ja, ik had een verkeerde stream opstaan dus ik wist niet dat Roel daar zo moeilijk over aan het doen was.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:38 schreef milagro het volgende:
nu ja, de sympathie van 1 iig.
zelf willen weten wie er op hem gestemd heeft, en dan daarover doorzaniken maar als diegene dan aan hem vraagt ... wat een lul![]()
Dat vroeg ik net ook al ja: hoe wéét Roel dat dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:41 schreef MissX het volgende:
hoezo weet Roel zeker dat hij een stem heeft
dan verliest ze haar geld en dat zal ze niet zo gauw doen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:42 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh please zeg, dat wijf roept elke keer dat ze gaat.
Nu dit weer.
In godsnaam GA dan ook![]()
Da's iddquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:41 schreef Gert het volgende:
[..]
ja.. wat?
Roel zegt nu tegen Tanja dat hij niet op haar gestemd heeft.
Omdat Tanja het rechtstreeks vroeg.![]()
Ze zijn ook niet zeker, maar kwamen tot die conclusie omdat Joost dus zei dat hij iemand genomineerd had buiten de 4 om. Volgens Roel is die stem op hem geweest, kan niet anders.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Trouwens: Roel kan er toch niet zéker van zijn dat hij überhaupt door iemand is genomineerd?
Waarom je het zei maakt me niet uit... Ik heb respect voor je dat je gestopt bent (en dat meen ik serieus)...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:41 schreef elskreeft het volgende:
[..]
ik vermeldde dit er enkel bij om niet als rokers-hater gezien te worden. het is gewoon jammer dat ze altijd zo zeuren als ze ook maar iets moeten doen of laten in dat BB huis. maakt niet uit WAt het is
Dat is dan nog steeds een bewuste keuze. Verslavingen kan je prima vanaf komen hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:30 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat is het kenmerk van verslavingen toch? Als ik jou een weekje heroïne geef lik je daarna op commando mijn ballen om meer te krijgen.
Jij hebt overduidelijk nooit gerookt
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:43 schreef Dynabite het volgende:
Tanja doet haar "werkpruik" op.
ik las net dat Chantal hem dat vertelde... die is hem allang voor geweest met iedereen uithoren natuurlijkquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:42 schreef Gert het volgende:
Dat vroeg ik net ook al ja: hoe wéét Roel dat dan?
OK.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zijn ook niet zeker, maar kwamen tot die conclusie omdat Joost dus zei dat hij iemand genomineerd had buiten de 4 om. Volgens Roel is die stem op hem geweest, kan niet anders.
Joost zei dat omdat hij daarom zeker wist dat niemand van de 4 genomineerden maar 1 stem had, omdat anders de persoon die hij had genoemd ook genomineerd had moeten staan.
Bingo-type.quote:
Maar op wie hij wel gestemd heeft wil hij niet zeggenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:41 schreef Gert het volgende:
[..]
ja.. wat?
Roel zegt nu tegen Tanja dat hij niet op haar gestemd heeft.
Omdat Tanja het rechtstreeks vroeg.![]()
ik wel eensquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ongesteldheidskwaaltje.
Ben ik blij daar geen last van ye hebben
Ja, als je het zelf WERKELIJK wilt wel ja. Maar niet zo makkelijk als je gedwongen wordt.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:45 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat is dan nog steeds een bewuste keuze. Verslavingen kan je prima vanaf komen hoor.![]()
Ze mag haar tanden weleens poetsenquote:
Ja dat is onze Roel, zo heerlijk onredelijk en bekrompen, terwijl hij zo promoot zo ruimdenkend te zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:46 schreef milagro het volgende:
[..]
Maar op wie hij wel gestemd heeft wil hij niet zeggen
Prima, maar zeik en dram dan niet tegen Joost als hij het ook niet wil zeggen
vooral die homofobie vind ik heel ergquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:45 schreef Lkw het volgende:
Roel doet vervelend en daalt erg in mijn aanzien. Ik vind 'm af en toe echt een lul, zoals net richting Joost. En hij heeft de lach van een debiel, maar dat terzijde
Een week of 2 geleden zei Roel nog, dat Tanja niet spoorde, hallucineerde, ze niet allemaal op een rij had, issues hadquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:45 schreef TagForce het volgende:
[..]
Waarom je het zei maakt me niet uit... Ik heb respect voor je dat je gestopt bent (en dat meen ik serieus)...
@Milagro:
Ik heb nou juist het gevoel dat Roel en Tanja ook buiten het huis best met elkaar om kunnen gaan als vrienden... Tanja zegt in ieder geval wel wat ze van bepaalde dingen vindt, en Roel reageert ook eerlijk tegen haar.
Volgens mij liggen die 2 elkaar echt wel.
nou ik vind dat die vrouwen daar in dat huis eer een ongehoord issieu van makenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ongesteldheidskwaaltje.
Ben ik blij daar geen last van ye hebben
Mwah... dan onderschat Lieske zichzelf toch een beetje.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:48 schreef D.Rose het volgende:
Lieske zegt dat ze met die pruik op haar moeder lijkt
http://img.photobucket.com/albums/v608/D8D8D8D8/f30518c6.jpg
Hij doet wél moeilijk, en dreigend, hij vertoont weer eens gedrag uit zijn Boekje Met Jongensregels of zo... Ik haat dit soort intimiderend gedrag dat hij net liet zienquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:46 schreef Gert het volgende:
[..]
OK.
maar dan doet Roel dus niet "moeilijk" over wie er op hem gestemd zou hebben, zoals hier gesuggereerd wordt. Dan verdenkt hij gewoon Joost daar (terecht) van.
wat een grote gok heb ze bahbahquote:
Ssssssst. Zometeen breng je haar nog op ideeen, zitten we weer met 20minuten tandenpoets geluidenquote:
Hij deed er niet moeilijk over nee. Maakte wel een geintje dat hij hem in elkaar ging meppen, maar verder nietsquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:46 schreef Gert het volgende:
[..]
OK.
maar dan doet Roel dus niet "moeilijk" over wie er op hem gestemd zou hebben, zoals hier gesuggereerd wordt. Dan verdenkt hij gewoon Joost daar (terecht) van.
kleine tip zijn de url in [img]link[/img] dan komt de foto gelijk op je schermquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:48 schreef D.Rose het volgende:
Lieske zegt dat ze met die pruik op haar moeder lijkt
http://img.photobucket.com/albums/v608/D8D8D8D8/f30518c6.jpg
Niet gers gaan doen tegen mijquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:45 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat is dan nog steeds een bewuste keuze. Verslavingen kan je prima vanaf komen hoor.![]()
Hoezo?? Te lang op de schaal gelegen??quote:
En het was dus duidelijk een geintje (lijkt mij wel)?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij deed er niet moeilijk over nee. Maakte wel een geintje dat hij hem in elkaar ging meppen, maar verder niets
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
kleine tip zijn de url in [[url=link]afbeelding[/url]] dan komt de foto gelijk op je scherm![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, precies... En dat zegt ie dan ook gewoon tegen Tanja zelf... Hij is wel de enige die haar opzocht toen ze zo tegendraads deed... Hij probeert in ieder geval om haar uit haar isolement te trekken, en als je iemand niet mag dan laat je ze lekker in d'r eigen sop gaar koken. Ik weet niet, ik heb het gevoel dat het tussen die 2 een stuk beter loopt dan iedereen denkt.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:48 schreef milagro het volgende:
[..]
Een week of 2 geleden zei Roel nog, dat Tanja niet spoorde, hallucineerde, ze niet allemaal op een rij had, issues had
Dus mwoah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |