abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31245115
quote:
EA SPORTS FIFA 06 brengt TOTAAL VOETBAL binnen handbereik. Het is een combinatie van aanvallende gameplay, complete aanpassingsmogelijkheden, pure authenticiteit en de meeste uitgebreide manageropties ooit.

Dankzij de intuïtieve gameplay beheers je iedere beweging van je spelers tot in het kleinste detail. Passen, schieten en tackelen is eenvoudiger dan ooit en je kunt dekken, afschermen en dribbelen als een speler van wereldklasse.

Iedere wedstrijd staat van de eerste tot de laatste minuut bol van de bloedstollende voetbalactie. Voel de teamspirit van je ploeg, laat de wedstrijd kantelen en zorg ervoor dat je de bovenliggende partij bent. Als een magistrale middenvelder bepaal jij de algehele tactiek, geef je het tempo aan en geef je de spelers aanwijzingen. Ondertussen voer je direct strategische beslissingen door met de tactische toetsen.

Beheer het meest uitgebreide managementonderdeel ooit. Contracteer sponsors, schuim de transfermarkt af, koop spelers en bouw zo aan de perfecte ploeg. Ontdek de sterren van de toekomst of verpats de afdankertjes voor wat extra geld. Met My FIFA kun je een echte sterspeler creëren en mag je alle onderdelen van FIFA 06 aanpassen aan je eigen speelstijl en voorkeuren.

FIFA 06 heeft de licenties van het grootste aantal officiële competities uit de hele wereld, met een ongekend aantal echte clubs, uitrustingen, stadions en spelers.

Met FIFA 06 krijg je zoveel voetbal als je wilt, wanneer je wilt.
© - De officiële FIFA 2006 website

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vorige delen

| 01 | 02 |

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Screenshots

Meer screenshots zijn hier te vinden.

Movies:

Alle (ingame) filmpjes van FIFA 2006 zijn hier te vinden

Stadions:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
Old Trafford                  Parc des Princes
Rural Training Ground         Ataturk
Generic South American        Bernabeau
Urban Training Ground         Jose Alvalade
Generic Mediterranean         Div One Euro
Gerland                       Millennium Stadium
Generic Modern                San Siro
Div Two Euro                  Azteca    Generic
Olympic Style                 Camp Nou
Div Three Euro                Estadio Da Bessa    
Highbury                      Div One UK
Stadio De Luz                 Alpi
Div Two UK                    Seoul    
Westfalen                     Div Three UK
Daegu                         Mestalla
Generic Square Closed         Dragao    
Anfield                       Generic Square Open   
Bollaert                      BayArena
Generic Square Oval           Constant Vanden Stock       
Stamford Bridge               Velodrome       
Hamburg AOL                   Calderon       
St James Park               

Specificaties:

Downloads:

Download hier de FIFA 2006 screensaver (700kb)

FIFA 2006 DEMO

De demo van FIFA 2006 kunnen jullie hier downloaden. natuurlijk gratis

--

pi_31245368
Puike OP.

Nogmaals: Ik voetbal wel lekker op Amateur. Scoor makkelijk, win makkelijk. Wil alleen mijn spel verbeteren voor ik naar een hoger niveau ga. Dus zo min mogelijk kaarten halen. Heb nu 5 gele en 0 rode in 11 wedstrijden. Meer balbezit en een hoog passingpercentage. Afwerken mag ook wel wat beter.

FIFA zelf bevalt me ook steeds beter. Op lijn spelen + buitenspelval werkt erg goed. Consequente beslissingen met overtredingen van achteren, sowieso geel, vaak rood.
pi_31245505
Amateur is te makkelijk, en Semi-Pro is te moeilijk.
pi_31245886
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 23:55 schreef sylvesterrr het volgende:
dat vind ik ook dus speel ik nu maar op amateur
pi_31246666
Ik coach nu Hsv, kan alleen nog niet naar een hoger team, wat ik vreemd vind, want ik heb 2 seizoenen met Ajax alles gewonnen. En een 5 sterrencoach, of hoe ze het ook noemen. Even kijken naar welk team ik volgend seizoen kan.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_31247292
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 23:55 schreef sylvesterrr het volgende:
Ja, je hebt echt weer helemaal gelijk

Met Amateur win ik met 5-0 of hoger en Semi-Pro verlis ik weer 1-0 of speel ik gelijk
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 10:27:59 #7
53281 Sambal_HOT
[FOK!]Dirty_Sambal
pi_31248111
FF doorzetten! Veel 1-2tjes doen. Echt je moet die knoppencombinaties leren en dan kom je een heel eind. Ik ben helemaal niet zo'n voetbalgamer, maar ik kan aardig meekomen op semi-pro. Eerste seizoen 2e (met ajax) en nu ben ik slecht begonnen, maar ben ik langzaam aan het terugkomen. In de Championleaugue heb ik niks te zoeken:
Real Madrid - Ajax 4-2
Ajax - Real Madrid 1-2
Lyon - Ajax 2-0
Ajax - Lyon 1-1
Middlesbrough - Ajax 1-1
Ajax - Middlesbrough nog niet gespeeld.

Maar ach het is wel geloofwaardig met het ajax van nu! Ik heb ook 2 spitsen die moeilijk kunnen scoren!
Samen inkopen is toch voordeliger! www.samenkopen.net
pi_31249472
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 09:07 schreef Badabingea het volgende:
Ik coach nu Hsv, kan alleen nog niet naar een hoger team, wat ik vreemd vind, want ik heb 2 seizoenen met Ajax alles gewonnen. En een 5 sterrencoach, of hoe ze het ook noemen. Even kijken naar welk team ik volgend seizoen kan.
dat weet ik wel hoe dat komt want je kan nu alleen de mindere teams coachen omdat je chelsea enz. nog niet kan die meot je nazmelijk unlocken in je fanshop voor 5000 puntern maar liefst ik ben dus nu 5000 punten aan het sparen dus als je die unlockt hebt kun je meer teams in cariere mode
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 11:39:44 #9
19370 kL0j00h
Hoe vager, hoe beter
pi_31249871
Semi-pro moeilijk. Vind ik wel mee vallen. Sta nu 4e en dat is goed. Alles winnen is ook niet leuk.
pi_31249925
alles verliezen is ook niet leuk.....
pi_31252216
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 11:24 schreef Backhander het volgende:

[..]

dat weet ik wel hoe dat komt want je kan nu alleen de mindere teams coachen omdat je chelsea enz. nog niet kan die meot je nazmelijk unlocken in je fanshop voor 5000 puntern maar liefst ik ben dus nu 5000 punten aan het sparen dus als je die unlockt hebt kun je meer teams in cariere mode
Zijn dat die Carriereteams?
Aha!
KLAAS JAN HUNTELAAR
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:24:37 #12
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_31255504
Ik speel op semi-pro aardig mee. Sta met Ajax iets van 3de in nederland en met HSV 2de in duitsland

Maar ehm... hoe zit dat met de Championleaugue wat Sambal_HOT zei
Ik kan namelijk alleen maar een seizoen spelen zeg maar met de manager en dan kan ik alleen maar ere devisie en NL beker spelen (met ajax dan). zit trouwens pas in mijn eerste seizoen....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:35:56 #13
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_31255853
Ach, Tis zo simpel als wat tegenwoordig, speel 2 x 2 minuten en win met 5-0 op Semi Pro
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 16:53:30 #14
53281 Sambal_HOT
[FOK!]Dirty_Sambal
pi_31258141
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:24 schreef Komakie het volgende:
Ik speel op semi-pro aardig mee. Sta met Ajax iets van 3de in nederland en met HSV 2de in duitsland

Maar ehm... hoe zit dat met de Championleaugue wat Sambal_HOT zei
Ik kan namelijk alleen maar een seizoen spelen zeg maar met de manager en dan kan ik alleen maar ere devisie en NL beker spelen (met ajax dan). zit trouwens pas in mijn eerste seizoen....
Krijg je pas in je 2e seizoen.
Samen inkopen is toch voordeliger! www.samenkopen.net
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 17:29:00 #15
11449 Ash
It's a trick. Get an axe!
pi_31259337
Effe een paar vraagjes:

-Zit de Champions League er alleen in via Manager Mode of ook als je gewoon een seizoen afwerkt?

-Degene die in Manager Mode spelen, spelen jullie de wedstrijden zelf, of spelen jullie ala Fifa Manager/Total Club Manager/Football Manager, dus via simulatie?

-Kan je via Xbox Live nu ook 2 tegen 2 spelen, dus dat je met een vriend thuis zit op jouw of z'n live account en dan online kan spelen tegen anderen?.
"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
pi_31260776
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:35 schreef Messenga het volgende:
Ach, Tis zo simpel als wat tegenwoordig, speel 2 x 2 minuten en win met 5-0 op Semi Pro
Zo jij bent goed
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 18:22:43 #17
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_31261010
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 16:53 schreef Sambal_HOT het volgende:

[..]

Krijg je pas in je 2e seizoen.
aha ok
Dat was me ff ongaan
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 18:33:06 #18
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_31261286
online @ xbox live
90 wins
en 46 verloren
Who the fuck is ajax ?
  Official ESF Kreviewer vrijdag 7 oktober 2005 @ 19:04:16 #19
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_31262236
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:35 schreef Messenga het volgende:
speel 2 x 2 minuten
Wat is dan nog de lol van een 'wedstrijd' als je 2x 2 speelt...of wil je gewoon zo snel mogelijk klaar zijn ofzo...

Anyway. Ik speel nog steeds eerste seizoen met Aston Villa. Sta dik eerste en zit overal nog in de race. Iedereen is tevreden en ik dus ook.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 19:27:24 #20
108558 Messenga
pi_31262936
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 19:04 schreef Kreator het volgende:

[..]

Wat is dan nog de lol van een 'wedstrijd' als je 2x 2 speelt...of wil je gewoon zo snel mogelijk klaar zijn ofzo...

Anyway. Ik speel nog steeds eerste seizoen met Aston Villa. Sta dik eerste en zit overal nog in de race. Iedereen is tevreden en ik dus ook.
Beetje geld sprokkelen enzo, al gaat dat nu lastiger zit nu bij Juventus, heb per uitwedstrijd een verlies van 1800 ofzo wel een winst van 500 per thuiswedstrijd, maarja, ff wachten op de winterstop, dan ff paar spelers uitlenen of hebben mensen hier meer adviezen?
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 19:29:01 #21
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_31262983
vanmiddag met man.utd me kameraad alle hoeken van het veld laten zien! mijn verdediging zit pot en pot dicht.
geweldig spel
pi_31263014
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 19:27 schreef Messenga het volgende:

[..]

Beetje geld sprokkelen enzo, al gaat dat nu lastiger zit nu bij Juventus, heb per uitwedstrijd een verlies van 1800 ofzo wel een winst van 500 per thuiswedstrijd, maarja, ff wachten op de winterstop, dan ff paar spelers uitlenen of hebben mensen hier meer adviezen?
verkopen want lenen krijg je geen geld voor
pi_31263153
Oké, kan iemand mij helpen?

Ik heb gister het spel gespeeld, alles deed het perfect, etc.

Nu krijg ik een melding als ik het spel opstart, en dat gaat als volgt:

FIFA 06 nécessite une carte vidéo accélératrice

Ik heb het spel gewoon op Nederlands geinstalleerd. Iemand anders die het zelfde probleem heeft als mij?
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 19:35:16 #24
108558 Messenga
pi_31263173
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 19:29 schreef Backhander het volgende:

[..]

verkopen want lenen krijg je geen geld voor
Goh , maar dan betaal je minder salaris
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 19:36:09 #25
108558 Messenga
pi_31263204
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 19:34 schreef Koenz0r het volgende:

Ik heb het spel gewoon op Nederlands geinstalleerd. Iemand anders die het zelfde probleem heeft als mij?
Nieuwste drivers van je grafi -Kaartje geinstalleerd?
pi_31263269
Nederlands commentaar is wel belabbert

Als je kopt zegt ie "En hij schiet!!!"
als je 2 aanvallen doet achter elkaar staat de ploeg met de rug tegen de muur.

Ook kloppen vaak dingen niet bij het doel. 2 voorbeelden.

Ik loop met kuyt vanaf hoek van het strafschopgebied binnen en schuin voor het doel doe ik een poging te scoren, jammer genoeg schiet ik tegen buitenkant paal. Alle mannetjes blijven ongeveer 3 sec staan en opeens doet kuyt zijn handen in de lucht, STAAT HET 1-0 !!!!!! .

Voorbeeld 2

Ik loop met kalou langs de achterlijn van de tegenstander richting doel. Maar er stond niemand om aan af te spelen in het strafschopgebied dus ik schiet zomaar wat, op de een of andere manier kwam het schot via binnenkant paal tegen onderkant lat en rolt over de doellijn heen. Komt er een malloot van een verdediger aanrennen en probeert hem weg te schieten maar rost hem zelf het zijnet in. Doelpunt dus, zegt de commentator: wat een prachtige wegwerking..... en het is een doeltrap

Het brengt wel de nodige humor in het spel maar toch zou het niet mogen gebeuren natuurlijk
pi_31263468
Hoe krijg je dat teamgeest omhoog? Ik win alles maar sta rond de 50 ofzo.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 22:52:36 #28
118523 Amootje
Fearless. Blameless
pi_31269276
Waar is het Nederlands elftal???
Curiousity is a curse...
  Official ESF Kreviewer vrijdag 7 oktober 2005 @ 22:54:53 #29
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_31269345
Ik heb dat dus nooit met dat verkeerde commentaar. Stand klopt elke keer, commentaar is redelijk accuraat. Soms zeggen ze wel waardeloze dingen, maar dat is juist lachen.

"Deze had jij nog kunnen maken, Evert!"
pi_31271531
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 22:52 schreef Amootje het volgende:
Waar is het Nederlands elftal???
Tja, dat vroeg ik me ook telkens af. Komt vast wel weer door de KNVB hè
pi_31272434
Veel van dat commentaar is gewoon precies hetzelfde als in fifa 2005
pi_31273274
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 00:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Veel van dat commentaar is gewoon precies hetzelfde als in fifa 2005
Dat zij ik laatst ook. Maar volgens velen zitten er veel nieuwe uitspraken erbij Die ik dan nog nooit van gehoord heb.
pi_31276312
Misschien hebben die fifa 05 niet zo intensief gespeeld dan.. Ik kom nauwelijks nieuwe tegen
pi_31276694
Als je die carriereteams geunlocked hebt, en als je in het 3e seizoen zit en je wordt 1ste ofzo, kun je dan het 4e seizoen dan wel met Chelsea, of moet je helemaal overnieuw beginnen?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_31276896
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:30 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Dat zij ik laatst ook. Maar volgens velen zitten er veel nieuwe uitspraken erbij Die ik dan nog nooit van gehoord heb.
sommige uitspraken zijn nieuw ja
maar de meeste van fifa 2005
pi_31278241
Wanneer komt de eerste patch uit

Wat een triest veel te vroeg uitgebracht buggie spel. Ik weiger nog te spelen tot dat de eerste patch is uitgebracht
pi_31280930
Ik heb de carriereteams geunlocked en speel me eerste seizoen met Man U.

Haha...
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_31310991
Is dit spel nu echt zo niet populair?

Ok het is soms wel bagger. maar wel verslavend.
  zondag 9 oktober 2005 @ 17:12:54 #39
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31311342
Ach, over die foutjes, ik heb ook regelmatig door het doelnet heengeschoten bij een goal. De bal hobbelde vrolijk door zonder het net te raken
pi_31311839
Het enige wat ik vervelend is dat de scheidsrechters totaal niet matchen bij de spelerstenue. Af en toe erg irritant.

Verder al kampioen, nog 7 wedstrijden + beker. Even kijken of ik doorga met dit seizoen, opnieuw begin op semi-pro of eerst al die uitdagingen ga unlocken.
pi_31312136
Af en toe erger ik me gruwelijk aan dit spel. Enkele punten:

- Scheidsrechters is niet consequent en doet vaak maar wat ( doorgebroken speler is gewoon rood)
- Je medespelers hebben totaal geen voetbalinzicht. Weten niet wanneer ze wel of niet moeten lopen, lopen door elkaar heen, lopen gaten dicht.. etc
- Spel doet maar wat bij passen en schieten. Als ik duidelijk met pijltjes richting rechts aangeeft passt hij vaak gewoon door het midden.
pi_31312379
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 16:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Is dit spel nu echt zo niet populair?

Ok het is soms wel bagger. maar wel verslavend.
verslavend is niet het juiste woord
pi_31312627
Kan iemand het ff laten weten als de levensgrote update voor dit spel uit is? Zal wel een paar 100 mb update worden
pi_31312676
Als ze met dit spel in 1998 waren uitgekomen had iedereen EA nog uitgelachen. Grafix zijn kut gameplay is kut. Kortom het hele spel is kut en niet van deze tijd. Het lijkt wel of ze elk jaar een transfer ge-upadte spel uitbrengen. En dat voor 60 euro. De fouten in het commentaar van vorig jaar zitten er nog steeds in.
pi_31312725
Ik vind fifa 2006 nog steeds bout vergeleken met Pes 4. Zelfs op wereldklasse win ik simpel, en de inteligentie schijnt aangepast te zijn? Ik merk iig niks van, aangezien de tegenstander nog steeds zo stroef voetbald.
Alle mine.nu-domeinen werken weer o/
  zondag 9 oktober 2005 @ 19:49:52 #46
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_31314639
ik had net 4x rood in een wedstrijd en 5 blessures opgelopen... volgende wedstrijd had ik niet genoeg spelers om op te stellen... 3-0 verloren
Fok!-Cup: Robarka proficiat!
Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
pi_31320603
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 18:24 schreef P0rt0 het volgende:
Ik vind fifa 2006 nog steeds bout vergeleken met Pes 4. Zelfs op wereldklasse win ik simpel, en de inteligentie schijnt aangepast te zijn? Ik merk iig niks van, aangezien de tegenstander nog steeds zo stroef voetbald.
Nederlands?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_31321813
hoe bedoel je nederlands?
pi_31325861
wat een ongelovelijk kut spel... traag als dikke stront door een trechter, het speelt zoo frustrerend langzaam en stroef.. en ik heb steeds het idee dat er een vertrager opzit, die telkens als ik een knop indruk nog eeeventjes wacht met iets doen
gameplay dikke onvoldoende als het aan mij ligt
pi_31327774
Pes fans neem ik aan?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_31327844
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 09:41 schreef Badabingea het volgende:
Pes fans neem ik aan?
Gewoon voetbal simulatie fans denk ik...
pi_31329586
Pes, is meer simulatie, en Fifa meer arcade, het is maar waar je van houd, je blijft die discussies toch houden
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_31330439
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 19:49 schreef Johan-Derksen het volgende:
ik had net 4x rood in een wedstrijd en 5 blessures opgelopen... volgende wedstrijd had ik niet genoeg spelers om op te stellen... 3-0 verloren
Waarom zo veel rode kaarten
Speel jij altijd met harde tackles?
pi_31330758
Ik ben er nu onderhand ook wel op uitgespeeld

en dat terwijl ik er 60 euro voor heb meoten dokken....
pi_31330823
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 12:09 schreef Backhander het volgende:
Ik ben er nu onderhand ook wel op uitgespeeld

en dat terwijl ik er 60 euro voor heb meoten dokken....
Ik heb mijn eerste seizoen uitgespeeld en al uitgeleend aan een maat van mij Ik zo : ,,Kijk maar wanneer je hem komt terug brengen!"
  maandag 10 oktober 2005 @ 12:25:15 #56
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_31331125
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:55 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Waarom zo veel rode kaarten
Speel jij altijd met harde tackles?
Jup
pi_31332552
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 12:25 schreef Johan-Derksen het volgende:

[..]

Jup
En van achteren en een doorgebroken speler?
pi_31332691
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 13:33 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

En van achteren en een doorgebroken speler?
Mijn favo-tackle.
pi_31333453
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 13:39 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Mijn favo-tackle.
Die van mij ook, alleen als het echt moet
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:15:24 #60
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_31333479
Zo moet het
  maandag 10 oktober 2005 @ 17:34:44 #61
11449 Ash
It's a trick. Get an axe!
pi_31337508
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 17:29 schreef Ash het volgende:
Effe een paar vraagjes:

-Zit de Champions League er alleen in via Manager Mode of ook als je gewoon een seizoen afwerkt?

-Degene die in Manager Mode spelen, spelen jullie de wedstrijden zelf, of spelen jullie ala Fifa Manager/Total Club Manager/Football Manager, dus via simulatie?

-Kan je via Xbox Live nu ook 2 tegen 2 spelen, dus dat je met een vriend thuis zit op jouw of z'n live account en dan online kan spelen tegen anderen?.
iemand die dit misschien nog kan beantwoorden voor me? dank u!
"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
pi_31342364
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 17:34 schreef Ash het volgende:

[..]

iemand die dit misschien nog kan beantwoorden voor me? dank u!
- Ook in seizoen.

- Ik speel ze zelf tot nu toe...

- Weet niet...
pi_31342412
Oh, dat met dat seizoen, dat weet ik eigenlijk niet.
pi_31342437
Maar denk 't eigenlijk niet want FIFA weet toch zeg maar niet wie er wel en wie er niet in mag spelen?
pi_31344801
Ik ben bezig met speltype coach alleen nu win ik alles op semi pro met minstens 5-0. Kun je de moeilijkheids graad tijdens (of tussen 2 seizoenen) veranderen zonder helemaal op nieuw hoeven te beginnen?
pi_31346265
Ja, onderin staat soms My FIFA en als je daar op klikt kan je de instellingen enzo veranderen.
pi_31357739
Tis een hele verbetering ten opzichte van eerder versies van Fifa , maar er zitten flink wat fouten in. Ik werd in mijn tweede seizoen met willem II 4e en heel de tijd waren die evert en youri aan het kakelen over de kampioen?! En na de laatste wedstrijd van het seizoen kreeg ik een scherm met gefeliciteerd je bent kampioen van de eredivise terwijl ik gewoon 4e stond
What's "God"?
You know when you really want something, you close your eyes and wish for it really hard? ....God is the guy that ignores you.
Tsv Grastrappers (504918)
pi_31366095
het spel is gewoon bout pro evo 5 wordt weer een topper!
pi_31368053
Wanneer komt die uit?
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 22:43:29 #70
62913 Blik
The one and Only!
pi_31369628
21 oktober
pi_31392515
Is het niet een idee om een toernooi op te stellen????
Met fok users een bekertoernooi in fifa????
pi_31392755
Ik doe mee, mits er genoeg animo voor is..
pi_31393437
Wil sowieso wel ff online spelen? Dus als je zin hebt, meldt het hier ff.
pi_31393519
Ik zou net een potje age of empires 3 doen tegen een vriend van me , jammer maar wil een andere keer zeker wel
pi_31393571
Ik maak zometeen na AOE3 een topic aan voor een online toernooi dan zien we snel genoeg hoeveel animo er voor is
pi_31393687
Oke, goed bezig

Post de link naar het topic hier maar

Succes met AOE
pi_31401318
FIFA 2006 FOK TOERNOOI

Hier is de topic die ik gister heb gemaakt , hopelijk zijn er genoeg mensen die ook willen.
  Moderator vrijdag 14 oktober 2005 @ 18:23:46 #78
42184 crew  DaMart
pi_31442109
Ik twijfel nog of ik het spel wil, dus speel ik de demo nog maar even. Nu vraag ik me al een tijdje af wat die drie puntjes zijn naast de scores linksboven? Er is vast wel iemand die me dat kan vertellen.
pi_31442953
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 18:23 schreef DaMart het volgende:
Ik twijfel nog of ik het spel wil, dus speel ik de demo nog maar even. Nu vraag ik me al een tijdje af wat die drie puntjes zijn naast de scores linksboven? Er is vast wel iemand die me dat kan vertellen.
De vorm van je team.
  Moderator vrijdag 14 oktober 2005 @ 19:00:59 #80
42184 crew  DaMart
pi_31442992
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 18:59 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

De vorm van je team.
Ah ok. Bedankt!

heeft iemand trouwens nog tips om een vrije trap erin te schieten? In Fifa2005 lukte dat bijna altijd, maar nu niet meer lijkt het wel.
pi_31443370
Mikken op de hoek waar de keeper het verst van af staat en dan zorgen dat dat metertje in het blauwe komt. Probeer op de paal te mikken dan gaat hij vaak binnenkant paal.

En als je een vrije trap hebt op of nabij de 16 dan moet je pijltje omlaag indrukken tot het niet meer kan, op de open hoek mikken dan gaat hij hard en strak over de grond.
pi_31445016
Effe 2 herhalingen gemaakt voor je:
http://members.lycos.nl/bosschenaren1/vrijetrap.rar (rechtermuisknop >> doel opslaan als)

Vervolgens met map en al zetten in Mijn documenten> fifa06

En dan laden vanuit fifa
  Moderator vrijdag 14 oktober 2005 @ 20:41:59 #83
42184 crew  DaMart
pi_31445794
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 20:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Effe 2 herhalingen gemaakt voor je:
http://members.lycos.nl/bosschenaren1/vrijetrap.rar (rechtermuisknop >> doel opslaan als)

Vervolgens met map en al zetten in Mijn documenten> fifa06

En dan laden vanuit fifa
Ik heb hem gedownload! Werkt dat importeren ook in de demo versie eigenlijk?
pi_31446420
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 20:41 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik heb hem gedownload! Werkt dat importeren ook in de demo versie eigenlijk?
Hmm goede vraag , probeer het eens zou ik zeggen
pi_31456301
Kun je ook mee doen aan dat FIFA 2006 FOK TOERNOOI als je de niet legale versie hebt?
pi_31456410
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 07:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kun je ook mee doen aan dat FIFA 2006 FOK TOERNOOI als je de niet legale versie hebt?
Tuurlijk.
pi_31477886
Wat is dat online spelen toch traag als dikke stront zeg.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zondag 16 oktober 2005 @ 09:02:58 #88
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_31482873
Inderdaad, heel storend
pi_31483291
Heeft iemand al geprobeerd om die herhalingen van mij in zijn fifa te laden?

Ben namelijk wel benieuwd of dat kan...
  zondag 16 oktober 2005 @ 18:22:24 #90
108558 Messenga
pi_31492786
Zijn vast wel mensen die problemen hadden met fifa ?

This patch can be applied to all versions of the game but the French version of the game and addresses the following issues:

- USB keyboard incompatibility
- Saitek P2500 gamepad controller recognition
- PC controller Save Configuration
Klikkerdeklik

======================
Instructions to install the patch
======================

1. Download and save the patch to your computer

2. Double click on the patch (.exe) to install

3. A confirmation dialogue will appear "This program will install FIFA 06 Patch 1"

4. Select "OK" to continue, or "Cancel" to cancel the installation

5. A window will show the patch update progress

6. Upon successful installation, a confirmation message will appear "Congratulations! FIFA 06 Patch 1 has been successfully installed"

7. Click "OK" to finish the patch installation

8. Play FIFA 06 as normal
pi_31524281
Zijn de keepers in World Class beter dan in Semi-Pro?
pi_31529311
Ik neem aan van wel, je merkt het verschil ook al bij Amateur en Semi-Pro
KLAAS JAN HUNTELAAR
  Moderator vrijdag 21 oktober 2005 @ 22:14:25 #93
42184 crew  DaMart
pi_31613987
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 19:34 schreef Koenz0r het volgende:

Heb ik ook. Het spel crasht ook bij mij als ik spelers wissel.

Ik heb de patch geïnstalleerd en de nieuwste drivers voor mijn videokaart, dus blijkbaar is dit gewoon een bug die erg vervelend doet

[ Bericht 14% gewijzigd door DaMart op 21-10-2005 22:42:04 ]
pi_31626335
Hoe kun je in godsnaam goed schieten op de PC? Ik schiet altijd recht op de keeper af.. op tegen de lat/paal..

HELP!
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 14:32:58 #95
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_31626990
Met de "d" knop en beetje pijltjes gebruiken...
Is het nou echt zo moeilijk, Knukkel?
pi_31627508
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 14:32 schreef Johan-Derksen het volgende:
Met de "d" knop en beetje pijltjes gebruiken...
Is het nou echt zo moeilijk, Knukkel?
Als ik de pijltjes gebruik gaattie metershoog naast
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 16:44:10 #97
108558 Messenga
pi_31630172
Tegen FabFabFabFab : 8-1
pi_31657966
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 09:41 schreef Badabingea het volgende:
Pes fans neem ik aan?
Denk het idd. Maar hij heeft wel gelijk. De game reageert niet soepel. Elke keer als ik op een knop druk duurt het ff een momentje te lang voor de reactie doorkomt. En dat zuigt nu eenmaal big time. Heb ook Fifa 05 en PES 4 liggen hier, en beide spelen beter en sneller dan Fifa 06.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_31658306
Wie wil tegen mij een potje online?
een vriend van mij heeft het hier op de copm gezet en we spelen het alleen maar online
dus wie wil??
pi_31729281
Bij FIFA type COACH, hoe kun je je budget verhogen?? Ik krijg alleen geld binnen van de kaartjes en me sponsor. Alleen het contractgeld is in totaal meer dus elke wedstrijd gaat er wat geld van me totaalbudget af. Zijn er nog andere manieren, behalve spelers verkopen??
Heb trouwens als sponsor T-Mobile dat is een van de hoogste dacht ik zo..
BF2: Diamond3d
  donderdag 27 oktober 2005 @ 17:29:39 #101
108558 Messenga
pi_31729882
Heb ik ook, hoort erbij denk ik ..
pi_31747874
hoe kan je effect schieten met een vrije trap? op de pc? ik krijg hem wel altijd goed in de hoek enzo, maar altijd op de lat of op de paal, nooit direct erin
pi_31748082
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 10:02 schreef masterjoost87 het volgende:
hoe kan je effect schieten met een vrije trap? op de pc? ik krijg hem wel altijd goed in de hoek enzo, maar altijd op de lat of op de paal, nooit direct erin
Heb daar ook nog problemen mee. Ik mis de cursor
pi_31752972
nou ik vind het opzich wel leuk dat het weer een beetje realistisch is gemaakt.. want dat blauwe balkje in je schotmeten zegt opzich niets.. en nog een vraag, je kan bij het nemen van een vrije bal 2 keer op schieten drukken en dus ook twee schotmeters hebben.. waar zijn die twee voor?
pi_31784422
Voor de PSP:

Waarom kan ik nergens de Management mode vinden van 5 of 15 jaar? Waar moet ik kijken?
pi_31787601
hallo?
pi_31788028
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 17:20 schreef Apekoek het volgende:
Voor de PSP:

Waarom kan ik nergens de Management mode vinden van 5 of 15 jaar? Waar moet ik kijken?
Hm, ik heb even gekeken in mijn versie en ik kan hem nergens vinden ... Jammer, vond het wel grappig. Dat hooghouden is echt een toffe mini-game in de PSP versie btw, grappig ook dat je je PSP een kwartslag moet draaien .
pi_31788348
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 19:22 schreef G-Mart het volgende:

[..]

Hm, ik heb even gekeken in mijn versie en ik kan hem nergens vinden ... Jammer, vond het wel grappig. Dat hooghouden is echt een toffe mini-game in de PSP versie btw, grappig ook dat je je PSP een kwartslag moet draaien .
Is wel grappig die feature.
Maar ik heb liever een management mode. waarom hebben alle andere consoles inclusief de game boy wel een management mode?

Ik vind het aardig POEP dat je alleen een league of toernooi kan spelen zonder spelers te kunnen kopen of wat dan ook.
  zondag 30 oktober 2005 @ 00:05:45 #109
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_31796726
ja of niet
  zondag 30 oktober 2005 @ 12:40:26 #110
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_31805900
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 19:22 schreef G-Mart het volgende:

[..]

Owja, je kan ook nog eens niet je eigen teams maken, heel leuk allemaal. Ze hebben echt te weinig nagedacht over de PSP versie, te weinig inhoud.
  zondag 30 oktober 2005 @ 13:10:01 #111
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_31806612
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 10:02 schreef masterjoost87 het volgende:
Ik kan het ook niet vinden nee.
Kan de bal wel in het doel krijgen. Als je naar beneden drukt dan komt er meer vaart in de bal. Dat helpt wel wat, maar je moet hem echt binnenkant paal schieten wil hij erin gaan.

Ik kan bijvoorbeeld niet vinden hoe je de tactiek tijdens de wedstrijd kunt veranderen terwijl je aan het spelen bent. Toetsenbord spelen dan he...
  zondag 30 oktober 2005 @ 13:29:37 #112
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_31807122
Irritant als je tegenstander met bijna exact hetzelfde shirt speelt. . Ik zou niet weten hoe ik dat eenmalig en makkelijk kan aanpassen
pi_31807331
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 13:29 schreef Johan-Derksen het volgende:
Irritant als je tegenstander met bijna exact hetzelfde shirt speelt. . Ik zou niet weten hoe ik dat eenmalig en makkelijk kan aanpassen
Volgens mij kan dat voordat de wedstrijd begint, in het scherm waar je ook kiest wat voor weer het moet zijn enzo. Althans, in de PSP versie.
  zondag 30 oktober 2005 @ 13:38:17 #114
108558 Messenga
pi_31807377
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 13:36 schreef G-Mart het volgende:

[..]

Volgens mij kan dat voordat de wedstrijd begint, in het scherm waar je ook kiest wat voor weer het moet zijn enzo. Althans, in de PSP versie.
Ook bij de PC versie.
  zondag 30 oktober 2005 @ 17:00:43 #115
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_31813297
Hoe dan?
  zondag 30 oktober 2005 @ 17:24:08 #116
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_31813986
Ondertussen won mijn team, Dortmund, van Saarbrucke. 0-0 en dan met 5-4 gewonnen pingels...
Je moet wat als je 22 geel zwarte homo's ziet...
pi_31814040
ik wil eerlijk zijn ik zie niet zo,n supper verschil met fifa 2005
  vrijdag 4 november 2005 @ 14:04:36 #118
133533 Supervisor20
Hey! Geen smoesjes he!
pi_31959711
ja vind t alleen beetje jammer dat die spelers van de computer altijd zo lang met de bal liggen te k*tten, verder moet ik nog ff leren vrije trappen nemen nog nie zo goed in nl.
verder wel realistisch
pi_31976670
Ik heb even een vraagje, heeft iemand enig idee hoe dat liedje heet dat wordt gedraaid tijdens 'FIFA door de jaren heen'? Bij voorbaat dank
  zondag 6 november 2005 @ 14:51:05 #120
19370 kL0j00h
Hoe vager, hoe beter
pi_32024590
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 17:00 schreef Johan-Derksen het volgende:
Hoe dan?
Op 'Q' (thuis) of 'E' (uit) drukken.
pi_32235595
Ik speel fifa2006 op de xbox.
Maar ik krijg de bal met geen mogelijkheid in het goal
Ben practice mode aan het doen, 11 vs 1 (de keeper)
Ik schiet de bal meters hoog, naast of gewoon domweg op de keeper.
Alles geprobeerd; schietknop lang inhouden, kort inhouden, richting aangeven tijdens het schieten, geen richting aangeven, richting aangeven na het loslaten, voor het indrukken, rennen voordat ik schiet.
In oudere fifa spellen schoot hij gewoon in de richting waar ik mijn dpad heen drukte, nu schiet ie wel in die richting, alleen meer richting de cornervlag :S
pi_32257034
quote:
Op zondag 13 november 2005 17:13 schreef KolNedra het volgende:
Ik speel fifa2006 op de xbox.
Maar ik krijg de bal met geen mogelijkheid in het goal
Ben practice mode aan het doen, 11 vs 1 (de keeper)
Ik schiet de bal meters hoog, naast of gewoon domweg op de keeper.
Alles geprobeerd; schietknop lang inhouden, kort inhouden, richting aangeven tijdens het schieten, geen richting aangeven, richting aangeven na het loslaten, voor het indrukken, rennen voordat ik schiet.
In oudere fifa spellen schoot hij gewoon in de richting waar ik mijn dpad heen drukte, nu schiet ie wel in die richting, alleen meer richting de cornervlag :S
Nieuwe joypad kopen.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_32345149
Ik speel het op de PS2, maar wat ik irritant vind, is dat je eigen team altijd zo ver inzakt. Ik heb alle tactieken geprobeerd, ook druk zetten en invasie. Maar je eigen team moet bijna altijd van eigen helft komen, de spitsen staan dus helemaal niet diep waardoor aanvallen lastig wordt.

Verder heeft de computer soms echt vage acties, zoals bijvoorbeeld heel lang dribbelen met de bal, maar dan niet in de richtig van het doel, maar gewoon een andere kant op. Of opeens de bal keihard uit of corner schieten. Beetje raar is dat...
pi_32366304
quote:
Op donderdag 17 november 2005 15:31 schreef NY_Giant het volgende:
Ik speel het op de PS2, maar wat ik irritant vind, is dat je eigen team altijd zo ver inzakt. Ik heb alle tactieken geprobeerd, ook druk zetten en invasie. Maar je eigen team moet bijna altijd van eigen helft komen, de spitsen staan dus helemaal niet diep waardoor aanvallen lastig wordt.

Verder heeft de computer soms echt vage acties, zoals bijvoorbeeld heel lang dribbelen met de bal, maar dan niet in de richtig van het doel, maar gewoon een andere kant op. Of opeens de bal keihard uit of corner schieten. Beetje raar is dat...
Je kunt met de select knop 2 functies kiezen, pijltje naar boven is aanvallend, maar dan is je verdeding kwetsbaar, da's logisch, en pijltje naar beneden speel je verdedingend, ik kwam er ook later achter, hopen dat je er iets aan hebt

KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_32367164
Kan niet wachten op de Xbox 360. Krijg hem, als alles meezit, 2 december en het eerste spel wordt Fifa 2006. Ben benieuwd.

Niets zo vet als 's avonds op de bank liggen en via Xbox Live een potje voetbal spelen tegen een maat aan de andere kant van de stad.
pi_32368641
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 10:25 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Je kunt met de select knop 2 functies kiezen, pijltje naar boven is aanvallend, maar dan is je verdeding kwetsbaar, da's logisch, en pijltje naar beneden speel je verdedingend, ik kwam er ook later achter, hopen dat je er iets aan hebt

Hey bedankt man! Ga het meteen proberen...
  vrijdag 18 november 2005 @ 12:24:03 #127
20694 FCDB
The Blue White Dragons!
pi_32369002
quote:

[..]

Hoe kun je dat met de PC versie doen? Iets met het numlock gebeuren... maar wat wil wat nou zeggen? 4 opties? maar wat doen die?
Nobody likes us.We Don't Care
pi_32384908
Speel sinds een week of 2 ook elke dag Fifa 2006 (Xbox), met gemengde gevoelens. Heb veel PES4 gedaan, dat was echt een wereldspel, alleen PES5 is ongelofelijk klote, daarom ben ik maar op fifa overgestapt nu

Commentaar is slecht, maar dat boeit opzich niet zoveel. Wat ik wel raar vind is dat ik (momenteel nog net op semi-pro niveau) weinig kansen weggeef, maar áls ik dan een keer een kans weggeef, de computer vrijwel altijd scoort. Behoorlijk raar, aangezien ik in een wedstrijd vaak >15 schoten op doel heb, vaak van dichtbij, en daar gaan er dan 3-4 van in, terwijl de computer dus veel en veel efficiënter met z'n kansen omgaat

Heb pas wat wedstrijden op professioneel niveau gespeeld, en die won ik dan met 1-0 of 2-0, tot ik met de NL beker tegen RBC moest, daar schoot Smolders van buiten de 16 gewoon 3x raak, terwijl ik kans na kans net naast schiet of de keeper houdt em, erg ongeloofwaardig

Ik heb ook al minstens 50 vrije trappen gehad, en daarvan is er slechts 1tje direct ingegaan (Lampard, Chelsea). Normaal speel ik altijd met PSV en laat ik Farfán die trappen nemen, maar het is altijd zo dat óf op de paal óf de keeper bokst de bal corner als ik ze goed neem
Moet je nog een speciale knop ofzo gebruiken voor vrije trappen?

Verder is het jammer dat de manier waarop een speler scoort erg constant is. Dit was bij PES4 zo'n erorm pluspunt. Een speler kon volleren, vliegend koppen, omhaal.... maar bij fifa heb ik nu ongeveer 75 wedstrijden gespeeld denk ik, en zowat alle goals zijn alleen op de keeper of een voorzet gevolgd door een simpele kopbal
pi_32387187
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 21:40 schreef WooZ het volgende:

Ik heb ook al minstens 50 vrije trappen gehad, en daarvan is er slechts 1tje direct ingegaan (Lampard, Chelsea). Normaal speel ik altijd met PSV en laat ik Farfán die trappen nemen, maar het is altijd zo dat óf op de paal óf de keeper bokst de bal corner als ik ze goed neem
Moet je nog een speciale knop ofzo gebruiken voor vrije trappen?
quote:
Push forward on the right analog stick to increase the trajectory of the shot. Pull back on the analog stick to decrease the trajectory. Lofted shots with a higher trajectory have a slower velocity and are easier to stop. A lower trajectory will have increased speed and be harder for the goalkeeper to stop but will be less likely to clear the defensive wall.
Mmmmmm, maar eens proberen na 't weekend
  vrijdag 18 november 2005 @ 23:10:33 #130
20694 FCDB
The Blue White Dragons!
pi_32387351
Die corners zijn trouwens ook niet de moeite waard zeg.... alles is eigenlijk zo standaard en/of slecht als je puur voetbal technisch/realistisch kijkt...
  zaterdag 19 november 2005 @ 20:28:36 #131
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_32407435
ik scoor 7/8 van de 10 corners voorzetten
Who the fuck is ajax ?
  dinsdag 22 november 2005 @ 10:10:19 #133
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_32473867
nee online
Who the fuck is ajax ?
pi_32475628
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 10:10 schreef xboxps2 het volgende:
nee online
Dat zegt ie: amateurniveau.
pi_32479415
Ik speel Fifa op de Playstation 2 en nu lukt ons 1 ding niet:

Steeds als ik een doeltrap neem dan komen 9/10 ballen niet bij een medespeler. Nu zat ik laatst tv te kijken waarbij fifa voorbij kwam en die kerel schoot om te haverklap de bal bij z'n medespeler in de voeten.

Iemand een tip hoe je dit kan??
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  dinsdag 22 november 2005 @ 15:57:19 #136
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_32481813
je linker trigger gebruiken
Who the fuck is ajax ?
pi_32484208
mijn linker trigger gebruiken???? Ik gebruik de pijltjestoetsen al om naar de bal te lopen en mijn rechterhand gebruik ik om de bal weg te schieten. Dan mis ik 1 (eigen) hand om de linker trigger te gebruiken.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_32485193
quote:

[..]

Shit, dat is het ook niet. Dat wist ik namelijk al, alleen doe ik dat met de richtingstoets (kruisje). Maar die tactieken helpen dus niet echt. Je team (ook de voorhoede) moet altijd van eigen helft komen en dat is echt irritant. Als je als spits de bal afpakt is er nauwelijks aansluiting. Het is allemaal zo verdedigend...
  woensdag 23 november 2005 @ 09:02:03 #139
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_32500021
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 17:37 schreef stevengerrard het volgende:
mijn linker trigger gebruiken???? Ik gebruik de pijltjestoetsen al om naar de bal te lopen en mijn rechterhand gebruik ik om de bal weg te schieten. Dan mis ik 1 (eigen) hand om de linker trigger te gebruiken.
euhm op de xbox doe ik linker trigger om er voor te komen
Who the fuck is ajax ?
pi_32586305

Ik wordt gek van dat spel, win alles met of 5-0 of 5-1 ofzo op semi-pro. Te belachelijk voor woorden, ik geef in een paar wedstrijden hooguit 1 schotkans weg, en die gaat er ALTIJD in. Dat kán gewoon niet, helemaal als je ziet hoeveel kansen ik in 1 wedstrijden mis waarbij ik 1 op 1 op de keeper afkom
  zaterdag 26 november 2005 @ 12:22:35 #141
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_32591977
Probeer PES 5 is
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_32593218
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 12:22 schreef HomerJ het volgende:
Probeer PES 5 is
Ik heb enorm veel PES 4 gedaan, en gelijk PES5 gehaald, echter ik vond em zo ruk

Ballen speel je veel te ver voor je uit waardoor je alles zo inlevert en der was nog iets waar ik me aan ergerde, maar dat weet ik niet meer
pi_32708044
grrr nou ben ik het zat: HOE doe je een stiftje over de keeper als je alleen op em afgaat? (PC)

En is er bij de PC versie ook 1 toets voor aanvallend of defensief spel?
  vrijdag 2 december 2005 @ 21:50:59 #144
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_32766356
ben 6e van NL op xbox live geworden
dit krijg ik door dat FIFA IWC was

(5) 6e tot 10e plaats winnaars Nederland
Xbox 360 Accessories Bags: canvas tas met daarin een Xbox 360 Wireless Controller en een Xbox 360 Memory Unit (ongeveer ¤50)
Een Electronic Arts Xbox 360 FIFA game (ongeveer ¤50)
Xbox Live 3 Maanden Gold Lidmaatschapskaart voor Xbox 360 (ongeveer ¤20)
Who the fuck is ajax ?
pi_32771886
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:53 schreef Ez3 het volgende:En is er bij de PC versie ook 1 toets voor aanvallend of defensief spel?
Volgens mij door op de 5 van 't numpad te drukken.
pi_32784693
Hoe is de gameplay en het grafische aspect verschillend van fifa road to the world cup 06 op de xbox360. heeft iemand hem al?
pi_32815148
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 17:42 schreef Apekoek het volgende:
Hoe is de gameplay en het grafische aspect verschillend van fifa road to the world cup 06 op de xbox360. heeft iemand hem al?
Ja ik heb em. Vindt het echt een supergaaf spel. Redelijk realistisch. In ieder geval stukken realistischer dan de oude Fifa spellen. Beeld is ook bijzonder mooi en gameplay is erg lekker.

Heb het halve weekend Fifa 2006 op Live gespeeld.
pi_32924281
Bij mij loopt ie elke wedstrijd vast, ik weet niet of meerdere mensen dit hebben, maar ik vind het tamelijk irritant worden als hij na een paar minuten al vastloopt. straks eerst maar eens nieuwe drivers proberen.
http://upcomingaward.nl/#_band-groovegarden
Stemt allen op Groove Garden!
pi_32963846
quote:
Op zondag 4 december 2005 19:30 schreef GoodspeeD het volgende:

[..]

Ja ik heb em. Vindt het echt een supergaaf spel. Redelijk realistisch. In ieder geval stukken realistischer dan de oude Fifa spellen. Beeld is ook bijzonder mooi en gameplay is erg lekker.

Heb het halve weekend Fifa 2006 op Live gespeeld.
Nederland zit er toch ook weer bij?
pi_32965176
Klopt
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_32999312
Van de week even gespeeld op de 360, heel cool! Hoewel het de eerste voetbalgame is die ik speel sinds fifa 98 .
Koning van de toren.
pi_32999336
Zo. Ben hem maar uit verveling weer installeren
pi_33040640
What the fuck? Ik scoor een loepzuivere doelpunt. Is het een doeltrap
  dinsdag 13 december 2005 @ 15:04:53 #154
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_33044064
Nog nooit zoveel bugs in een voetbalspel gezien idd
pi_33057473
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 15:04 schreef Johan-Derksen het volgende:
Enige echte probleem dat ik tegenkom blijft toch dat die lijnen niet helemaal lekker staan. Lijkt wel of het veld iets verschoven is oid. De bal is iig vaak nog binnen terwijl hij heel erg uit lijkt en ook bij sommige goals gaat het niet lekker. Verder niet echt problemen ofzo
pi_33128554
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 15:04 schreef Johan-Derksen het volgende:
Inderdaad, is echt slecht

Als de keeper de bal vangt vanuit een schot of vrije trap duikt ie vaak de goal in incl. bal, en dan wordt er geen goal toegekend Ook heb ik een herhaling opgeslagen waarbij de computer compleet naast schiet, en het als een doelpunt wordt herkend

Na een hele tijd op semi-pro te hebben gespeeld ben ik afgelopen week overgestapt op wereldklasse. Nederlandse competitie, PSV, 8min.

Sta nu derde op de helft van het seizoen, en van Feyenoord had ik met 6-0 gewonnen

Blijf me echter mateloos irriteren dat ik in een wedstrijd 10-20 schoten op doel heb en er dan maar 1 tot 3 ingaan, en de computer uit 75% van de kansen scoort
  vrijdag 16 december 2005 @ 16:50:52 #157
20694 FCDB
The Blue White Dragons!
pi_33138427
Voetbal technisch gezien is fifa gewoon bagger... Maak een arcade-voetbalgame of een heel realistische voetbalgame... en niet allebei want dat botst gewoon! En is nooit goed!
pi_33140844
Sta ik eerste met Lazio word ik ontslagen wegens slechte resultaten, terwijl ik al zeker 10 wedstrijden achter mekaar heb gewonnen

Nu dan maar met Borussia Mönchengladbach
pi_33141088
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 18:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Sta ik eerste met Lazio word ik ontslagen wegens slechte resultaten, terwijl ik al zeker 10 wedstrijden achter mekaar heb gewonnen

Nu dan maar met Borussia Mönchengladbach
Komt omdat je spelers te duur zijn, en dan loop je in de min, wordt je baanzekerheid minder. Ik pas meteen hun contracten aan. Zoveel mogelijk spelers verkopen. Mindere spelers kopen soms. En dan van de duurste spelers salaris per wedstrijd verminderen, en dan maar hopen dat ze het accepteren.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_33141126
dacht ik al..
Ik stond dik in de min, maar dat kwam omdat ik ze niet kreeg verkocht omdat tranferperiode al gestopt was toen ik bij Lazio kwam.
Gaat die open word ik ontslagen

Ben nu van M'gladbach een topclub aant maken.
ELke wedstrijd maak ik veel winst
pi_33141332
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 18:40 schreef the_legend_killer het volgende:
dacht ik al..
Ik stond dik in de min, maar dat kwam omdat ik ze niet kreeg verkocht omdat tranferperiode al gestopt was toen ik bij Lazio kwam.
Gaat die open word ik ontslagen

Ben nu van M'gladbach een topclub aant maken.
ELke wedstrijd maak ik veel winst
Zo hoort het
KLAAS JAN HUNTELAAR
  vrijdag 16 december 2005 @ 19:22:35 #162
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_33142198
Ik werd ooit ontslagen nadat ik 13-0 won van PSV.
Stond 1000 rood
pi_33157144
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 11:32 schreef WooZ het volgende:

[..]

Sta nu derde op de helft van het seizoen, en van Feyenoord had ik met 6-0 gewonnen
27 wedstrijden gespeeld nu, ik sta fier bovenaan

Als ik competitie win, wordt het tijd om die challenges es te gaan doen, zodat ik de hoogste moeilijkheidsgraad kan unlocken
pi_33158248
Falderie Faldere.
fifa zuigt
pi_33158670
kan iemand mij helpen om online te kunnen spelen ?
Heeft hier iemand ervaring met McAfee SecurityCenter ? Zo ja, kan je ook online spelen met fifa 06 ? Het lukt mij niet om online te spelen via Multiplayer. Ik heb het al geprobeerd tegen 2 kameraden. Als je denkt dat je mij kan helpen mag je me best toevoegen op msn.
Knuckles_17@hotmail.com

Laterzz
pi_33159081
Fifa 2006 is een zuigspel!
pi_33159196
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 12:42 schreef Backhander het volgende:
Falderie Faldere.
fifa zuigt
Fifa = Arcade
Pes = Simulatie

Mee eens?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_33159583
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 13:25 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Fifa = Arcade
Pes = Simulatie

Mee eens?
Nee niet helemaal.

Super kick-off = arcade
Pes = simulatie
Fifa = Ergens er tussen in en zuigt dus, punt.

[ Bericht 0% gewijzigd door rece op 17-12-2005 13:46:03 ]
  woensdag 21 december 2005 @ 12:20:23 #169
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_33270396
Ik vond Uefa championsleague wel vermakelijk ( beter dan FIFA2005 ). Speel nu PES5 en is wel "okay".
Ben benieuwd naar fifa 2006. Iemand tips?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_33270517
quote:
Op woensdag 21 december 2005 12:20 schreef jpg97 het volgende:
Ik vond Uefa championsleague wel vermakelijk ( beter dan FIFA2005 ). Speel nu PES5 en is wel "okay".
Ben benieuwd naar fifa 2006. Iemand tips?
niet kopen...pro evo 4 is nog beter dan fifa 2006
pi_33270537
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 13:40 schreef rece het volgende:

[..]

Nee niet helemaal.

Super kick-off = arcade
Pes = simulatie
Fifa = Ergens er tussen in en zuigt dus, punt.
you are my man
  woensdag 21 december 2005 @ 13:20:14 #172
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_33272260
quote:
Op woensdag 21 december 2005 12:24 schreef dedoorroker het volgende:

[..]

niet kopen...pro evo 4 is nog beter dan fifa 2006
Niet doen dus?
Is fifa2006 op XBOX360 wel leuk?
Anders wacht ik daar wel op ( tot ik een 360 kan kopen )
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_33287891
Als een speler stopt aan het eind van het seizoen krijg je er dan een jonge speler automatisch voor terug ?
pi_33302738
quote:
Op woensdag 21 december 2005 21:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Als een speler stopt aan het eind van het seizoen krijg je er dan een jonge speler automatisch voor terug ?
Jepz, die is meestal net zo goed.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_33314315
aha
pi_33350768
Kreeg ik mooi geen nieuwe speler
  woensdag 28 december 2005 @ 20:46:38 #177
76193 MrWes
Dutch Power Cow Member
pi_33481975
--------------------------------------------------------------------------------
Hoi,

Ik heb een probleem met het CreationCentre voor FIFA2006.
Er zat een simpele readme bij, maar geen uitleg en/of informatie hoe je ermee werken moet.
Zelf heb ik nu het een en ander aangepast via het CreationCentre, maar nu wil ik het exporteren naar de game, alleen heb ik geen flauw idee waar ik het naar moeten exporten.

Iemand die het hier toevallig weet?
Member of de [DPC]NoizyCows ( http://www.noizycows.nl )
  donderdag 29 december 2005 @ 00:27:45 #178
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_33491549
tlk: vond het ook niet echt logisch. Een speler die stopt wordt vervangen?
Maar ja, ik wist het niet... switch elk seizoen van team.
pi_33497700
weet iemand nog goede aankopen? die niet te duur zijn
Ik heb geprobeerd ronaldhino te kopen, die was 12,000, en bij 18,000 kreeg ik hem nog niet...dus dat schoot niet echt op
pi_33498606
nog ff iets, ik kan er dus echt geen zak van... ik speel met vitesse. nou weet ik dat dat niet echt een super ploeg is, maar toch, ik word vet ingemaakt daar rkc e.d. :/
Als ik een keer de bal heb, hoeft er maar een speler van de tegenpartij recht langs me heen te lopen en hij heeft de bal... is het een keer andersom, dan ben ik vaak wel 5 seconden bezig om die bal een keer te krijg, als ik hem al krijg. Soms loop ik met 4 spelers om 1 gast en krijg ik de bal nog niet
Ook passes komen vaak niet aan. De tegenpartij wint gewoon altijd als ze er met zn 2en staan etc.

En ik speel op.... AMATEUR Maar ik snap het niet...want ik ben echt niet heel extreem slecht ofzo normaal :/ Mis ik iets ofzo... ik begin het nu wel een beetje vervelend te vinden.
Ik speel op de xbox. Als ik de bal heb en wil bijv naar voren en kom een andere speler tegen, dan druk ik wat op die zwarte knopjes rechts onder (gaat ie btje schijnbewegingen maken e.d.) maar 9/10 x kom ik er gewoon niet langs.

Als ik nou steeds van Ajax en PSV enzo zou verliezen...ok... maar van die kneuzen clubjes Ik heb vaak maar 25% bal bezit enzo :/
pfff...iemand tips
pi_33499355
Hmm hoe lang heb je het spel? want ik denk dat het een kwestie van oefenen is, in het begin verloor ik met willem II ook van nec met 4-0 op semi-pro nu win ik met Torguay (football league two) met 8-0 van manchester united. Maar das ook een kwestie van veel spelen
What's "God"?
You know when you really want something, you close your eyes and wish for it really hard? ....God is the guy that ignores you.
Tsv Grastrappers (504918)
pi_33499498
Niet zo lang, sinds gister
Maar heb wel tot 2 uur vanacht zitten spelen...en daarvoor wel wat fifa 2005, dat ging een stuk beter... daarom vind ik het zo raar.
Het is echt frustrerend... maar doe ik iets niet ofzo? Want ik snap niet waarom zij altijd meteen de bal krijgen als ze alleen maar langs me heen lopen, terwijl ik echt vet moeite moet doen om de bal te krijgen...

ik loop dan zo dicht mogelijk naar de speler en druk dan op A (ik gebruik digital method 4 ozfo iets als controls)...A hou ik dan ingedrukt, en dan blijft ie er achter aan lopen / proberen de bal af te pakken. Ik hou dan ook vaak sprinten in gedrukt, anders kan ik hem niet bijhouden.
Mn spelers zijn allemaal zo ongeveer rond de 60-65 (total avr) als score, dus niet heeeeeeeel slecht... helemaal niet tegen kleine clubjes...:/
pi_33499583
quote:
Op donderdag 29 december 2005 11:09 schreef FireFoz het volgende:
nog ff iets, ik kan er dus echt geen zak van... ik speel met vitesse. nou weet ik dat dat niet echt een super ploeg is, maar toch, ik word vet ingemaakt daar rkc e.d. :/

dat moet niks uitmaken, als je die uitdagingen wil gaan doen moet je ook met een 1ster team van een 4 sterrenteam kunnen winnen

Als ik een keer de bal heb, hoeft er maar een speler van de tegenpartij recht langs me heen te lopen en hij heeft de bal... is het een keer andersom, dan ben ik vaak wel 5 seconden bezig om die bal een keer te krijg, als ik hem al krijg.

goed timen, en (afhankelijk van je instellingen) A+X ingedrukt houden, A = tackelen en X = druk zetten. Met X moet je alleen niet met je verdediging doen, omdat je zo nogal snel een man meer situatie creeert voor de tegenstander

Soms loop ik met 4 spelers om 1 gast en krijg ik de bal nog niet

zie hierboven, én tackelen én druk zetten gebruiken. Als iemand van de tegenstander rent, en jij komt er dwars op aanlopen, kan je ook een sliding (b) gebruiken

Ook passes komen vaak niet aan. De tegenpartij wint gewoon altijd als ze er met zn 2en staan etc.

speel met 433, dan heb je 2 buitenspelers, en of een pass aankomt hang vaak van je eigen inzicht af. Als je vanaf het midden naar je buitenspelers wilt spelen, werkt het vaak goed om linker trigger + Y (hoge steekpass te spelen), of als er nog weinig spelers voor em staan een gewone steekpass (Y).

En ik speel op.... AMATEUR Maar ik snap het niet...want ik ben echt niet heel extreem slecht ofzo normaal :/ Mis ik iets ofzo... ik begin het nu wel een beetje vervelend te vinden.

als je echter op amateur niveau nog niet wint, heb je nog wel iets te oefenen, ik ben op semi-pro begonnen en daar verloor ik toen ik begon ook nog wel regelmatig mee.

Ik speel op de xbox. Als ik de bal heb en wil bijv naar voren en kom een andere speler tegen, dan druk ik wat op die zwarte knopjes rechts onder (gaat ie btje schijnbewegingen maken e.d.) maar 9/10 x kom ik er gewoon niet langs.

zwarte knop nergens voor gebruiken, evenals die witte. Wat je wel kunt gebruiken is de rechterknuppel, maar die werkt alleen als je NIET sprint. Wanneer je recht op een tegenstander af komt gelopen tik je gewoon óf 1x naar boven óf 1x naar beneden, en dan probeert ie em uit te spelen. Maar, inderdaad, dit lukt lang niet alle keren, en timing is the key.

Als ik nou steeds van Ajax en PSV enzo zou verliezen...ok... maar van die kneuzen clubjes Ik heb vaak maar 25% bal bezit enzo :/

dan pass je niet goed, als je veel passt (a) en wél tegelijkertijd de goede richting aangeeft moet je linkerstuurknuppel, dan moet je zo van speler naar speler kunnen passen. Let echter wel simpelweg op dat er geen tegenstander tussen staat.

pfff...iemand tips

1. als je tegenstander alleen op jou keeper afgaat, laat dan pas je keeper op het allerlaatste moment uitkomen (Y). Doe je dit te vroeg, dan lobt de tegenstander áltijd, en doe je dit op het juiste moment dat verkleint de keeper z'n doel, en is de kans groter dat je hem pakt.

2. aanvallen dwars door het midden zijn verrekte moeilijk, en lukken pas na heel, heel veel oefening. het beste kan je beginnen met aanvallen over de vleugels. Laat simpel weg iemand parrallel aan de zijlijn lopen en geef dan voor met B. Als je geen tegenstander bij je hebt, probeer dan iets naar binnen te lopen, dat verhoogd de kans op een zuivere voorzet.
Mocht je zien dat een teamgenoot van je helemaal vrij staat zónder tegenstander erbij, dan kan je linker trigger + B doen, en geeft ie een lage strakke voorzet precies op z'n hoofd. De kans dat de tegenstander zo'n bal normaliter onderschept is alleen wel groot.

3. oefen vrijetrappen ff in de training, kans is groot dat je ze daarna er regelmatig 1tje inschiet. lees wel ff in de handleiding hoe je vrije trappen precies moet nemen.

4. als je alleen op de keeper afgaat, geef dan slechts een zo kort mogelijk tikje op x (schieten), dan zal je speler de bal over de grond in het doel schieten, waarbij de kans kleiner is dat de keep em heeft
Als je een keer zin hebt om in Nijmegen langs te komen, kan ik je wel een keer les geven

heb ook een xbox staan, en heb laatst competitie gewonnen met PSV op wereldklasse
pi_33502576
wow, das nog eens een uitgebreid antwoord
Tnx!! Ik ga het zo snel mogelijk uitproberen
pi_33531694
wow je tips helpen erg goed, tnx
Vooral het afpakken van de bal met x en a tegelijk ingedrukt houden werkt stukken beter, ik heb nu veel vaker de bal, waardoor ik veel meer scoor kansen krijgen.
Gister met 4-1 gewonnen van willem II; het stond 4-0 maar toen kreeg ik in een keer (zonder eerst geel) een rode kaart...toen nog 10 man dus, en konden ze er nog 4-1 van maken.
Ook ng een paar keer gewonnen met 2-1 en 3-0 geloof ik, dus gaat goed nu

Ik probeer trouwens andere spelers aan te kopen, maar die vinden vitesse allemaal een te grote stap terug of ze zijn te duur
gaat dat nog veranderen? Als ik het stadion upgrade ofzo?
pi_33535279
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 10:29 schreef FireFoz het volgende:

Ik probeer trouwens andere spelers aan te kopen, maar die vinden vitesse allemaal een te grote stap terug of ze zijn te duur
gaat dat nog veranderen? Als ik het stadion upgrade ofzo?
Ik heb Coach mode exact 0x gespeeld
pi_33537731
Ik al 6x maakte sommige spelers eerst ff wat beter, weet niet waarom. En om ff geld te krijgen voordat je coach mode doet, ff dure keepers naar die club halen en dan verkopen, tja, anders ging het vervelen...
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_33545803
quote:
Op donderdag 29 december 2005 00:27 schreef Johan-Derksen het volgende:
tlk: vond het ook niet echt logisch. Een speler die stopt wordt vervangen?
Maar ja, ik wist het niet... switch elk seizoen van team.
Ik wil lang bij een team blijven om die op te bouwen.
Opeens een hele leegloop met spelers die gaan stoppen en dan kreeg ik er niks voor terug

Had ik nog maar 14 man over waaronder 1 keeper
  vrijdag 30 december 2005 @ 17:59:18 #189
76193 MrWes
Dutch Power Cow Member
pi_33548061
Kan iemand mij vertellen wat die plaatjes betekenen als ik naar de info kijk van de spelers?

Bij deze staat er een "10"?

Bij deze een voet met een bal

Bij deze een hand wat zoiets betekend als stoppen?

Iemand die dit toevallig weet?
pi_33550783
Vaardigheden, de 10 is dus een echte nummer 10, hij zal wel goed in het aanvallend spel zijn.

De voet met de bal lijkt een soort van tackle te zijn, hij is dus een bal winner.

En die laatste lijkt een soort zeer defensieve speler te zijn, en zo veel mogelijk achter in te blijven. om zo de tegenstander een halt toe te roepen
  vrijdag 30 december 2005 @ 22:19:52 #191
76193 MrWes
Dutch Power Cow Member
pi_33559508
Dan heb ik nog een vraag.
Het Semi Pro niveau is voor mij (pc versie) niet zo'n probleem meer.
Ik scoor zowel met veld goals als uit corners.
Echter zijn vrije trappen voor mij een probleem.
Het eindigd altijd in een vangbal.
Kan iemand mij vertellen hoe ik die een beetje leuk neem?
  vrijdag 30 december 2005 @ 22:23:52 #192
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_33559691
ik druk altijd de pijltjesknop helemaal naar beneden... en daarna 1x kort drukken op naar boven.
Ik mik altijd op de verre hoek en schiet meestal zo zacht mogelijk, oftewel schietknop zo kort mogelijk indrukken. Dan scoor ik af en toe, maar niet veel. Alle andere manieren zorgen voor een bal tegen de onderkant van het dak van het stadion..

Ben net kampioen geworden met PSG, en ook de 2 bekers gewonnen en de CL
En dat op het hoogste niveau
pi_33560190
Vrije trappen gaan wel goed bij mij
Moet je even doorhebben
  vrijdag 30 december 2005 @ 23:03:18 #194
76193 MrWes
Dutch Power Cow Member
pi_33561521
En een stiftje, is dat nog mogelijk?
Voorheen kon ik dat met de A knop, maar nu schiet de bel de gehele andere kant op.
pi_33561789
Ik gebruik meestal stifje.

Behalve als de vrije trap dicht bij de 16 is en dan meer aan de linker/rechter kant.
Dan neem ik hem snoeihard om de muur heen
  vrijdag 30 december 2005 @ 23:44:48 #196
76193 MrWes
Dutch Power Cow Member
pi_33563606
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 23:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik gebruik meestal stifje.

Behalve als de vrije trap dicht bij de 16 is en dan meer aan de linker/rechter kant.
Dan neem ik hem snoeihard om de muur heen
Ik bedoel meer een 1 tegen 1 als je alleen op de keeper afgaat.
Dan wil ik hem mooi maken en dus stiften, kan dat nog en zo jah hoe!?
Maar hoe neem jij die vrije trap dan hard?
Zelfs als ik de "D" gebruik krijg ik een boogje?
  woensdag 4 januari 2006 @ 22:15:42 #197
76193 MrWes
Dutch Power Cow Member
pi_33709484
klein kickje.
Ben toch wel benieuwd of iemand dit weet.
Het gaat dan om de PC uitvoering
  woensdag 4 januari 2006 @ 22:20:53 #198
132652 Springsteen27
I Walk The Line
pi_33709690
FIFA
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
pi_33769764
Heeey mensen,
Ik heb pas fifa 06 geinstalleerd...
Nou is er iets heel raars aan de hand, iedere keer als ik hem wil spelen.. dan bewegen alle dingen waarmee je iets kunt selecteren uit zichzelf.
Als ik het dan voor elkaar op om een wedstrijd te spelen, dan kiest een controller automatisch de thuisploeg:S en die kan ik niet besturen en ik krijg hem ook niet weg... Dat mannetje loopt dan dus met de bal de hele tijd naar m'n eigen cornervlag... knettervaag
Als iemand het snapt een beetje hulp is welkom...
  zaterdag 7 januari 2006 @ 12:52:30 #200
126637 Onnib
lekker dan...
pi_33795244
heb ik ook bij PS2
bij mij zit rechts vast. in neutrale stand gaat ie steeds naar rechts. heel irritant, ik kan zo niet spelen
pi_33816450
kan iemand mij helpen ik heb hem vandaag aangeschaft en voor de eerste keer een seizoen gestart. Maar wat dus minder is, is dat je de wedstrijdresultaten van de andere voetbalclubs (bv. clubs in de premier league) onderling niet kan zien! Je ziet alleen telkens na een week de stand gewijzigd zijn.., maar kun je ook kijken tegen wie ze hebben gespeeld en wat de uitslagen waren

[ Bericht 23% gewijzigd door Hollandia2 op 09-01-2006 03:21:20 ]
pi_33816465
heb hem trouwens op de ps2
pi_33823253
.

[ Bericht 97% gewijzigd door Hollandia2 op 09-01-2006 03:20:48 ]
pi_34246946
Na lange tijd geen voetbalspel meer hebben gespeeld denk ik: Ik koop het beste voetbalspel. Nou wat kom je dan bedrogen uit zeg:
- @ semipro: je passt een bal naar de aanvallers en die weten er NOOIT raad mee, leidt altijd tot balverlies of je moet hem gewoon weer naar je middenveld spelen.
- semipro is te moeilijk en amateur is te makkelijk
- lijdt de tegenstander balverlies bij een corner sluit het middenveld en verdediging niet direct aan
- sowieso sluit het middenveld niet goed aan zodat er vaak een gat ontstaat op het middenveld
- als je tegen sommige clubs speelt moet je ff een vergrootglas uit de kast halen om het shirtverschil te zien (en dit anno 2006 )
- graphics zijn gewoon kut
- als je seizoen speelt zie je de resultaten van je concurenten niet
- en dan dit: als je schiet komt er zo'n balkje en dan moet je precies in een gedeelte van het balkje loslaten. Dus als je schiet kijk je naar het balkje terwijl je uiteraard de speler wil zien schieten!

al met al is het gewoon een kutspel. Ik heb het voor 40 euro nieuw gekocht en heb hem 4 dagen erna meteen voor dezelfde prijs weggedaan. Tip: koop nooit meer fifa crap spellen!
pi_34274633
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 17:31 schreef Hollandia2 het volgende:
Na lange tijd geen voetbalspel meer hebben gespeeld denk ik: Ik koop het beste voetbalspel.
Ga je hier al flink de mist in, zeg!
  dinsdag 14 februari 2006 @ 08:41:56 #206
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_35066282
wil er nog iemand tegen me spelen op xbox live ?
pi_35073496
blijkbaar niet
KLAAS JAN HUNTELAAR
  vrijdag 10 maart 2006 @ 23:24:28 #208
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_35927315
Waar kan ik de laatste patches en nieuwe roosters/transfers voor FIFA 06 vinden? Ik zou bijvoorbeeld een ook een World Cup 2006 patch willen, waar is dit te vinden?
soccergaming.com is al bij me bekend maar zijn er ook andere goede fifa download data bases te vinden? alvast bedankt
pi_35927856
Kutspel
KLAAS JAN HUNTELAAR
  zaterdag 11 maart 2006 @ 01:22:16 #210
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_35930866
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 23:41 schreef Badabingea het volgende:
Kutspel
Kennelijk ik kan trouwens maar niet wennen aan die slechte camera standen, mieren!
pi_35935530
Pes5
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_35935640
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 11:43 schreef Badabingea het volgende:
Pes5
punt !
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zaterdag 11 maart 2006 @ 13:19:29 #213
139407 jorienvdherik
pi_35938088
zo kut is die niet hoor fifa 2007 gaat cool worden op de 360
  zaterdag 11 maart 2006 @ 13:51:11 #214
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_35938956
is er uberhaupt wel iemand die fifa 06 leuk vind?
  zaterdag 11 maart 2006 @ 15:17:51 #215
139407 jorienvdherik
pi_35941055
ja hoor ik, heb veel wedstrijden gespeeld maar dan ook echt veel en heb aan een mooi toernooi mogen mee doen, en nog is thuistoernooi over live waar ik 6e was van nl
pi_35941678
Binnenkort komt de officiele WK editie van EA sports weer uit. Ik hoorde dat ze er dit keer 127 landen in hebben gezet. Met kwalificatiemodus dus neem ik aan. Maar volgens mij zijn dat lang niet alle landen die hebben meegedaan aan de kwalificatie. Maar goed, beter als niks, de vorige WK editie had volgens mij maar 40 landen ofzo.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 16:15:32 #217
139407 jorienvdherik
pi_35942388
Ja en kon je geen wk. misschien dat ik deze haal. of na het wk goedkoop en dan online blijven spelen tot fifa 07
  zaterdag 11 maart 2006 @ 16:22:13 #218
139407 jorienvdherik
pi_35942529
EA Luistert het FIFA wereldkampioenschap van 2006 in Duitsland op met de exclusieve release van de offciёle game
2006 FIFA World Cup verschijnt als titel van EA SPORTS™. Het biedt een verbluffende visuele weergave van de grootste supersterren.

SCHIPHOL-RIJK, 1 maart 2006 – Electronic Arts (NASDAQ: ERTS) luistert het wereldkampioenschap voetbal van 2006 in Duitsland - het grootste sportevenement ter wereld - op met de lancering van 2006 FIFA World Cup™. Dit is het enige spel met een officiële licentie voor het evenement. De game is vanaf april 2006 leverbaar voor alle platformen (inclusief de Xbox 360™), dus nog voordat het echte toernooi in juni begint.

2006 FIFA World Cup verschijnt als titel van EA SPORTS™. Het biedt een verbluffende visuele weergave van de grootste supersterren, de 12 officiële stadions waarin de wedstrijden worden gespeeld en de stadions van iedere kwalificatieregio. Je kunt spelen met je favoriete land, vanaf de kwalificatiewedstrijden tot en met het toernooi in Duitsland.

“Het FIFA Wereldkampioenschap is het sportevenement dat wereldwijd het grootste aantal televisiekijkers trekt en voetbalfans overal ter wereld samenbrengt”, aldus Joe Nickolls, hoofdproducent van het spel. “Ons spel 2006 FIFA World Cup onderstreept die passie door de rivaliteit tussen de verschillende landen in het spel op te nemen. Hierdoor kunnen de fans als hun eigen helden spelen en deelnemen aan het FIFA Wereldkampioenschap van 2006 in Duitsland.”

De uitgebreide spelersanimaties in EA SPORTS omvatten bijna 100 van de grootste supersterren ter wereld, inclusief hun speelstijl en hun uiterlijke kenmerken. Je kunt deelnemen aan het wereldkampioenschap in Duitsland met een van de 127 landenteams. Ook bevat het spel nieuwe fascinerende speltypen, waaronder de baanbrekende Global Challenge. Hiermee wordt zelfs de fanatiekste voetbalfan op de proef gesteld, omdat hij klassieke momenten uit de geschiedenis van het FIFA Wereldkampioenschap moet laten herleven. Bovendien ondersteunt het spel multiplayerwedstrijden tussen maximaal 8 spelers en een overvloed aan vrij te spelen content, zoals legendarische voetballers en exclusieve kleding.

Het officiële spel van de FIFA Wereldkampioenschappen van 2006 kan nu ook worden gedownload per mobiele telefoon. Na de release kun je 2006 FIFA World Cup kopen via de belangrijkste providers in Noord-Amerika en kiezen uit de Engels- of Spaanstalige versie van het spel. Deze sterke titel bevat alle 32 internationale ploegen die om de felbegeerde titel strijden en biedt een boeiende gameplay-ervaring die de essentie van de sport en van het evenement tot zijn recht laat komen.

2006 FIFA World Cup wordt door EA Canada in Vancouver ontwikkeld voor het PlayStation®2 computer entertainmentsysteem, de Xbox® en de Xbox 360™ videogamesystemen van Microsoft, Nintendo GameCube™, Nintendo DS™ en Game Boy® Advance, PSP™ (PlayStation®Portable)-systeem, PC en mobiele telefoons. Het spel is ingedeeld in de leeftijdscategorie AL (alle leeftijden). Screenshots vind je op http://info.ea.com
  dinsdag 14 maart 2006 @ 18:07:46 #219
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_36029564
Iemand hier die op de PC met een gamepad speelt? En welke? Ik zoek even een goede die ik ook nog voor andere games kan gebruiken uiteraard.
  woensdag 15 maart 2006 @ 16:08:06 #220
108558 Messenga
pi_36059342
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 18:07 schreef Kang-He het volgende:
Iemand hier die op de PC met een gamepad speelt? En welke? Ik zoek even een goede die ik ook nog voor andere games kan gebruiken uiteraard.
Ik speel online wel eens tegen mensen met een gamepad. Zal eens voor je vragen..
  vrijdag 17 maart 2006 @ 14:39:31 #221
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_36117290
Hmmm, ik speel het op de laptop, en nadat hij het eerst een tijdje prima heeft gedaan tript het spel nu ingame: alles loopt super SNEL. Iemand die ook dit probleem al heeft gehad?

Eens kijken wat ik kan Googlen erover.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 14:56:30 #222
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_36117861
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 14:39 schreef Kang-He het volgende:
Hmmm, ik speel het op de laptop, en nadat hij het eerst een tijdje prima heeft gedaan tript het spel nu ingame: alles loopt super SNEL. Iemand die ook dit probleem al heeft gehad?

jep hier ook, moet je gamespeed om langzaam doen.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 14:58:31 #223
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_36117941
Gamespeed stond gewoon op normaal... vreemd.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 15:03:51 #224
139407 jorienvdherik
pi_36118121
was al zo bij fifa 2004 op de laptop nooit echt een oplossing voor gekomen dacht ik
pi_36253059
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 14:39 schreef Kang-He het volgende:

Patch proberen?
want ik speel regelmatig met 5 vrienden bij een maat van me, op ze moeders laptop
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  woensdag 22 maart 2006 @ 11:24:04 #226
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_36258515
Lijkt iets met aangesloten accu en powermodes te maken hebben. Ik probeerde het namelijk even in de trein (:)) te spelen en toen bleef het spel verdomde snel gaan tot de volgende reboot waarbij de laptop weer ingeplugd was.

Rare bug hoor.
  zondag 26 maart 2006 @ 14:23:22 #227
19370 kL0j00h
Hoe vager, hoe beter
pi_36377123
vind fifa06 wel strak. Kan beter natuurlijk , maar goed. Alles kan beter. En niet zeiken dat je aanvallers niets met de bal kunnen. Ik denk dat je zelf gewoon sucks.
  zaterdag 22 april 2006 @ 15:51:34 #228
108558 Messenga
pi_37186632
Een Fok!ker die het tegen me aandurft, online, op de pc?
  zondag 23 april 2006 @ 16:21:45 #229
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_37216347
nee durf ik niet.
pi_39600340
Hoi,

Dit is een vraag voor de pc versie van Fifa 06: Waar kan je beeldinstellingen veranderen voor fifa 2006? Ik wil hem gaan kopen, maar in de demo kan ik het niet vinden, is de mogelijkheid er wel in het volledige spel?

Kan iemand een screenshot posten met de opties van de beeldinstellingen?

BVD Dennis.
pi_39627705
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 11:42 schreef ArtfulDodger het volgende:
Hoi,

Dit is een vraag voor de pc versie van Fifa 06: Waar kan je beeldinstellingen veranderen voor fifa 2006? Ik wil hem gaan kopen, maar in de demo kan ik het niet vinden, is de mogelijkheid er wel in het volledige spel?

Kan iemand een screenshot posten met de opties van de beeldinstellingen?

BVD Dennis.
Via start programma's en dan fifa 2006 kan je de instellingen veranderen
KLAAS JAN HUNTELAAR
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')