Woah ik vond die buurman wat overdreven reageren hoor, op 1 kort middagje een tuinfeestquote:Op maandag 16 januari 2006 21:24 schreef Stansfield het volgende:
Net een aflevering van de flodders. Aso's in een nette buurt.
sorry ik kon het ff niet laten,quote:Op maandag 16 januari 2006 21:13 schreef Bluezz het volgende:
Ja, en toch zijn die getatoeėrde mensen dus absoluut niet aso of zoiets...
Fijn visitekaartje voor je zaak inderdaad..quote:Op maandag 23 januari 2006 21:09 schreef Stansfield het volgende:
Terecht dat hij niet wil dat zij in de winkel staat.
waarom gefeliciteerd? ik had liever een nieuwe gehadquote:Op maandag 23 januari 2006 21:30 schreef Bayer het volgende:
[..]
Voor jou waarschijnlijk. Gefeliciteerd.![]()
ja dat lijkt me ook wel grappig jaquote:Op maandag 23 januari 2006 22:00 schreef ABBAfan het volgende:
Bij veel afleveringen is 1 van de 4 personen degene die alles fout doet. Ik zou graag zien hoe het die persoon een paar weken na de opnamen is vergaan.![]()
Deed ze haar man/kinderen in de uitverkoopquote:Op maandag 23 januari 2006 22:07 schreef lady-wrb het volgende:
ja dat lijkt me ook wel grappig ja
dr is dr ooit een geweest die een tijdje op markplaats gepost heeft.
dat was lachen.
En stuurt haar man het huis uitquote:Op maandag 23 januari 2006 21:22 schreef cora4034 het volgende:
Carla flipt als ze straks de bankafschriften ziet.![]()
nee die was verliefd geworden op dr leenvent en was bij dr eigen vent weggegaan en zat daarna in een caravanquote:Op maandag 23 januari 2006 22:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Deed ze haar man/kinderen in de uitverkoop
Dat was van de aflevering dat ze die oma zo belachelijk aan het maken waren, die woonde bij het gezin in.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:46 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nee die was verliefd geworden op dr leenvent en was bij dr eigen vent weggegaan en zat daarna in een caravan
precies weet ik het niet meer, maar t was lachwekkend hoe dat mens zich te kijk zette
(ik zit wel meer te kijken op marktplaats bij de verhalen, je komt er de lachwekkendste dingen tegen)
Ik heb het vorige seizoen niet gezien, dus voor mij geen herhalingenquote:Op maandag 30 januari 2006 20:36 schreef Xennia het volgende:
Alweer een herhaling en dat staat nooit in de gids vermeld![]()
Inderdaad , kut deze hebben we al gezienquote:Op maandag 30 januari 2006 20:36 schreef Xennia het volgende:
Alweer een herhaling en dat staat nooit in de gids vermeld![]()
Voor mij ook niet. Echt een top programma dat mij de vorige keer echt helemaal is ontgaan.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:38 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik heb het vorige seizoen niet gezien, dus voor mij geen herhalingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |