same herequote:Op woensdag 18 mei 2005 09:58 schreef PuR3_D4RkN355 het volgende:
Tsja, dat wordt een Revo. Maarja ik ben dan ook een Ninty fanMiss da ik er later nog een Xbox of PS3 bijkoop.
Zo jij weet wat je wilquote:zeker voor Nintendo!!!! zal altijd bij nintendo blijven ook!! KNOW YOUR ROOTS! Nintendo is en was altijd al de beste console maker al vanaf het begin en zal dat ook blijven ook!!! heb thuis dan ook gen enkel ander merk console dan die van Nintendo!
Nintendo rockt gewoon
quote:waarom een pic van iets wat in de verste verte niet op een PS3 lijkt ?
(En met PS2 controllers ?)
Uiterraard! ik hou van Nintendo al vanaf het begin (fan 1ste uur zegmaarquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:44 schreef Xterm het volgende:
[..]
Zo jij weet wat je wilben het wel met je eens (op de gamecube na
)
[afbeelding]quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:55 schreef jimjim1983 het volgende:
het ligt natuurlijk aan de spellen die er gaan komen en omdat er nog geen een uit is is het lastig te zeggen.
maar kijkend naar de laatste Nintendo consoles die ik had en weer verkocht heb denk ik niet dat het die Nintendo wordt, maar alles kan. zolang er maar vette spellen op komen.
vind de ps3 het mooiste overigens.
en is dat laatste plaatje de definitieve nieuwe nintendo console?
ik mag hopen van niet
is al wat beter ja.quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:58 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
diet zijn wat betere plaatjes
Omdat ik al 2jaar een xbox heb, en zeker na het ombouwen nooit zoiets fantastisch heb gezien. En als ik zie wat de nieuwe xbox360 kan....quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:43 schreef Hellrazor het volgende:
maar waarom ?
vertel mij eens waarom het een nadeel is dat de xbox van microsoft is?quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:06 schreef nicket84 het volgende:
[..]
Omdat ik al 2jaar een xbox heb, en zeker na het ombouwen nooit zoiets fantastisch heb gezien. En als ik zie wat de nieuwe xbox360 kan....![]()
maar een DIK nadeel Het is van Micrsoft........
vandaar ook linux op mijn huidige xbox![]()
zucht... Weer zo'n pino die het o-zo populaire principele anti-MS standpunt heeft maar wel het apparaat koopt omdat het toch best wel goed isquote:maar een DIK nadeel Het is van Micrsoft........
ik kan niet in hun geldkasten kijken, maar ik denk (weet het vrij zeker) dat de budgetten van microsoft en sony toch een stuk zullen zijn dan die van nintendo.quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:56 schreef Hellrazor het volgende:
qwa geld doen ze volgens mij echt niet onder micro,en sony , qwa marketing daar zit al een hele verbetering in al kan het nog beter, qwa ontwikkelingnen zullen ze echt niet achtter liggen hoor
![]()
Ik baal gewoon van het monopoly spel van Microsoft.. Maar hun xbox product is gewoonweg super niks op aan te merken.....quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:32 schreef Brasco125 het volgende:
[..]
zucht... Weer zo'n pino die het o-zo populaire principele anti-MS standpunt heeft maar wel het apparaat koopt omdat het toch best wel goed is.. agja.. Als je zoiets typt neem je jezelf ook lekker serieus.. je mag best toegeven hoor dat je het een leuk speeltje vind
misschien dat je linux vriendjes niet meer tegen je praten maar de rest van de wereld neemt je dan weer serieus omdat je geen populist hebt.
![]()
je noemt er nu 2. draai het nu eens om. hoeveel games is dat op de xbox of de ps2? stel je zelf eens open voor andere consoles en bekijk het neutraal. iedere console en games voor consoles heeft zijn plus en min punten.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:16 schreef Xterm het volgende:
Ik snap niet dat veel mensen zo goed denken over de games van de Xbox 360 en de PS3 , hebben jullie nog nooit Zelda gespeelt of Metroid Prime geen 1 van de vooraf genoemde consoles kan daar aan tippen de gameplay is gwoon 100% goed Nintendo ruleert de console scene Daarom tijwfel ik dit x ook niet aan de revolution.
Sorry, maar dit is echt dom gelul.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:16 schreef Xterm het volgende:
Ik snap niet dat veel mensen zo goed denken over de games van de Xbox 360 en de PS3 , hebben jullie nog nooit Zelda gespeelt of Metroid Prime geen 1 van de vooraf genoemde consoles kan daar aan tippen de gameplay is gwoon 100% goed Nintendo ruleert de console scene Daarom tijwfel ik dit x ook niet aan de revolution.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |