Kleine troost, wordt wel genieten dat Graftak niet mag roken komende week. Daar gaat ze het echt moeilijk mee krijgen. Dat zal leuke spanningen opleveren.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 07:43 schreef milagro het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaah.... waarom doorziet niemand daar dat mens!!
[..]
1. hoge koorts, vaak met koude rillingen,quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 08:04 schreef versabommie het volgende:
weet iemand waaraan je nekkramp kunt herkennen?
Chantal is een schijnheilig mens, maar er gaat nu snel een moment komen dat ze door de mand valt. Deze week nog ze mag niet meer roken en wordt je erg shaggie van.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 07:43 schreef milagro het volgende:
Goedemorgen allemaal
Ik begrijp Ingrid ook niet meer.
Eerst nomineert ze , na veel geroddel met CHantal Rob, dan legt ze aan Rob uit waarom, hij biedt zijn excuses aan in zekere zin voor het feit dat hij haar gekwetst heeft, zij accepteert dat, gaat effe knuffelen met hem, zegt zich een stuk beter te voelen, en gaat dan even later weer met Tanja ouwebeppen dat Rob link bezig is en weet ik wat?
Oh en Chantal moet nog steeds dood, wat een vuile schijnheil is dat.
Krijgt eerst zover dat Menno en Inge op Rob stemmen, om er zelf dan nog niet op te stemmen want "ze weet nog niet alles".
Ing was verbaasd dat Chantal niet op Rob gestemd had, maar ipv dat verdacht te vinden, vindt ze het juist goed en 'eerlijk' van haar. "Zo sterk, hè, van Chan, dat ze eerst wacht tot ze echt zeker weet dat Rob is zoals hij is! Ze gaat niet af op verhalen van anderen over hem"
Ze moet dus maar dood, anders zit ze dadelijk bij de laatste 3
Verheug me zeker op.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 07:56 schreef teun911 het volgende:
[..]
Kleine troost, wordt wel genieten dat Graftak niet mag roken komende week. Daar gaat ze het echt moeilijk mee krijgen. Dat zal leuke spanningen opleveren.![]()
Denk wel dat het niet lang zal duren. Zodra 1 van die 3 stoppers morgen een glaasje teveel op heeft gaan ze weer roken.
Ohw dan is het gewoon een katert van het zuipen om het gemis van een avond forum op te vangenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 08:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
1. hoge koorts, vaak met koude rillingen,
2. misselijkheid en braken,
3. hoofdpijn,
4. buigen van het hoofd (“kin op de borst”) is pijnlijk,
5. baby's zijn slaperig en drinken slecht; zijn prikkelbaar en huilen anders dan
gewoonlijk, bijvoorbeeld bij het verschonen van een luier
LOLquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 08:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohw dan is het gewoon een katert van het zuipen om het gemis van een avond forum op te vangen
Ben ik de enige die vindt dat een exit van Chantal nog wel even mag wachten. Ieder op zijn beurt toch? Ze roddelt misschien, maar ze zet daarmee wel de gesprekken op gang die ik graag wil horen, zoals gisteren met Dido en Linda. T zorgt toch voor een hoop vermaak die gesprekken. Wat willen jullie dan, liever saaie, brave nattelie? Ook vind ik het lachen zoals ze op bv Lieske reageert.... *zo jij hebt je aandacht ook weer gehad*. Alleen al vanwege Fok moet ik al vreselijk lachen als er weer een gnagnagna komt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 08:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Chantal is een schijnheilig mens, maar er gaat nu snel een moment komen dat ze door de mand valt. Deze week nog ze mag niet meer roken en wordt je erg shaggie van.
Ik zie chantal niet de hele dag in bed liggen want dan gaat ze te veel missen.
Dus ze gaat deze week door de mand vallen en dan komt ze op de bank terecht.
Daar heb je wel gelijk in vind ik - ze heeft een hoge irritatiefactor maar brengt wel meer mee aan het programma dan een Linda of een Nathalie.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 08:58 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ben ik de enige die vindt dat een exit van Chantal nog wel even mag wachten. Ieder op zijn beurt toch? Ze roddelt misschien, maar ze zet daarmee wel de gesprekken op gang die ik graag wil horen, zoals gisteren met Dido en Linda. T zorgt toch voor een hoop vermaak die gesprekken. Wat willen jullie dan, liever saaie, brave nattelie? Ook vind ik het lachen zoals ze op bv Lieske reageert.... *zo jij hebt je aandacht ook weer gehad*. Alleen al vanwege Fok moet ik al vreselijk lachen als er weer een gnagnagna komt.
Dus als het aan mij ligt, eerst maar eens een paar anderen eruit, met Rob op stip als nummer 1, dan die zeur van een Lieske, en dan maar eens Chantal.
Tanja vind ik overigens ook beter te pruimen na een week, die kan ook behoorlijk scherp zijn. Was zij niet de eerste die openlijk in aanval ging tegen Rob? IN de periode dat iedereen nog trapte in zijn Peegeetjes.
Ik heb me flink geergerd aan Ingrid & menno vanachtquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 07:43 schreef milagro het volgende:
Goedemorgen allemaal
Ik begrijp Ingrid ook niet meer.
Eerst nomineert ze , na veel geroddel met CHantal Rob, dan legt ze aan Rob uit waarom, hij biedt zijn excuses aan in zekere zin voor het feit dat hij haar gekwetst heeft, zij accepteert dat, gaat effe knuffelen met hem, zegt zich een stuk beter te voelen, en gaat dan even later weer met Tanja ouwebeppen dat Rob link bezig is en weet ik wat?
Oh en Chantal moet nog steeds dood, wat een vuile schijnheil is dat.
Krijgt eerst zover dat Menno en Inge op Rob stemmen, om er zelf dan nog niet op te stemmen want "ze weet nog niet alles".
Ing was verbaasd dat Chantal niet op Rob gestemd had, maar ipv dat verdacht te vinden, vindt ze het juist goed en 'eerlijk' van haar. "Zo sterk, hè, van Chan, dat ze eerst wacht tot ze echt zeker weet dat Rob is zoals hij is! Ze gaat niet af op verhalen van anderen over hem"
Ze moet dus maar dood, anders zit ze dadelijk bij de laatste 3
neehoor, zowel Chantal als Rob mogen van mij nog wel even blijvenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 08:58 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ben ik de enige die vindt dat een exit van Chantal nog wel even mag wachten. Ieder op zijn beurt toch? Ze roddelt misschien, maar ze zet daarmee wel de gesprekken op gang die ik graag wil horen, zoals gisteren met Dido en Linda. T zorgt toch voor een hoop vermaak die gesprekken. Wat willen jullie dan, liever saaie, brave nattelie? Ook vind ik het lachen zoals ze op bv Lieske reageert.... *zo jij hebt je aandacht ook weer gehad*. Alleen al vanwege Fok moet ik al vreselijk lachen als er weer een gnagnagna komt.
Dus als het aan mij ligt, eerst maar eens een paar anderen eruit, met Rob op stip als nummer 1, dan die zeur van een Lieske, en dan maar eens Chantal.
Tanja vind ik overigens ook beter te pruimen na een week, die kan ook behoorlijk scherp zijn. Was zij niet de eerste die openlijk in aanval ging tegen Rob? IN de periode dat iedereen nog trapte in zijn Peegeetjes.
dat heet: uptodate zijnquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:27 schreef johanvonnie het volgende:
Watis er gebeurd met de poll op bb talpa??? Roel en Lieske zijn onwijs gezakt en Tanja staat met Joost op nr 1.
achsoquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:33 schreef Spewey het volgende:
Sorry, zat nog half in english mode..
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 08:28 schreef regenworm het volgende:
Verdomme het was nu alweer de 2e avond achterelkaar dat die klote server down gaat.
Vind dit niet zo'n goede reclame voor fok.
En als BB junk wordt je daar helemaal ziek van.
Respect!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:35 schreef Pinball het volgende:
[..]
Echt, mijn opa van 88 kan 'm langer up houden.![]()
Leuke t-shirts hadden julliequote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:56 schreef Marrije het volgende:
Nou, ben net terug van de live uitzending![]()
Als je hem koel bewaart bederft ie nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:36 schreef versabommie het volgende:
kut, al een nieuw topic gemaakt, d8 dat het al loos was...
misschien ff in de pekel?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:37 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als je hem koel bewaart bederft ie niet
Goed plan.quote:
Dat gaat zo ontzettend grappig wordenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:37 schreef regenworm het volgende:
De haan heeft gekraaid en de lichten zijn aan.
De eerste no smoke dag voor dido,chantal en roel.
Hij zou toch deze week helemaal niets in huis doen?? als reactie op z'n nominatie..quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:40 schreef J-net het volgende:
Neej rob is al uit bed gehinkt die zal wel aan het afwassen zijn en zich ondertussen afvragen waarom hij genomineerd is
Linda en roel zullen zaterdag wel weer stomdronken zijn.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:41 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat gaat zo ontzettend grappig worden![]()
![]()
Chantal en Dido maakten elkaar gisteren al gek, en Roel's ware aard komt ook snel boven. Ik denk dat die zaterdag doordraait met wat bier in z'n mik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |