Gewoon voetbal simulatie fans denk ik...quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:41 schreef Badabingea het volgende:
Pes fans neem ik aan?
Waarom zo veel rode kaartenquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:49 schreef Johan-Derksen het volgende:
ik had net 4x rood in een wedstrijd en 5 blessures opgelopen... volgende wedstrijd had ik niet genoeg spelers om op te stellen... 3-0 verloren
Ik heb mijn eerste seizoen uitgespeeld en al uitgeleend aan een maat van mijquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:09 schreef Backhander het volgende:
Ik ben er nu onderhand ook wel op uitgespeeld
en dat terwijl ik er 60 euro voor heb meoten dokken....
Jupquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Waarom zo veel rode kaarten
Speel jij altijd met harde tackles?
Mijn favo-tackle.quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En van achteren en een doorgebroken speler?
iemand die dit misschien nog kan beantwoorden voor me? dank u!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:29 schreef Ash het volgende:
Effe een paar vraagjes:
-Zit de Champions League er alleen in via Manager Mode of ook als je gewoon een seizoen afwerkt?
-Degene die in Manager Mode spelen, spelen jullie de wedstrijden zelf, of spelen jullie ala Fifa Manager/Total Club Manager/Football Manager, dus via simulatie?
-Kan je via Xbox Live nu ook 2 tegen 2 spelen, dus dat je met een vriend thuis zit op jouw of z'n live account en dan online kan spelen tegen anderen?.
- Ook in seizoen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:34 schreef Ash het volgende:
[..]
iemand die dit misschien nog kan beantwoorden voor me? dank u!
De vorm van je team.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:23 schreef DaMart het volgende:
Ik twijfel nog of ik het spel wil, dus speel ik de demo nog maar even. Nu vraag ik me al een tijdje af wat die drie puntjes zijn naast de scores linksboven? Er is vast wel iemand die me dat kan vertellen.
Ah ok. Bedankt!quote:
Ik heb hem gedownload! Werkt dat importeren ook in de demo versie eigenlijk?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Effe 2 herhalingen gemaakt voor je:
http://members.lycos.nl/bosschenaren1/vrijetrap.rar (rechtermuisknop >> doel opslaan als)
Vervolgens met map en al zetten in Mijn documenten> fifa06
En dan laden vanuit fifa
Hmm goede vraagquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb hem gedownload! Werkt dat importeren ook in de demo versie eigenlijk?![]()
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 07:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kun je ook mee doen aan dat FIFA 2006 FOK TOERNOOI als je de niet legale versie hebt?
Heb ik ook. Het spel crasht ook bij mij als ik spelers wissel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:34 schreef Koenz0r het volgende:
Oké, kan iemand mij helpen?
Ik heb gister het spel gespeeld, alles deed het perfect, etc.
Nu krijg ik een melding als ik het spel opstart, en dat gaat als volgt:
FIFA 06 nécessite une carte vidéo accélératriceIk heb het spel gewoon op Nederlands geinstalleerd. Iemand anders die het zelfde probleem heeft als mij?
Als ik de pijltjes gebruik gaattie metershoog naastquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:32 schreef Johan-Derksen het volgende:
Met de "d" knop en beetje pijltjes gebruiken...
Is het nou echt zo moeilijk, Knukkel?
Denk het idd. Maar hij heeft wel gelijk. De game reageert niet soepel. Elke keer als ik op een knop druk duurt het ff een momentje te lang voor de reactie doorkomt. En dat zuigt nu eenmaal big time. Heb ook Fifa 05 en PES 4 liggen hier, en beide spelen beter en sneller dan Fifa 06.quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:41 schreef Badabingea het volgende:
Pes fans neem ik aan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |