En andere narcotica dan? Als alle drugsverslaafden WEL een deathwish hadden dan was het drugsprobleem zo opgelost lijkt me.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
FOUT. Nicotine is met afstand de meest verslavende drug is feitelijk bewezen. Er is geen 1 drug die in verhouding zo snel verslaafd.
Daarnaast is een verslaving aan nicotine wel te noemen als zijnde een ziekte. Mensen die roken weten dat ze er kapot aan kunnen gaan, en dat zijn toch echt mensen zonder deathwish.
Een beetje zuigen op een duim is mi dus niet hetzelfde!
Alleen als ik buikpijn hebquote:
naast verslaving is het ook gewoonte en verveling.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:31 schreef elskreeft het volgende:
over het verslavingsgehalte van Dido en Chantal: die 2 roken zo onnoemelijk veel. dat is meer gewoonte dan verslavingsgedrag hoor!! die steken echt de ene met de andere aan.
Juist Tanja lijkt me ongevoelig voor dat soort stress, maar wel gevoelig voor de financiële consequenties van een vrijwillige exit. Denk het niet dus.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:25 schreef BBscanner het volgende:
Het blijft voor mij een keuze tussen twee kwaden. Maar heb zo'n idee dat Tanja de 'bank stress' niet aan kan en ze er vrijwillig uitgaat.
Nee want iedereen post zo'n beetje alleen maar hier.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:27 schreef Wup het volgende:
staan de nominaties ergens in een topic genoteerd?
wat heeft Roel dan verloren?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:32 schreef milagro het volgende:
wat is Roel toch een slecht verliezer, wat BOEIT dat nou, mister Cool!?
Trouwens: Roel kan er toch niet zéker van zijn dat hij überhaupt door iemand is genomineerd?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:20 schreef scanman01 het volgende:
Roel raadt dat Joost hem misschien wel heeft genomineerd.
Ter aanvulling: Dit omdat ze te weinig tijd heeft om alles thuis in orde te maken voor de bevalling als ze over twee weken nog een keer genomineerd wordt en er alsnog uitvliegt.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:33 schreef scanman01 het volgende:
Tanja wil er echt graag uit, maar nu nog niet met vrijwillige exit. Als ze mag blijven, dan denkt ze dat ze volgende week weer op de bank zit en dan gaat ze wel vrijwillig exit.
Als je iets van nicotine verslaving zou weten zou je snappen dat dat juist verslavingsgedrag is.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:31 schreef elskreeft het volgende:
over het verslavingsgehalte van Dido en Chantal: die 2 roken zo onnoemelijk veel. dat is meer gewoonte dan verslavingsgedrag hoor!! die steken echt de ene met de andere aan.
Ohw ik denk bij tuinpakken altijd gelijk aan een kenau die als een man haar aankijkt z'n leutert van z'n flikker rukt en daarmee zijn oogkas verwijd!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:32 schreef milagro het volgende:
[..]
Alleen als ik buikpijn heb![]()
Magtochwel[afbeelding]
wat is Roel toch een slecht verliezer, wat BOEIT dat nou, mister Cool!?
tof, dank je welquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:34 schreef Gert het volgende:
Nee want iedereen post zo'n beetje alleen maar hier.
Heb ze hier neergezet, hopelijk goed. Wie zal er genomineerd worden?
Niet bij deze BB alles magquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:33 schreef Falco het volgende:
Roel zeurt nu enorm (hij is immers niet genomineerd!) en praten over nominaties leidt toch tot sancties?
En toen er extra gefietst moest worden voor 50.000 euro? Waar waren die anti-rokers toen?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:36 schreef elskreeft het volgende:
wat lopen ze nou allemaal te zeiken? het gaat om 50.000 euro! daar kun je toch wel ff een weekje voor stoppen met roken? ze zitter er toch voor 'het spel' ?
nu ja, de sympathie van 1 iig.quote:
Daarom volgende keer beter de stemming openbaar.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:36 schreef milagro het volgende:Roel wil zelf niet zeggen op wie hij stemt
Je hebt zojuist mijn respect verdient.. Op dit moment zou ik het geen 10 minuten volhouden zonder peuk.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:37 schreef elskreeft het volgende:
p.s. dit komt dus van een verstokte ex roker (nu 1 jaar gestopt)
Chantal en Dido moet iets doen, en dat zijn ze niet zo gewend.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:36 schreef elskreeft het volgende:
wat lopen ze nou allemaal te zeiken? het gaat om 50.000 euro! daar kun je toch wel ff een weekje voor stoppen met roken? ze zitter er toch voor 'het spel' ?
Het probleem is dat die week erop niet alweer iemand eruit moet. De volgende exit is dan pas op 27 oktober.... en als het goed is, is de baby er dan al.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:32 schreef Snaptnix het volgende:
OK, duidelijk Rob moet eruit gestemd worden.
* Tanja als ik volgende keer weer op de bank zit ga ik vrijwillig naar huis
2 vliegen in 1 klap!!!!
tanja ons tel wonder.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:37 schreef Coos het volgende:
4 x is scheepsrecht Tanja!!!![]()
Wegwezen na je volgende nominatie![]()
Ach daar helpen bij Lieske die krukken ook wel voor hoor als je het goed brengt.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:40 schreef het-is-mij het volgende:
aaaahhhhhh lieske heeft buikpijn..........
Nathalie raadt ze nooitquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:36 schreef Gert het volgende:
Tanja denkt dat Roel op haar heeft gestemd.
ik vermeldde dit er enkel bij om niet als rokers-hater gezien te worden. het is gewoon jammer dat ze altijd zo zeuren als ze ook maar iets moeten doen of laten in dat BB huis. maakt niet uit WAt het isquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:39 schreef TagForce het volgende:
[..]
Je hebt zojuist mijn respect verdient.. Op dit moment zou ik het geen 10 minuten volhouden zonder peuk.
ja.. wat?quote:
Ongesteldheidskwaaltje.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:40 schreef het-is-mij het volgende:
aaaahhhhhh lieske heeft buikpijn..........
Oh please zeg, dat wijf roept elke keer dat ze gaat.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:33 schreef scanman01 het volgende:
Als ze mag blijven, dan denkt ze dat ze volgende week weer op de bank zit en dan gaat ze wel vrijwillig exit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |