abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31609519
[XBOX 360] #25: Grow up en hou die controller stil!
Kan iemand daar even naar kijken? .
-
pi_31632927
Kan een modje even beslissen of FM 2005 en FM 2006 in twee aparte topics besproken moet worden of we gewoon verder gaan in het laaste FM 2005 topic. Ik zelf vind verder gaan in het oude FM 2005 topic en daar gewoon een FM reeks topic van maken. Maar goed echt erg zou ik het ook niet vinden als het in twee topics moet, maar wel wat lastig.
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_31636746
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 18:41 schreef MrDoegewoon het volgende:
Kan een modje even beslissen of FM 2005 en FM 2006 in twee aparte topics besproken moet worden of we gewoon verder gaan in het laaste FM 2005 topic. Ik zelf vind verder gaan in het oude FM 2005 topic en daar gewoon een FM reeks topic van maken. Maar goed echt erg zou ik het ook niet vinden als het in twee topics moet, maar wel wat lastig.
Het zijn 2 verschillende spellen met verschillende mogelijkheden toch? Dan lijkt het mij het beste om gewoon aparte topics te houden.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_31636888
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 21:26 schreef peristilius het volgende:

[..]

Het zijn 2 verschillende spellen met verschillende mogelijkheden toch? Dan lijkt het mij het beste om gewoon aparte topics te houden.
Niet echt in FM 2006 zitten wat nieuwe dingen maar de reeks gaat gewoon verder, je zal zien dat de FM 2005 spelers overgaan naar 2006. Het lijkt me leuker om gewoon een FM serie reeks te maken
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_31637367
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 21:30 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Niet echt in FM 2006 zitten wat nieuwe dingen maar de reeks gaat gewoon verder, je zal zien dat de FM 2005 spelers overgaan naar 2006. Het lijkt me leuker om gewoon een FM serie reeks te maken
Dan kunnen we voor FIFA ook wel 1 reeks maken.
Als de 2005 spelers overstappen op 2006 gaat het gewoon in dat topic verder toch? Geen probleem volgens mij.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 22:41:45 #66
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_31639198
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 21:44 schreef peristilius het volgende:

[..]

Dan kunnen we voor FIFA ook wel 1 reeks maken.
Als de 2005 spelers overstappen op 2006 gaat het gewoon in dat topic verder toch? Geen probleem volgens mij.
En de final fantasy topics dan?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_31639284
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 22:41 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

En de final fantasy topics dan?
Daar verandert per deel toch niks aan.
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 22:48:27 #68
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_31639386
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 22:44 schreef pkwarts het volgende:

[..]

Daar verandert per deel toch niks aan.
Peri? Eén ban voor deze jongen aub
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  zondag 23 oktober 2005 @ 05:28:28 #69
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_31647349
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 22:48 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Peri? Eén ban voor deze jongen aub
Hij had van mij nog wat tegoed
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 24 oktober 2005 @ 23:00:39 #70
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_31667390
Ik wil even melden dat ik de snelheid van het forum soms niet normaal vind
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_31676782
waar is het topic van Stubbs the Zombie? hij stond dacht ik in m'n active topics maar ik zie 'm niet
met google.fok.nl kan ik het wel vinden maar als ik 't dan open dan kom ik in het Utopica topic.
pi_31679142
[Multi]Stubbs the Zombie Hier.
Probeer onderaan de pagina de meer/minder topics functie eens, wil nog wel een helpen als je een topic zoekt.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 09:59:59 #75
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_31718086
  donderdag 27 oktober 2005 @ 10:05:03 #76
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_31718178
fixed
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_31752136
Hee peri -> [Xbox 360] deel 26 nog maar een dikke maand wachten
topic zat al een tijdje dicht hoor
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_31752183
Ja ik weet het.
Blijft vervelend, kunnen posten na slotjes.

Jij bent trouwens ook overal veel te snel bij.
pi_31752400
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 13:11 schreef peristilius het volgende:
Ja ik weet het.
Blijft vervelend, kunnen posten na slotjes.

Jij bent trouwens ook overal veel te snel bij.
Niet! Ben progsels aan het testen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_31766328
Pas me eens een link van het Championship manager 5 topic

danku
pi_31766553
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 22:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Pas me eens een link van het Championship manager 5 topic

danku
Ja baas. Championship Manager 5!
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_31781979
Dat topic wat ik net vond dus het centrale topic
  † In Memoriam † woensdag 2 november 2005 @ 16:03:00 #83
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_31899516
Kent iemand meer van dit soort games??
Die link uit de OP gelijk weg,nu spamt de TS er nog steeds voor.
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
  donderdag 3 november 2005 @ 01:08:20 #84
8369 speknek
Another day another slay
pi_31917373
Negen dubbeltopics in een dag. Op zo'n moment baal ik er toch zo van dat ik geen mod meer ben... .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  † In Memoriam † donderdag 3 november 2005 @ 01:09:30 #85
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_31917394
quote:
Op donderdag 3 november 2005 01:08 schreef speknek het volgende:
Negen dubbeltopics in een dag. Op zo'n moment baal ik er toch zo van dat ik geen mod meer ben... .
Verkapte mag-ik-weer-mod-worden-post. .
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
pi_32025843
quote:
Op zondag 6 november 2005 15:24 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Nou lijkt me sterk.. heb er zelfs over gemaild naar jullie.

We gaan dit verder met de BoF mensen overleggen want dit kan gewoon niet. Wat is nu het nut van deze admin actie? Volgens mij moeten jullie het forum begleiden en niet leiden.

En trouwens de IRC chat is opgeslagen en hierin vind ik het niveau zeer teleurstellend. Dat Fliepke ons afvalt is echt een domper voor ons allemaal. In welke vorm is dit topic ontoegankelijk geworden? Ga nu eens teruglezen en kijk eens hoeveel nieuwe actieve posters we de laatste maand erbij hebben gekregen, denk dat je dan niet over ontoegankelijk mag spreken, Tevens worden alle vragen van nieuwe posters hier uitgebreid en goed behandeld.
Het is sowieso niet de bedoeling dat er off-topic gepost wordt. Dat geldt voor elk topic, dus ook voor het BF2 topic. Als ik van users hoor dat zij zich hieraan storen lijkt het mij helemaal duidelijk. Een centraal topic moet voor iedereen toegankelijk zijn. Slowchat kan in een slowchat topic of op het aparte BoF forum.
pi_32026362
quote:
Op zondag 6 november 2005 15:29 schreef peristilius het volgende:

[..]

Het is sowieso niet de bedoeling dat er off-topic gepost wordt. Dat geldt voor elk topic, dus ook voor het BF2 topic. Als ik van users hoor dat zij zich hieraan storen lijkt het mij helemaal duidelijk. Een centraal topic moet voor iedereen toegankelijk zijn. Slowchat kan in een slowchat topic of op het aparte BoF forum.
vaarwel Bf2 topic vaarwel

het was één van de levendigste topics in heel gam '
ik zal t missen!
Narf!
pi_32026667
-edit- hahaha -edit-

[ Bericht 59% gewijzigd door peristilius op 06-11-2005 16:00:25 ]
pi_32026668
Mag er in ons eigen BoF-forum dan wel off-topic geluld worden ?
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_32026777
quote:
Op zondag 6 november 2005 15:54 schreef Suikermais het volgende:
nee want daar zwaait ene JEDI het admin skepter mede...

Ik heb het geweldige FOK beleid (waar ooit nog alles kon en mocht) als voorbeeld gesteld. Ik d8 trouwens dat Fok juist was ontstaan uit onvrede over het beleid op GoT. 2 jaar later zitten we hier met hetzelfde..Maar ja de tijden veranderen en de nieuwe generatie admins voert het bewind en die moeten nog heeeeeeel veeeeel leren vrees ik.

Trouwens onze aardige admin heeft het al met veel mensen aan de stok zie ik net. Hij geeft lessen in hoe je topics om zeep helpt in 1 uurtje.
pi_32026812
quote:
Op zondag 6 november 2005 15:54 schreef Suikermais het volgende:
Wat jullie in het BoF topic willen doen zoeken jullie zelf maar uit.
Natuurlijk moet het nog steeds passen binnen de Fok! policy, maar wat slowchat moet kunnen ja.
pi_32026838
@Jedi
nee..ik bedoel...als we hier ons eigen BoF-plekje krijgen. Mogen we daar dan wel ongeneerd off-topic lullen ?
  zondag 6 november 2005 @ 16:00:34 #93
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_32026894
quote:
Op zondag 6 november 2005 15:58 schreef peristilius het volgende:

[..]

Wat jullie in het BoF topic willen doen zoeken jullie zelf maar uit.
Dat lijkt me niet echt helemaal de bedoeling.
Er zijn ook niet incrowd mensen die er willen posten, me dunkt. .
quote:
Natuurlijk moet het nog steeds passen binnen de Fok! policy, maar wat slowchat moet kunnen ja.
Er is een slowchattopic.
-
pi_32026909
quote:
Op zondag 6 november 2005 15:58 schreef Suikermais het volgende:
@Jedi
nee..ik bedoel...als we hier ons eigen BoF-plekje krijgen. Mogen we daar dan wel ongeneerd off-topic lullen ?
Ja maar wel binnen de regels van FOK!

pi_32027032
quote:
Op zondag 6 november 2005 16:00 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

[..]

Er is een slowchattopic.
Gaan jullie nu ook elkaar tegenspreken?
pi_32027052
quote:
Op zondag 6 november 2005 16:00 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

We hebben het hier wel over een apart BoF topic naast het BF2 topic, niet incrowd mensen mogen er natuurlijk ook posten, maar het is wel het BoF topic.
quote:
[..]

Er is een slowchattopic.
Natuurlijk is het nog wel de bedoeling dat het zoveel mogelijk over hun BF2 ervaringen gaat, maar een beetje geklets onderling kan ook geen kwaad.
pi_32027064
quote:
Op zondag 6 november 2005 15:54 schreef jpjedi het volgende:
-edit- hahaha -edit-
@ Peristilius
Oh..mijn god..hoe dom kun je zijn om dit te editten ?
pi_32027103
quote:
Op zondag 6 november 2005 16:04 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Gaan jullie nu ook elkaar tegenspreken?
Hij mag als user ook gewoon zeggen wat hij ervan vindt.
  zondag 6 november 2005 @ 17:34:52 #99
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_32029878
Prijzen van games.
Gaat de verkeerde kant op, flame oorlog geworden.

En wat zeiken jullie over het bf2 topic, voetbal hoort er niet besproken te worden, period
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_32034065
Ik wil toch eens pubergedrag in het algemeen noemen als ergernis op fora zoals fok.

-Jonge posters met puber gedrag en grove uitspraken uit het niets zouden beter begeleid moeten worden.
-Minimum leeftijd voor Admins.. Hoe kun je wijze en neutrale admin acties verwachten als je zelf nog maar net komt kijken. Is "goed zijn met computers" equivalent aan wijsheid?
pi_32034499
Welke admins zijn dan pubers?
pi_32050256
quote:
Op zondag 6 november 2005 19:54 schreef jpjedi het volgende:
Ik wil toch eens pubergedrag in het algemeen noemen als ergernis op fora zoals fok.

-Jonge posters met puber gedrag en grove uitspraken uit het niets zouden beter begeleid moeten worden.
Ga je gang om een begeleidingssysteem op te zetten
quote:
-Minimum leeftijd voor Admins.. Hoe kun je wijze en neutrale admin acties verwachten als je zelf nog maar net komt kijken. Is "goed zijn met computers" equivalent aan wijsheid?
Leeftijd heeft geen fuck te maken hoe iemand in een bepaalde situatie handelt
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_32050344
Waarom moeten er trouwens zoveel slowchat topics zijn? 1 zou toch genoeg moeten zijn
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 7 november 2005 @ 12:34:01 #104
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_32053272
omdat de Boffers dan niet over voetbal kunnen praten in een battlefield 2 topic
En de nintendo fanboys ook geen tegengas willen hebben in een slowchat topic
  maandag 7 november 2005 @ 12:38:18 #105
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_32053403
Nintendo slowchat is er puur zodat we algemene Nintendo info daar kunnen bespreken, zonder dat mensen die Nintendo een minder warm hart toedragen de sfeer komen verpesten. Verder lijkt het me niet meer dan normaal dat een grote clan binnen FOK een eigen topic krijgt.
  maandag 7 november 2005 @ 12:45:23 #106
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_32053619
het grappige is nog dat ze een eigen forum hebben
  maandag 7 november 2005 @ 12:48:38 #107
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_32053695
Een eigen forum? Dan is een eigen topic hier wat overdreven ja En nee, Ninty SC gaat niet naar de Nintendo forums
  maandag 7 november 2005 @ 12:49:47 #108
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_32053732
ik zat meer aan cubezone.nl te denken
pi_32054103
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nintendo slowchat is er puur zodat we algemene Nintendo info daar kunnen bespreken, zonder dat mensen die Nintendo een minder warm hart toedragen de sfeer komen verpesten. Verder lijkt het me niet meer dan normaal dat een grote clan binnen FOK een eigen topic krijgt.
Het Nintendo slowchat topic kan ik nog enigszins begrijpen, al kan er een redelijk deel van de onderwerpen ook gewoon in de verscheidene andere topics over Nintendo producten. Maar waarom een spel als BF2 een apart slowchat topic moet hebben ontgaat mij eigenlijk.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_32054226
Het is been BF2 slowchat topic, het is een BoF slowchat topic. En dat was nodig omdat het gewone BF2 topic zo ontoegankelijk was voor non-BoFfers als maar kan.
  maandag 7 november 2005 @ 13:07:24 #111
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_32054238
quote:
Op maandag 7 november 2005 13:03 schreef Tain het volgende:

[..]

Het Nintendo slowchat topic kan ik nog enigszins begrijpen, al kan er een redelijk deel van de onderwerpen ook gewoon in de verscheidene andere topics over Nintendo producten. Maar waarom een spel als BF2 een apart slowchat topic moet hebben ontgaat mij eigenlijk.
Het Nintendo topic is ook niet echt per se een slowchat topic. We willen er gewoon alles van Nintndo in bespreken. Er komt bijvoorbeeld nog een uitgebreide OP met informatie over Nintendo en haar consoles.

Het battlfield sc topic is, voor zover ik nu begrepen heb, gewoon een SC van BF spelers, niet over BF zelf. Dat kan in het algemene SC topic lijkt me ja.
pi_32054494
quote:
Op maandag 7 november 2005 13:07 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Het Nintendo topic is ook niet echt per se een slowchat topic. We willen er gewoon alles van Nintndo in bespreken. Er komt bijvoorbeeld nog een uitgebreide OP met informatie over Nintendo en haar consoles.

Het battlfield sc topic is, voor zover ik nu begrepen heb, gewoon een SC van BF spelers, niet over BF zelf. Dat kan in het algemene SC topic lijkt me ja.
Dan is de titel Nintendo Slowchat redelijk misleidend en was Nintendo Algemeen beter geweest. Ik krijg zelf bij deze hoeveelheid slowchat topics dat er voor elke clan (ook al hebben ze hun eigen forum) een slowchat topic in het leven wordt geroepen en in het leven geroepen kan worden. Dus kom maar op eigenlijk met de F.E.A.R. slowchat, CoD2 slowchat, voor elke World of Warcraft server een eigen slowchat, etc
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 7 november 2005 @ 13:16:53 #113
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_32054536
quote:
Op maandag 7 november 2005 13:15 schreef Tain het volgende:

[..]

Dan is de titel Nintendo Slowchat redelijk misleidend en was Nintendo Algemeen beter geweest. Ik krijg zelf bij deze hoeveelheid slowchat topics dat er voor elke clan (ook al hebben ze hun eigen forum) een slowchat topic in het leven wordt geroepen en in het leven geroepen kan worden. Dus kom maar op eigenlijk met de F.E.A.R. slowchat, CoD2 slowchat, voor elke World of Warcraft server een eigen slowchat, etc
Persoonlijk interesseert het me niet eens zo heel veel, ik lees toch alleen de topics die ik interessant vind en die verschijnen in myAT. Tis iets dat de mods moeten beslissen uiteindelijk
pi_32054778
quote:
Op maandag 7 november 2005 13:16 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Persoonlijk interesseert het me niet eens zo heel veel, ik lees toch alleen de topics die ik interessant vind en die verschijnen in myAT. Tis iets dat de mods moeten beslissen uiteindelijk
Dat je alleen de topics leest die je interessant vindt lijkt me vrij logisch, maar op deze manier geef je eigenlijk al aan dat er voor elke groep die een slowchat topic wil hebben er een slowchat topic mag komen.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_32054980
Nintendo Slowchat is inderdaad niet geheel de juiste benaming; een Nintendo Algemeen topic zie ik bestaansredenen voor. Er zijn immers zat gebeurtenissen die over heel Nintendo gaan; dan kan je het in elk Nintendo topic gaan posten, maar een post in algemeen is dan makkelijker. Simpelweg omdat Nintendo nu eenmaal 4-5 platformen en tientallen games bestrijkt, is een algemeen topic meer op zijn plaats dan 1 game van 1 uitgever.
pi_32055656
quote:
Op maandag 7 november 2005 13:30 schreef Thomper het volgende:
Nintendo Slowchat is inderdaad niet geheel de juiste benaming; een Nintendo Algemeen topic zie ik bestaansredenen voor. Er zijn immers zat gebeurtenissen die over heel Nintendo gaan; dan kan je het in elk Nintendo topic gaan posten, maar een post in algemeen is dan makkelijker. Simpelweg omdat Nintendo nu eenmaal 4-5 platformen en tientallen games bestrijkt, is een algemeen topic meer op zijn plaats dan 1 game van 1 uitgever.
Er zijn ook zat dingen die bijv heel Sony aangaan maar toch alleen in het PS3 topic worden geplaatst, maar ik open wel een Sony Algemeen slowchat topic en een Microsoft Algemeen slowchat topic zodat de algemene dingen daar worden gepost
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_32055936
Dat kan natuurlijk best; als er goede discussie is zou ik geen bezwaar van de mods verwachten. Sony heeft ook de PS3, PS2, en PSP, dus echt meerdere platformen, en is nog redelijk actief op gamesgebied. Bij Microsoft heb je de 360 en de gewone Xbox, waarbij de gewone Xbox toch langzaam stervende is. Daarnaast is Microsoft zelf niet zo'n gamedeveloper; Rare is half in-house te noemen, Bungie is nu wat stilletjes..

Het kan natuurlijk best, maar van de drie grote bedrijven is Nintendo toch het actiefst op game-develop gebied. Overigens zou een EA-Algemeen topic dus ook zeker tof zijn.
pi_32058450
Het BoF topic is trouwens ook niet echt als slowchat bedoeld, maar meer als een BF2 topic zoals het eerst was, BoFers die lullen over hun potjes en tussendoor ook wat slap kunnen ouwehoeren. Zodat mensen die zich hieraan storen gewoon kunnen posten in het BF2 topic.
pi_32058582
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:01 schreef Thomper het volgende:
Dat kan natuurlijk best; als er goede discussie is zou ik geen bezwaar van de mods verwachten. Sony heeft ook de PS3, PS2, en PSP, dus echt meerdere platformen, en is nog redelijk actief op gamesgebied. Bij Microsoft heb je de 360 en de gewone Xbox, waarbij de gewone Xbox toch langzaam stervende is. Daarnaast is Microsoft zelf niet zo'n gamedeveloper; Rare is half in-house te noemen, Bungie is nu wat stilletjes..

Het kan natuurlijk best, maar van de drie grote bedrijven is Nintendo toch het actiefst op game-develop gebied. Overigens zou een EA-Algemeen topic dus ook zeker tof zijn.
Volgens mij vergeet je dat Microsoft ook een behoorlijke PC publisher is (evenals SOE overigens)
pi_32058724
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:27 schreef peristilius het volgende:
Het BoF topic is trouwens ook niet echt als slowchat bedoeld, maar meer als een BF2 topic zoals het eerst was, BoFers die lullen over hun potjes en tussendoor ook wat slap kunnen ouwehoeren. Zodat mensen die zich hieraan storen gewoon kunnen posten in het BF2 topic.
Dus als iemand zich aan iets zou storen dan mag er een apart topic over hetzelfde onderwerp gemaakt worden waar de storende factor besproken wordt?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')