Hehe iddquote:Op maandag 30 januari 2006 21:04 schreef Stansfield het volgende:
haha die zoon heeft echt een piepstemmetje.
Ze mogen niet na het eten naar buitenquote:Op maandag 30 januari 2006 21:26 schreef Stansfield het volgende:
Eerder avond eten omdat de kinderen dan een half uur langer buiten kunnen spelen.Dan stoppen ze toch ook een half uur eerder en spelen ze net zo lang buiten.
Heb je die BrEeZaH sletjes ook nog gezien dan?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:28 schreef Stansfield het volgende:
Hey daar was ik ook in Hilversum.
goed opgemerkt haha nou veel klasse heeft zo hoor.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:30 schreef Twisted_Logic het volgende:
Zit die vrouw nu opeens te roken?
Tussen de vrouw met 'klasse' en de crewquote:Op maandag 30 januari 2006 21:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Opmerkelijk; deze keer geen ruzie tussen de familieleden, maar tussen deelnemers en crew![]()
Dat vraag ik me over wel meer topics af. Maar ja het is ook een dunne lijn tussen Tv en Sterren van TV. Maar dit topic gaat toch echt over het programma dus ik vraag het me ook af.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:57 schreef emmy het volgende:
Waarom staat dit topic eigenlijk bij SHO en niet bij TV?
Omdat het een showbiz programma isquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:57 schreef emmy het volgende:
Waarom staat dit topic eigenlijk bij SHO en niet bij TV?
Dat wijf zegt het zo dat het wel een bekend iemand moet zijn .... De intonatie is zo dat "Ken je hem dan niet ... Het is DJ Adolf!. Net of het zo bekend als David Bowie is ofzo.'quote:
Ik kende hem overigens wel, veder geen nummers ofzo. Maar wel eens vande naam DJ Adolf gehoordquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat wijf zegt het zo dat het wel een bekend iemand moet zijn .... De intonatie is zo dat "Ken je hem dan niet ... Het is DJ Adolf!. Net of het zo bekend als David Bowie is ofzo.'
![]()
Nou ja leuk, die oma wordt flink gepest weet ik nogquote:Op maandag 6 februari 2006 16:11 schreef Stansfield het volgende:
Zeker ik heb er al weer zin in. Weet iemand die het al gezien heeft of er vanavond een leuke aflevering komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |