Wel leuke links staan er tussenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:30 schreef sizzler het volgende:
[..]
http://www.milliondollarhomepage.com/
Waarom ben ik daar niet op gekomen?
Het aantal extrahits per besteedde dollar zal wel erg hoog liggen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:50 schreef MrX1982 het volgende:
Het nut om pixel ruimte te kopen zie ik ook niet maar blijkbaar anderen wel
Pure windhandel als je het mij vraagt maar ja het is mijn geld nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:58 schreef sizzler het volgende:
Het aantal extrahits per besteedde dollar zal wel erg hoog liggen.
Nouja, 1 dollar voor zes jaar lang... op zich valt dat wel mee.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:59 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Pure windhandel als je het mij vraagt maar ja het is mijn geld niet
Maar niemand neemt 1 pixel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:06 schreef sizzler het volgende:
Nouja, 1 dollar voor zes jaar lang... op zich valt dat wel mee.
Hoe laat begint de wedstrijd?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:25 schreef pberends het volgende:
Zal Talpa vanavond wel de camera's op tijd de grens binnen hebben gekregen?
Zou Ali B ook meegaan?quote:Gretta Duisenberg weer naar Palestijnse gebieden
Gepubliceerd op zaterdag 08 oktober 2005
AMSTERDAM (ANP) - Gretta Duisenberg is zaterdag met een delegatie Nederlandse schrijvers, journalisten en kunstenaars vertrokken naar de Palestijnse gebieden op de Westoever en Gaza. Duisenberg is voorzitter van het comité Stop de Bezetting.
De reis staat in het teken van de bouw van de scheidingsmuur tussen Israël en de Westoever en de gevolgen daarvan op het leven in de Palestijnse gebieden. Op het programma staan onder meer een bezoek aan de Palestijnse president Abbas en de presidentskandidaat Moustafa Barghouti.
De schrijvers, journalisten en kunstenaars die Duisenberg op haar reis vergezellen, zullen op verzoek van Stop de Bezetting hun ervaringen op artistieke en journalistieke wijze verwerken. Later dit jaar wordt een tentoonstelling georganiseerd over de reis.
Zaterdag 15 oktober keert het gezelschap terug naar Nederland.
Grappig.. ik ben met hetzelfde bezig... Cape 1652 (Rode Afrikaanse wijn)... smaakt prima overigens.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:58 schreef sizzler het volgende:
[..]
Grolsch is in de aanbieding bij AH.
En lekkere wijn voor 3.99![]()
20.30 op Pulpa.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:40 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Hoe laat begint de wedstrijd?
ik zag wat nortons liggen bij de AH, lekker, maar geen 4 euri waardquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:52 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Grappig.. ik ben met hetzelfde bezig... Cape 1652 (Rode Afrikaanse wijn)... smaakt prima overigens.
Pakistan heeft Kyoto niet ondertekend.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:18 schreef MrX1982 het volgende:
Of broeikaseffect natuurlijk.
Zo dan ben ik al die dwazen voor.
Kijk daar heb je het al.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:20 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Pakistan heeft Kyoto niet ondertekend.![]()
![]()
Is dat dan nog niet duidelijk?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:22 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Kijk daar heb je het al.
Mexico heeft zeker ook het Kyoto verdrag niet ondertekend?
Er begint zich idd wel een duidelijk patroon te vormen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:23 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Is dat dan nog niet duidelijk?
Die types elkaar zien bestoken met dezelfde retoriek die ze tegen de rechtse buitenwereld gebruikten is pure comedy.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:36 schreef MrX1982 het volgende:
Ik zag het ja, ik vind dat zó leuk he.
Jack Spijkerman staat in mijn rijtje van mensen die totaal niet serieus te nemen zijn.
Het is puur amusement.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:49 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Die types elkaar zien bestoken met dezelfde retoriek die ze tegen de rechtse buitenwereld gebruikten is pure comedy.
Elke keer NSB of Nazi roepen is eigenlijk de houtlijm van hun betoog/reaktie.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:55 schreef MrX1982 het volgende:
Het is puur amusement.
Linkse incrowd relletjes, heerlijk.
Ik ben idealistischer dan jij
Nee hoor ik ben 6x idealistischer dan jij
etc etc.
NSB gebruiken in je verhaal is natuurlijk helemaal een bevestiging van ultiem huilie gedrag.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:58 schreef Drugshond het volgende:
Elke keer NSB of Nazi roepen is eigenlijk de houtlijm van hun betoog/reaktie.
Kom ze elke dag digitaal ergens tegen![]()
Als m'n eenden het maar niet krijgen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:10 schreef Drugshond het volgende:
Schijnbaar vogelgriep in Roemenie....
![]()
Ik niet weten ?!... het zal vanavond nog stiller worden (i.v.m. voetbal)quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:09 schreef sigme het volgende:
Heb ik nog iets gemist vandaag?
Nee hoor, want de moskeeën blijven staan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:14 schreef MrX1982 het volgende:
Allah is boos
Ground Zero van de vogelpest in Nederland is nu al voorspelbaar (soort van Yildiz topic).quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:12 schreef pberends het volgende:
Als m'n eenden het maar niet krijgen.
Nee, dat doe ik allang niet meerquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ground Zero van de vogelpest in Nederland is nu al voorspelbaar (soort van Yildiz topic).
Ik zou de eendjes ook maar niet meer in bad nemen
voetbal? iets spannends?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:12 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik niet weten ?!... het zal vanavond nog stiller worden (i.v.m. voetbal)
Neuh, het is zaterdagavond. Iedereen met een leven is dan verdwenenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:16 schreef sigme het volgende:
[..]
voetbal? iets spannends?
loopt fok!=POL dan leeg?
Is voetbal dan niet spannend ?....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:16 schreef sigme het volgende:
Voetbal? iets spannends?
Die leegloop is al maanden geleden ingezetquote:loopt fok!=POL dan leeg?
Oh. Ik ben dan ook verdwenen, naar m'n nest. Heb ik dan ook een leven?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:18 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Neuh, het is zaterdagavond. Iedereen met een leven is dan verdwenen
'tuurlijk, altijd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Is voetbal dan niet spannend ?....
Goh, wel met een deugdelijk sociaal plan hoop ik?quote:[..]
Die leegloop is al maanden geleden ingezet![]()
Noem het maar een FOK! reorganisatieplan,
Ja hoor ....Danny (admin) heeft wat digitale ruimte beschikbaar gesteld (in de vorm van zijn eigen weblog)quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:27 schreef sigme het volgende:
Goh, wel met een deugdelijk sociaal plan hoop ik?
2 vragen voor jou:quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh. Ik ben dan ook verdwenen, naar m'n nest. Heb ik dan ook een leven?
ach je weet wat ik bedoel. Ik heb geen zin om het te herschrijven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:37 schreef MrX1982 het volgende:
Mijn dagritme begint nooit
Moet jij geen voetbal kijken?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ja hoor ....Danny (admin) heeft wat digitale ruimte beschikbaar gesteld (in de vorm van zijn eigen weblog)
2 vragen zegt 'ie.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:35 schreef George-Butters het volgende:
[..]
2 vragen voor jou:
1) waarom ga je elke dag zo ontiegelijk vroeg naar bed? Ik weet dat je kerol altijd vroeg op moet, maar er blijft toch niets van je sociaal leven over? De rest in Nederland heeft een dag/nachtritme dat 5 uur later begint dan jouw ritme.
2) Waarom heb je die foto van je billen op Fok! gezet? Het is niet dat ik het onprettig vind om er naar te kijken, maar het roept een primaire mannelijke drang op......
nee, dat niet. maar ik ben vanochtend om 03.40 opgestaan, ik ben een tikkeltje moe.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:47 schreef MrX1982 het volgende:
Moet die kerel van je morgen ook werken dan?
Ik moet morgen overigens ook werken maar pas om 17:00
1) check.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:44 schreef sigme het volgende:
[..]
2 vragen zegt 'ie.
1a) niet elke dag.
1b) klopt.
1c) weet ik.
2a) zie 1b.
2b) je méént het![]()
Maandagochtend wel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:51 schreef sigme het volgende:
[..]
nee, dat niet. maar ik ben vanochtend om 03.40 opgestaan, ik ben een tikkeltje moe.
Er wordt morgen toch geen post bezorgd![]()
Oh dan is slapen niet zo'n gek idee iddquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:51 schreef sigme het volgende:
nee, dat niet. maar ik ben vanochtend om 03.40 opgestaan, ik ben een tikkeltje moe.
Nee klopt morgen haal ik de post uit de brievenbussen die we vandaag verkeerd hebben bezorgdquote:Er wordt morgen toch geen post bezorgd![]()
2a) klopt, geen sociaal leven, bij gebrek daaraan mijzelf maar hier laten bewonderen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:53 schreef George-Butters het volgende:
[..]
1) check.
2a) ? Niet elke dag je billen op Fok? Dat is helaas niet een antwoord op de vraag![]()
2b)![]()
doelpunt? bonuspunt? ...?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:03 schreef pberends het volgende:
ktjing
Whahaha, 2-0. en de tjechen missen een penal.quote:
Niet echt verdiend hoor....Boularous is een kneus.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Whahaha, 2-0. en de tjechen missen een penal.
Een lotgenoot! Zullen we een praatgroep oprichtenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:17 schreef MrX1982 het volgende:
Nederlands elftal voetbalt, dat wist ik niet eens
Fok! en een sociaal planquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:40 schreef sigme het volgende:
Moet jij geen voetbal kijken?
Danny is die BCC verkoper met hond, en user # 1. Wat vind jij, als reorganisatieexpert nou van dat sociaal plan dan?
Ja, die heb ik wel eens gezien. Voorlopig vind ik POL groot genoeg, dat overzie ik nog net. Vind je het erg als ik nog een tijdje exclusief hier blijf?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:06 schreef MrX1982 het volgende:
Voor sexy foto's is er een aparte thread op Fok.
Best bekeken thread van Fok waarschijnlijk
Lijkt me gezelligquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:22 schreef sigme het volgende:
Een lotgenoot! Zullen we een praatgroep oprichten![]()
Ik heb er geen bezwaar tegen. We hebben dus een exclusief aanblik op je avatarquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:24 schreef sigme het volgende:
Ja, die heb ik wel eens gezien. Voorlopig vind ik POL groot genoeg, dat overzie ik nog net. Vind je het erg als ik nog een tijdje exclusief hier blijf?
Mwa, sommigen zijn beter af elders, maar ik ben aan eentje min of meer gehecht. Ik ben trouw in mijn affectiesquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:23 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Fok! en een sociaal plan![]()
Ze hebben nu wel genoeg aandacht gehad. Laat ze maar lekker flikvlooien met elkaar (en strelen van hun ego's). Laat ze maar lekker vervagen in de vegetelheid.
De POL-SC shuilkelder wijnkelder is groot genoeg.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:24 schreef sigme het volgende:
Ja, die heb ik wel eens gezien. Voorlopig vind ik POL groot genoeg, dat overzie ik nog net. Vind je het erg als ik nog een tijdje exclusief hier blijf?
Nou, de overkant weet me ook te vinden, dus zo exclusief is het nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:26 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik heb er geen bezwaar tegen. We hebben dus een exclusief aanblik op je avatar
Ik iig niet!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik nog een tijdje exclusief hier blijf?
Maar dat zijn oud-pollers, de rest van Fok heeft geen benul van je avatarquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:30 schreef sigme het volgende:
Nou, de overkant weet me ook te vinden, dus zo exclusief is het niet![]()
Nee hoor.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh ja, da's wel een goeie.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:32 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar dat zijn oud-pollers, de rest van Fok heeft geen benul van je avatar
Zijn er de laatste maanden nog leuke niet-schietspellen uitgebracht? Ik heb wel rondgekeken maar ik kan niet echt iets vinden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:28 schreef Drugshond het volgende:
Over 3 weken is het weer zover.
[afbeelding]
Release COD-2
Ghehehequote:
PC Gamespot of IGN... staat daar niks tussen. ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:39 schreef George-Butters het volgende:
Zijn er de laatste maanden nog leuke niet-schietspellen uitgebracht? Ik heb wel rondgekeken maar ik kan niet echt iets vinden.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Ghehehe![]()
Was de toelichting voldoende? Meester?
Ik had altijd hoge cijfersquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:48 schreef George-Butters het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je krijgt een 7. Als dit een proefwerk geweest zou zijn, zou ik je verzoeken om de volgende keer uitgebreidere toelichting te geven bij de antwoorden. Dat zou het cijfer ten goede komen.
Stilquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:40 schreef sigme het volgende:
Ghehehe![]()
Was de toelichting voldoende? Meester?
Jah. Gisteren hier een filmpje gekeken met wat vrienden en vanavond uit in Gouda. The usual.quote:
Mondeling?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:48 schreef George-Butters het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je krijgt een 7. Als dit een proefwerk geweest zou zijn, zou ik je verzoeken om de volgende keer uitgebreidere toelichting te geven bij de antwoorden. Dat zou het cijfer ten goede komen.
Vroeg op, vroeg erin, zware dag gehad gister, als entiteit, aan de overkant.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:51 schreef sizzler het volgende:
[..]
Jah. Gisteren hier een filmpje gekeken met wat vrienden en vanavond uit in Gouda. The usual.
Jij?
Ik doelde eigenlijk meer op een volgende proefwerk....quote:
Verstandig, verstandig. Ik had het niet nodig en zou er nooit gehaaid genoeg voor zijn. Mijn zusje deed het met een van mijn leraren. Voor de lol, dat dan weer wel. Ik durf haar leeftijd er niet bij te zetten, dan krijgen ze een hartkramp aan de overkant.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:58 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk meer op een volgende proefwerk....
In de rol van leraar is het een groot taboe om leerlingen bepaalde handelingen te laten uitvoeren om hun cijfer hoger te laten uitvallen. Ook ik begeef mij niet op dat vlak.
Al zou je soms willen dat het allemaal anders is.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |