Grolsch is in de aanbieding bij AH.quote:
quote:Als Jozias zo'n minachting heeft voor nederlanders kan hij natuurlijk ook gewoon opzouten naar Israel..
Voor 3,99 moet die wijn wel lekker zijnquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:58 schreef sizzler het volgende:
[..]
Grolsch is in de aanbieding bij AH.
En lekkere wijn voor 3.99![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:18 schreef sizzler het volgende:
Schaf bijzonder onderwijs af
Merge-foutje.
Hertog Jan ook, dat heb ik dus gehaaldquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:58 schreef sizzler het volgende:
Grolsch is in de aanbieding bij AH.
En lekkere wijn voor 3.99![]()
zeker weten, de aldi heeft al een lekkere droge witte wijn voor minder dan 2 euri en die is prima te drinken zonder consequenties achteraf.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:09 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Voor 3,99 moet die wijn wel lekker zijn
Halen je ouders geen bier voor je?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:15 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hertog Jan ook, dat heb ik dus gehaald
Proost![]()
Chileense Merlot is best te drinken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:09 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Voor 3,99 moet die wijn wel lekker zijn
Nee maar ze hebben nog geen boodschappen gedaan dus heb ik het zelf maar gehaald.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:22 schreef George-Butters het volgende:
Halen je ouders geen bier voor je?
http://www.milliondollarhomepage.com/quote:Million Dollar Homepage
Stel, je gaat studeren maar je wilt geen studieschuld. Hoe pak je dat aan? Alex Tew, een 21-jarige student uit Wiltshire (UK) bedacht een verbijsterend simpele en effectieve methode. Hij maakte een homepage, verdeelde 'm in 10.000 vakjes van elk 10x10 pixels en verkocht die ruimte voor $1 per pixel - dat is samen 1 miljoen dollar voor 1 miljoen pixels. Op 26 augustus ging de pagina live, op 7 september kregen de media er lucht van en op 13 september stond de teller op 46.500 verkochte pixels - oftewel 46.500 dollar, voldoende om zijn studie zonder schuld af te kunnen ronden. Chapeau!
Jaja, zo begon Hazes ook...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:25 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nee maar ze hebben nog geen boodschappen gedaan dus heb ik het zelf maar gehaald.
Heerlijk zo'n biertje om half vijf
Ik doe het niet elke dagquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:31 schreef RichardQuest het volgende:
Jaja, zo begon Hazes ook...
Omdat je het internet als medium onderschat en er (in het algemeen) nogal lacherig over gedaan wordt sinds de .com-hype. De waarheid is natuurlijk dat er op het internet meer geld om gaat dan menig derde-wereldland aan BNP heeft.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:30 schreef sizzler het volgende:
[..]
http://www.milliondollarhomepage.com/
Waarom ben ik daar niet op gekomen?
Dat vraag ik me soms ook weleens af.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:30 schreef sizzler het volgende:
http://www.milliondollarhomepage.com/
Waarom ben ik daar niet op gekomen?
Marktplaats heeft haar "succes" meer te danken aan haar domeinnaam dan aan een andere factor.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:35 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hoewel ik liever marktplaats had bedacht![]()
Hmm ik denk dat het concept ook heeft bijgedragen aan het succes.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:36 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Marktplaats heeft haar "succes" meer te danken aan haar domeinnaam dan aan een andere factor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |