Natte Lie en Joost bedoel je.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:06 schreef regenworm het volgende:
ingrid en joost lopen weer te smoezen kunnen ze niet via de zender een stroomstoot uitdelen.
Wordt daar erg ziek van.
Robquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:09 schreef MissX het volgende:
over wie ging dat verhaal van Nath met die stijve tepels
Verheerlijking van perfecte siliconentieten daarentegenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:02 schreef flugeltje het volgende:
Kijk, dat vind ik nou wel weer eens leuk![]()
* flugeltje kan soms stapeldol worden van de verheerlijking van strijkplanken
ja dat moet echt verboden wordenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:09 schreef TagForce het volgende:
Natte Lie en Joost bedoel je.
mwah je hebt iig echt een leuk koppie zo op die avater als you dat is...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:06 schreef milagro het volgende:
[..]
heb ik ook, alleen ik ben ...... uuuh, tja....wat ouder
Ik had uit principe gelijk als eerste al een peuk opgestoken... Was me niet in dank afgenomen, maar stoppen met roken doe ik alleen als ik het zelf wil, en daar in huis zou dat het laatste zijn wat ik wil, denk ik zo maar... (misschien dat sex met Chantal nog lager op mijn to-do lijst staat, maar dat is begrijpelijk denk ik)quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:11 schreef elskreeft het volgende:
wat een triest stelletje zeg. ze hebben net 1 (!!!!!!!!!!!!) uur niet gerookt!!!
dit wordt erggg leuk deze week. weinig gna gna .
blijven hele dagen in hun nest!
Chantal: "En wanneer gaat het in?"quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:06 schreef sebassj het volgende:
En dan Chantal als geheime missie: Een week lang niet mogen GNA GNA GNA-en
Kun je toch op de Talpa site nogmaals bekijken?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:13 schreef doka het volgende:
BAH! Heb ik de live-uitzending gemist en nu wordt 'ie niet herhaald![]()
omdat?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:14 schreef scanman01 het volgende:
Chantal denkt dat heel nederland nu op z'n kop staat
Echt? Meen je dat nou? Wat leuk om te lezen! Dank je !quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah je hebt iig echt een leuk koppie zo op die avater als you dat is...![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:14 schreef scanman01 het volgende:
jij reageert dus niet op de contact advertentie voor Chantal begrijp ik???quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:14 schreef scanman01 het volgende:
Heeft Dido Nathalies hulptieten geleend of zo?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:15 schreef Pinball het volgende:
Deze week wordt geweldig voor de streamers, net die bloem[afbeelding]
Die avatar vind ik nou het minste van heel Milagroquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:16 schreef milagro het volgende:
[..]
Echt? Meen je dat nou? Wat leuk om te lezen! Dank je !![]()
Maar ik rook niet!
7 dagen niet roken is een makkie, als ze dat zouden verpesten zou het wel heel treurig zijn
hahaquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:16 schreef milagro het volgende:
Als je niet rookt is dat een makkie ja.. Als je 2 pakjes per dag rookt wordt dat iets lastiger.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:16 schreef milagro het volgende:
[..]
Maar ik rook niet!
7 dagen niet roken is een makkie, als ze dat zouden verpesten zou het wel heel treurig zijn
En dan die verschrikkelijke hi-5 met Lieske alsof zij ook blij was dat Lieske niet genomineerd stond.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:15 schreef BBscanner het volgende:
Uit het feit dat Chantal op Lieske heeft gestemd blijkt hoe geslepen/vals ze is. Ze heeft alles in het werk gesteld om Rob zwart te maken in de hoop dat Rob hij veel stemmen kreeg en dan ook nog Lieske erbij op de bank.
Nou nee, ik loop nog steeds op beide benen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:14 schreef scanman01 het volgende:
Joh dat fotootje is al 10 jaar oud, tegenwoordig is ze veel knapper.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die avatar vind ik nou het minste van heel Milagro
![]()
Ik heb geen flauw idee, maar alleen al het feit dat ze denkt dat er zoveel mensen kijken.quote:
zeg het met bloemenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Heeft Dido Nathalies hulptieten geleend of zo?
[afbeelding]
Jij lokt een reactie uit he?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:17 schreef Cracka-ass het volgende:
Echt een stelletje crackers zijn het.![]()
Superzwak volk eigenlijk die rokers, Baby losers.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:16 schreef milagro het volgende:
Je overschat Dido de oppersnol.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:18 schreef milagro het volgende:
Als de rokers nu eens níet over roken zouden praten, zou dat een idee zijn
Dido is bang dat ze uit automatisme 's ochtend meteen een peuk grijpt, als ze alleen is.
Roel : Blijf dan maar gewoon bij mij liggen
Leuk geprobeerd, Roel, maar daar is het echt nog iets te vroeg voor , schat (if ever)
een weekje nicotine gebrek zal haar goed doen:)quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:17 schreef scanman01 het volgende:
En dan die verschrikkelijke hi-5 met Lieske alsof zij ook blij was dat Lieske niet genomineerd stond.
Chantal is nu zeker in haar nopjes, dat ze weer een nominatieronde schadevrij doorkomt. Die weet nu zeker dat ze het allemaal zeer goed aanpakt.
Enorm frustrerend als kijken
mwoah kwestie van wilskracht.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:17 schreef TagForce het volgende:
[..]
Als je niet rookt is dat een makkie ja.. Als je 2 pakjes per dag rookt wordt dat iets lastiger.
Nee, alleen de reguliere uitzendingen volgens mijquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kun je toch op de Talpa site nogmaals bekijken?
Bingo. Tegen wie zei hij dat?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:20 schreef scanman01 het volgende:
Roel raadt dat Joost hem misschien wel heeft genomineerd.
Het spel van chantal wordt ook nog wel bekend bij de groep,quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dan die verschrikkelijke hi-5 met Lieske alsof zij ook blij was dat Lieske niet genomineerd stond.
Chantal is nu zeker in haar nopjes, dat ze weer een nominatieronde schadevrij doorkomt. Die weet nu zeker dat ze het allemaal zeer goed aanpakt.
Enorm frustrerend als kijken
Eén schok per keer. Dat hij genomineerd is kost hem al moeite genoeg.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:19 schreef MissX het volgende:
Rob weet nog steeds 100% zeker dat het ze dochter was die Yes riep
Hij kan gewoon niet onder ogen zien dat er mensen zijn die hem er zo snel mogelijk uit willen hebben.
Tanja reageerde zoiets van dat het niet positief was zoals ze reageerd, Rob viel daarop stilquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:20 schreef Gert het volgende:
Ingrid: Waar denk je aan Rob?
![]()
Daarna: "Weet je zeker dat je je dochter hoorde?"
Rob" Jaaa, dat was zeker weten mijn dochter. Dat is haar kreetje naar mij toe."
Hoe krijgt die vent het toch voor elkaar om álles wat er uit z'n waffel komt zo ranzig te laten klinken?
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:19 schreef Pinball het volgende:
[..]
Is die foto ook uit deze eeuw? Trouwens?![]()
Neehoor het is eenmaal zo. Het is GEEN levensbehoefte. Maar o o, haal het maar bij ze weg en kunnen niet meer normaal functioneren, zielige lui !!quote:
nee was ook niet sterkter nog zn Dochter was er niet en zn zoon ook niet er was een vriend van Robquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:21 schreef Lkw het volgende:
Geloof je echt dat die Yes!-roeper de dochter van Rob was??
Ik heb sterk het gevoel van niet eigenlijk...
Maakt het juist weer dubbel zo leuk als ze er over 2 weken wel op zit. Vindt Rob en Tanja op de bank ook geen slechte score voor deze week. Lieske staat voorlopig ook wel weer een aantal weken veilig.quote:
Dat het niet de dochter van Rob was, is al zeker. Maar misschien zegt Rob het om zichzelf wat in te dekken. Hij kan er niet tegen dat er misschien mensen wel tegen hem zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:21 schreef Lkw het volgende:
Geloof je echt dat die Yes!-roeper de dochter van Rob was??
Ik heb sterk het gevoel van niet eigenlijk...
Kan ik ook niet bij. Ik haat Rob evengoed, maar alleen al vanwege de manier waarop hij door Chantal op het bankje gezet is mag hij van mij nog 2 weken blijven.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:18 schreef regenworm het volgende:
En iedereen wou tanja op de bank gaan ze nu op rob stemmen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, nee... Daarom is het eerste wat ik doe als ik mijn ogen los heb een peuk pakken en aan de cola fles hangen... Ik ben verslaafd aan nicotine en cafeine, maar ik drink geen koffie.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:20 schreef milagro het volgende:
[..]
mwoah kwestie van wilskracht.
als je slaapt rook je ook niet, is toch ook weer minimaal 8 uur
Valt wel mee, kwestie van niet inhaleren (en als dat moet, net doen alsof)quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:22 schreef Zhenar het volgende:
Als de niet-rokers nu eens elke dag een pakje moesten wegpaffen... dat zou nog eens gedurfd zijn van BB!
Dan moet juist iedereen gaan roken.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:22 schreef Stereotomy het volgende:
Tanja is aan peuk nr. 20093394803948 bezig vandaag
"Niemand mag in dit huis gaan roken als het baby'tje er is![]()
![]()
"
Het blijft voor mij een keuze tussen twee kwaden. Maar heb zo'n idee dat Tanja de 'bank stress' niet aan kan en ze er vrijwillig uitgaat.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:23 schreef Pinball het volgende:
[..]
Kan ik ook niet bij. Ik haat Rob evengoed, maar alleen al vanwege de manier waarop hij door Chantal op het bankje gezet is mag hij van mij nog 2 weken blijven.
En omdat Tanja een aambei op de bont en blauwe reet van een homofiele rioolrat is. Dat ook.
Wel dusquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:22 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Neehoor het is eenmaal zo. Het is GEEN levensbehoefte. Maar o o, haal het maar bij ze weg en kunnen niet meer normaal functioneren, zielige lui !!![]()
![]()
Roken is verslavend hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:22 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Neehoor het is eenmaal zo. Het is GEEN levensbehoefte. Maar o o, haal het maar bij ze weg en kunnen niet meer normaal functioneren, zielige lui !!![]()
![]()
Tegen Chantal en Linda. Chantal vertelde hem dat Joost op iemand heeft gestemd die niet genomineerd staat. Toen is hij gaan wegstrepen.quote:
laten we hopen dat ze het goed hebben Tanja kan ik me niet voorstellen zo kort voor de bevalling dus dan blijft Rob overquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:24 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie en Joost schijnen zeker te zijn dat Linda er niet uit gaat.
80 en nog steeds tuinbroeken?quote:
Haha, jammerquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:25 schreef TagForce het volgende:
[..]
Wel dus![]()
![]()
Aan de ene kant heb je gelijk... Aan de andere kant ga ik daar niet op reageren![]()
Zou bést kunnen....laten we er vanuit gaan dat Rob eruit moet, dan offert Tanja zich op en mag Rob dus blijvenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:25 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Maar heb zo'n idee dat Tanja de 'bank stress' niet aan kan en ze er vrijwillig uitgaat.
Menno had dan ook gekund. Maar goed, die was eigenlijk wél genomineerd.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tegen Chantal en Linda. Chantal vertelde hem dat Joost op iemand heeft gestemd die niet genomineerd staat. Toen is hij gaan wegstrepen.
Ja dat denk ik ook en dan Rob er achteraanquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:25 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Het blijft voor mij een keuze tussen twee kwaden. Maar heb zo'n idee dat Tanja de 'bank stress' niet aan kan en ze er vrijwillig uitgaat.
FOUT. Nicotine is met afstand de meest verslavende drug is feitelijk bewezen. Er is geen 1 drug die in verhouding zo snel verslaafd.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:25 schreef elskreeft het volgende:
volgende week een opdracht dat Ingrid niet mag duimen. Da's net zo'n verslaving!
was even weer een schreeuw om aandacht....onderwerp van gesprek was niet meer haar knie nl.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:28 schreef Stereotomy het volgende:
DAMES EN HEREN...
Lieske heeft nu last van *buik*pijn![]()
![]()
Dat is het kenmerk van verslavingen toch? Als ik jou een weekje heroïne geef lik je daarna op commando mijn ballen om meer te krijgen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:22 schreef Cracka-ass het volgende:
![]()
quote:
En andere narcotica dan? Als alle drugsverslaafden WEL een deathwish hadden dan was het drugsprobleem zo opgelost lijkt me.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
FOUT. Nicotine is met afstand de meest verslavende drug is feitelijk bewezen. Er is geen 1 drug die in verhouding zo snel verslaafd.
Daarnaast is een verslaving aan nicotine wel te noemen als zijnde een ziekte. Mensen die roken weten dat ze er kapot aan kunnen gaan, en dat zijn toch echt mensen zonder deathwish.
Een beetje zuigen op een duim is mi dus niet hetzelfde!
Alleen als ik buikpijn hebquote:
naast verslaving is het ook gewoonte en verveling.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:31 schreef elskreeft het volgende:
over het verslavingsgehalte van Dido en Chantal: die 2 roken zo onnoemelijk veel. dat is meer gewoonte dan verslavingsgedrag hoor!! die steken echt de ene met de andere aan.
Juist Tanja lijkt me ongevoelig voor dat soort stress, maar wel gevoelig voor de financiële consequenties van een vrijwillige exit. Denk het niet dus.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:25 schreef BBscanner het volgende:
Het blijft voor mij een keuze tussen twee kwaden. Maar heb zo'n idee dat Tanja de 'bank stress' niet aan kan en ze er vrijwillig uitgaat.
Nee want iedereen post zo'n beetje alleen maar hier.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:27 schreef Wup het volgende:
staan de nominaties ergens in een topic genoteerd?
wat heeft Roel dan verloren?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:32 schreef milagro het volgende:
wat is Roel toch een slecht verliezer, wat BOEIT dat nou, mister Cool!?
Trouwens: Roel kan er toch niet zéker van zijn dat hij überhaupt door iemand is genomineerd?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:20 schreef scanman01 het volgende:
Roel raadt dat Joost hem misschien wel heeft genomineerd.
Ter aanvulling: Dit omdat ze te weinig tijd heeft om alles thuis in orde te maken voor de bevalling als ze over twee weken nog een keer genomineerd wordt en er alsnog uitvliegt.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:33 schreef scanman01 het volgende:
Tanja wil er echt graag uit, maar nu nog niet met vrijwillige exit. Als ze mag blijven, dan denkt ze dat ze volgende week weer op de bank zit en dan gaat ze wel vrijwillig exit.
Als je iets van nicotine verslaving zou weten zou je snappen dat dat juist verslavingsgedrag is.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:31 schreef elskreeft het volgende:
over het verslavingsgehalte van Dido en Chantal: die 2 roken zo onnoemelijk veel. dat is meer gewoonte dan verslavingsgedrag hoor!! die steken echt de ene met de andere aan.
Ohw ik denk bij tuinpakken altijd gelijk aan een kenau die als een man haar aankijkt z'n leutert van z'n flikker rukt en daarmee zijn oogkas verwijd!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:32 schreef milagro het volgende:
[..]
Alleen als ik buikpijn heb![]()
Magtochwel[afbeelding]
wat is Roel toch een slecht verliezer, wat BOEIT dat nou, mister Cool!?
tof, dank je welquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:34 schreef Gert het volgende:
Nee want iedereen post zo'n beetje alleen maar hier.
Heb ze hier neergezet, hopelijk goed. Wie zal er genomineerd worden?
Niet bij deze BB alles magquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:33 schreef Falco het volgende:
Roel zeurt nu enorm (hij is immers niet genomineerd!) en praten over nominaties leidt toch tot sancties?
En toen er extra gefietst moest worden voor 50.000 euro? Waar waren die anti-rokers toen?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:36 schreef elskreeft het volgende:
wat lopen ze nou allemaal te zeiken? het gaat om 50.000 euro! daar kun je toch wel ff een weekje voor stoppen met roken? ze zitter er toch voor 'het spel' ?
nu ja, de sympathie van 1 iig.quote:
Daarom volgende keer beter de stemming openbaar.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:36 schreef milagro het volgende:Roel wil zelf niet zeggen op wie hij stemt
Je hebt zojuist mijn respect verdient.. Op dit moment zou ik het geen 10 minuten volhouden zonder peuk.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:37 schreef elskreeft het volgende:
p.s. dit komt dus van een verstokte ex roker (nu 1 jaar gestopt)
Chantal en Dido moet iets doen, en dat zijn ze niet zo gewend.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:36 schreef elskreeft het volgende:
wat lopen ze nou allemaal te zeiken? het gaat om 50.000 euro! daar kun je toch wel ff een weekje voor stoppen met roken? ze zitter er toch voor 'het spel' ?
Het probleem is dat die week erop niet alweer iemand eruit moet. De volgende exit is dan pas op 27 oktober.... en als het goed is, is de baby er dan al.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:32 schreef Snaptnix het volgende:
OK, duidelijk Rob moet eruit gestemd worden.
* Tanja als ik volgende keer weer op de bank zit ga ik vrijwillig naar huis
2 vliegen in 1 klap!!!!
tanja ons tel wonder.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:37 schreef Coos het volgende:
4 x is scheepsrecht Tanja!!!![]()
Wegwezen na je volgende nominatie![]()
Ach daar helpen bij Lieske die krukken ook wel voor hoor als je het goed brengt.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:40 schreef het-is-mij het volgende:
aaaahhhhhh lieske heeft buikpijn..........
Nathalie raadt ze nooitquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:36 schreef Gert het volgende:
Tanja denkt dat Roel op haar heeft gestemd.
ik vermeldde dit er enkel bij om niet als rokers-hater gezien te worden. het is gewoon jammer dat ze altijd zo zeuren als ze ook maar iets moeten doen of laten in dat BB huis. maakt niet uit WAt het isquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:39 schreef TagForce het volgende:
[..]
Je hebt zojuist mijn respect verdient.. Op dit moment zou ik het geen 10 minuten volhouden zonder peuk.
ja.. wat?quote:
Ongesteldheidskwaaltje.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:40 schreef het-is-mij het volgende:
aaaahhhhhh lieske heeft buikpijn..........
Oh please zeg, dat wijf roept elke keer dat ze gaat.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:33 schreef scanman01 het volgende:
Als ze mag blijven, dan denkt ze dat ze volgende week weer op de bank zit en dan gaat ze wel vrijwillig exit.
ja, ik had een verkeerde stream opstaan dus ik wist niet dat Roel daar zo moeilijk over aan het doen was.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:38 schreef milagro het volgende:
nu ja, de sympathie van 1 iig.
zelf willen weten wie er op hem gestemd heeft, en dan daarover doorzaniken maar als diegene dan aan hem vraagt ... wat een lul![]()
Dat vroeg ik net ook al ja: hoe wéét Roel dat dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:41 schreef MissX het volgende:
hoezo weet Roel zeker dat hij een stem heeft
dan verliest ze haar geld en dat zal ze niet zo gauw doen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:42 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh please zeg, dat wijf roept elke keer dat ze gaat.
Nu dit weer.
In godsnaam GA dan ook![]()
Da's iddquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:41 schreef Gert het volgende:
[..]
ja.. wat?
Roel zegt nu tegen Tanja dat hij niet op haar gestemd heeft.
Omdat Tanja het rechtstreeks vroeg.![]()
Ze zijn ook niet zeker, maar kwamen tot die conclusie omdat Joost dus zei dat hij iemand genomineerd had buiten de 4 om. Volgens Roel is die stem op hem geweest, kan niet anders.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Trouwens: Roel kan er toch niet zéker van zijn dat hij überhaupt door iemand is genomineerd?
Waarom je het zei maakt me niet uit... Ik heb respect voor je dat je gestopt bent (en dat meen ik serieus)...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:41 schreef elskreeft het volgende:
[..]
ik vermeldde dit er enkel bij om niet als rokers-hater gezien te worden. het is gewoon jammer dat ze altijd zo zeuren als ze ook maar iets moeten doen of laten in dat BB huis. maakt niet uit WAt het is
Dat is dan nog steeds een bewuste keuze. Verslavingen kan je prima vanaf komen hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:30 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat is het kenmerk van verslavingen toch? Als ik jou een weekje heroïne geef lik je daarna op commando mijn ballen om meer te krijgen.
Jij hebt overduidelijk nooit gerookt
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:43 schreef Dynabite het volgende:
Tanja doet haar "werkpruik" op.
ik las net dat Chantal hem dat vertelde... die is hem allang voor geweest met iedereen uithoren natuurlijkquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:42 schreef Gert het volgende:
Dat vroeg ik net ook al ja: hoe wéét Roel dat dan?
OK.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zijn ook niet zeker, maar kwamen tot die conclusie omdat Joost dus zei dat hij iemand genomineerd had buiten de 4 om. Volgens Roel is die stem op hem geweest, kan niet anders.
Joost zei dat omdat hij daarom zeker wist dat niemand van de 4 genomineerden maar 1 stem had, omdat anders de persoon die hij had genoemd ook genomineerd had moeten staan.
Bingo-type.quote:
Maar op wie hij wel gestemd heeft wil hij niet zeggenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:41 schreef Gert het volgende:
[..]
ja.. wat?
Roel zegt nu tegen Tanja dat hij niet op haar gestemd heeft.
Omdat Tanja het rechtstreeks vroeg.![]()
ik wel eensquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ongesteldheidskwaaltje.
Ben ik blij daar geen last van ye hebben
Ja, als je het zelf WERKELIJK wilt wel ja. Maar niet zo makkelijk als je gedwongen wordt.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:45 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat is dan nog steeds een bewuste keuze. Verslavingen kan je prima vanaf komen hoor.![]()
Ze mag haar tanden weleens poetsenquote:
Ja dat is onze Roel, zo heerlijk onredelijk en bekrompen, terwijl hij zo promoot zo ruimdenkend te zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:46 schreef milagro het volgende:
[..]
Maar op wie hij wel gestemd heeft wil hij niet zeggen
Prima, maar zeik en dram dan niet tegen Joost als hij het ook niet wil zeggen
vooral die homofobie vind ik heel ergquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:45 schreef Lkw het volgende:
Roel doet vervelend en daalt erg in mijn aanzien. Ik vind 'm af en toe echt een lul, zoals net richting Joost. En hij heeft de lach van een debiel, maar dat terzijde
Een week of 2 geleden zei Roel nog, dat Tanja niet spoorde, hallucineerde, ze niet allemaal op een rij had, issues hadquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:45 schreef TagForce het volgende:
[..]
Waarom je het zei maakt me niet uit... Ik heb respect voor je dat je gestopt bent (en dat meen ik serieus)...
@Milagro:
Ik heb nou juist het gevoel dat Roel en Tanja ook buiten het huis best met elkaar om kunnen gaan als vrienden... Tanja zegt in ieder geval wel wat ze van bepaalde dingen vindt, en Roel reageert ook eerlijk tegen haar.
Volgens mij liggen die 2 elkaar echt wel.
nou ik vind dat die vrouwen daar in dat huis eer een ongehoord issieu van makenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ongesteldheidskwaaltje.
Ben ik blij daar geen last van ye hebben
Mwah... dan onderschat Lieske zichzelf toch een beetje.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:48 schreef D.Rose het volgende:
Lieske zegt dat ze met die pruik op haar moeder lijkt
http://img.photobucket.com/albums/v608/D8D8D8D8/f30518c6.jpg
Hij doet wél moeilijk, en dreigend, hij vertoont weer eens gedrag uit zijn Boekje Met Jongensregels of zo... Ik haat dit soort intimiderend gedrag dat hij net liet zienquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:46 schreef Gert het volgende:
[..]
OK.
maar dan doet Roel dus niet "moeilijk" over wie er op hem gestemd zou hebben, zoals hier gesuggereerd wordt. Dan verdenkt hij gewoon Joost daar (terecht) van.
wat een grote gok heb ze bahbahquote:
Ssssssst. Zometeen breng je haar nog op ideeen, zitten we weer met 20minuten tandenpoets geluidenquote:
Hij deed er niet moeilijk over nee. Maakte wel een geintje dat hij hem in elkaar ging meppen, maar verder nietsquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:46 schreef Gert het volgende:
[..]
OK.
maar dan doet Roel dus niet "moeilijk" over wie er op hem gestemd zou hebben, zoals hier gesuggereerd wordt. Dan verdenkt hij gewoon Joost daar (terecht) van.
kleine tip zijn de url in [img]link[/img] dan komt de foto gelijk op je schermquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:48 schreef D.Rose het volgende:
Lieske zegt dat ze met die pruik op haar moeder lijkt
http://img.photobucket.com/albums/v608/D8D8D8D8/f30518c6.jpg
Niet gers gaan doen tegen mijquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:45 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat is dan nog steeds een bewuste keuze. Verslavingen kan je prima vanaf komen hoor.![]()
Hoezo?? Te lang op de schaal gelegen??quote:
En het was dus duidelijk een geintje (lijkt mij wel)?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij deed er niet moeilijk over nee. Maakte wel een geintje dat hij hem in elkaar ging meppen, maar verder niets
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
kleine tip zijn de url in [[url=link]afbeelding[/url]] dan komt de foto gelijk op je scherm![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, precies... En dat zegt ie dan ook gewoon tegen Tanja zelf... Hij is wel de enige die haar opzocht toen ze zo tegendraads deed... Hij probeert in ieder geval om haar uit haar isolement te trekken, en als je iemand niet mag dan laat je ze lekker in d'r eigen sop gaar koken. Ik weet niet, ik heb het gevoel dat het tussen die 2 een stuk beter loopt dan iedereen denkt.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:48 schreef milagro het volgende:
[..]
Een week of 2 geleden zei Roel nog, dat Tanja niet spoorde, hallucineerde, ze niet allemaal op een rij had, issues had
Dus mwoah
Ze kunnen toch roken. Ze worden door niemand gedwongen. Dus moeten ze niet zeuren. Ze hoeven zelfs geen ballen te likken om je eigen woorden te gebruiken. Ze kunnen er zo een opsteken!! Dus rokers zijn baby-losers.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja, als je het zelf WERKELIJK wilt wel ja. Maar niet zo makkelijk als je gedwongen wordt.
Dat is het beste wat je kan doen. Zoveel mogelijk op bed blijven liggen. Dan heb je het minste behoefte aan een sigaretquote:
En blijven morgen héeeeel lang liggen.quote:
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:52 schreef TagForce het volgende:
[..]
Ja, precies... En dat zegt ie dan ook gewoon tegen Tanja zelf... Hij is wel de enige die haar opzocht toen ze zo tegendraads deed... Hij probeert in ieder geval om haar uit haar isolement te trekken, en als je iemand niet mag dan laat je ze lekker in d'r eigen sop gaar koken. Ik weet niet, ik heb het gevoel dat het tussen die 2 een stuk beter loopt dan iedereen denkt.
en Roel...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:54 schreef Falco het volgende:
Dit wordt echt zo'n heerlijke baalweek voor Chantal en Dido!
Anders ik wel...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:49 schreef cuall het volgende:
[..]
nou ik vind dat die vrouwen daar in dat huis eer een ongehoord issieu van maken
![]()
hehe ja Dido was al van plan zich alleen maar klem te zuipen en dan overdag met een kater op bed te liggen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:53 schreef style het volgende:
[..]
Dat is het beste wat je kan doen. Zoveel mogelijk op bed blijven liggen. Dan heb je het minste behoefte aan een sigaret
En daarna niet stiekem nog even langs tante de Wit, denk eraan Coos.quote:
Hoer effe op met dat rook gezeik. Je hebt je punt nu wel gemaakt.quote:
Ow lekker, Coos.quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Hoezo?? Te lang op de schaal gelegen??![]()
Lieske heeft het anders nooit, zei ze net.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:48 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
ik wel eensmaar ben er wel achter dat 20x erover hebben neits helpt
Inderdaad, was zeker niet zomaar een geintje, hij probeerde dat er wel snel van te maken, maar volgens mij kon je hier even de echte Roel zien in geval van tegenslag of tegenspraak.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:51 schreef Gert het volgende:
[..]
En het was dus duidelijk een geintje (lijkt mij wel)?
Want volgens sommigen hier vertoonde Roel "aggressief en initimiderend gedrag" tegen Joost, en was hij aan het "zeiken en drammen".
Waar moet ik aan denken? Dat ik het op jou rekening laat zetten??quote:
En een feestweek voor de streamers.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:54 schreef Falco het volgende:
Dit wordt echt zo'n heerlijke baalweek voor Chantal en Dido!
ze is er idd niet goed in, ik geloof haar bijv. nietquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sjankwal kan niet eens liegen, ze is er niet goed in![]()
![]()
Ja ach.... jij vind ook dat Lieske zich aantselt over die knie, ondanks de diagnose van de dokter en zijn tips (zo weinig mogelijk lopen). Maar dat mag je vinden natuurlijkquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:49 schreef cuall het volgende:
[..]
nou ik vind dat die vrouwen daar in dat huis eer een ongehoord issieu van maken
![]()
mag ik als rijpe vrouw zeggen![]()
Ja, dat gevoel had ik ook even.. Toen bedacht ik mezelf dat dat best eens zou kunnen...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:55 schreef versabommie het volgende:
Roel: tolerantie is juist het kernpunt van mijn bestaan ...
WHAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAHAHAHAHA
Tis gewoon een berkompen lul die er niet tegen kan dat niet iedereen hem op een troon zet, tis godverdomme de mannelijke clone van dido !quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:56 schreef milagro het volgende:
Roel zit er echt mee , hè, als iemand hem genomineerd heeft
Iedereen , maar hij is toch wel degene die steeds roept "het is een spel!!!!!!!!"
En nee, Roel ik vind je niet zo tolerant
Ik hoop het ook, eruit met die ventquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 06:31 schreef BBscanner het volgende:
Hoop zo dat ze dit uitzenden. De ware aard van Rob komt hier naar boven.![]()
Misselijke vent.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 06:31 schreef BBscanner het volgende:
Hoop zo dat ze dit uitzenden. De ware aard van Rob komt hier naar boven.![]()
Kleine troost, wordt wel genieten dat Graftak niet mag roken komende week. Daar gaat ze het echt moeilijk mee krijgen. Dat zal leuke spanningen opleveren.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 07:43 schreef milagro het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaah.... waarom doorziet niemand daar dat mens!!
[..]
1. hoge koorts, vaak met koude rillingen,quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 08:04 schreef versabommie het volgende:
weet iemand waaraan je nekkramp kunt herkennen?
Chantal is een schijnheilig mens, maar er gaat nu snel een moment komen dat ze door de mand valt. Deze week nog ze mag niet meer roken en wordt je erg shaggie van.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 07:43 schreef milagro het volgende:
Goedemorgen allemaal
Ik begrijp Ingrid ook niet meer.
Eerst nomineert ze , na veel geroddel met CHantal Rob, dan legt ze aan Rob uit waarom, hij biedt zijn excuses aan in zekere zin voor het feit dat hij haar gekwetst heeft, zij accepteert dat, gaat effe knuffelen met hem, zegt zich een stuk beter te voelen, en gaat dan even later weer met Tanja ouwebeppen dat Rob link bezig is en weet ik wat?
Oh en Chantal moet nog steeds dood, wat een vuile schijnheil is dat.
Krijgt eerst zover dat Menno en Inge op Rob stemmen, om er zelf dan nog niet op te stemmen want "ze weet nog niet alles".
Ing was verbaasd dat Chantal niet op Rob gestemd had, maar ipv dat verdacht te vinden, vindt ze het juist goed en 'eerlijk' van haar. "Zo sterk, hè, van Chan, dat ze eerst wacht tot ze echt zeker weet dat Rob is zoals hij is! Ze gaat niet af op verhalen van anderen over hem"
Ze moet dus maar dood, anders zit ze dadelijk bij de laatste 3
Verheug me zeker op.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 07:56 schreef teun911 het volgende:
[..]
Kleine troost, wordt wel genieten dat Graftak niet mag roken komende week. Daar gaat ze het echt moeilijk mee krijgen. Dat zal leuke spanningen opleveren.![]()
Denk wel dat het niet lang zal duren. Zodra 1 van die 3 stoppers morgen een glaasje teveel op heeft gaan ze weer roken.
Ohw dan is het gewoon een katert van het zuipen om het gemis van een avond forum op te vangenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 08:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
1. hoge koorts, vaak met koude rillingen,
2. misselijkheid en braken,
3. hoofdpijn,
4. buigen van het hoofd (“kin op de borst”) is pijnlijk,
5. baby's zijn slaperig en drinken slecht; zijn prikkelbaar en huilen anders dan
gewoonlijk, bijvoorbeeld bij het verschonen van een luier
LOLquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 08:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohw dan is het gewoon een katert van het zuipen om het gemis van een avond forum op te vangen
Ben ik de enige die vindt dat een exit van Chantal nog wel even mag wachten. Ieder op zijn beurt toch? Ze roddelt misschien, maar ze zet daarmee wel de gesprekken op gang die ik graag wil horen, zoals gisteren met Dido en Linda. T zorgt toch voor een hoop vermaak die gesprekken. Wat willen jullie dan, liever saaie, brave nattelie? Ook vind ik het lachen zoals ze op bv Lieske reageert.... *zo jij hebt je aandacht ook weer gehad*. Alleen al vanwege Fok moet ik al vreselijk lachen als er weer een gnagnagna komt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 08:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Chantal is een schijnheilig mens, maar er gaat nu snel een moment komen dat ze door de mand valt. Deze week nog ze mag niet meer roken en wordt je erg shaggie van.
Ik zie chantal niet de hele dag in bed liggen want dan gaat ze te veel missen.
Dus ze gaat deze week door de mand vallen en dan komt ze op de bank terecht.
Daar heb je wel gelijk in vind ik - ze heeft een hoge irritatiefactor maar brengt wel meer mee aan het programma dan een Linda of een Nathalie.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 08:58 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ben ik de enige die vindt dat een exit van Chantal nog wel even mag wachten. Ieder op zijn beurt toch? Ze roddelt misschien, maar ze zet daarmee wel de gesprekken op gang die ik graag wil horen, zoals gisteren met Dido en Linda. T zorgt toch voor een hoop vermaak die gesprekken. Wat willen jullie dan, liever saaie, brave nattelie? Ook vind ik het lachen zoals ze op bv Lieske reageert.... *zo jij hebt je aandacht ook weer gehad*. Alleen al vanwege Fok moet ik al vreselijk lachen als er weer een gnagnagna komt.
Dus als het aan mij ligt, eerst maar eens een paar anderen eruit, met Rob op stip als nummer 1, dan die zeur van een Lieske, en dan maar eens Chantal.
Tanja vind ik overigens ook beter te pruimen na een week, die kan ook behoorlijk scherp zijn. Was zij niet de eerste die openlijk in aanval ging tegen Rob? IN de periode dat iedereen nog trapte in zijn Peegeetjes.
Ik heb me flink geergerd aan Ingrid & menno vanachtquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 07:43 schreef milagro het volgende:
Goedemorgen allemaal
Ik begrijp Ingrid ook niet meer.
Eerst nomineert ze , na veel geroddel met CHantal Rob, dan legt ze aan Rob uit waarom, hij biedt zijn excuses aan in zekere zin voor het feit dat hij haar gekwetst heeft, zij accepteert dat, gaat effe knuffelen met hem, zegt zich een stuk beter te voelen, en gaat dan even later weer met Tanja ouwebeppen dat Rob link bezig is en weet ik wat?
Oh en Chantal moet nog steeds dood, wat een vuile schijnheil is dat.
Krijgt eerst zover dat Menno en Inge op Rob stemmen, om er zelf dan nog niet op te stemmen want "ze weet nog niet alles".
Ing was verbaasd dat Chantal niet op Rob gestemd had, maar ipv dat verdacht te vinden, vindt ze het juist goed en 'eerlijk' van haar. "Zo sterk, hè, van Chan, dat ze eerst wacht tot ze echt zeker weet dat Rob is zoals hij is! Ze gaat niet af op verhalen van anderen over hem"
Ze moet dus maar dood, anders zit ze dadelijk bij de laatste 3
neehoor, zowel Chantal als Rob mogen van mij nog wel even blijvenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 08:58 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ben ik de enige die vindt dat een exit van Chantal nog wel even mag wachten. Ieder op zijn beurt toch? Ze roddelt misschien, maar ze zet daarmee wel de gesprekken op gang die ik graag wil horen, zoals gisteren met Dido en Linda. T zorgt toch voor een hoop vermaak die gesprekken. Wat willen jullie dan, liever saaie, brave nattelie? Ook vind ik het lachen zoals ze op bv Lieske reageert.... *zo jij hebt je aandacht ook weer gehad*. Alleen al vanwege Fok moet ik al vreselijk lachen als er weer een gnagnagna komt.
Dus als het aan mij ligt, eerst maar eens een paar anderen eruit, met Rob op stip als nummer 1, dan die zeur van een Lieske, en dan maar eens Chantal.
Tanja vind ik overigens ook beter te pruimen na een week, die kan ook behoorlijk scherp zijn. Was zij niet de eerste die openlijk in aanval ging tegen Rob? IN de periode dat iedereen nog trapte in zijn Peegeetjes.
dat heet: uptodate zijnquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:27 schreef johanvonnie het volgende:
Watis er gebeurd met de poll op bb talpa??? Roel en Lieske zijn onwijs gezakt en Tanja staat met Joost op nr 1.
achsoquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:33 schreef Spewey het volgende:
Sorry, zat nog half in english mode..
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 08:28 schreef regenworm het volgende:
Verdomme het was nu alweer de 2e avond achterelkaar dat die klote server down gaat.
Vind dit niet zo'n goede reclame voor fok.
En als BB junk wordt je daar helemaal ziek van.
Respect!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:35 schreef Pinball het volgende:
[..]
Echt, mijn opa van 88 kan 'm langer up houden.![]()
Leuke t-shirts hadden julliequote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:56 schreef Marrije het volgende:
Nou, ben net terug van de live uitzending![]()
Als je hem koel bewaart bederft ie nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:36 schreef versabommie het volgende:
kut, al een nieuw topic gemaakt, d8 dat het al loos was...
misschien ff in de pekel?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:37 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als je hem koel bewaart bederft ie niet
Goed plan.quote:
Dat gaat zo ontzettend grappig wordenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:37 schreef regenworm het volgende:
De haan heeft gekraaid en de lichten zijn aan.
De eerste no smoke dag voor dido,chantal en roel.
Hij zou toch deze week helemaal niets in huis doen?? als reactie op z'n nominatie..quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:40 schreef J-net het volgende:
Neej rob is al uit bed gehinkt die zal wel aan het afwassen zijn en zich ondertussen afvragen waarom hij genomineerd is
Linda en roel zullen zaterdag wel weer stomdronken zijn.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:41 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat gaat zo ontzettend grappig worden![]()
![]()
Chantal en Dido maakten elkaar gisteren al gek, en Roel's ware aard komt ook snel boven. Ik denk dat die zaterdag doordraait met wat bier in z'n mik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |