Het was de zoon van zijn vrouw uit een eerdere relatie, die man is dus niet echt zijn vader, misschien dat hij hem daarom niet corrigeert.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:18 schreef N.icka het volgende:
Dat die vader die zoon niet corrigeert , je laat je kind toch niet zo tegen zn oma praten???
Dat is inderdaad te ziek voor woordenquote:Op maandag 6 februari 2006 21:20 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Die man lacht gewoon om zijn zoon.
En toen zei je: Biertje?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:44 schreef golfer het volgende:
Afgelopen uitzending was inderdaad een herhaling.
Betrokkene personen zijn intussen gescheiden van elkaar.
De man is nog steeds loodgieter en stond een paar maanden geleden bij ons op de stoep om een doorspoel-probleempje op onze toiletten te verhelpen.
quote:
Dat het een herhaling was wist ik, maar is ook dat andere echtpaar van elkaar gescheiden?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:44 schreef golfer het volgende:
Afgelopen uitzending was inderdaad een herhaling.
Betrokkene personen zijn intussen gescheiden van elkaar.
De man is nog steeds loodgieter en stond een paar maanden geleden bij ons op de stoep om een doorspoel-probleempje op onze toiletten te verhelpen.
Whehe....ervaring met spoelen natuurlijk!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, ik fluisterde tegen Bluezz: "Dat is die man van...."
overigens heeft ie ons doorspoelprobleempje prima opgelost.
Dus na 24 jaar als nog. Een slippertje hebben ze overleeft en dit dan niet .. vaagquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:35 schreef Shirley het volgende:
Maar dit was een herhaling. Meen ook dat de stellen allebei na het programma uit elkaar zijn gegaan. Zoiets las ik ooit in één van die blaadjes...Het verbaast me niks trouwens dat het programma is gemaakt door Hummie van de Tonnekreek. de Big Brother lady. Hier een quote:
In Jouw vrouw, mijn vrouw vertelt een jongen hoe hij zijn invalide oma in de douche van haar krukje heeft getrokken. Dat zou Bromet nooit hebben uitgezonden. Van der Tonnekreek wel. ''Mishandeling van ouderen is een groot probleem, daar mag best eens meer aandacht aan worden besteed.''
die heeft vast via de computer een andere vent gevondenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dus na 24 jaar als nog. Een slippertje hebben ze overleeft en dit dan niet .. vaag
Ken ik ook alquote:Op maandag 13 februari 2006 20:25 schreef Stansfield het volgende:
Nieuwe aflevering begint zo weer.
Dit was ook niet de meest boeiende afleveringquote:Op maandag 13 februari 2006 21:00 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik kijk deze aflevering niet, had iets belangrijkers.
Hoe oud was ze dan?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:37 schreef Lambiekje het volgende:
Zo frapant elke keer .. de gastvrouwen vinden het nieuwe huis altijd vies. Terwijl eigen huis ook niet al te best.
Jammer van de dochter dat ze al rookt![]()
16 toch?quote:
Zou jij zo'n vatsige negerin naakt in een pashokje willen zien dan?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:10 schreef Cutebutpsycho het volgende:
En dat dochtertje die niet mee wilde om een badpak voor haar te kopen..
Ja dacht van wel ... maar vind altijd zo jammer dat goed uitziende meisje al zo jong aan het kutten zijn met peuken.quote:
Ik zou het eigenlijk wel leuk hebben gevonden ... maar helaas mij is niets gevraagd.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:21 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zou jij zo'n vatsige negerin naakt in een pashokje willen zien dan?![]()
Mijn buurmeisje was dacht ik 14 toen ze al lekker met haar ouder mee rooktequote:Op maandag 13 februari 2006 22:24 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ja dacht van wel ... maar vind altijd zo jammer dat goed uitziende meisje al zo jong aan het kutten zijn met peuken.
Voor mij hoeft dat niet zo.. neem aan dat het is om 'stoer' te willen zijn...
Goed uitziend??quote:Op maandag 13 februari 2006 22:24 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ja dacht van wel ... maar vind altijd zo jammer dat goed uitziende meisje al zo jong aan het kutten zijn met peuken.
Voor mij hoeft dat niet zo.. neem aan dat het is om 'stoer' te willen zijn...
Vind het nu al leukquote:Op maandag 20 februari 2006 20:44 schreef DrDentz het volgende:
deze aflevering heb ik al eens gezien, echt geweldig
twee van die computergeeks en dan een lesbo die dat gaat verbieden![]()
Paar weken geleden ging iemand gelijk op dat bed liggenquote:Op maandag 20 februari 2006 20:46 schreef N.icka het volgende:
dat mens gaat gelijk aan de dekbedden ruiken , wie doet nou zoiets?
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:49 schreef DrDentz het volgende:
op een gegeven moment moet zo'n jongen hondenpoep opruimen
"dat is een taak van de moeder, ik kan echt niet tegen stront dan ga ik kotsen"
zegt die vader "als je op de wc zit, dan stink je ook een uur in de wind, dan zit je toch ook niet te kotsen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |