quote:10 dagen ruilen van gezin
Als moeder je eigen gezin verruilen voor een vreemd gezin? Ook in Nederland zijn er gezinnen bereid gevonden om voor tien dagen van moeder te wisselen. Deze reality-serie laat zien hoe het is als de hoeksteen van de samenleving ineens een totaal andere spil krijgt toebedeeld. De ene vrouw is de andere nog niet.
Wordt dit nog herhaald? of staat het ergens online ofzo???quote:
En ook op de manier dat hij tegen haar aan het schreeuwen was, alsof zij er wat aan kon doenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Waarom werd die ene gast nou zo boos?
Okee het was misschien niet zo netje van die ene homo, maar hij gaf hem nog gelijk ook en zei dat hij het geld nog zou krijgen van hem.
Het kwam op mij over alsof hij er echt niet aan gedacht had.
Ja, hij liet me echt denken aan zo een typische Hollandse zuinigerdquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:35 schreef Remzz het volgende:
Die kerel
Oké niet echt netjes om hem te laten betalen(dat wat hij denk ik helemaal niet met opzet deed) maar hij kan het wel iets subtieler brengen
Mond dicht! Tegen zijn vrouw toen ze er wat van wilde zeggenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:37 schreef niksan het volgende:
[..]
En ook op de manier dat hij tegen haar aan het schreeuwen was, alsof zij er wat aan kon doen
Dat zei die ene kerel ja, ik snap eigenlijk niet waarom juist die vent die bij die vrouw was gebleven moest staan janken, die had er toch weinig mee te maken gehad?quote:
Hij had het ook op het moment zelf even aan kunnen geven. Dan had de ander het waarschijnlijk meteen betaald. Of je zegt niks, kropt het op, loopt je de hele dag op te vreten en ontploft achteraf. Tja.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:35 schreef Remzz het volgende:
Die kerel
Oké niet echt netjes om hem te laten betalen(dat wat hij denk ik helemaal niet met opzet deed) maar hij kan het wel iets subtieler brengen
Ja idd als hij het nu meteen had gezegt had hij ook nog een leuke dag gehadquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:50 schreef k_man het volgende:
[..]
Hij had het ook op het moment zelf even aan kunnen geven. Dan had de ander het waarschijnlijk meteen betaald. Of je zegt niks, kropt het op, loopt je de hele dag op te vreten en ontploft achteraf. Tja.
Die vent heeft een gezellige tijd gehad met die vrouw. En dan komt opeens die uitbarsting van opgekropte woede. Ik kan me voorstellen dat dat er nogal in kan hakken... en dan die camera er nog bij.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dat zei die ene kerel ja, ik snap eigenlijk niet waarom juist die vent die bij die vrouw was gebleven moest staan janken, die had er toch weinig mee te maken gehad?![]()
Bij dit gezin gaan bij mij de alarmbellen voor een familiedrama rinkelen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:57 schreef Remzz het volgende:
Ja idd als hij het nu meteen had gezegt had hij ook nog een leuke dag gehad. Maar sowiezo een beetje vage kerel met zijn 3 keer dweilen per dag. Zijn vrouw zat er ook bij alsof hij haar elk moment wat aan kon doen op het laatst...
Ja maar ze vloog hem op het einde wel om de hals, kinderen kunnen nog niet relativeren, kijken zwart wit enzquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:46 schreef weathergirl het volgende:
Dat jongste dochtertje noemde die man een duivel, nou ja zeg!
Ze vertelde zelf aan die homo dat dat schoonmaken voor haar man niet zo overdreven nodig was, dat hij wel eens zei laat lekker liggen, komt morgen wel. En hij kon zo blij zijn met kleine dingen. Ik heb dit niet terug gezien, vond het maar een enge psychoquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:46 schreef weathergirl het volgende:
Wat was dit een onvoorstelbare aflevering zeg. Ik kijk niet vaak naar dit programma, maar viel vanavond wel met mijn neus in de boter! De man heeft duidelijk smetvrees en brengt dat over op zijn vrouw. Anders was de vrouw wel dwangmatig aan de slag gegaan met een stofzuiger
Ja...dus....en?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:03 schreef Messenga het volgende:
Ach.. dit is weer zo'n serie..
Binnenkort :
Jouw poes mijn poes
Jouw huis mijn huis
Jouw geheime liefde mijn geheime liefde
Jouw vakantie mijn vakantie, is trouwens erg vermakelijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:03 schreef Messenga het volgende:
Ach.. dit is weer zo'n serie..
Binnenkort :
Jouw poes mijn poes
Jouw huis mijn huis
Jouw geheime liefde mijn geheime liefde
Dat viel ook niet zo goed. Van tevoren was ie al bang dat het 'zo'n travestieten tent is met allemaal van die blije homo's die aan elkaar zitten'.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:01 schreef mark_03 het volgende:
En verder niks zeggen over dat luxe dinertje die avond eerder. Dat heeft hij ook niet hoeven betalen... wat een debiel.
Het klopt niet wat je zegt, 'Mijn Vrouw Jouw Vrouw' was het eerste product van dit concept, dus hoogstens wat daarna kwam is niet meer origineel.quote:
Dat bedoel ik dus ook.. het is zo'n uitgemolken serie geworden..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het klopt niet wat je zegt, 'Mijn Vrouw Jouw Vrouw' was het eerste product van dit concept, dus hoogstens wat daarna kwam is niet meer origineel.
Oh okee, dan snap ik het, je bedoelt dus al die varianten daarna, ja dat ben ik wel met je eens jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:21 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus ook.. het is zo'n uitgemolken serie geworden..
dat het misschien niet meer een origineel concept is, wil niet zeggen dat het niet vermakelijk is op z'n tijdquote:
Je kunt beter stellen, wat is nog wel origineel op de televisie?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
dat het misschien niet meer een origineel concept is, wil niet zeggen dat het niet vermakelijk is op z'n tijd
Spermashowquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Je kunt beter stellen, wat is nog wel origineel op de televisie?![]()
Maarja dat is een goed onderwerp voor een topic in een ander subforum![]()
Het kabbelde lekker voort..... niet zo heel spectaculair en zelfs de kindjes waren leuk.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wederom zometeen weer![]()
Wie kijkt er mee![]()
leuk, Helmond, mijn eigen straatje op TV, bijna. en ja, er is niks te doen als je t niet zoekt, of de weg niet weet...quote:Op donderdag 3 november 2005 22:25 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind het zowiezo toch al een vreemde vent.....
bij die opmerking over dat op schoot zitten had ik al zoiets van: fout mannetje
die moet maar lekker blijven latten
Exact mijn idee.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:26 schreef Stansfield het volgende:
Dat snap ik ook niet. Die mensen hadden vooraf toch ook wel kunnen bedenken dat ze tegenovergestelde gezinnen zouden gebruiken om mooie tv te krijgen.
Ik heb vorige week gekeken en toen was het een herhaling, dus ik heb de moeite gisteren niet genomen om te kijken, maar het zullen dus wel herhalingen zijnquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:33 schreef lady-wrb het volgende:
maar waren het nou herhalingen?
ik heb het vorige week gezien, god wat heb ik toen gelachen.
helaas was ik gisteren al bij gtst in slaap gevallen en werd pas wakker tijdens oprah dr uitzending
Idd lekker zomers gekleed ookquote:Op maandag 16 januari 2006 20:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dat meisje in die konijnenwinkel mag er weze![]()
En hoe ze schrok toen ze hoorde wat het wasquote:Op maandag 16 januari 2006 21:13 schreef Bluezz het volgende:
Ja, en toch zijn die getatoeërde mensen dus absoluut niet aso of zoiets...
Met die urn met de as van dat hondje moest ik toch ff lachen.. hoe ze dat schudde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |