abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31263269
Nederlands commentaar is wel belabbert

Als je kopt zegt ie "En hij schiet!!!"
als je 2 aanvallen doet achter elkaar staat de ploeg met de rug tegen de muur.

Ook kloppen vaak dingen niet bij het doel. 2 voorbeelden.

Ik loop met kuyt vanaf hoek van het strafschopgebied binnen en schuin voor het doel doe ik een poging te scoren, jammer genoeg schiet ik tegen buitenkant paal. Alle mannetjes blijven ongeveer 3 sec staan en opeens doet kuyt zijn handen in de lucht, STAAT HET 1-0 !!!!!! .

Voorbeeld 2

Ik loop met kalou langs de achterlijn van de tegenstander richting doel. Maar er stond niemand om aan af te spelen in het strafschopgebied dus ik schiet zomaar wat, op de een of andere manier kwam het schot via binnenkant paal tegen onderkant lat en rolt over de doellijn heen. Komt er een malloot van een verdediger aanrennen en probeert hem weg te schieten maar rost hem zelf het zijnet in. Doelpunt dus, zegt de commentator: wat een prachtige wegwerking..... en het is een doeltrap

Het brengt wel de nodige humor in het spel maar toch zou het niet mogen gebeuren natuurlijk
pi_31263468
Hoe krijg je dat teamgeest omhoog? Ik win alles maar sta rond de 50 ofzo.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 22:52:36 #28
118523 Amootje
Fearless. Blameless
pi_31269276
Waar is het Nederlands elftal???
Curiousity is a curse...
  Official ESF Kreviewer vrijdag 7 oktober 2005 @ 22:54:53 #29
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_31269345
Ik heb dat dus nooit met dat verkeerde commentaar. Stand klopt elke keer, commentaar is redelijk accuraat. Soms zeggen ze wel waardeloze dingen, maar dat is juist lachen.

"Deze had jij nog kunnen maken, Evert!"
pi_31271531
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 22:52 schreef Amootje het volgende:
Waar is het Nederlands elftal???
Tja, dat vroeg ik me ook telkens af. Komt vast wel weer door de KNVB hè
pi_31272434
Veel van dat commentaar is gewoon precies hetzelfde als in fifa 2005
pi_31273274
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 00:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Veel van dat commentaar is gewoon precies hetzelfde als in fifa 2005
Dat zij ik laatst ook. Maar volgens velen zitten er veel nieuwe uitspraken erbij Die ik dan nog nooit van gehoord heb.
pi_31276312
Misschien hebben die fifa 05 niet zo intensief gespeeld dan.. Ik kom nauwelijks nieuwe tegen
pi_31276694
Als je die carriereteams geunlocked hebt, en als je in het 3e seizoen zit en je wordt 1ste ofzo, kun je dan het 4e seizoen dan wel met Chelsea, of moet je helemaal overnieuw beginnen?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_31276896
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:30 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Dat zij ik laatst ook. Maar volgens velen zitten er veel nieuwe uitspraken erbij Die ik dan nog nooit van gehoord heb.
sommige uitspraken zijn nieuw ja
maar de meeste van fifa 2005
pi_31278241
Wanneer komt de eerste patch uit

Wat een triest veel te vroeg uitgebracht buggie spel. Ik weiger nog te spelen tot dat de eerste patch is uitgebracht
pi_31280930
Ik heb de carriereteams geunlocked en speel me eerste seizoen met Man U.

Haha...
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_31310991
Is dit spel nu echt zo niet populair?

Ok het is soms wel bagger. maar wel verslavend.
  zondag 9 oktober 2005 @ 17:12:54 #39
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31311342
Ach, over die foutjes, ik heb ook regelmatig door het doelnet heengeschoten bij een goal. De bal hobbelde vrolijk door zonder het net te raken
pi_31311839
Het enige wat ik vervelend is dat de scheidsrechters totaal niet matchen bij de spelerstenue. Af en toe erg irritant.

Verder al kampioen, nog 7 wedstrijden + beker. Even kijken of ik doorga met dit seizoen, opnieuw begin op semi-pro of eerst al die uitdagingen ga unlocken.
pi_31312136
Af en toe erger ik me gruwelijk aan dit spel. Enkele punten:

- Scheidsrechters is niet consequent en doet vaak maar wat ( doorgebroken speler is gewoon rood)
- Je medespelers hebben totaal geen voetbalinzicht. Weten niet wanneer ze wel of niet moeten lopen, lopen door elkaar heen, lopen gaten dicht.. etc
- Spel doet maar wat bij passen en schieten. Als ik duidelijk met pijltjes richting rechts aangeeft passt hij vaak gewoon door het midden.
pi_31312379
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 16:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Is dit spel nu echt zo niet populair?

Ok het is soms wel bagger. maar wel verslavend.
verslavend is niet het juiste woord
pi_31312627
Kan iemand het ff laten weten als de levensgrote update voor dit spel uit is? Zal wel een paar 100 mb update worden
pi_31312676
Als ze met dit spel in 1998 waren uitgekomen had iedereen EA nog uitgelachen. Grafix zijn kut gameplay is kut. Kortom het hele spel is kut en niet van deze tijd. Het lijkt wel of ze elk jaar een transfer ge-upadte spel uitbrengen. En dat voor 60 euro. De fouten in het commentaar van vorig jaar zitten er nog steeds in.
pi_31312725
Ik vind fifa 2006 nog steeds bout vergeleken met Pes 4. Zelfs op wereldklasse win ik simpel, en de inteligentie schijnt aangepast te zijn? Ik merk iig niks van, aangezien de tegenstander nog steeds zo stroef voetbald.
Alle mine.nu-domeinen werken weer o/
  zondag 9 oktober 2005 @ 19:49:52 #46
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_31314639
ik had net 4x rood in een wedstrijd en 5 blessures opgelopen... volgende wedstrijd had ik niet genoeg spelers om op te stellen... 3-0 verloren
Fok!-Cup: Robarka proficiat!
Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
pi_31320603
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 18:24 schreef P0rt0 het volgende:
Ik vind fifa 2006 nog steeds bout vergeleken met Pes 4. Zelfs op wereldklasse win ik simpel, en de inteligentie schijnt aangepast te zijn? Ik merk iig niks van, aangezien de tegenstander nog steeds zo stroef voetbald.
Nederlands?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_31321813
hoe bedoel je nederlands?
Alle mine.nu-domeinen werken weer o/
pi_31325861
wat een ongelovelijk kut spel... traag als dikke stront door een trechter, het speelt zoo frustrerend langzaam en stroef.. en ik heb steeds het idee dat er een vertrager opzit, die telkens als ik een knop indruk nog eeeventjes wacht met iets doen
gameplay dikke onvoldoende als het aan mij ligt
pi_31327774
Pes fans neem ik aan?
KLAAS JAN HUNTELAAR
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')