Vanonder een steen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:24 schreef Tafkahs het volgende:
van Bijsterveld, Wijn, Aantjes, allemaal van die wereldvreemde figuren. Waar komen ze in godsnaam vandaan
Oost-Europese meisjes.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:54 schreef Drugshond het volgende:
Vandaag in de avondploeg gewerkt,... en er werkt een nieuw bloedmooi Pools meiske.
Haast zo mooi dat ik moeite had om niet te glimlachen als ik in het Duits iets tegen haar zei.
waren er meer hunebedden dan alleen die van Ellert en Brammert danquote:
Ik ga heel wat anders draaien....quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:56 schreef RichardQuest het volgende:
Anyway, ik ga ook maar 's nachtdienst draaien
Doet ie in ieder geval meer dan in de Tweede Kamer. Het is in ieder geval niet het productiefste Kamerlid. Leuke Kamervragen stelt ie wel. Hij wilde o.a. weten of het mogelijk was om tijdens het Referendum van 1 juni jl. het luchtalarm af te laten gaan, te vergelijken met de kerkklokken voor aanvang van een kerkdienst.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:20 schreef zakjapannertje het volgende:
Valera ook weer eens in beeld trouwens, helemaal in nette pakwat moet 'ie daar nou doen, jureren ofzo zeker
"Whattttttttttttt motherfucker!?!?!?!? What's going on here motherfucker?!?!!"quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:29 schreef pberends het volgende:
Die comedian bij Raymann is Laat![]()
![]()
.
Chris Tucker als Batman.
Hij zou de adviseur van Nawijn moeten wordenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:33 schreef freako het volgende:
[..]
Doet ie in ieder geval meer dan in de Tweede Kamer. Het is in ieder geval niet het productiefste Kamerlid. Leuke Kamervragen stelt ie wel. Hij wilde o.a. weten of het mogelijk was om tijdens het Referendum van 1 juni jl. het luchtalarm af te laten gaan, te vergelijken met de kerkklokken voor aanvang van een kerkdienst.. Het was niet mogelijk volgens Remkes.
.
Ik dacht dat die 2 elkaar niet meer mochten sinds Nawijn in het huis van Pim zat te flirten met Flip de Winterquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:48 schreef Tafkahs het volgende:
Hij zou de adviseur van Nawijn moeten worden
Mwoa, het zal wel, wat is wel consequent aan de LPFquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:08 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik dacht dat die 2 elkaar niet meer mochten sinds Nawijn in het huis van Pim zat te flirten met Flip de Winter
Da's waar, ..wat een kutavondquote:
Herben.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:36 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Mwoa, het zal wel, wat is wel consequent aan de LPF
Da's waar, hij is die ouwe hond die iedereen wel eens, al dan niet per ongeluk, een schop heeft verkochtquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:03 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Herben.
Die zal als laatste weggaan en het licht uitdoen.
Voor die gelegenheid zal hij een goede schakelaar installeren, want hij heeft een hekel aan de stekker er uittrekken.
Herben is cool. Een vliegtuigspottende vrijmetselaar. Zoiets verzin je nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:03 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Herben.
Die zal als laatste weggaan en het licht uitdoen.
Da's waar, op hem kun je bouwen als je erwtensoep met snor in de winter wil na je januariduikquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:16 schreef freako het volgende:
[..]
Herben is cool. Een vliegtuigspottende vrijmetselaar. Zoiets verzin je niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |