abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 oktober 2005 @ 23:39:39 #1
3185 Adelante
To let it go now
pi_31245077
Jouw Vrouw Mijn Vrouw
quote:
10 dagen ruilen van gezin

Als moeder je eigen gezin verruilen voor een vreemd gezin? Ook in Nederland zijn er gezinnen bereid gevonden om voor tien dagen van moeder te wisselen. Deze reality-serie laat zien hoe het is als de hoeksteen van de samenleving ineens een totaal andere spil krijgt toebedeeld. De ene vrouw is de andere nog niet.

normaal niet het soort programma om 'n topic over te openen, maar ik heb me vanavond
werkelijk bescheurd van het lachen... :')

okee, volgens mij was vanavond echt de eerste keer dat een van de vrouwen voortijdig uit huis is gestapt, omdat ze zo met het andere gezin over hoop lag dat ze op de rand stond om vreemde kinderen te gaan slaan

geweldig om een vrouw 20 euro mee te geven om te gaan shoppen en dat ze dan voor 150 doekoe ( ;')) aan kleding koopt, met name ook voor zichzelf en niet voor de kinderen waar het voor bedoeld was.

nog meer kijkers van dit programma?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_31245184
Ja ik heb t ook gekeken, mijn moeder wilde het persé zien.
Ik weet nu weer waarom ik geen RLT4 (en Talpa overigens) kijk.
pi_31249550
Het is niet de eerste keer dat de ruil voortijdig wordt stopgezet. Is al eens eerder in de NL serie voorgekomen.

Ik heb gisteren genoten van het programma...

...Aan tafel gaan zitten en zeggen "ik wil ontbijt en jij gaat dat voor me halen"
..."Ik op een fiets met een boodschappentas?"
etc etc

En aan het einde zegt haar man dat hij de beste vrouw van de wereld heeft.... edan ben je niet veel gewend hoor... (even mijn persoonlijke mening dan)
Echte mannen eten geen honing,
die kauwen bijen
pi_31250855
Die dochter gister
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 12:20:35 #5
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_31250909
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 12:18 schreef ThomasBerge het volgende:
Die dochter gister
Wordt dit nog herhaald? of staat het ergens online ofzo???
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_31250949
He jammer gemist dus,...
heb wel gekeken naar Hoe schoon is jouw huis
Von die man wel intens zielig hoor
kreeg bijna tranen in mijn ogen de arme ziel
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  Moderator vrijdag 7 oktober 2005 @ 12:23:14 #7
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_31250964
FTR ---> SHO.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_31250995
Die neger-vrouw...... "ik ga je slaan, als jij gooien"
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 12:58:39 #9
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_31251539
Ik heb alleen het stukje gezien dat ze in de tuin zat en daarna de hond ging uitlaten en toen die de benen nam was ze helemaal over de rooie... ondertiteling moest echt uitkomst bieden. En dan ook nog als ze de hond eindelijk weer aan de lijn heeft tegen die hond te keer gaan. pfff... ben snel gaan zappen
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  Trouwste user 2022 vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:55:28 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_31256333
Wat een vreselijk mens die negerin. Ze was kwaad omdat ze haar ontbijtje niet in huis hadden. Moest ze zelf boodschappen gaan doen, 'dat doe ik normaal nooit.' Mevrouw ging even shoppen en koopt voor een jaar kleren voor haar zelf. Ze laat de vaat staan want dat moeten de kindjes doen, dat is goed voor ze. En tot slotte heeft ze met iedereen ruzie gehad. Met een meissie van 15 die ze dreigde te gaan slaan

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_31258797
Geweldig die vrouw. Ze was helemaal over de rode dat ze een boodschappentas moest dragen!! En normaal Nederlands spreken ho maar!!
geniet nooit met mate
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 20:54:52 #12
3185 Adelante
To let it go now
pi_31265832
gewoon ook schelden tegen de hond Kloot!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_31268205
Is echt superstoer Jammer gemist gister
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 11:02:48 #14
521 ruby
Hell yeah!
pi_31277022
Die dochter had wel een megagrote smoel zeg. Ongelofelijk. Maar die donkere vrouw was wel een zeikdoos.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_31340857
dit is wel een stoer programma ja
You've just been F'd in the A
  Trouwste user 2022 dinsdag 11 oktober 2005 @ 18:48:51 #16
7889 tong80
Spleenheup
pi_31363604
Genieten inderdaad.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_31403096
:D;;Dd;D

dat was leuk ja met die neger vrouw
  donderdag 13 oktober 2005 @ 16:58:54 #18
130077 Ivatje
miuw, miauw...
pi_31413142
Die negerin is een mooie vrouw , maar een ongelofelijke aansteller...
Zij is verwend en hysterisch.. Zij weet nog niet goed en eerlijk om te gaan met anderen...
ha ha ha ha ha
pi_31448141
Gisteravond was het wel min of meer ontroerend te noemen....
geniet nooit met mate
pi_31588341
Begint weer bijna op RTL 4
Een heer met stijl
  donderdag 20 oktober 2005 @ 22:02:12 #21
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_31589433
Wat erg dat dwangmatige schoonmaken Strontvervelende kerel.
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_31589765
Die vader moet echt in therapie voor z'n smetvrees.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 22:25:44 #23
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_31590283
Wat een sneue kerel zeg
pi_31590529
Waarom werd die ene gast nou zo boos?
Okee het was misschien niet zo netje van die ene homo, maar hij gaf hem nog gelijk ook en zei dat hij het geld nog zou krijgen van hem.
Het kwam op mij over alsof hij er echt niet aan gedacht had.
Een heer met stijl
  donderdag 20 oktober 2005 @ 22:34:31 #25
70004 niksan
net een beetje meer
pi_31590537
Wat een einde zeg
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
pi_31590548
Die denigrerende opmerking van dat buschauffeurtje ook. "Ja, hij is het vrouwtje hè?"
pi_31590554
Die kerel
Oké niet echt netjes om hem te laten betalen(dat wat hij denk ik helemaal niet met opzet deed) maar hij kan het wel iets subtieler brengen
  donderdag 20 oktober 2005 @ 22:37:48 #28
70004 niksan
net een beetje meer
pi_31590619
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 22:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Waarom werd die ene gast nou zo boos?
Okee het was misschien niet zo netje van die ene homo, maar hij gaf hem nog gelijk ook en zei dat hij het geld nog zou krijgen van hem.
Het kwam op mij over alsof hij er echt niet aan gedacht had.
En ook op de manier dat hij tegen haar aan het schreeuwen was, alsof zij er wat aan kon doen
Hij had het diezelfde dag tegen die man moeten zeggen ipv tot het einde wachten en op zo'n manier uit elkaar gaan

Wat een idioot zeg
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
pi_31590624
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 22:35 schreef Remzz het volgende:
Die kerel
Oké niet echt netjes om hem te laten betalen(dat wat hij denk ik helemaal niet met opzet deed) maar hij kan het wel iets subtieler brengen
Ja, hij liet me echt denken aan zo een typische Hollandse zuinigerd
Een heer met stijl
pi_31590669
Wat een anti-climax.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 22:41:14 #31
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_31590689
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 22:37 schreef niksan het volgende:

[..]

En ook op de manier dat hij tegen haar aan het schreeuwen was, alsof zij er wat aan kon doen
Mond dicht! Tegen zijn vrouw toen ze er wat van wilde zeggen

Kolere zeg... Je kinderen hebben een hartstikke leuke dag gehad dan ga je dat even lekker lopen verpesten. Ik had er wel een week brood met pindakaas eten voor overgehad. Sneue eikel.
pi_31590812
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 22:40 schreef Iwan1976 het volgende:
Wat een anti-climax.
Dat zei die ene kerel ja, ik snap eigenlijk niet waarom juist die vent die bij die vrouw was gebleven moest staan janken, die had er toch weinig mee te maken gehad?
Een heer met stijl
pi_31590962
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 22:35 schreef Remzz het volgende:
Die kerel
Hij had het ook op het moment zelf even aan kunnen geven. Dan had de ander het waarschijnlijk meteen betaald. Of je zegt niks, kropt het op, loopt je de hele dag op te vreten en ontploft achteraf. Tja.
pi_31591180
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 22:50 schreef k_man het volgende:

[..]

Hij had het ook op het moment zelf even aan kunnen geven. Dan had de ander het waarschijnlijk meteen betaald. Of je zegt niks, kropt het op, loopt je de hele dag op te vreten en ontploft achteraf. Tja.
Ja idd als hij het nu meteen had gezegt had hij ook nog een leuke dag gehad . Maar sowiezo een beetje vage kerel met zijn 3 keer dweilen per dag. Zijn vrouw zat er ook bij alsof hij haar elk moment wat aan kon doen op het laatst...
pi_31591296
De schoonmaakfreak gaf aan dat de ruilman de hele week niets zelf betaald had. Hij vertelde dat hij na het betalen van de entree voor Drievliet daardoor geen geld meer had. Wie heeft dan patat plus drinken in Drievliet betaald? En wie heeft het luxe diner betaald? En zag ik daar trouwens een splinternieuwe auto voor de deur staan? Ik kan me vergissen, maar ik kreeg het idee dat er maar bar weinig geld voor het huishouden (inclusief kinderen) was, terwijl zowel moeder als vader (meer dan) fulltime werkten. Waar wordt dat geld dan aan besteed? Misschien kan er op de energiekosten bespaard worden door minder te stofzuigen?? Moet toch niet zo zijn dat kinderen wel keihard moeten meewerken in het huishouden (waarbij zelfs de jongste dochter al met het schoonmaakvirus bevangen lijkt te zijn), maar dat er geen geld besteed mag worden aan gezellige daagjes uit met het hele gezin.
Doodzonde dat zo'n programma, waarin mensen het best wel naar hun zin leken te hebben, op zo'n manier eindigt!!
pi_31591370
Ik had zo'n behoefte om iets naar mijn tv te gooien, wat en een vent zeg
Ik vond het ook zo sneu dat die kinderen ook al dwangmatig bezig waren met schoonmaken.
pi_31591755
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 22:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dat zei die ene kerel ja, ik snap eigenlijk niet waarom juist die vent die bij die vrouw was gebleven moest staan janken, die had er toch weinig mee te maken gehad?
Die vent heeft een gezellige tijd gehad met die vrouw. En dan komt opeens die uitbarsting van opgekropte woede. Ik kan me voorstellen dat dat er nogal in kan hakken... en dan die camera er nog bij.

De ene helft van het homostel vond ik trouwens erg op Friso Wiegersma lijken.

Friso Wiegersma
pi_31592122
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 22:57 schreef Remzz het volgende:
Ja idd als hij het nu meteen had gezegt had hij ook nog een leuke dag gehad . Maar sowiezo een beetje vage kerel met zijn 3 keer dweilen per dag. Zijn vrouw zat er ook bij alsof hij haar elk moment wat aan kon doen op het laatst...
Bij dit gezin gaan bij mij de alarmbellen voor een familiedrama rinkelen.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 23:34:54 #39
130077 Ivatje
miuw, miauw...
pi_31592347
Die schoonmaakfreak is zo irritant...Ongelofelijk dat iemand zo geobsedeerd is door schoonmaken.
Hij kan beter meer van zijn leven genieten en een hobbie zoeken. Schoonmaken is voor hem een verplicht/ obsessie geworden en het is erg als je je energie alleen in schoonmaken steekt en niet in je eigen ontwikkeling en plezier. Die mensen weten volgens mij niet wat ze allemaal kunnen doen in hun vrije tijd en er is zo veel te doen dan elke dag schoonmaken. Hij heeft een gebrek aan creativiteit wat ik jammer vind...

Maar ja, als hij schoonmaken leuk vindt dan zijn mijn woorden overbodig...
Het is belangrijk dat je geniet in wat je doet...

Die homo die met die vrouw was vind ik erg interessant en positief voor een vriendschap!
ha ha ha ha ha
pi_31592722
Wat was dit een onvoorstelbare aflevering zeg. Ik kijk niet vaak naar dit programma, maar viel vanavond wel met mijn neus in de boter! De man heeft duidelijk smetvrees en brengt dat over op zijn vrouw. Anders was de vrouw wel dwangmatig aan de slag gegaan met een stofzuiger... En die belachelijke reactie op dat Drievliet uitje. Die man kon zijn agressie maar nauwelijks beheersen. Wat moet die vrouw bij zo'n vent? Daar snap ik echt helemaal niets van.

Ik hoop altijd zo erg dat als mensen zichzelf terugzien, er een knop bij ze omgaat. Want deze man brengt zijn trauma ook al over op zijn kinderen. Dat jongste dochtertje noemde die man een duivel, nou ja zeg! Omdat ze niet mocht schoonmaken van hem! Hoeveel 7- of 8-jarigen houden zich nou uit zichzelf bezig met schoonmaken! Een trauma in wording, echt waar.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 00:03:14 #41
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_31593230
Een hele enge aflevering! Mijn god wat een freak die poetsaap! Dat ie 's nachts als ie thuis komt een rondje gaat maken om te zien of alles goed schoon is... Dieptepunt: de schoonmakende dochter... Wat een trieste boel in dat huishouden, logisch dat moeders genoot van die tien dagen vakantie
pi_31594151
Zulke mannen moet je dus gewoonweg opknope..
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_31595085
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 23:46 schreef weathergirl het volgende:
Dat jongste dochtertje noemde die man een duivel, nou ja zeg!
Ja maar ze vloog hem op het einde wel om de hals, kinderen kunnen nog niet relativeren, kijken zwart wit enz
Een heer met stijl
pi_31595346
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 23:46 schreef weathergirl het volgende:
Wat was dit een onvoorstelbare aflevering zeg. Ik kijk niet vaak naar dit programma, maar viel vanavond wel met mijn neus in de boter! De man heeft duidelijk smetvrees en brengt dat over op zijn vrouw. Anders was de vrouw wel dwangmatig aan de slag gegaan met een stofzuiger
Ze vertelde zelf aan die homo dat dat schoonmaken voor haar man niet zo overdreven nodig was, dat hij wel eens zei laat lekker liggen, komt morgen wel. En hij kon zo blij zijn met kleine dingen. Ik heb dit niet terug gezien, vond het maar een enge psycho
pi_31598646
Wat een ontieglijke lul was die buschauffeur! Gut zeg, er ligt nog een pluisje onder de bank.....
En een vingertje op de afzuigkap en de bovenkant van de schilderijtjes.......
Ben benieuwd of het in zijn bus ook zo netjes is, van mij mogen alle passagiers die hem zien, gaan zeiken over hem en z'n tirannieke manier van optreden in het programma.
Hoe hij ook tegen z'n vrouw tekeer ging, of zij er wat aan kon doen dat zij wel lol had gehad en hij niet?
Wat een ergernis is het als je met zo'n vent getrouwd bent, z'n vrouw zal w.s. niks te vertellen hebben in huis. Poetsen, soppen, dweilen en stofzuigen, plus werken in een kapperszaak en bij een supermarkt. En dat geklaag over dat geld, beide fulltime werken en nog geen geld om een dagje naar Drievliet te gaan.
Je kon duidelijk merken aan die homo's dat ze er echt mee zaten dat het zo geeindigd was.
Erg jammer van deze aflevering.
pi_31599023
Die schoonmaakfreak
pi_31607475
Wat een anti-climax gisteravond. Wat een mongool en die kinderen zijn al net zo erg. Beetje de koelkast schoonmaken... het is toch verschrikkelijk.
En verder niks zeggen over dat luxe dinertje die avond eerder. Dat heeft hij ook niet hoeven betalen... wat een debiel .

Ik had echt zin om die kerel aan te vliegen (maar daar waren er meer van als ik dit topic zo doorlees ). Vooral dat stukje "bek houden"... verschrikkelijk, wat een kerel .
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 17:03:12 #48
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_31607528
Ach.. dit is weer zo'n serie..

Binnenkort :

Jouw poes mijn poes
Jouw huis mijn huis
Jouw geheime liefde mijn geheime liefde

pi_31608182
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 17:03 schreef Messenga het volgende:

Binnenkort :

Jouw poes mijn poes
Jouw huis mijn huis

Ja...dus....en?
Een heer met stijl
pi_31608237
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 17:03 schreef Messenga het volgende:

Binnenkort :

Jouw poes mijn poes
Jouw huis mijn huis

Jouw vakantie mijn vakantie, is trouwens erg vermakelijk

Het programma trekt trouwens meer dan 1 miljoen kijkers, dus het concept blijkt wel degelijk goed te scoren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')