abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31359752
Aangezien er hier en daar weer vrolijk gefanboyt wordt (ook in de topics van 'de anderen') leek het me leuk om weer verder te gaan met de discussie, maar dan hier. Vorige keer was het ook leuk, dus we gaan het weer proberen.

De kandidaten:
Microsoft's Xbox 360

De eerste next-gen console komt dit keer van Microsoft. Brute kracht en actievolle games moeten dit apparaat naar de top helpen.

Sony's PlayStation 3

Tot nu toe bekend om de boemerangcontroller en de kracht die de 360 zou moeten wegblazen. Wat hier van waar is moeten we nog even afwachten...

Nintendo's Revolution (codenaam)

Nintendo gooit het over een andere boeg met de 'afstandbediening' en 20 jaar Nintendo.

Dus mensen, discuss! Of zoals de oude thread zei:
quote:
Lijkt me leuk om te weten welke van de nieuwste consoles jij zou gaan kopen of wil gaan kopen, en het belangrijkste waarom ???
pi_31359785
Kuttopic slotje
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_31359814
Slotje, slotje, slotje.

Pure flame/spam topic is dit gewoon.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_31359863

Als jullie er geen flame topic van maken wordt het dat ook niet.
Kutspammers. Ga iemand anders z'n topic verzieken
pi_31359874
Waarschijnlijk wordt het voor mij de Nintendo of de Sony, die zien er imho gewoon het mooiste uit. Wel moet ik zeggen een GC te hebben gehad, die heb ik snel weggedaan omdat de games me te kinderachtig waren. De Xbox vind ik op de plaatjes te plastic aandoen, maar goed alle drie moet ik nog in het echt zien natuurlijk..
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:00:55 #6
91267 Djensen
PrisonBreak & Heroes &
pi_31359883
Het draait bij mij om de spellen... Weet niet of ik er meteen 1 aanschaf...

zolang iedereen hier normaal discussiert en beargumenteert kan dit toch een heel zinvol topic zijn????
Walk down the right back alley in Sin City, and you can find anything.
pi_31359915
Een serieuze reactie dan maar.

Ik zelf neig het meest naar de Playstation 3, Van wat ik tot nu toe gezien heb gaat die de mooiste grpahics hebben (in vergelijking met de xbox 360, revolution heb ik nog geen beelden van gezien) en als ik naar de line-up van de ps1 en de ps2 kijk belooft het weer veel goeds.
pi_31359972
Kom op iedereen weet waar dit op uitloopt.
Compleet overbodig topic, wat ik in het Xbox 360 topic ook al vermeldde.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')