abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32999312
Van de week even gespeeld op de 360, heel cool! Hoewel het de eerste voetbalgame is die ik speel sinds fifa 98 .
Koning van de toren.
pi_32999336
Zo. Ben hem maar uit verveling weer installeren
pi_33040640
What the fuck? Ik scoor een loepzuivere doelpunt. Is het een doeltrap
  dinsdag 13 december 2005 @ 15:04:53 #154
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_33044064
Nog nooit zoveel bugs in een voetbalspel gezien idd
Fok!-Cup: Robarka proficiat!
Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
pi_33057473
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 15:04 schreef Johan-Derksen het volgende:
Enige echte probleem dat ik tegenkom blijft toch dat die lijnen niet helemaal lekker staan. Lijkt wel of het veld iets verschoven is oid. De bal is iig vaak nog binnen terwijl hij heel erg uit lijkt en ook bij sommige goals gaat het niet lekker. Verder niet echt problemen ofzo
pi_33128554
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 15:04 schreef Johan-Derksen het volgende:
Inderdaad, is echt slecht

Als de keeper de bal vangt vanuit een schot of vrije trap duikt ie vaak de goal in incl. bal, en dan wordt er geen goal toegekend Ook heb ik een herhaling opgeslagen waarbij de computer compleet naast schiet, en het als een doelpunt wordt herkend

Na een hele tijd op semi-pro te hebben gespeeld ben ik afgelopen week overgestapt op wereldklasse. Nederlandse competitie, PSV, 8min.

Sta nu derde op de helft van het seizoen, en van Feyenoord had ik met 6-0 gewonnen

Blijf me echter mateloos irriteren dat ik in een wedstrijd 10-20 schoten op doel heb en er dan maar 1 tot 3 ingaan, en de computer uit 75% van de kansen scoort
  vrijdag 16 december 2005 @ 16:50:52 #157
20694 FCDB
The Blue White Dragons!
pi_33138427
Voetbal technisch gezien is fifa gewoon bagger... Maak een arcade-voetbalgame of een heel realistische voetbalgame... en niet allebei want dat botst gewoon! En is nooit goed!
Nobody likes us.We Don't Care
pi_33140844
Sta ik eerste met Lazio word ik ontslagen wegens slechte resultaten, terwijl ik al zeker 10 wedstrijden achter mekaar heb gewonnen

Nu dan maar met Borussia Mönchengladbach
pi_33141088
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 18:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Sta ik eerste met Lazio word ik ontslagen wegens slechte resultaten, terwijl ik al zeker 10 wedstrijden achter mekaar heb gewonnen

Nu dan maar met Borussia Mönchengladbach
Komt omdat je spelers te duur zijn, en dan loop je in de min, wordt je baanzekerheid minder. Ik pas meteen hun contracten aan. Zoveel mogelijk spelers verkopen. Mindere spelers kopen soms. En dan van de duurste spelers salaris per wedstrijd verminderen, en dan maar hopen dat ze het accepteren.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_33141126
dacht ik al..
Ik stond dik in de min, maar dat kwam omdat ik ze niet kreeg verkocht omdat tranferperiode al gestopt was toen ik bij Lazio kwam.
Gaat die open word ik ontslagen

Ben nu van M'gladbach een topclub aant maken.
ELke wedstrijd maak ik veel winst
pi_33141332
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 18:40 schreef the_legend_killer het volgende:
dacht ik al..
Ik stond dik in de min, maar dat kwam omdat ik ze niet kreeg verkocht omdat tranferperiode al gestopt was toen ik bij Lazio kwam.
Gaat die open word ik ontslagen

Ben nu van M'gladbach een topclub aant maken.
ELke wedstrijd maak ik veel winst
Zo hoort het
KLAAS JAN HUNTELAAR
  vrijdag 16 december 2005 @ 19:22:35 #162
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_33142198
Ik werd ooit ontslagen nadat ik 13-0 won van PSV.
Stond 1000 rood
pi_33157144
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 11:32 schreef WooZ het volgende:

[..]

Sta nu derde op de helft van het seizoen, en van Feyenoord had ik met 6-0 gewonnen
27 wedstrijden gespeeld nu, ik sta fier bovenaan

Als ik competitie win, wordt het tijd om die challenges es te gaan doen, zodat ik de hoogste moeilijkheidsgraad kan unlocken
pi_33158248
Falderie Faldere.
fifa zuigt
pi_33158670
kan iemand mij helpen om online te kunnen spelen ?
Heeft hier iemand ervaring met McAfee SecurityCenter ? Zo ja, kan je ook online spelen met fifa 06 ? Het lukt mij niet om online te spelen via Multiplayer. Ik heb het al geprobeerd tegen 2 kameraden. Als je denkt dat je mij kan helpen mag je me best toevoegen op msn.
Knuckles_17@hotmail.com

Laterzz
pi_33159081
Fifa 2006 is een zuigspel!
pi_33159196
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 12:42 schreef Backhander het volgende:
Falderie Faldere.
fifa zuigt
Fifa = Arcade
Pes = Simulatie

Mee eens?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_33159583
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 13:25 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Fifa = Arcade
Pes = Simulatie

Mee eens?
Nee niet helemaal.

Super kick-off = arcade
Pes = simulatie
Fifa = Ergens er tussen in en zuigt dus, punt.

[ Bericht 0% gewijzigd door rece op 17-12-2005 13:46:03 ]
  woensdag 21 december 2005 @ 12:20:23 #169
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_33270396
Ik vond Uefa championsleague wel vermakelijk ( beter dan FIFA2005 ). Speel nu PES5 en is wel "okay".
Ben benieuwd naar fifa 2006. Iemand tips?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_33270517
quote:
Op woensdag 21 december 2005 12:20 schreef jpg97 het volgende:
Ik vond Uefa championsleague wel vermakelijk ( beter dan FIFA2005 ). Speel nu PES5 en is wel "okay".
Ben benieuwd naar fifa 2006. Iemand tips?
niet kopen...pro evo 4 is nog beter dan fifa 2006
pi_33270537
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 13:40 schreef rece het volgende:

[..]

Nee niet helemaal.

Super kick-off = arcade
Pes = simulatie
Fifa = Ergens er tussen in en zuigt dus, punt.
you are my man
  woensdag 21 december 2005 @ 13:20:14 #172
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_33272260
quote:
Op woensdag 21 december 2005 12:24 schreef dedoorroker het volgende:

[..]

niet kopen...pro evo 4 is nog beter dan fifa 2006
Niet doen dus?
Is fifa2006 op XBOX360 wel leuk?
Anders wacht ik daar wel op ( tot ik een 360 kan kopen )
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_33287891
Als een speler stopt aan het eind van het seizoen krijg je er dan een jonge speler automatisch voor terug ?
pi_33302738
quote:
Op woensdag 21 december 2005 21:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Als een speler stopt aan het eind van het seizoen krijg je er dan een jonge speler automatisch voor terug ?
Jepz, die is meestal net zo goed.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_33314315
aha
pi_33350768
Kreeg ik mooi geen nieuwe speler
  woensdag 28 december 2005 @ 20:46:38 #177
76193 MrWes
Dutch Power Cow Member
pi_33481975
--------------------------------------------------------------------------------
Hoi,

Ik heb een probleem met het CreationCentre voor FIFA2006.
Er zat een simpele readme bij, maar geen uitleg en/of informatie hoe je ermee werken moet.
Zelf heb ik nu het een en ander aangepast via het CreationCentre, maar nu wil ik het exporteren naar de game, alleen heb ik geen flauw idee waar ik het naar moeten exporten.

Iemand die het hier toevallig weet?
Member of de [DPC]NoizyCows ( http://www.noizycows.nl )
  donderdag 29 december 2005 @ 00:27:45 #178
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_33491549
tlk: vond het ook niet echt logisch. Een speler die stopt wordt vervangen?
Maar ja, ik wist het niet... switch elk seizoen van team.
pi_33497700
weet iemand nog goede aankopen? die niet te duur zijn
Ik heb geprobeerd ronaldhino te kopen, die was 12,000, en bij 18,000 kreeg ik hem nog niet...dus dat schoot niet echt op
pi_33498606
nog ff iets, ik kan er dus echt geen zak van... ik speel met vitesse. nou weet ik dat dat niet echt een super ploeg is, maar toch, ik word vet ingemaakt daar rkc e.d. :/
Als ik een keer de bal heb, hoeft er maar een speler van de tegenpartij recht langs me heen te lopen en hij heeft de bal... is het een keer andersom, dan ben ik vaak wel 5 seconden bezig om die bal een keer te krijg, als ik hem al krijg. Soms loop ik met 4 spelers om 1 gast en krijg ik de bal nog niet
Ook passes komen vaak niet aan. De tegenpartij wint gewoon altijd als ze er met zn 2en staan etc.

En ik speel op.... AMATEUR Maar ik snap het niet...want ik ben echt niet heel extreem slecht ofzo normaal :/ Mis ik iets ofzo... ik begin het nu wel een beetje vervelend te vinden.
Ik speel op de xbox. Als ik de bal heb en wil bijv naar voren en kom een andere speler tegen, dan druk ik wat op die zwarte knopjes rechts onder (gaat ie btje schijnbewegingen maken e.d.) maar 9/10 x kom ik er gewoon niet langs.

Als ik nou steeds van Ajax en PSV enzo zou verliezen...ok... maar van die kneuzen clubjes Ik heb vaak maar 25% bal bezit enzo :/
pfff...iemand tips
pi_33499355
Hmm hoe lang heb je het spel? want ik denk dat het een kwestie van oefenen is, in het begin verloor ik met willem II ook van nec met 4-0 op semi-pro nu win ik met Torguay (football league two) met 8-0 van manchester united. Maar das ook een kwestie van veel spelen
What's "God"?
You know when you really want something, you close your eyes and wish for it really hard? ....God is the guy that ignores you.
Tsv Grastrappers (504918)
pi_33499498
Niet zo lang, sinds gister
Maar heb wel tot 2 uur vanacht zitten spelen...en daarvoor wel wat fifa 2005, dat ging een stuk beter... daarom vind ik het zo raar.
Het is echt frustrerend... maar doe ik iets niet ofzo? Want ik snap niet waarom zij altijd meteen de bal krijgen als ze alleen maar langs me heen lopen, terwijl ik echt vet moeite moet doen om de bal te krijgen...

ik loop dan zo dicht mogelijk naar de speler en druk dan op A (ik gebruik digital method 4 ozfo iets als controls)...A hou ik dan ingedrukt, en dan blijft ie er achter aan lopen / proberen de bal af te pakken. Ik hou dan ook vaak sprinten in gedrukt, anders kan ik hem niet bijhouden.
Mn spelers zijn allemaal zo ongeveer rond de 60-65 (total avr) als score, dus niet heeeeeeeel slecht... helemaal niet tegen kleine clubjes...:/
pi_33499583
quote:
Op donderdag 29 december 2005 11:09 schreef FireFoz het volgende:
nog ff iets, ik kan er dus echt geen zak van... ik speel met vitesse. nou weet ik dat dat niet echt een super ploeg is, maar toch, ik word vet ingemaakt daar rkc e.d. :/

dat moet niks uitmaken, als je die uitdagingen wil gaan doen moet je ook met een 1ster team van een 4 sterrenteam kunnen winnen

Als ik een keer de bal heb, hoeft er maar een speler van de tegenpartij recht langs me heen te lopen en hij heeft de bal... is het een keer andersom, dan ben ik vaak wel 5 seconden bezig om die bal een keer te krijg, als ik hem al krijg.

goed timen, en (afhankelijk van je instellingen) A+X ingedrukt houden, A = tackelen en X = druk zetten. Met X moet je alleen niet met je verdediging doen, omdat je zo nogal snel een man meer situatie creeert voor de tegenstander

Soms loop ik met 4 spelers om 1 gast en krijg ik de bal nog niet

zie hierboven, én tackelen én druk zetten gebruiken. Als iemand van de tegenstander rent, en jij komt er dwars op aanlopen, kan je ook een sliding (b) gebruiken

Ook passes komen vaak niet aan. De tegenpartij wint gewoon altijd als ze er met zn 2en staan etc.

speel met 433, dan heb je 2 buitenspelers, en of een pass aankomt hang vaak van je eigen inzicht af. Als je vanaf het midden naar je buitenspelers wilt spelen, werkt het vaak goed om linker trigger + Y (hoge steekpass te spelen), of als er nog weinig spelers voor em staan een gewone steekpass (Y).

En ik speel op.... AMATEUR Maar ik snap het niet...want ik ben echt niet heel extreem slecht ofzo normaal :/ Mis ik iets ofzo... ik begin het nu wel een beetje vervelend te vinden.

als je echter op amateur niveau nog niet wint, heb je nog wel iets te oefenen, ik ben op semi-pro begonnen en daar verloor ik toen ik begon ook nog wel regelmatig mee.

Ik speel op de xbox. Als ik de bal heb en wil bijv naar voren en kom een andere speler tegen, dan druk ik wat op die zwarte knopjes rechts onder (gaat ie btje schijnbewegingen maken e.d.) maar 9/10 x kom ik er gewoon niet langs.

zwarte knop nergens voor gebruiken, evenals die witte. Wat je wel kunt gebruiken is de rechterknuppel, maar die werkt alleen als je NIET sprint. Wanneer je recht op een tegenstander af komt gelopen tik je gewoon ķf 1x naar boven ķf 1x naar beneden, en dan probeert ie em uit te spelen. Maar, inderdaad, dit lukt lang niet alle keren, en timing is the key.

Als ik nou steeds van Ajax en PSV enzo zou verliezen...ok... maar van die kneuzen clubjes Ik heb vaak maar 25% bal bezit enzo :/

dan pass je niet goed, als je veel passt (a) en wél tegelijkertijd de goede richting aangeeft moet je linkerstuurknuppel, dan moet je zo van speler naar speler kunnen passen. Let echter wel simpelweg op dat er geen tegenstander tussen staat.

pfff...iemand tips

1. als je tegenstander alleen op jou keeper afgaat, laat dan pas je keeper op het allerlaatste moment uitkomen (Y). Doe je dit te vroeg, dan lobt de tegenstander áltijd, en doe je dit op het juiste moment dat verkleint de keeper z'n doel, en is de kans groter dat je hem pakt.

2. aanvallen dwars door het midden zijn verrekte moeilijk, en lukken pas na heel, heel veel oefening. het beste kan je beginnen met aanvallen over de vleugels. Laat simpel weg iemand parrallel aan de zijlijn lopen en geef dan voor met B. Als je geen tegenstander bij je hebt, probeer dan iets naar binnen te lopen, dat verhoogd de kans op een zuivere voorzet.
Mocht je zien dat een teamgenoot van je helemaal vrij staat zķnder tegenstander erbij, dan kan je linker trigger + B doen, en geeft ie een lage strakke voorzet precies op z'n hoofd. De kans dat de tegenstander zo'n bal normaliter onderschept is alleen wel groot.

3. oefen vrijetrappen ff in de training, kans is groot dat je ze daarna er regelmatig 1tje inschiet. lees wel ff in de handleiding hoe je vrije trappen precies moet nemen.

4. als je alleen op de keeper afgaat, geef dan slechts een zo kort mogelijk tikje op x (schieten), dan zal je speler de bal over de grond in het doel schieten, waarbij de kans kleiner is dat de keep em heeft
Als je een keer zin hebt om in Nijmegen langs te komen, kan ik je wel een keer les geven

heb ook een xbox staan, en heb laatst competitie gewonnen met PSV op wereldklasse
pi_33502576
wow, das nog eens een uitgebreid antwoord
Tnx!! Ik ga het zo snel mogelijk uitproberen
pi_33531694
wow je tips helpen erg goed, tnx
Vooral het afpakken van de bal met x en a tegelijk ingedrukt houden werkt stukken beter, ik heb nu veel vaker de bal, waardoor ik veel meer scoor kansen krijgen.
Gister met 4-1 gewonnen van willem II; het stond 4-0 maar toen kreeg ik in een keer (zonder eerst geel) een rode kaart...toen nog 10 man dus, en konden ze er nog 4-1 van maken.
Ook ng een paar keer gewonnen met 2-1 en 3-0 geloof ik, dus gaat goed nu

Ik probeer trouwens andere spelers aan te kopen, maar die vinden vitesse allemaal een te grote stap terug of ze zijn te duur
gaat dat nog veranderen? Als ik het stadion upgrade ofzo?
pi_33535279
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 10:29 schreef FireFoz het volgende:

Ik probeer trouwens andere spelers aan te kopen, maar die vinden vitesse allemaal een te grote stap terug of ze zijn te duur
gaat dat nog veranderen? Als ik het stadion upgrade ofzo?
Ik heb Coach mode exact 0x gespeeld
pi_33537731
Ik al 6x maakte sommige spelers eerst ff wat beter, weet niet waarom. En om ff geld te krijgen voordat je coach mode doet, ff dure keepers naar die club halen en dan verkopen, tja, anders ging het vervelen...
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_33545803
quote:
Op donderdag 29 december 2005 00:27 schreef Johan-Derksen het volgende:
tlk: vond het ook niet echt logisch. Een speler die stopt wordt vervangen?
Maar ja, ik wist het niet... switch elk seizoen van team.
Ik wil lang bij een team blijven om die op te bouwen.
Opeens een hele leegloop met spelers die gaan stoppen en dan kreeg ik er niks voor terug

Had ik nog maar 14 man over waaronder 1 keeper
  vrijdag 30 december 2005 @ 17:59:18 #189
76193 MrWes
Dutch Power Cow Member
pi_33548061
Kan iemand mij vertellen wat die plaatjes betekenen als ik naar de info kijk van de spelers?

Bij deze staat er een "10"?

Bij deze een voet met een bal

Bij deze een hand wat zoiets betekend als stoppen?

Iemand die dit toevallig weet?
pi_33550783
Vaardigheden, de 10 is dus een echte nummer 10, hij zal wel goed in het aanvallend spel zijn.

De voet met de bal lijkt een soort van tackle te zijn, hij is dus een bal winner.

En die laatste lijkt een soort zeer defensieve speler te zijn, en zo veel mogelijk achter in te blijven. om zo de tegenstander een halt toe te roepen
  vrijdag 30 december 2005 @ 22:19:52 #191
76193 MrWes
Dutch Power Cow Member
pi_33559508
Dan heb ik nog een vraag.
Het Semi Pro niveau is voor mij (pc versie) niet zo'n probleem meer.
Ik scoor zowel met veld goals als uit corners.
Echter zijn vrije trappen voor mij een probleem.
Het eindigd altijd in een vangbal.
Kan iemand mij vertellen hoe ik die een beetje leuk neem?
  vrijdag 30 december 2005 @ 22:23:52 #192
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_33559691
ik druk altijd de pijltjesknop helemaal naar beneden... en daarna 1x kort drukken op naar boven.
Ik mik altijd op de verre hoek en schiet meestal zo zacht mogelijk, oftewel schietknop zo kort mogelijk indrukken. Dan scoor ik af en toe, maar niet veel. Alle andere manieren zorgen voor een bal tegen de onderkant van het dak van het stadion..

Ben net kampioen geworden met PSG, en ook de 2 bekers gewonnen en de CL
En dat op het hoogste niveau
pi_33560190
Vrije trappen gaan wel goed bij mij
Moet je even doorhebben
  vrijdag 30 december 2005 @ 23:03:18 #194
76193 MrWes
Dutch Power Cow Member
pi_33561521
En een stiftje, is dat nog mogelijk?
Voorheen kon ik dat met de A knop, maar nu schiet de bel de gehele andere kant op.
pi_33561789
Ik gebruik meestal stifje.

Behalve als de vrije trap dicht bij de 16 is en dan meer aan de linker/rechter kant.
Dan neem ik hem snoeihard om de muur heen
  vrijdag 30 december 2005 @ 23:44:48 #196
76193 MrWes
Dutch Power Cow Member
pi_33563606
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 23:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik gebruik meestal stifje.

Behalve als de vrije trap dicht bij de 16 is en dan meer aan de linker/rechter kant.
Dan neem ik hem snoeihard om de muur heen
Ik bedoel meer een 1 tegen 1 als je alleen op de keeper afgaat.
Dan wil ik hem mooi maken en dus stiften, kan dat nog en zo jah hoe!?
Maar hoe neem jij die vrije trap dan hard?
Zelfs als ik de "D" gebruik krijg ik een boogje?
  woensdag 4 januari 2006 @ 22:15:42 #197
76193 MrWes
Dutch Power Cow Member
pi_33709484
klein kickje.
Ben toch wel benieuwd of iemand dit weet.
Het gaat dan om de PC uitvoering
  woensdag 4 januari 2006 @ 22:20:53 #198
132652 Springsteen27
I Walk The Line
pi_33709690
FIFA
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
pi_33769764
Heeey mensen,
Ik heb pas fifa 06 geinstalleerd...
Nou is er iets heel raars aan de hand, iedere keer als ik hem wil spelen.. dan bewegen alle dingen waarmee je iets kunt selecteren uit zichzelf.
Als ik het dan voor elkaar op om een wedstrijd te spelen, dan kiest een controller automatisch de thuisploeg:S en die kan ik niet besturen en ik krijg hem ook niet weg... Dat mannetje loopt dan dus met de bal de hele tijd naar m'n eigen cornervlag... knettervaag
Als iemand het snapt een beetje hulp is welkom...
  zaterdag 7 januari 2006 @ 12:52:30 #200
126637 Onnib
lekker dan...
pi_33795244
heb ik ook bij PS2
bij mij zit rechts vast. in neutrale stand gaat ie steeds naar rechts. heel irritant, ik kan zo niet spelen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')