gespeeld blijft het een kwestie van smaak. Je kan misschien een console aanwijzen als 'de krachtigste', maar zo'n topic zal nu niet goed lopen en zal nooit goed gaan lopen.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:28 schreef Grumpey het volgende:
Heb totaal geen benul van de inhoud van dit topic, maar vond dat het erg op mijn naam leek en dat ik er dan ook wel een berichtje in hoorde te hebben![]()
Wat is er mis met kingsquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:48 schreef speknek het volgende:
[..]
The kings are dead long live the kings?
Hmm koningen, klinkt wel een beetje alsof we een gay vorstendom hebben.
hattrickquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:23 schreef Tain het volgende:
Is het niet tijd voor een HattrickWebgames subforum?
Ja dat is imo een erg goed plan, ik zal ff navragen of er iets aan te doen isquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:26 schreef Tain het volgende:
[..]
hattrick
omerta
utopia
SET
Hockey Arena
Online Soccer Manager
etc
Hey, ik heb maanden gezeurd om die hattrick troep en nu je geen mod meer bent wil je er pas iets aan doen?quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:23 schreef Tain het volgende:
[Hattrick] Deel 94: Hi ha Hattrick is ok :P
[Hattrick] Fok-Fed-MEETING-topic #2
[Hattrick] Deel 94: Alles over (de beste?) trainingsvormen
[Hattrick] Het centrale Fok!-Cup topic!
[Hattrick] Vinnie Jones Award
Is het niet tijd voor een Hattrick subforum?
1 dubbeltopic, maar dan nog 4 hattrick topics
quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hey, ik heb maanden gezeurd om die hattrick troep en nu je geen mod meer bent wil je er pas iets aan doen?
Mja je hebt idd gelijk, ik zal jouw topic weer heropenen, mijn excuses.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:04 schreef Gamedemon het volgende:
waarom sluit je : Het Grote SCREENSHOT Topic #001
dat veel meer potentie heeft dan : Wat speel je nu (oktober)?
het zijn allebei opsomtopics
Waar is je B.I.G. avatarquote:Op maandag 17 oktober 2005 12:29 schreef Gamedemon het volgende:
tis mijn topic niet
vond het alleen een beetje tegenstrijdig
ze zijn bij B.I.G. te druk bezig met verloren Dayzers lotterij vermissingen enzo, dus ik heb me ook op wat anders gerichtquote:Op maandag 17 oktober 2005 12:39 schreef Tain het volgende:
[..]
Waar is je B.I.G. avatarnu moet ik weer wennen dat dit plaatje bij jou hoort
fokblockquote:Op maandag 17 oktober 2005 15:04 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ze zijn bij B.I.G. te druk bezig met verloren Dayzers lotterij vermissingen enzo, dus ik heb me ook op wat anders gericht
je kan altijd nog fokblock gebruiken als je toch langs me reaktes heen wilt lezen
Het FOK!games commentaar/complimenten topic 2quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:15 schreef MMaRsu het volgende:
Vragen en opmerkingen over Fok! Games kun je hier doen :
Het centrale FOK!Games commentaar/complimenten topic
Ik was ook al aan het twijfelen.. "Hij is toch die dude met dat varken?"quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:39 schreef Tain het volgende:
[..]
Waar is je B.I.G. avatarnu moet ik weer wennen dat dit plaatje bij jou hoort
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik was ook al aan het twijfelen.. "Hij is toch die dude met dat varken?"
Het zijn 2 verschillende spellen met verschillende mogelijkheden toch? Dan lijkt het mij het beste om gewoon aparte topics te houden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:41 schreef MrDoegewoon het volgende:
Kan een modje even beslissen of FM 2005 en FM 2006 in twee aparte topics besproken moet worden of we gewoon verder gaan in het laaste FM 2005 topic. Ik zelf vind verder gaan in het oude FM 2005 topic en daar gewoon een FM reeks topic van maken. Maar goed echt erg zou ik het ook niet vinden als het in twee topics moet, maar wel wat lastig.
Niet echt in FM 2006 zitten wat nieuwe dingen maar de reeks gaat gewoon verder, je zal zien dat de FM 2005 spelers overgaan naar 2006. Het lijkt me leuker om gewoon een FM serie reeks te makenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:26 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het zijn 2 verschillende spellen met verschillende mogelijkheden toch? Dan lijkt het mij het beste om gewoon aparte topics te houden.
Dan kunnen we voor FIFA ook wel 1 reeks maken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:30 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Niet echt in FM 2006 zitten wat nieuwe dingen maar de reeks gaat gewoon verder, je zal zien dat de FM 2005 spelers overgaan naar 2006. Het lijkt me leuker om gewoon een FM serie reeks te maken
En de final fantasy topics dan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:44 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dan kunnen we voor FIFA ook wel 1 reeks maken.
Als de 2005 spelers overstappen op 2006 gaat het gewoon in dat topic verder toch? Geen probleem volgens mij.
Daar verandert per deel toch niks aan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En de final fantasy topics dan?
Peri? Eén ban voor deze jongen aubquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:44 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Daar verandert per deel toch niks aan.
Hij had van mij nog wat tegoedquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Peri? Eén ban voor deze jongen aub
Niet!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:11 schreef peristilius het volgende:Ja ik weet het.
Blijft vervelend, kunnen posten na slotjes.
Jij bent trouwens ook overal veel te snel bij.
Ja baas. Championship Manager 5!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Pas me eens een link van het Championship manager 5 topic
danku
Verkapte mag-ik-weer-mod-worden-post.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:08 schreef speknek het volgende:
Negen dubbeltopics in een dag. Op zo'n moment baal ik er toch zo van dat ik geen mod meer ben....
Het is sowieso niet de bedoeling dat er off-topic gepost wordt. Dat geldt voor elk topic, dus ook voor het BF2 topic. Als ik van users hoor dat zij zich hieraan storen lijkt het mij helemaal duidelijk. Een centraal topic moet voor iedereen toegankelijk zijn. Slowchat kan in een slowchat topic of op het aparte BoF forum.quote:Op zondag 6 november 2005 15:24 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nou lijkt me sterk.. heb er zelfs over gemaild naar jullie.
We gaan dit verder met de BoF mensen overleggen want dit kan gewoon niet. Wat is nu het nut van deze admin actie? Volgens mij moeten jullie het forum begleiden en niet leiden.
En trouwens de IRC chat is opgeslagen en hierin vind ik het niveau zeer teleurstellend. Dat Fliepke ons afvalt is echt een domper voor ons allemaal. In welke vorm is dit topic ontoegankelijk geworden? Ga nu eens teruglezen en kijk eens hoeveel nieuwe actieve posters we de laatste maand erbij hebben gekregen, denk dat je dan niet over ontoegankelijk mag spreken, Tevens worden alle vragen van nieuwe posters hier uitgebreid en goed behandeld.
vaarwel Bf2 topicquote:Op zondag 6 november 2005 15:29 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het is sowieso niet de bedoeling dat er off-topic gepost wordt. Dat geldt voor elk topic, dus ook voor het BF2 topic. Als ik van users hoor dat zij zich hieraan storen lijkt het mij helemaal duidelijk. Een centraal topic moet voor iedereen toegankelijk zijn. Slowchat kan in een slowchat topic of op het aparte BoF forum.
nee want daar zwaait ene JEDI het admin skepter mede...quote:Op zondag 6 november 2005 15:54 schreef Suikermais het volgende:
Mag er in ons eigen BoF-forum dan wel off-topic geluld worden ?
Wat jullie in het BoF topic willen doen zoeken jullie zelf maar uit.quote:Op zondag 6 november 2005 15:54 schreef Suikermais het volgende:
Mag er in ons eigen BoF-forum dan wel off-topic geluld worden ?
Dat lijkt me niet echt helemaal de bedoeling.quote:Op zondag 6 november 2005 15:58 schreef peristilius het volgende:
[..]
Wat jullie in het BoF topic willen doen zoeken jullie zelf maar uit.
Er is een slowchattopic.quote:Natuurlijk moet het nog steeds passen binnen de Fok! policy, maar wat slowchat moet kunnen ja.
Ja maar wel binnen de regels van FOK!quote:Op zondag 6 november 2005 15:58 schreef Suikermais het volgende:
@Jedi
nee..ik bedoel...als we hier ons eigen BoF-plekje krijgen. Mogen we daar dan wel ongeneerd off-topic lullen ?
Gaan jullie nu ook elkaar tegenspreken?quote:Op zondag 6 november 2005 16:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet echt helemaal de bedoeling.
Er zijn ook niet incrowd mensen die er willen posten, me dunkt..
[..]
Er is een slowchattopic.
We hebben het hier wel over een apart BoF topic naast het BF2 topic, niet incrowd mensen mogen er natuurlijk ook posten, maar het is wel het BoF topic.quote:Op zondag 6 november 2005 16:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet echt helemaal de bedoeling.
Er zijn ook niet incrowd mensen die er willen posten, me dunkt..
Natuurlijk is het nog wel de bedoeling dat het zoveel mogelijk over hun BF2 ervaringen gaat, maar een beetje geklets onderling kan ook geen kwaad.quote:[..]
Er is een slowchattopic.
@ Peristiliusquote:
Hij mag als user ook gewoon zeggen wat hij ervan vindt.quote:Op zondag 6 november 2005 16:04 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Gaan jullie nu ook elkaar tegenspreken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |