Enige echte probleem dat ik tegenkom blijft toch dat die lijnen niet helemaal lekker staan. Lijkt wel of het veld iets verschoven is oid. De bal is iig vaak nog binnen terwijl hij heel erg uit lijkt en ook bij sommige goals gaat het niet lekker. Verder niet echt problemen ofzoquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:04 schreef Johan-Derksen het volgende:
Nog nooit zoveel bugs in een voetbalspel gezien idd
Inderdaad, is echt slechtquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:04 schreef Johan-Derksen het volgende:
Nog nooit zoveel bugs in een voetbalspel gezien idd
Komt omdat je spelers te duur zijn, en dan loop je in de min, wordt je baanzekerheid minder. Ik pas meteen hun contracten aan. Zoveel mogelijk spelers verkopen. Mindere spelers kopen soms. En dan van de duurste spelers salaris per wedstrijd verminderen, en dan maar hopen dat ze het accepteren.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Sta ik eerste met Lazio word ik ontslagen wegens slechte resultaten, terwijl ik al zeker 10 wedstrijden achter mekaar heb gewonnen
Nu dan maar met Borussia Mönchengladbach
Zo hoort hetquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:40 schreef the_legend_killer het volgende:
dacht ik al..
Ik stond dik in de min, maar dat kwam omdat ik ze niet kreeg verkocht omdat tranferperiode al gestopt was toen ik bij Lazio kwam.
Gaat die open word ik ontslagen
Ben nu van M'gladbach een topclub aant maken.
ELke wedstrijd maak ik veel winst
27 wedstrijden gespeeld nu, ik sta fier bovenaanquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:32 schreef WooZ het volgende:
[..]
Sta nu derde op de helft van het seizoen, en van Feyenoord had ik met 6-0 gewonnen
Nee niet helemaal.quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:25 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Fifa = Arcade
Pes = Simulatie
Mee eens?
niet kopen...pro evo 4 is nog beter dan fifa 2006quote:Op woensdag 21 december 2005 12:20 schreef jpg97 het volgende:
Ik vond Uefa championsleague wel vermakelijk ( beter dan FIFA2005 ). Speel nu PES5 en is wel "okay".
Ben benieuwd naar fifa 2006. Iemand tips?
you are my manquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:40 schreef rece het volgende:
[..]
Nee niet helemaal.
Super kick-off = arcade
Pes = simulatie
Fifa = Ergens er tussen in en zuigt dus, punt.
Niet doen dus?quote:Op woensdag 21 december 2005 12:24 schreef dedoorroker het volgende:
[..]
niet kopen...pro evo 4 is nog beter dan fifa 2006
Jepz, die is meestal net zo goed.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Als een speler stopt aan het eind van het seizoen krijg je er dan een jonge speler automatisch voor terug ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |