abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 oktober 2005 @ 23:39:39 #1
3185 Adelante
To let it go now
pi_31245077
Jouw Vrouw Mijn Vrouw
quote:
10 dagen ruilen van gezin

Als moeder je eigen gezin verruilen voor een vreemd gezin? Ook in Nederland zijn er gezinnen bereid gevonden om voor tien dagen van moeder te wisselen. Deze reality-serie laat zien hoe het is als de hoeksteen van de samenleving ineens een totaal andere spil krijgt toebedeeld. De ene vrouw is de andere nog niet.

normaal niet het soort programma om 'n topic over te openen, maar ik heb me vanavond
werkelijk bescheurd van het lachen... :')

okee, volgens mij was vanavond echt de eerste keer dat een van de vrouwen voortijdig uit huis is gestapt, omdat ze zo met het andere gezin over hoop lag dat ze op de rand stond om vreemde kinderen te gaan slaan

geweldig om een vrouw 20 euro mee te geven om te gaan shoppen en dat ze dan voor 150 doekoe ( ;')) aan kleding koopt, met name ook voor zichzelf en niet voor de kinderen waar het voor bedoeld was.

nog meer kijkers van dit programma?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_31245184
Ja ik heb t ook gekeken, mijn moeder wilde het persé zien.
Ik weet nu weer waarom ik geen RLT4 (en Talpa overigens) kijk.
pi_31249550
Het is niet de eerste keer dat de ruil voortijdig wordt stopgezet. Is al eens eerder in de NL serie voorgekomen.

Ik heb gisteren genoten van het programma...

...Aan tafel gaan zitten en zeggen "ik wil ontbijt en jij gaat dat voor me halen"
..."Ik op een fiets met een boodschappentas?"
etc etc

En aan het einde zegt haar man dat hij de beste vrouw van de wereld heeft.... edan ben je niet veel gewend hoor... (even mijn persoonlijke mening dan)
Echte mannen eten geen honing,
die kauwen bijen
pi_31250855
Die dochter gister
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 12:20:35 #5
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_31250909
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 12:18 schreef ThomasBerge het volgende:
Die dochter gister
Wordt dit nog herhaald? of staat het ergens online ofzo???
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_31250949
He jammer gemist dus,...
heb wel gekeken naar Hoe schoon is jouw huis
Von die man wel intens zielig hoor
kreeg bijna tranen in mijn ogen de arme ziel
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  Moderator vrijdag 7 oktober 2005 @ 12:23:14 #7
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_31250964
FTR ---> SHO.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_31250995
Die neger-vrouw...... "ik ga je slaan, als jij gooien"
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 12:58:39 #9
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_31251539
Ik heb alleen het stukje gezien dat ze in de tuin zat en daarna de hond ging uitlaten en toen die de benen nam was ze helemaal over de rooie... ondertiteling moest echt uitkomst bieden. En dan ook nog als ze de hond eindelijk weer aan de lijn heeft tegen die hond te keer gaan. pfff... ben snel gaan zappen
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  Trouwste user 2022 vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:55:28 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_31256333
Wat een vreselijk mens die negerin. Ze was kwaad omdat ze haar ontbijtje niet in huis hadden. Moest ze zelf boodschappen gaan doen, 'dat doe ik normaal nooit.' Mevrouw ging even shoppen en koopt voor een jaar kleren voor haar zelf. Ze laat de vaat staan want dat moeten de kindjes doen, dat is goed voor ze. En tot slotte heeft ze met iedereen ruzie gehad. Met een meissie van 15 die ze dreigde te gaan slaan

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_31258797
Geweldig die vrouw. Ze was helemaal over de rode dat ze een boodschappentas moest dragen!! En normaal Nederlands spreken ho maar!!
geniet nooit met mate
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 20:54:52 #12
3185 Adelante
To let it go now
pi_31265832
gewoon ook schelden tegen de hond Kloot!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_31268205
Is echt superstoer Jammer gemist gister
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 11:02:48 #14
521 ruby
Hell yeah!
pi_31277022
Die dochter had wel een megagrote smoel zeg. Ongelofelijk. Maar die donkere vrouw was wel een zeikdoos.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_31340857
dit is wel een stoer programma ja
You've just been F'd in the A
  Trouwste user 2022 dinsdag 11 oktober 2005 @ 18:48:51 #16
7889 tong80
Spleenheup
pi_31363604
Genieten inderdaad.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_31403096
:D;;Dd;D

dat was leuk ja met die neger vrouw
  donderdag 13 oktober 2005 @ 16:58:54 #18
130077 Ivatje
miuw, miauw...
pi_31413142
Die negerin is een mooie vrouw , maar een ongelofelijke aansteller...
Zij is verwend en hysterisch.. Zij weet nog niet goed en eerlijk om te gaan met anderen...
ha ha ha ha ha
pi_31448141
Gisteravond was het wel min of meer ontroerend te noemen....
geniet nooit met mate
pi_31588341
Begint weer bijna op RTL 4
Een heer met stijl
  donderdag 20 oktober 2005 @ 22:02:12 #21
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_31589433
Wat erg dat dwangmatige schoonmaken Strontvervelende kerel.
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_31589765
Die vader moet echt in therapie voor z'n smetvrees.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 22:25:44 #23
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_31590283
Wat een sneue kerel zeg
pi_31590529
Waarom werd die ene gast nou zo boos?
Okee het was misschien niet zo netje van die ene homo, maar hij gaf hem nog gelijk ook en zei dat hij het geld nog zou krijgen van hem.
Het kwam op mij over alsof hij er echt niet aan gedacht had.
Een heer met stijl
  donderdag 20 oktober 2005 @ 22:34:31 #25
70004 niksan
net een beetje meer
pi_31590537
Wat een einde zeg
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
pi_31590548
Die denigrerende opmerking van dat buschauffeurtje ook. "Ja, hij is het vrouwtje hè?"
pi_31590554
Die kerel
Oké niet echt netjes om hem te laten betalen(dat wat hij denk ik helemaal niet met opzet deed) maar hij kan het wel iets subtieler brengen
  donderdag 20 oktober 2005 @ 22:37:48 #28
70004 niksan
net een beetje meer
pi_31590619
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 22:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Waarom werd die ene gast nou zo boos?
Okee het was misschien niet zo netje van die ene homo, maar hij gaf hem nog gelijk ook en zei dat hij het geld nog zou krijgen van hem.
Het kwam op mij over alsof hij er echt niet aan gedacht had.
En ook op de manier dat hij tegen haar aan het schreeuwen was, alsof zij er wat aan kon doen
Hij had het diezelfde dag tegen die man moeten zeggen ipv tot het einde wachten en op zo'n manier uit elkaar gaan

Wat een idioot zeg
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
pi_31590624
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 22:35 schreef Remzz het volgende:
Die kerel
Oké niet echt netjes om hem te laten betalen(dat wat hij denk ik helemaal niet met opzet deed) maar hij kan het wel iets subtieler brengen
Ja, hij liet me echt denken aan zo een typische Hollandse zuinigerd
Een heer met stijl
pi_31590669
Wat een anti-climax.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 22:41:14 #31
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_31590689
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 22:37 schreef niksan het volgende:

[..]

En ook op de manier dat hij tegen haar aan het schreeuwen was, alsof zij er wat aan kon doen
Mond dicht! Tegen zijn vrouw toen ze er wat van wilde zeggen

Kolere zeg... Je kinderen hebben een hartstikke leuke dag gehad dan ga je dat even lekker lopen verpesten. Ik had er wel een week brood met pindakaas eten voor overgehad. Sneue eikel.
pi_31590812
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 22:40 schreef Iwan1976 het volgende:
Wat een anti-climax.
Dat zei die ene kerel ja, ik snap eigenlijk niet waarom juist die vent die bij die vrouw was gebleven moest staan janken, die had er toch weinig mee te maken gehad?
Een heer met stijl
pi_31590962
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 22:35 schreef Remzz het volgende:
Die kerel
Hij had het ook op het moment zelf even aan kunnen geven. Dan had de ander het waarschijnlijk meteen betaald. Of je zegt niks, kropt het op, loopt je de hele dag op te vreten en ontploft achteraf. Tja.
pi_31591180
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 22:50 schreef k_man het volgende:

[..]

Hij had het ook op het moment zelf even aan kunnen geven. Dan had de ander het waarschijnlijk meteen betaald. Of je zegt niks, kropt het op, loopt je de hele dag op te vreten en ontploft achteraf. Tja.
Ja idd als hij het nu meteen had gezegt had hij ook nog een leuke dag gehad . Maar sowiezo een beetje vage kerel met zijn 3 keer dweilen per dag. Zijn vrouw zat er ook bij alsof hij haar elk moment wat aan kon doen op het laatst...
pi_31591296
De schoonmaakfreak gaf aan dat de ruilman de hele week niets zelf betaald had. Hij vertelde dat hij na het betalen van de entree voor Drievliet daardoor geen geld meer had. Wie heeft dan patat plus drinken in Drievliet betaald? En wie heeft het luxe diner betaald? En zag ik daar trouwens een splinternieuwe auto voor de deur staan? Ik kan me vergissen, maar ik kreeg het idee dat er maar bar weinig geld voor het huishouden (inclusief kinderen) was, terwijl zowel moeder als vader (meer dan) fulltime werkten. Waar wordt dat geld dan aan besteed? Misschien kan er op de energiekosten bespaard worden door minder te stofzuigen?? Moet toch niet zo zijn dat kinderen wel keihard moeten meewerken in het huishouden (waarbij zelfs de jongste dochter al met het schoonmaakvirus bevangen lijkt te zijn), maar dat er geen geld besteed mag worden aan gezellige daagjes uit met het hele gezin.
Doodzonde dat zo'n programma, waarin mensen het best wel naar hun zin leken te hebben, op zo'n manier eindigt!!
pi_31591370
Ik had zo'n behoefte om iets naar mijn tv te gooien, wat en een vent zeg
Ik vond het ook zo sneu dat die kinderen ook al dwangmatig bezig waren met schoonmaken.
pi_31591755
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 22:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dat zei die ene kerel ja, ik snap eigenlijk niet waarom juist die vent die bij die vrouw was gebleven moest staan janken, die had er toch weinig mee te maken gehad?
Die vent heeft een gezellige tijd gehad met die vrouw. En dan komt opeens die uitbarsting van opgekropte woede. Ik kan me voorstellen dat dat er nogal in kan hakken... en dan die camera er nog bij.

De ene helft van het homostel vond ik trouwens erg op Friso Wiegersma lijken.

Friso Wiegersma
pi_31592122
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 22:57 schreef Remzz het volgende:
Ja idd als hij het nu meteen had gezegt had hij ook nog een leuke dag gehad . Maar sowiezo een beetje vage kerel met zijn 3 keer dweilen per dag. Zijn vrouw zat er ook bij alsof hij haar elk moment wat aan kon doen op het laatst...
Bij dit gezin gaan bij mij de alarmbellen voor een familiedrama rinkelen.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 23:34:54 #39
130077 Ivatje
miuw, miauw...
pi_31592347
Die schoonmaakfreak is zo irritant...Ongelofelijk dat iemand zo geobsedeerd is door schoonmaken.
Hij kan beter meer van zijn leven genieten en een hobbie zoeken. Schoonmaken is voor hem een verplicht/ obsessie geworden en het is erg als je je energie alleen in schoonmaken steekt en niet in je eigen ontwikkeling en plezier. Die mensen weten volgens mij niet wat ze allemaal kunnen doen in hun vrije tijd en er is zo veel te doen dan elke dag schoonmaken. Hij heeft een gebrek aan creativiteit wat ik jammer vind...

Maar ja, als hij schoonmaken leuk vindt dan zijn mijn woorden overbodig...
Het is belangrijk dat je geniet in wat je doet...

Die homo die met die vrouw was vind ik erg interessant en positief voor een vriendschap!
ha ha ha ha ha
pi_31592722
Wat was dit een onvoorstelbare aflevering zeg. Ik kijk niet vaak naar dit programma, maar viel vanavond wel met mijn neus in de boter! De man heeft duidelijk smetvrees en brengt dat over op zijn vrouw. Anders was de vrouw wel dwangmatig aan de slag gegaan met een stofzuiger... En die belachelijke reactie op dat Drievliet uitje. Die man kon zijn agressie maar nauwelijks beheersen. Wat moet die vrouw bij zo'n vent? Daar snap ik echt helemaal niets van.

Ik hoop altijd zo erg dat als mensen zichzelf terugzien, er een knop bij ze omgaat. Want deze man brengt zijn trauma ook al over op zijn kinderen. Dat jongste dochtertje noemde die man een duivel, nou ja zeg! Omdat ze niet mocht schoonmaken van hem! Hoeveel 7- of 8-jarigen houden zich nou uit zichzelf bezig met schoonmaken! Een trauma in wording, echt waar.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 00:03:14 #41
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_31593230
Een hele enge aflevering! Mijn god wat een freak die poetsaap! Dat ie 's nachts als ie thuis komt een rondje gaat maken om te zien of alles goed schoon is... Dieptepunt: de schoonmakende dochter... Wat een trieste boel in dat huishouden, logisch dat moeders genoot van die tien dagen vakantie
pi_31594151
Zulke mannen moet je dus gewoonweg opknope..
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_31595085
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 23:46 schreef weathergirl het volgende:
Dat jongste dochtertje noemde die man een duivel, nou ja zeg!
Ja maar ze vloog hem op het einde wel om de hals, kinderen kunnen nog niet relativeren, kijken zwart wit enz
Een heer met stijl
pi_31595346
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 23:46 schreef weathergirl het volgende:
Wat was dit een onvoorstelbare aflevering zeg. Ik kijk niet vaak naar dit programma, maar viel vanavond wel met mijn neus in de boter! De man heeft duidelijk smetvrees en brengt dat over op zijn vrouw. Anders was de vrouw wel dwangmatig aan de slag gegaan met een stofzuiger
Ze vertelde zelf aan die homo dat dat schoonmaken voor haar man niet zo overdreven nodig was, dat hij wel eens zei laat lekker liggen, komt morgen wel. En hij kon zo blij zijn met kleine dingen. Ik heb dit niet terug gezien, vond het maar een enge psycho
pi_31598646
Wat een ontieglijke lul was die buschauffeur! Gut zeg, er ligt nog een pluisje onder de bank.....
En een vingertje op de afzuigkap en de bovenkant van de schilderijtjes.......
Ben benieuwd of het in zijn bus ook zo netjes is, van mij mogen alle passagiers die hem zien, gaan zeiken over hem en z'n tirannieke manier van optreden in het programma.
Hoe hij ook tegen z'n vrouw tekeer ging, of zij er wat aan kon doen dat zij wel lol had gehad en hij niet?
Wat een ergernis is het als je met zo'n vent getrouwd bent, z'n vrouw zal w.s. niks te vertellen hebben in huis. Poetsen, soppen, dweilen en stofzuigen, plus werken in een kapperszaak en bij een supermarkt. En dat geklaag over dat geld, beide fulltime werken en nog geen geld om een dagje naar Drievliet te gaan.
Je kon duidelijk merken aan die homo's dat ze er echt mee zaten dat het zo geeindigd was.
Erg jammer van deze aflevering.
pi_31599023
Die schoonmaakfreak
pi_31607475
Wat een anti-climax gisteravond. Wat een mongool en die kinderen zijn al net zo erg. Beetje de koelkast schoonmaken... het is toch verschrikkelijk.
En verder niks zeggen over dat luxe dinertje die avond eerder. Dat heeft hij ook niet hoeven betalen... wat een debiel .

Ik had echt zin om die kerel aan te vliegen (maar daar waren er meer van als ik dit topic zo doorlees ). Vooral dat stukje "bek houden"... verschrikkelijk, wat een kerel .
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 17:03:12 #48
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_31607528
Ach.. dit is weer zo'n serie..

Binnenkort :

Jouw poes mijn poes
Jouw huis mijn huis
Jouw geheime liefde mijn geheime liefde

pi_31608182
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 17:03 schreef Messenga het volgende:

Binnenkort :

Jouw poes mijn poes
Jouw huis mijn huis

Ja...dus....en?
Een heer met stijl
pi_31608237
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 17:03 schreef Messenga het volgende:

Binnenkort :

Jouw poes mijn poes
Jouw huis mijn huis

Jouw vakantie mijn vakantie, is trouwens erg vermakelijk

Het programma trekt trouwens meer dan 1 miljoen kijkers, dus het concept blijkt wel degelijk goed te scoren.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 18:38:50 #51
57434 Marloes
Digital Love
pi_31609515
Die ene homo-meneer moest ook huilen aan het eind, ik vond het echt zielig, hij was helemaal overstuur

Verder vond ik dat die schoonmaakfreak (ben z'n naam kwijt) wel gelijk had, maar de manier waarop hij het bracht was vreselijk. Zeg gewoon van ''hee ik vond het niet zo leuk dat ik dat moest betalen, voor ons is dat wel een hele week eten'' en maak er verder niet zo'n drama van al snap ik best dat het kut is. Maar idd, wie heeft dat diner betaald? En die patat enzo?
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_31609548
Ik snap ook niet dat hij dat zo opkropt, zeg dat gewoon tegen die man direct.
pi_31611332
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 17:01 schreef mark_03 het volgende:
En verder niks zeggen over dat luxe dinertje die avond eerder. Dat heeft hij ook niet hoeven betalen... wat een debiel .
Dat viel ook niet zo goed. Van tevoren was ie al bang dat het 'zo'n travestieten tent is met allemaal van die blije homo's die aan elkaar zitten'. Het bleek een behoorlijk normaal restaurant, maar toen kwam de opmerking dat het niks bijzonders was.

Die homo probeerde hem ook nog een beetje op weg te helpen met bestek, servet en andere etiquette, maar daaruit kreeg die freak het idee dat die homo zich beter voelde. Tja.

Volgens mij kon ie er echt niet mee omgaan dat het een man was, terwijl ie een vrouw had verwacht.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 21:02:01 #54
108558 Messenga
pi_31612502
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 17:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ja...dus....en?
Niet meer origineel...
pi_31614113
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 21:02 schreef Messenga het volgende:

[..]

Niet meer origineel...
Het klopt niet wat je zegt, 'Mijn Vrouw Jouw Vrouw' was het eerste product van dit concept, dus hoogstens wat daarna kwam is niet meer origineel.
Een heer met stijl
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 22:21:16 #56
108558 Messenga
pi_31614176
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 22:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Het klopt niet wat je zegt, 'Mijn Vrouw Jouw Vrouw' was het eerste product van dit concept, dus hoogstens wat daarna kwam is niet meer origineel.
Dat bedoel ik dus ook.. het is zo'n uitgemolken serie geworden..
pi_31615014
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 22:21 schreef Messenga het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus ook.. het is zo'n uitgemolken serie geworden..
Oh okee, dan snap ik het, je bedoelt dus al die varianten daarna, ja dat ben ik wel met je eens ja
Een heer met stijl
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 23:17:23 #58
3185 Adelante
To let it go now
pi_31615956
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 21:02 schreef Messenga het volgende:

Niet meer origineel...
dat het misschien niet meer een origineel concept is, wil niet zeggen dat het niet vermakelijk is op z'n tijd
pi_31616324
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 23:17 schreef Adelante het volgende:

[..]

dat het misschien niet meer een origineel concept is, wil niet zeggen dat het niet vermakelijk is op z'n tijd
Je kunt beter stellen, wat is nog wel origineel op de televisie?
Maarja dat is een goed onderwerp voor een topic in een ander subforum
Een heer met stijl
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 00:25:04 #60
108558 Messenga
pi_31617754
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 23:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Je kunt beter stellen, wat is nog wel origineel op de televisie?
Maarja dat is een goed onderwerp voor een topic in een ander subforum
Spermashow
pi_31628046
wat een verspilde moeite al dat geschoonmaak, het moet natuurlijk wel gebeuren maar 3 x per dag? Die homo heeft zich er aardig doorheen geslagen, ik weet niet of ik dat zou pikken.
Deze slaven van hun huis zullen later misschien nog wel eens terugdenken en wensen dat ze wat meer van het leven hadden genoten
pi_31633018
Erg triest om te zien hoe vader en moeder schoonmaakfreak met hun huishouden bezig waren. Zelfs 1 van die kinderen zei nog: als we willen schoonmaken moeten we dat toch zelf weten??
Dat meisje was later drukdoende de vriezer te soppen. Onvoorstelbaar gewoon. Gevalletje smetvrees 1e klas in dat gezin.
pi_31737010
Wederom zometeen weer
Wie kijkt er mee
Een heer met stijl
pi_31739094
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 21:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wederom zometeen weer
Wie kijkt er mee
Het kabbelde lekker voort..... niet zo heel spectaculair en zelfs de kindjes waren leuk.
Dat is eens wat anders...
  donderdag 27 oktober 2005 @ 22:38:29 #65
3185 Adelante
To let it go now
pi_31739252
heb alleen 't einde gezien, maar volgens mij waren die oudjes niet echt blij meer met elkaar na zoveel jaar samen
  † In Memoriam † donderdag 3 november 2005 @ 21:47:48 #66
37843 lady-wrb
kortaf
pi_31940873
ben ik de enige bij wie de bek openvalt van verbijstering bij dat eerste stel.
dat kind van hun ziet dr ouders nooit
doordeweeks 60 a 70 uur werken en in het weekend moet ze naar een gastgezin.
die hadden beter een tuinkabouter kunnen nemen.
ik heb diep medelijden met dat meisje
  donderdag 3 november 2005 @ 21:49:47 #67
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_31940944
Ik zat me er ook al over op te vreten. Het arme ding eet altijd in haar eentje op haar kamertje
  † In Memoriam † donderdag 3 november 2005 @ 21:52:11 #68
37843 lady-wrb
kortaf
pi_31941021
zou de kinderbescherming ook meekijken? dit is toch je reinste verwaarlozing
  † In Memoriam † donderdag 3 november 2005 @ 22:18:18 #69
37843 lady-wrb
kortaf
pi_31941961
zegt die eikel: dat mens moet wel een heel saai leven hebben
nee dag en nacht feesten is boeiend ... hij vergeet en passant dat hij ook nog ergens een kind heeft.
t is maar goed dat hij zijn kind niet van school hoeft te halen....
zo iemand komt geheid met de verkeerde thuis

en mams mist dr kind niet.... nee, ze maakt zich zorgen om dr vent of hij de tent wel draaiend kan houden
  donderdag 3 november 2005 @ 22:22:34 #70
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_31942137
Kind verzuipt zowat, is overstuur en niemand die even een arm om haar heenslaat
  † In Memoriam † donderdag 3 november 2005 @ 22:25:53 #71
37843 lady-wrb
kortaf
pi_31942255
ik vind het zowiezo toch al een vreemde vent.....
bij die opmerking over dat op schoot zitten had ik al zoiets van: fout mannetje
die moet maar lekker blijven latten
  donderdag 3 november 2005 @ 22:30:08 #72
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_31942399
Zit die klootzak die zijn eigen kind op der kamer laat vreten haar nu te verwijten dat haar studie ten koste van haar kinderen gaat
  † In Memoriam † donderdag 3 november 2005 @ 22:34:42 #73
37843 lady-wrb
kortaf
pi_31942569
ja ik heb me ook zitten verbazen over de hoeveelheid tijd mara aan die drie kinderen besteedt. dat is vast meer dan ze aan dr eigen kind in een heel jaar besteedt.
pi_31943525
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:25 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind het zowiezo toch al een vreemde vent.....
bij die opmerking over dat op schoot zitten had ik al zoiets van: fout mannetje
die moet maar lekker blijven latten
leuk, Helmond, mijn eigen straatje op TV, bijna. en ja, er is niks te doen als je t niet zoekt, of de weg niet weet...
Anja woont 4 deuren van ons af, de hoek om...... en ze heeft die vent ongeveer meteen , na de opnamen eruitgetrapt. wat een dooie lul, weekendneuker , gelukkig dat ze er vlug achterkwam. makkelijk.....
Zij is echt een leuke vrouw, heel actief, en ja , ze is geslaagd voor haar studie waar ze mee bezig was.
Ook leuk om te zien, gordijnen dicht de hele dag als de camera's er waren.

en, t beeld in de vensterbank wat je in t begin ziet, heeft ze bij mij op cursus gemaakt, ik trots

[ Bericht 2% gewijzigd door Killer_Mom op 04-11-2005 02:18:02 ]
De Puta Madre
  † In Memoriam † vrijdag 4 november 2005 @ 06:46:58 #75
37843 lady-wrb
kortaf
pi_31950626
en gelijk heeft ze
ze heeft het met haar kinderen prima voor elkaar.
daar heeft ze die sukkel helemaal niet bij nodig
pi_31955863
Inderdaad arme kinderen; de kinderen (alle vier) worden aan beide kanten in de steek gelaten. Echt warm gaat het er niet aan toe - gezellig gezinsleven - samen eten aan tafel - en alle andere gezellige dingen die je samen kunt doen en wat je leven zo waardevol maakt en verrijkt!!!

Wat mij ook zo tegenviel is dat moeders toen ze weer thuiskwam zo koeltjes haar kinderen begroette... van de pols van haar dochter was ze nog niet op de hoogte gesteld terwijl ze naar huis reed met haar LAT. Was toch best wel een heftig voorval en inderdaad werd er ontzettend koeltjes op gereageerd; neem zo'n kind in je armen en troost het gewoon even. Die FIOD man is echt een saaie drol... maar gelukkig heeft ze hem al gedumpt blijkt nu…
Als die Anja nu ook nog eens gewoon met haar gezin en zoon van 15 naar een pretpark gaat dan komt het daar misschien nog goed!?

Die Hans & Mara mogen ook wel eens wat meer aandacht aan hun dochter besteden!!!
Te gek voor woorden dat dochterlief boven op haar kamer ging eten... en dan in Stiphout als regel stellen minder X-boxen?!
Begrijpen ze dan echt niet dat ze het zelf thuis OOK NIET GOED DOEN!!!

ARME KIDS!!! dat is het enige dat ik kan zeggen na deze uitzending...
pi_31958058
Ik heb het gisteren gemist
pi_33679263
Ik kijk nu de herhalingen op maandag. Echt een topprogramma, vermaak me kostelijk en besef me dat ik het thuis nog niet zo slecht heb.
pi_33683343
die schoonmaak kerel he
"kijk.. nu til ik de bank op, en wat zie ik? een pluisje" "hm, hij heeft best goed gestreken. Maarja, daar issie ook het vrouwtje voor he.. alhoewel, hier zitten nog wat kreukjes."
en op het eind ook "hou je mond! ik heb gelijk"
pi_33878604
Attentie :
Begint zo, zijn het herhalingen
pi_33879149
lang leve fok. Was het bijna vergeten. Ik zie het allemaal voor het eerst. Super lachen dus
pi_33879707
Ja, dit zijn weer aardig veel tegenstellingen...
die lijstjes, wat erg
pi_33882239
Grappige uitzending.

Volgens mij zag die ene vent die petra wel zitten.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 10:24:28 #84
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_33895421
Ik snap niet hoe je gezinnen zo gek kunt krijgen om aan zo'n programma mee te werken

Wie weet ben ik een dwarsligger, maar als hier ook een vreemde vrouw een weekje 'moedertje' zou komen spelen, dan had ze toch echt een hele moeilijke aan mij.
(Un)masking for the greater good.
pi_33895473
Dat snap ik ook niet. Die mensen hadden vooraf toch ook wel kunnen bedenken dat ze tegenovergestelde gezinnen zouden gebruiken om mooie tv te krijgen.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 10:43:29 #86
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_33895884
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 10:26 schreef Stansfield het volgende:
Dat snap ik ook niet. Die mensen hadden vooraf toch ook wel kunnen bedenken dat ze tegenovergestelde gezinnen zouden gebruiken om mooie tv te krijgen.
Exact mijn idee.
't Is wel vermakelijk, hoor. Maar hoe ze die mensen zover krijgen...
(Un)masking for the greater good.
  † In Memoriam † dinsdag 10 januari 2006 @ 11:33:36 #87
37843 lady-wrb
kortaf
pi_33897255
maar waren het nou herhalingen?
ik heb het vorige week gezien, god wat heb ik toen gelachen.
helaas was ik gisteren al bij gtst in slaap gevallen en werd pas wakker tijdens oprah dr uitzending
pi_33899780
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 11:33 schreef lady-wrb het volgende:
maar waren het nou herhalingen?
ik heb het vorige week gezien, god wat heb ik toen gelachen.
helaas was ik gisteren al bij gtst in slaap gevallen en werd pas wakker tijdens oprah dr uitzending
Ik heb vorige week gekeken en toen was het een herhaling, dus ik heb de moeite gisteren niet genomen om te kijken, maar het zullen dus wel herhalingen zijn

edit: en als ik zo eens teruglees is dat een aflevering die ik de vorige keer gemist heb
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  † In Memoriam † dinsdag 10 januari 2006 @ 15:05:20 #89
43556 miss_dynastie
pi_33904113
Het was een herhaling idd
pi_33905848
Ik begrijp ook nog steeds niet dat je meedoet aan zoiets.
En dan ook nog je realiseren dat bekenden dit zien, die dochter schaamde zich kapot, en er werden dingen gezegd over paaldansen of zo, die verder niet besproken mochten worden.

Wat ik ook jammer vind is : ze hebben zoveel zendtijd en ze laten echt maar een heel klein stukje zien eigenlijk. Stel dat je al het gefilmde zou zien, is het dan nog zo leuk?
pi_33909004
Nee ik denk dat het dan eerder saai word !! Ze zenden natuurlijk alleen de opmerkelijke spraakmakende stukjes uit.
En die man kon echt niet hoor met zijn gepraat over hier wordt vanavond ook op de paal gedanst
pi_34134532
Ik ga weer kijken nu
pi_34135757
Dat meisje in die konijnenwinkel mag er weze
Een heer met stijl
pi_34136036
quote:
Op maandag 16 januari 2006 20:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dat meisje in die konijnenwinkel mag er weze
Idd lekker zomers gekleed ook

leuke aflevering weer met van die totaal verschillende mensen.
pi_34136745
Ja, en toch zijn die getatoeërde mensen dus absoluut niet aso of zoiets...
Met die urn met de as van dat hondje moest ik toch ff lachen.. hoe ze dat schudde
pi_34136899
quote:
Op maandag 16 januari 2006 21:13 schreef Bluezz het volgende:
Met die urn met de as van dat hondje moest ik toch ff lachen.. hoe ze dat schudde
En hoe ze schrok toen ze hoorde wat het was
Een heer met stijl
  maandag 16 januari 2006 @ 21:18:12 #97
92279 N.icka
Windforce 11
pi_34136965
Dat huis aan het water
pi_34137227
En dat noemt ze 'een paar' mensen
Een heer met stijl
pi_34137290
Net een aflevering van de flodders. Aso's in een nette buurt.
pi_34137317
Inclusief klagende buurman. Die stiekum wel gluurt denk ik.
  maandag 16 januari 2006 @ 21:26:45 #101
92279 N.icka
Windforce 11
pi_34137399
Leuke aflevering
pi_34137401
quote:
Op maandag 16 januari 2006 21:24 schreef Stansfield het volgende:
Net een aflevering van de flodders. Aso's in een nette buurt.
Woah ik vond die buurman wat overdreven reageren hoor, op 1 kort middagje een tuinfeest
Een heer met stijl
pi_34137649
Je zal het maar ff in je achtertuintje krijgen,
En later met een paar roseetjes vonden ze het toch best leuk had ik de indruk, die tennisvrouwen
  maandag 16 januari 2006 @ 21:46:54 #104
126859 plopje
als ik plop,dan flof jij.
pi_34138326
quote:
Op maandag 16 januari 2006 21:13 schreef Bluezz het volgende:
sorry ik kon het ff niet laten,

zelf heb ik ook veel tattoo`s en grote ook nog eens.
maar dat ik dan gelijk zeg ik ben een "aso" .....nee..
maar inderdaad ik word er vaak voor aangezien,en als ze met mij praten dan hoor ik altijd op het laatst,goh zo had ik jou niet verwacht hoor.
ze verwachten van mij omdat ik een tattoo heb,dat ik gelijk ruw,grof in de "bek" en bikkel hard ben.
wat niet zo is,gelukkig

maar ik ben eigenlijk wel blij dat je zegt dat getatoeërde mensen niet aso zijn.
en dat dat vanavond ook is gebleken in het programma.
ploperdeplop
pi_34138421
Plopje, het kwam er idd rottig uit, ik heb zelf ook een tattoo, maar deze mensen waren gewoon anders dan het andere stel compleet met hun vrienden, zien er anders uit, willen dat ook uiteraard uitdragen deze levenstijl en vaak wordt dat als "aso" bestempelt, helaas.

Excuseer mijn foute uitdrukking

[ Bericht 9% gewijzigd door Blues op 16-01-2006 21:56:58 ]
  maandag 16 januari 2006 @ 21:56:29 #106
126859 plopje
als ik plop,dan flof jij.
pi_34138709
ik snap je heel goed bluezz,

maar ik maak het weekelijks veel mee dit verhaal,omdat ik beveiligings werk doe en sweekends sta ik ook aan deuren van disco`s en dergelijk

yep nu zie ik al gelijk mensen typen ... zie je wel daar heb je zo`n bouncer,typisch stereo typ met tattoo`s die dat soort werk horen tedoen of die in dat wereldje horen/passen.
nou ik kan je vertellen ik heb collega`s die er netjes uitzien en zonder tattoo of wat dan ook,maar die veel opvliegeriger zijn dan ik.

ik wil alleen maar duidelijk maken dat een tattoo een versiering is waar een persoon voor kiest,en niet omdat hij/zij wil laten zien van : kom niet te dicht bij mij in de buurt of anders...

(ik heb je tattoo net gezien in je fotoboek,appart en mooi vind ik hem )
maar ik ga tever oftopic nu .. sorry

en inderdaad was leuk om tezien toen het alcohol ging werken,dat ze "losser" werden.
zelf kreeg ik ook meteen het flodder idee in me bol bij dat feestje hoor

[ Bericht 12% gewijzigd door plopje op 16-01-2006 22:15:40 ]
ploperdeplop
pi_34142035
Leuke aflevering weer. Dit is de derde aflevering die ik zie, en het is best wel lachen.
Steeds totaal verschillende types .
pi_34389921
Om 20.30 begint het weer .
pi_34392024
Wat een takke wijf die naar nederland is. Terecht dat hij niet wil dat zij in de winkel staat.
pi_34392145
Die Hans - Theo en dat mens
Wat een combinatie
pi_34392304
aiai wat een types
pi_34392379
quote:
Op maandag 23 januari 2006 21:09 schreef Stansfield het volgende:
Terecht dat hij niet wil dat zij in de winkel staat.
Fijn visitekaartje voor je zaak inderdaad..

Maar die vent spoort ook niet..
pi_34392387
Wat een vreselijk mens die Carla, geen wonder dat ze thuis met iedereen ruzie maakt, haar dochter het huis uitjaagt en haar man niet praat
pi_34392526
Die man leeft helemaal op zonder zijn vrouw!
pi_34392547
Die vrouw herkent haar huis niet meer als ze thuis komt, en zal alles wel weer veranderen naar hoe het was.
pi_34392569
Maar die Hans lijkt me ook een lul.
  maandag 23 januari 2006 @ 21:22:13 #117
57819 Woessssj
Benbits&Dubbellicious
pi_34392600
Wooow dat wordt oorlog als die Carla thuiskomt!
pi_34392614
Carla flipt als ze straks de bankafschriften ziet.
pi_34392652
Maar dat huwelijk van Hans staat ook op ploffen.
pi_34392676
Elke aflevering is er wel zo'n vent die eindelijk onder het juk van zijn dominante vrouw uit komt. Dat is echt grappig om te zien.
pi_34392707
Wat een heks die Carla.

Ze heeft haar man gewoon geestelijk gesloopt.
pi_34392764
Goede conclusies we hebben allebei een partner die dominant is en wij zijn rustiger.
pi_34392828
Je ziet gewoon de ontreddering van die man opweg naar die heks. Hij heeft geen zin meer.
pi_34392842
Ja idd en die last boven zijn hoofd van het vertellen van de afschriften.
  † In Memoriam † maandag 23 januari 2006 @ 21:28:18 #125
37843 lady-wrb
kortaf
pi_34392967
quote:
Op maandag 23 januari 2006 21:28 schreef lady-wrb het volgende:
t is een herhaling
Voor jou waarschijnlijk. Gefeliciteerd.
pi_34393044
Tering wat een slecht zelfbeeld heeft die carla zeg.
pi_34393087
Uitsmijter van de avond:'jullie mogen blij zijn dat jullie zulke ouders hebben'.
Nou! Yummie, zo'n moeder!
pi_34393963
Wat een stom mens zeg die dikke En dan ook nog zeggen dat die man dominant is Jajaja
pi_34394188
Bij veel afleveringen is 1 van de 4 personen degene die alles fout doet. Ik zou graag zien hoe het die persoon een paar weken na de opnamen is vergaan.
One of us is ugly, One of us is cute, One of us you'd like to see in her birthday suit
  † In Memoriam † maandag 23 januari 2006 @ 22:06:37 #131
37843 lady-wrb
kortaf
pi_34394432
quote:
Op maandag 23 januari 2006 21:30 schreef Bayer het volgende:

[..]

Voor jou waarschijnlijk. Gefeliciteerd.
waarom gefeliciteerd? ik had liever een nieuwe gehad
maar als jij hem nog niet gezien hebt: veel kijkplezier. t was wel een leuke
  † In Memoriam † maandag 23 januari 2006 @ 22:07:56 #132
37843 lady-wrb
kortaf
pi_34394487
quote:
Op maandag 23 januari 2006 22:00 schreef ABBAfan het volgende:
Bij veel afleveringen is 1 van de 4 personen degene die alles fout doet. Ik zou graag zien hoe het die persoon een paar weken na de opnamen is vergaan.
ja dat lijkt me ook wel grappig ja
dr is dr ooit een geweest die een tijdje op markplaats gepost heeft.
dat was lachen.
pi_34394568
quote:
Op maandag 23 januari 2006 22:07 schreef lady-wrb het volgende:

ja dat lijkt me ook wel grappig ja
dr is dr ooit een geweest die een tijdje op markplaats gepost heeft.
dat was lachen.
Deed ze haar man/kinderen in de uitverkoop
pi_34394609
Ik blijf na een aflevering liever met het gevoel achter dat de twee stellen een warme vriendschap onderhouden dan dat die ene 'boosdoener' de rest van zijn/haar leven met een trauma blijft zitten.
One of us is ugly, One of us is cute, One of us you'd like to see in her birthday suit
pi_34395942
quote:
Op maandag 23 januari 2006 21:22 schreef cora4034 het volgende:
Carla flipt als ze straks de bankafschriften ziet.
En stuurt haar man het huis uit
pi_34396122
Omg die vrouw was erg . En die dochters warren volgens mij best wel leuk . Jammer dat ze weinig in beeld waren .
  † In Memoriam † maandag 23 januari 2006 @ 22:46:06 #137
37843 lady-wrb
kortaf
pi_34396251
quote:
Op maandag 23 januari 2006 22:09 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Deed ze haar man/kinderen in de uitverkoop
nee die was verliefd geworden op dr leenvent en was bij dr eigen vent weggegaan en zat daarna in een caravan
precies weet ik het niet meer, maar t was lachwekkend hoe dat mens zich te kijk zette

(ik zit wel meer te kijken op marktplaats bij de verhalen, je komt er de lachwekkendste dingen tegen )
pi_34471161
quote:
Op maandag 23 januari 2006 22:46 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

nee die was verliefd geworden op dr leenvent en was bij dr eigen vent weggegaan en zat daarna in een caravan
precies weet ik het niet meer, maar t was lachwekkend hoe dat mens zich te kijk zette

(ik zit wel meer te kijken op marktplaats bij de verhalen, je komt er de lachwekkendste dingen tegen )
Dat was van de aflevering dat ze die oma zo belachelijk aan het maken waren, die woonde bij het gezin in.

Btw ik weet hoe het met de mensen van de aflevering van afgelopen maandag is geweest is afgelopen. Die arrogante vent woont in een vakantiehuisje, ze vrouw wilde scheiden
  donderdag 26 januari 2006 @ 13:05:37 #139
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_34477997
En die zielige man met die toverkol?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_34478203
tvp want dit is een cool progje

ps had die toverknol allenag eruit gekicked hahaha doet me teveel aan me ex schoonmoeder denken
pi_34624907
Nog 4 minuten .
pi_34624948
Super!!
* Bluezz rent naar boven, maakt een pot thee en duikt lekker op bed met de TV aan
pi_34625262
Ik vind het nu al leuk .
pi_34625278
Begin ziet er lachen uit
pi_34625359
Check die man zitten
pi_34625432
Alweer een herhaling en dat staat nooit in de gids vermeld
pi_34625471
tering wat is die bouwvakker een idioot
pi_34625499
quote:
Op maandag 30 januari 2006 20:36 schreef Xennia het volgende:
Ik heb het vorige seizoen niet gezien, dus voor mij geen herhalingen .
  maandag 30 januari 2006 @ 20:39:32 #149
92279 N.icka
Windforce 11
pi_34625577
quote:
Op maandag 30 januari 2006 20:36 schreef Xennia het volgende:
Inderdaad , kut deze hebben we al gezien
pi_34625583
quote:
Op maandag 30 januari 2006 20:38 schreef Twisted_Logic het volgende:

[..]

Ik heb het vorige seizoen niet gezien, dus voor mij geen herhalingen .
Voor mij ook niet. Echt een top programma dat mij de vorige keer echt helemaal is ontgaan.
pi_34625685
RTL 4 vliegt er hier opeens uit .
pi_34625715
Hier niet maar het is nu toch reclame.
pi_34625731
Hij werkt weer .
  maandag 30 januari 2006 @ 20:44:28 #154
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_34625801
Ik heb hem nog niet gezien

Maar hij wordt wel lachen volgens mij n.a.v. de previews

En dan dat afscheid bij die "Tokkie" familie...heel emotioneel en traantjes, en zodra die moeder de deur van de auto heeft dichtgeslagen "Zo!!, die is weg!"
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_34626417
Die kinderen luisteren DJ Adolf
  maandag 30 januari 2006 @ 20:57:59 #156
92279 N.icka
Windforce 11
pi_34626429
DJ Adolf
pi_34626448
quote:
Op maandag 30 januari 2006 20:57 schreef Twisted_Logic het volgende:
Die kinderen luisteren DJ Adolf
Echt low lifes
pi_34626498
Ach ja, hun begrijpen dat toch allemaal niet. Ze zitten niet eens meer op school
pi_34626587
Nou die vrouw draait goeie muziek .
pi_34626606
Ja idd dat gaat ook nergens over.
pi_34626717
haha die zoon heeft echt een piepstemmetje.
pi_34626745
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:04 schreef Stansfield het volgende:
haha die zoon heeft echt een piepstemmetje.
Hehe idd
pi_34626772
haha wat een boer die vent.
pi_34626774
Dat eten zag er lekker uit
pi_34626842
Altijd lachen als die vrouwen helemaal gaan schreeuwen enzo
pi_34626866
Ja idd dat zijn altijd grappige situaties. Die vent lachte er gewoon een beetje om.
pi_34626979
haha echt een klein kind die man, negeert hij haar.
pi_34626992
De Backstreet Boys
pi_34627060
iets meer klasse en stijl hahaha klinkt wel heel arrogant maar is wel heel erg waar.
pi_34627253
OMG dat eten van die man
Ze hebben weer supergoed gemixed! 2 totaal verschillende gezinnen, al leek het op het eerste gezicht niet zo...
pi_34627731
Lekkere stopcontacten daaro .
pi_34627813
Eerder avond eten omdat de kinderen dan een half uur langer buiten kunnen spelen. Dan stoppen ze toch ook een half uur eerder en spelen ze net zo lang buiten.
pi_34627836
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:26 schreef Stansfield het volgende:
Eerder avond eten omdat de kinderen dan een half uur langer buiten kunnen spelen. Dan stoppen ze toch ook een half uur eerder en spelen ze net zo lang buiten.
Ze mogen niet na het eten naar buiten
pi_34627884
Hey daar was ik ook in Hilversum.
  maandag 30 januari 2006 @ 21:29:05 #175
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_34627934
Lieten ze die kinderen nou gewoon alleen thuis???
pi_34627958
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:28 schreef Stansfield het volgende:
Hey daar was ik ook in Hilversum.
Heb je die BrEeZaH sletjes ook nog gezien dan?
pi_34627991
nee gelukkig niet haha
pi_34627994
Pff gaan ze nu al stoppen, stelletje paupers
pi_34628020
zo die is kwaad om kaartjes voor een feestje.
pi_34628024
Zit die vrouw nu opeens te roken?
  maandag 30 januari 2006 @ 21:31:14 #181
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_34628054
Wat een gestoord wijf zeg
pi_34628065
Wasr gaat dit over?? Heibel om de Love Boat?
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_34628068
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:30 schreef Twisted_Logic het volgende:
Zit die vrouw nu opeens te roken?
goed opgemerkt haha nou veel klasse heeft zo hoor.
pi_34628073
Geweldig programma . Jammer dat het een beetje raar einde was
pi_34628107
Opmerkelijk; deze keer geen ruzie tussen de familieleden, maar tussen deelnemers en crew
Een heer met stijl
pi_34628184
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Opmerkelijk; deze keer geen ruzie tussen de familieleden, maar tussen deelnemers en crew
Tussen de vrouw met 'klasse' en de crew . En die Hans heeft geen woord gezegt
pi_34628185
Geweldig om hem tussendoor in beeld te brengen waarin ie zegt met een goed gevoel over het programma en zijn rol erin, in de spiegel te kunnen kijken, terwijl zijn vrouw in Hilversum er iets heel anders van maakt
pi_34635555
Wat een kapsoneswijf die uit Hilversum .
pi_34636132
Helemaal gemist dit.. kijk normaal geen NL tv. Totaal geen mogelijkheid om online te bekijken?
"The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
pi_34640415
Niet dat ik weet nee.
pi_34648525
Spijtig.
"The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
pi_34649846
Waarom staat dit topic eigenlijk bij SHO en niet bij TV?
pi_34649884
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 15:57 schreef emmy het volgende:
Dat vraag ik me over wel meer topics af. Maar ja het is ook een dunne lijn tussen Tv en Sterren van TV. Maar dit topic gaat toch echt over het programma dus ik vraag het me ook af.
pi_34650734
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 15:57 schreef emmy het volgende:
Omdat het een showbiz programma is . Die regel is er trouwens nog niet zo heel lang.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 21:22:58 #195
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_34660947
quote:
Op maandag 30 januari 2006 20:57 schreef N.icka het volgende:
DJ Adolf
Dat wijf zegt het zo dat het wel een bekend iemand moet zijn .... De intonatie is zo dat "Ken je hem dan niet ... Het is DJ Adolf!. Net of het zo bekend als David Bowie is ofzo.'
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_34663835
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 21:22 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat wijf zegt het zo dat het wel een bekend iemand moet zijn .... De intonatie is zo dat "Ken je hem dan niet ... Het is DJ Adolf!. Net of het zo bekend als David Bowie is ofzo.'
Ik kende hem overigens wel, veder geen nummers ofzo. Maar wel eens vande naam DJ Adolf gehoord .
pi_34797238
Vanavond weer! Toch?
pi_34797290
Zeker ik heb er al weer zin in. Weet iemand die het al gezien heeft of er vanavond een leuke aflevering komt?
pi_34806523
quote:
Op maandag 6 februari 2006 16:11 schreef Stansfield het volgende:
Zeker ik heb er al weer zin in. Weet iemand die het al gezien heeft of er vanavond een leuke aflevering komt?
Nou ja leuk, die oma wordt flink gepest weet ik nog
Een heer met stijl
pi_34806586
Zo'n groot gezin en maar één computer .
pi_34806610
quote:
Op maandag 6 februari 2006 20:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Nou ja leuk, die oma wordt flink gepest weet ik nog
Ow ja dat sloeg echt helemaal nergens op
pi_34806932
Hahaha die vrouw zegt dat alles netjes in dat huis is, terwijl het daar een dik zooitje is .
pi_34806991
quote:
Op maandag 6 februari 2006 20:47 schreef Twisted_Logic het volgende:
Hahaha die vrouw zegt dat alles netjes in dat huis is, terwijl het daar een dik zooitje is .
Inderdaad, die moeders zijn echt hypocriet en die oudste zoon van dat gezin waar die oma woont is geestelijk gestoord
Een heer met stijl
pi_34807226
Als die oma het daar niet bevalt moet ze maar naar een verzorgings tehuis, vind ik dan...
pi_34807258
Niemand praat met die oma .
pi_34807410
quote:
Op maandag 6 februari 2006 20:56 schreef Twisted_Logic het volgende:
Niemand praat met die oma .
Ja en toch kan ik niet echt zeggen dat die oma iets fout doet op het eerste gezicht, eerder dat dat gezin haar zo debiel behandelt.
'Ze staart alleen voor zich uit'
Ja vind je het gek als je niks tegen d'r zegt.
'Als ze teveel drinkt dan gaat ze zich irriteren aan Stefan z'n muziek' .
Ja die kerel maakt ook teveel herrie..
Kortom dat gezin sucks meer dan oma
Een heer met stijl
pi_34807498
Soms worden er wel harde opmerkingen gemaakt. Als ik die oma was was ik al lang weggegaan .
  maandag 6 februari 2006 @ 21:04:22 #208
92279 N.icka
Windforce 11
pi_34807648
Mijn hemel , dat kind kan niet eens met mes en vork eten
  maandag 6 februari 2006 @ 21:06:35 #209
92279 N.icka
Windforce 11
pi_34807753
Puber zijn ok , maar zo'n grote smoel hebben
pi_34807803
quote:
Op maandag 6 februari 2006 21:06 schreef N.icka het volgende:
Puber zijn ok , maar zo'n grote smoel hebben
Hij heeft idd wel een heel grote bek, maar wel weer leuk voor het programma natuurlijk .
  maandag 6 februari 2006 @ 21:14:36 #211
92279 N.icka
Windforce 11
pi_34808085
Oma moet dat huis uit
  maandag 6 februari 2006 @ 21:15:48 #212
52357 Lambiekje
pi_34808127
Lijkt wel of elke gezin in dit programma voor de buis eet. Maar volgens my zijn er meer gezinnen zo eten dan wij denken?

Die Stephan denkt dat ie heel wat is met z'n tering tyfus gepraat. :0
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 6 februari 2006 @ 21:15:59 #213
92279 N.icka
Windforce 11
pi_34808137
Ik kijk mn ogen uit , niemand corrigeert die kinderen
pi_34808139
Zei dat etterbakje nou dat 'ie knikkers voor oma haar deur legde? Wat een galbak.
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_34808147
Annet is een laffe meeloper, ze kiest de weg van de minste weerstand, namelijk voor het gezin
Een heer met stijl
  maandag 6 februari 2006 @ 21:18:01 #216
92279 N.icka
Windforce 11
pi_34808233
Dat die vader die zoon niet corrigeert , je laat je kind toch niet zo tegen zn oma praten???
pi_34808254
quote:
Op maandag 6 februari 2006 21:14 schreef N.icka het volgende:
Oma moet dat huis uit
En die Stefan in een jongensinternaat met pedofiele begeleiders, wat een klerejong
Een heer met stijl
pi_34808289
Oma betaalt de huur? De kabel? Enz? En toch toen ze zo tegen haar?
Dat gezin is echt maf
Een heer met stijl
pi_34808298
quote:
Op maandag 6 februari 2006 21:15 schreef Lambiekje het volgende:
Lijkt wel of elke gezin in dit programma voor de buis eet. Maar volgens my zijn er meer gezinnen zo eten dan wij denken?

Die Stephan denkt dat ie heel wat is met z'n tering tyfus gepraat. :0
Wij eten ook gewoon aan een etenstafel.
pi_34808317
Gatverdamme wat een walgelijke lui, arme oma..
  maandag 6 februari 2006 @ 21:20:45 #221
92279 N.icka
Windforce 11
pi_34808350
Owwwwwwww dit is echt heel erg , beschamend om naar te kijken, wat een pokke familie
pi_34808358
quote:
Op maandag 6 februari 2006 21:19 schreef josja het volgende:
Gatverdamme wat een walgelijke lui, arme oma..
Die man lacht gewoon om zijn zoon .
  maandag 6 februari 2006 @ 21:21:21 #223
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_34808386
Wat een vreselijke mensen zeg, deze aflevering.

Waarom huilen die kinderen eigenlijk? Is hun eigen moeder niet lief?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 6 februari 2006 @ 21:21:42 #224
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_34808403
wat een kutjong en pa maar lekker lachen! Van mij had ie zo een klap voor zn smoel gekregen
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_34808415
Dat kutjong heeft goeie klap voor die lelijke rotkop van 'm nodig.
X
X
X
  maandag 6 februari 2006 @ 21:22:04 #226
92279 N.icka
Windforce 11
pi_34808422
quote:
Op maandag 6 februari 2006 21:20 schreef Twisted_Logic het volgende:

[..]

Dat kan toch niet , jeeeeeeee wat erg

Ik vind die andere vrouw eng goed bij die familie passen , die op die camping
pi_34808437
quote:
Op maandag 6 februari 2006 21:21 schreef Tinkepink het volgende:
Wat een vreselijke mensen zeg, deze aflevering.

Waarom huilen die kinderen eigenlijk? Is hun eigen moeder niet lief?
Die moeder zat de hele dag te chatten, volgens mij vonden ze de nieuwe moeder wat leuker .
  maandag 6 februari 2006 @ 21:23:18 #228
52357 Lambiekje
pi_34808487
Wat ik niet snap van die oma ... dat ze niet de kleren van Judith wil strijken... maar niets zegt of doet voor het erge sneue gedrag van Stephan.

Ik zou het niet in me kop halen om raar taal aan te slaan naar me grootouders. ..
  maandag 6 februari 2006 @ 21:23:48 #229
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_34808506
quote:
Op maandag 6 februari 2006 21:21 schreef Frasier het volgende:
Dat kutjong heeft goeie klap voor die lelijke rotkop van 'm nodig.
dat zeg ik
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_34808507
quote:
Op maandag 6 februari 2006 21:21 schreef zwartedoos het volgende:
wat een kutjong en pa maar lekker lachen! Van mij had ie zo een klap voor zn smoel gekregen
Mijn handen jeuken, ik had 'm zo'n knal voor zijn harses gegeven dat ie 3 dagen niet meer kon praten geloof ik, klerejong.
  maandag 6 februari 2006 @ 21:23:57 #231
92279 N.icka
Windforce 11
pi_34808518
Die twee moeten gewoon van gezin ruilen
pi_34808560
quote:
Op maandag 6 februari 2006 21:23 schreef Lambiekje het volgende:
Wat ik niet snap van die oma ... dat ze niet de kleren van Judith wil strijken... maar niets zegt of doet voor het erge sneue gedrag van Stephan.

Ik zou het niet in me kop halen om raar taal aan te slaan naar me grootouders. ..
Ik ook niet, maar ik zal het ook niet leuk vinden als mijn oma hier 24/7 in huis rond loopt .
  maandag 6 februari 2006 @ 21:25:54 #233
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_34808629
Wat een afschuwelijk wijf zeg die Annette.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_34808633
Beetje zwak dat die vrouw een paar oude koeien uit de sloot haalt .
  maandag 6 februari 2006 @ 21:27:11 #235
92279 N.icka
Windforce 11
pi_34808690
Gaat ze een beetje de therapeut spelen

Ik blijf er bij , ze moeten van gezin ruilen
pi_34808729
quote:
Op maandag 6 februari 2006 21:27 schreef N.icka het volgende:
Gaat ze een beetje de therapeut spelen

Ik blijf er bij , ze moeten van gezin ruilen
Ja eigenlijk wel ja .
pi_34808852
Nouw die Annet wordt warm ontvangen zeg .
  maandag 6 februari 2006 @ 21:31:39 #238
52357 Lambiekje
pi_34808912
quote:
Op maandag 6 februari 2006 21:30 schreef Twisted_Logic het volgende:
treurig allemaal.
pi_34808938
HAHAHAH die OMA
ik heb de helft gemist
iemand die weet waar ik hem kan bekijken op internet?
pi_34808980
quote:
Op maandag 6 februari 2006 21:30 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ja die andere vrouw deed wel een beetje of zijzelf perfect was en dat bij Annet alles verkeerd was, maar die blonde vrouw mag eerst gaan zorgen dat het omtrent oma er wat beter aan toegaat bij hun thuis.
Een heer met stijl
pi_34809015
quote:
Op maandag 6 februari 2006 21:31 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

treurig allemaal.
Jup, maar wel weer een leuke aflevering .
pi_34809038
Triest hoor hoe ze oma (alien ) behandelen. En dan noemen ze haar een profiteur, terwijl zij nota bene de huur en gas, water en electriciteit betaalt!
  maandag 6 februari 2006 @ 21:34:05 #243
52357 Lambiekje
pi_34809039
quote:
Op maandag 6 februari 2006 21:26 schreef Twisted_Logic het volgende:
Beetje zwak dat die vrouw een paar oude koeien uit de sloot haalt .
wel wijs van die man om niks te zeggen over zijn slippertje en drank misbruik. Die is wel wat dingen gaan inzien ... maar die Annet volgens my niet ?
pi_34809158
Maar ongelofelijk of niet. Dat we het land delen met zulke mongolen. Echt te triest voor woorden. En dan met zijn allen lachen dat oma in de badkamer is uitgegleden en met haar gezicht op iets is gevallen.
pi_34809314
quote:
Op maandag 6 februari 2006 21:37 schreef FuifDuif het volgende:
Maar ongelofelijk of niet. Dat we het land delen met zulke mongolen. Echt te triest voor woorden. En dan met zijn allen lachen dat oma in de badkamer is uitgegleden en met haar gezicht op iets is gevallen.
Ik hoop niet dat ik die lui ooit tegenkom, ik woon nota bene in dezelfde stad als zij
Een heer met stijl
pi_34809343
Maar nu nog steeds voel ik mij naar vanwege die oma. Vergeet niet dat het mensje dag in dag uit in die ellende zit.
pi_34809390
quote:
Op maandag 6 februari 2006 21:37 schreef FuifDuif het volgende:
Behoorlijk walgelijk ja, die pa zat gewoon flink mee te lachen, te genant voor woorden.
  Moderator maandag 6 februari 2006 @ 22:04:32 #248
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_34810385
Knoeterharde knal voor de bek en oma word geprezen in den hemel, dat ze zoveel geduld heeft.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_34812030
Treurig om te zien hoe het er in sommige gezinnen aan toe gaat. Vraag me trouwens af of dat programma nog enige verantwoordelijkheid neemt.
pi_34816011
Ik heb het helaas niet gezien. Ach ja volgende week weer.
pi_34816237
Ik zat me echt op te vreten om die mensen! Hoe durven ze dat oude vrouwtje zo te behandelen! Heel typisch ook dat ze steeds het liedje ''Respect'' van Aretha Franklin lieten horen. Ik vond het echt zielig voor die oma..en die Stefan moesten ze opknopen, totaal geen opvoeding! En de rest wat il kwijt wilde is al vaker gezegd hier.
Back in business.
pi_34816263
quote:
Op maandag 6 februari 2006 21:18 schreef N.icka het volgende:
Dat die vader die zoon niet corrigeert , je laat je kind toch niet zo tegen zn oma praten???
Het was de zoon van zijn vrouw uit een eerdere relatie, die man is dus niet echt zijn vader, misschien dat hij hem daarom niet corrigeert.
quote:
Op maandag 6 februari 2006 21:20 schreef Twisted_Logic het volgende:

[..]

Dat is inderdaad te ziek voor woorden
Een heer met stijl
pi_34816798
Maar dit was een herhaling. Meen ook dat de stellen allebei na het programma uit elkaar zijn gegaan. Zoiets las ik ooit in één van die blaadjes...Het verbaast me niks trouwens dat het programma is gemaakt door Hummie van de Tonnekreek. de Big Brother lady. Hier een quote:

In Jouw vrouw, mijn vrouw vertelt een jongen hoe hij zijn invalide oma in de douche van haar krukje heeft getrokken. Dat zou Bromet nooit hebben uitgezonden. Van der Tonnekreek wel. ''Mishandeling van ouderen is een groot probleem, daar mag best eens meer aandacht aan worden besteed.''
Back in business.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 00:44:04 #254
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34816989
Afgelopen uitzending was inderdaad een herhaling.

Betrokkene personen zijn intussen gescheiden van elkaar.
De man is nog steeds loodgieter en stond een paar maanden geleden bij ons op de stoep om een doorspoel-probleempje op onze toiletten te verhelpen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_34817048
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 00:44 schreef golfer het volgende:

De man is nog steeds loodgieter en stond een paar maanden geleden bij ons op de stoep om een doorspoel-probleempje op onze toiletten te verhelpen.
En toen zei je: Biertje?
Back in business.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 00:49:31 #256
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34817101
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 00:46 schreef Shirley het volgende:

En toen zei je: Biertje?

Nee, ik fluisterde tegen Bluezz: "Dat is die man van...."

overigens heeft ie ons doorspoelprobleempje prima opgelost.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_34817437
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 00:44 schreef golfer het volgende:

Dat het een herhaling was wist ik, maar is ook dat andere echtpaar van elkaar gescheiden?
Een heer met stijl
pi_34817484
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 00:49 schreef golfer het volgende:

[..]

Nee, ik fluisterde tegen Bluezz: "Dat is die man van...."

overigens heeft ie ons doorspoelprobleempje prima opgelost.
Whehe....ervaring met spoelen natuurlijk!
Back in business.
  † In Memoriam † dinsdag 7 februari 2006 @ 06:52:41 #259
37843 lady-wrb
kortaf
pi_34819176
is er soms iemand die weet hoe het oma verder is vergaan?
ik kan me zo voorstellen dat er maatschappelijke instanties zijn die daar wat aan zouden kunnen doen.
ik heb met stijgende verbazing en verontwaardiging zitten kijken
zo behandel je je huisdier nog niet eens
  dinsdag 7 februari 2006 @ 08:46:01 #260
52357 Lambiekje
pi_34819705
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 00:35 schreef Shirley het volgende:
Maar dit was een herhaling. Meen ook dat de stellen allebei na het programma uit elkaar zijn gegaan. Zoiets las ik ooit in één van die blaadjes...Het verbaast me niks trouwens dat het programma is gemaakt door Hummie van de Tonnekreek. de Big Brother lady. Hier een quote:

In Jouw vrouw, mijn vrouw vertelt een jongen hoe hij zijn invalide oma in de douche van haar krukje heeft getrokken. Dat zou Bromet nooit hebben uitgezonden. Van der Tonnekreek wel. ''Mishandeling van ouderen is een groot probleem, daar mag best eens meer aandacht aan worden besteed.''
Dus na 24 jaar als nog. Een slippertje hebben ze overleeft en dit dan niet .. vaag
  dinsdag 7 februari 2006 @ 08:51:50 #261
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_34819782
ik meen me te kunnen herinneren dat die blonde dame en snorremans later zelf een relatie hebben gekregen...
  † In Memoriam † dinsdag 7 februari 2006 @ 10:33:10 #262
37843 lady-wrb
kortaf
pi_34821488
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 08:46 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dus na 24 jaar als nog. Een slippertje hebben ze overleeft en dit dan niet .. vaag
die heeft vast via de computer een andere vent gevonden

en die andere heeft een tijdje op marktplaats gestaan met dr verhaal. (als het al echt was dan)

maar goed, dat boeit me niet zo.
hoe is het nu met oma?
pi_34821642
Ik hoop dat die oma de rest van het gezin het huis uit geflikkerd heeft. Als zij de huur betaald, dan is zij dus ook de offciele huurder vind ik. En als dat niet officieel zo is, dan is dat volgens mij wel te bewerkstelligen..... Wat een kutlui waren dat zeg.

Trouwens die andere kant was erg grappig. Die kwaadheid van dat wijf toen ze kreeg te horen dat ze teveel achter de computer zat. En dat ze dan het (opgelostte) drankprobleem van haar man erbij gaat halen is helemaal kinderachtig. Wat een dozen (allebei)
  † In Memoriam † dinsdag 7 februari 2006 @ 11:00:53 #264
37843 lady-wrb
kortaf
pi_34822150
ik begrijp echt wel dat je moeder in huis nemen een enorme belasting op he gezinsleven kan zijn.
doe het dan niet, of doe het tijdelijk terwijl je naar een andere oplossing zoekt.
maar ga zo'n oud vrouwtje niet lopen negeren, pesten en molesteren.
en het feit al dat de ouders gewoon toestaan dat hun kinderen oma mishandelen is te bizar voor woorden.
die mensen moeten gewoon opgepakt worden en veroordeeld wegens mishandeling en aanzetten tot mishandeling en het niet ingrijpen bij mishandeling.
pi_35051182
Nieuwe aflevering begint zo weer.
pi_35051730
quote:
Op maandag 13 februari 2006 20:25 schreef Stansfield het volgende:
Nieuwe aflevering begint zo weer.
Ken ik ook al
pi_35051872
Ik nog niet en dat gaat volgens mij helemaal fout. Een nieuw rechtsstemmer waar een donkere vrouw bij in huis komt.
pi_35053078
Arme vrouw, midden in de Nieuw-Rechts clan verzeild geraakt
pi_35053141
Ik kijk deze aflevering niet, had iets belangrijkers .
pi_35053557
Wat een gozer nu zit hij die donkere vrouw de hemel in te prijzen.
pi_35053654
Ja.. tot zij hem tegenspreekt.. dan komt de nieuw-rechtser in hem naar boven Vies kereltje
  maandag 13 februari 2006 @ 21:10:00 #272
57434 Marloes
Digital Love
pi_35053725
Wat een onverantwoordelijk stom blond kutwijf, wie laat nou een kind discozwemmen terwijl dat kind geen eens een zwemdiploma heeft, echt, hoe dom kan je zijn.
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_35054628
quote:
Op maandag 13 februari 2006 21:00 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik kijk deze aflevering niet, had iets belangrijkers .
Dit was ook niet de meest boeiende aflevering
Een heer met stijl
pi_35054724
Even uitvechten wie het vieste is
Een heer met stijl
pi_35054810
Ja.. nu durft die blonde doos wel, met die enge man van dr naast zich
pi_35055220
Die vrouw doodsbang voor die katten
  maandag 13 februari 2006 @ 21:37:01 #277
52357 Lambiekje
pi_35055236
Zo frapant elke keer .. de gastvrouwen vinden het nieuwe huis altijd vies. Terwijl eigen huis ook niet al te best.

Jammer van de dochter dat ze al rookt
pi_35056251
quote:
Op maandag 13 februari 2006 21:37 schreef Lambiekje het volgende:
Zo frapant elke keer .. de gastvrouwen vinden het nieuwe huis altijd vies. Terwijl eigen huis ook niet al te best.

Jammer van de dochter dat ze al rookt
Hoe oud was ze dan?
  maandag 13 februari 2006 @ 22:10:53 #279
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_35056945
Wat was dat voor blonde doos zeg.. Over dat zoontje die gel op de grond had gegooid.. "Is dat een oud-Surinaams gebruik?"

Of die vader dan, die tijdens dat evaluatiegesprek zei "Ik vond het eigenlijk wel leuk dat het een donker iemand was.. kan ik de buren shockeren".

Waar ze gewoon bij zit!!

En dat dochtertje die niet mee wilde om een badpak voor haar te kopen..

Men, wat was dat voor zielige rechtse clan.
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
  maandag 13 februari 2006 @ 22:11:20 #280
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_35056968
quote:
Op maandag 13 februari 2006 21:57 schreef Twisted_Logic het volgende:

[..]

Hoe oud was ze dan?
16 toch?
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_35057613
quote:
Op maandag 13 februari 2006 22:10 schreef Cutebutpsycho het volgende:

En dat dochtertje die niet mee wilde om een badpak voor haar te kopen..
Zou jij zo'n vatsige negerin naakt in een pashokje willen zien dan?
X
X
X
  maandag 13 februari 2006 @ 22:24:46 #282
52357 Lambiekje
pi_35057785
quote:
Op maandag 13 februari 2006 22:11 schreef Cutebutpsycho het volgende:

[..]

16 toch?
Ja dacht van wel ... maar vind altijd zo jammer dat goed uitziende meisje al zo jong aan het kutten zijn met peuken.

Voor mij hoeft dat niet zo.. neem aan dat het is om 'stoer' te willen zijn...
  maandag 13 februari 2006 @ 22:30:20 #283
52357 Lambiekje
pi_35058102
quote:
Op maandag 13 februari 2006 22:21 schreef Frasier het volgende:

[..]

Zou jij zo'n vatsige negerin naakt in een pashokje willen zien dan?
Ik zou het eigenlijk wel leuk hebben gevonden ... maar helaas mij is niets gevraagd.
pi_35061810
quote:
Op maandag 13 februari 2006 22:24 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ja dacht van wel ... maar vind altijd zo jammer dat goed uitziende meisje al zo jong aan het kutten zijn met peuken.

Mijn buurmeisje was dacht ik 14 toen ze al lekker met haar ouder mee rookte .
pi_35074957
quote:
Op maandag 13 februari 2006 22:24 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Goed uitziend??
pi_35298575
Vanavond weer .
pi_35301972
Het begint .
  maandag 20 februari 2006 @ 20:40:11 #288
92279 N.icka
Windforce 11
pi_35302021
Leuke stelletjes weer
pi_35302124
quote:
Op maandag 20 februari 2006 20:40 schreef N.icka het volgende:
Leuke stelletjes weer
Zekers, ben benieuwd naar die twee vrouwen zo.
pi_35302218
Oh god, dat worden van die sociaal gestoorde idioten .
X
X
X
pi_35302257
deze aflevering heb ik al eens gezien, echt geweldig
twee van die computergeeks en dan een lesbo die dat gaat verbieden
  maandag 20 februari 2006 @ 20:45:04 #292
92279 N.icka
Windforce 11
pi_35302294
Die pot met dat groene jasje
pi_35302318
quote:
Op maandag 20 februari 2006 20:44 schreef DrDentz het volgende:
deze aflevering heb ik al eens gezien, echt geweldig
twee van die computergeeks en dan een lesbo die dat gaat verbieden
Vind het nu al leuk /
pi_35302333
Reclame .
  maandag 20 februari 2006 @ 20:46:43 #295
92279 N.icka
Windforce 11
pi_35302374
dat mens gaat gelijk aan de dekbedden ruiken , wie doet nou zoiets?
pi_35302503
op een gegeven moment moet zo'n jongen hondenpoep opruimen
"dat is een taak van de moeder, ik kan echt niet tegen stront dan ga ik kotsen"
zegt die vader "als je op de wc zit, dan stink je ook een uur in de wind, dan zit je toch ook niet te kotsen "
pi_35302504
quote:
Op maandag 20 februari 2006 20:46 schreef N.icka het volgende:
dat mens gaat gelijk aan de dekbedden ruiken , wie doet nou zoiets?
Paar weken geleden ging iemand gelijk op dat bed liggen .
pi_35302545
quote:
Op maandag 20 februari 2006 20:49 schreef DrDentz het volgende:
op een gegeven moment moet zo'n jongen hondenpoep opruimen
"dat is een taak van de moeder, ik kan echt niet tegen stront dan ga ik kotsen"
zegt die vader "als je op de wc zit, dan stink je ook een uur in de wind, dan zit je toch ook niet te kotsen "
. Echt zo'n gezin met lompe opmerkingen dus.
  Moderator maandag 20 februari 2006 @ 20:52:16 #299
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_35302636
We zitten er diudelijk klaar voor
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_35302645
Gelijk al zo'n stilte .
pi_35302659
Vol .

Hier veder:
Jouw Vrouw Mijn Vrouw #2