Heb daar ook nog problemen mee. Ik mis de cursorquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:02 schreef masterjoost87 het volgende:
hoe kan je effect schieten met een vrije trap? op de pc? ik krijg hem wel altijd goed in de hoek enzo, maar altijd op de lat of op de paal, nooit direct erin![]()
Hm, ik heb even gekeken in mijn versie en ik kan hem nergens vinden ... Jammer, vond het wel grappig. Dat hooghouden is echt een toffe mini-game in de PSP versie btw, grappig ook dat je je PSP een kwartslag moet draaienquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:20 schreef Apekoek het volgende:
Voor de PSP:
Waarom kan ik nergens de Management mode vinden van 5 of 15 jaar? Waar moet ik kijken?
Is wel grappig die feature.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:22 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Hm, ik heb even gekeken in mijn versie en ik kan hem nergens vinden ... Jammer, vond het wel grappig. Dat hooghouden is echt een toffe mini-game in de PSP versie btw, grappig ook dat je je PSP een kwartslag moet draaien.
Owja, je kan ook nog eens niet je eigen teams maken, heel leuk allemaal. Ze hebben echt te weinig nagedacht over de PSP versie, te weinig inhoud.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:22 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Hm, ik heb even gekeken in mijn versie en ik kan hem nergens vinden ... Jammer, vond het wel grappig. Dat hooghouden is echt een toffe mini-game in de PSP versie btw, grappig ook dat je je PSP een kwartslag moet draaien.
Ik kan het ook niet vinden nee.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:02 schreef masterjoost87 het volgende:
hoe kan je effect schieten met een vrije trap? op de pc? ik krijg hem wel altijd goed in de hoek enzo, maar altijd op de lat of op de paal, nooit direct erin![]()
Volgens mij kan dat voordat de wedstrijd begint, in het scherm waar je ook kiest wat voor weer het moet zijn enzo. Althans, in de PSP versie.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:29 schreef Johan-Derksen het volgende:
Irritant als je tegenstander met bijna exact hetzelfde shirt speelt. . Ik zou niet weten hoe ik dat eenmalig en makkelijk kan aanpassen
Ook bij de PC versie.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:36 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat voordat de wedstrijd begint, in het scherm waar je ook kiest wat voor weer het moet zijn enzo. Althans, in de PSP versie.
Nieuwe joypad kopen.quote:Op zondag 13 november 2005 17:13 schreef KolNedra het volgende:
Ik speel fifa2006 op de xbox.
Maar ik krijg de bal met geen mogelijkheid in het goal
Ben practice mode aan het doen, 11 vs 1 (de keeper)
Ik schiet de bal meters hoog, naast of gewoon domweg op de keeper.
Alles geprobeerd; schietknop lang inhouden, kort inhouden, richting aangeven tijdens het schieten, geen richting aangeven, richting aangeven na het loslaten, voor het indrukken, rennen voordat ik schiet.
In oudere fifa spellen schoot hij gewoon in de richting waar ik mijn dpad heen drukte, nu schiet ie wel in die richting, alleen meer richting de cornervlag :S
Je kunt met de select knop 2 functies kiezen, pijltje naar boven is aanvallend, maar dan is je verdeding kwetsbaar, da's logisch, en pijltje naar beneden speel je verdedingend, ik kwam er ook later achter, hopen dat je er iets aan hebtquote:Op donderdag 17 november 2005 15:31 schreef NY_Giant het volgende:
Ik speel het op de PS2, maar wat ik irritant vind, is dat je eigen team altijd zo ver inzakt. Ik heb alle tactieken geprobeerd, ook druk zetten en invasie. Maar je eigen team moet bijna altijd van eigen helft komen, de spitsen staan dus helemaal niet diep waardoor aanvallen lastig wordt.
Verder heeft de computer soms echt vage acties, zoals bijvoorbeeld heel lang dribbelen met de bal, maar dan niet in de richtig van het doel, maar gewoon een andere kant op. Of opeens de bal keihard uit of corner schieten. Beetje raar is dat...
Hey bedankt man! Ga het meteen proberen...quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:25 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Je kunt met de select knop 2 functies kiezen, pijltje naar boven is aanvallend, maar dan is je verdeding kwetsbaar, da's logisch, en pijltje naar beneden speel je verdedingend, ik kwam er ook later achter, hopen dat je er iets aan hebt
![]()
Hoe kun je dat met de PC versie doen? Iets met het numlock gebeuren... maar wat wil wat nou zeggen? 4 opties? maar wat doen die?quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:25 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Je kunt met de select knop 2 functies kiezen, pijltje naar boven is aanvallend, maar dan is je verdeding kwetsbaar, da's logisch, en pijltje naar beneden speel je verdedingend, ik kwam er ook later achter, hopen dat je er iets aan hebt
![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:40 schreef WooZ het volgende:
Ik heb ook al minstens 50 vrije trappen gehad, en daarvan is er slechts 1tje direct ingegaan (Lampard, Chelsea). Normaal speel ik altijd met PSV en laat ik Farfán die trappen nemen, maar het is altijd zo dat óf op de paal óf de keeper bokst de bal corner als ik ze goed neem
Moet je nog een speciale knop ofzo gebruiken voor vrije trappen?
Mmmmmm, maar eens proberen na 't weekendquote:Push forward on the right analog stick to increase the trajectory of the shot. Pull back on the analog stick to decrease the trajectory. Lofted shots with a higher trajectory have a slower velocity and are easier to stop. A lower trajectory will have increased speed and be harder for the goalkeeper to stop but will be less likely to clear the defensive wall.
Dat zegt ie: amateurniveau.quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:10 schreef xboxps2 het volgende:
nee online
Shit, dat is het ook niet. Dat wist ik namelijk al, alleen doe ik dat met de richtingstoets (kruisje). Maar die tactieken helpen dus niet echt. Je team (ook de voorhoede) moet altijd van eigen helft komen en dat is echt irritant. Als je als spits de bal afpakt is er nauwelijks aansluiting. Het is allemaal zo verdedigend...quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:25 schreef Badabingea het volgende:
[..]
![]()
euhm op de xbox doe ik linker trigger om er voor te komenquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:37 schreef stevengerrard het volgende:
mijn linker trigger gebruiken???? Ik gebruik de pijltjestoetsen al om naar de bal te lopen en mijn rechterhand gebruik ik om de bal weg te schieten. Dan mis ik 1 (eigen) hand om de linker trigger te gebruiken.
Ik heb enorm veel PES 4 gedaan, en gelijk PES5 gehaald, echter ik vond em zo rukquote:
Volgens mij door op de 5 van 't numpad te drukken.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:53 schreef Ez3 het volgende:En is er bij de PC versie ook 1 toets voor aanvallend of defensief spel?
Ja ik heb em. Vindt het echt een supergaaf spel. Redelijk realistisch. In ieder geval stukken realistischer dan de oude Fifa spellen. Beeld is ook bijzonder mooi en gameplay is erg lekker.quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:42 schreef Apekoek het volgende:
Hoe is de gameplay en het grafische aspect verschillend van fifa road to the world cup 06 op de xbox360. heeft iemand hem al?
Nederland zit er toch ook weer bij?quote:Op zondag 4 december 2005 19:30 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Ja ik heb em. Vindt het echt een supergaaf spel. Redelijk realistisch. In ieder geval stukken realistischer dan de oude Fifa spellen. Beeld is ook bijzonder mooi en gameplay is erg lekker.
Heb het halve weekend Fifa 2006 op Live gespeeld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |