abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31245955
Goedemorgen allemaal

Ik begrijp Ingrid ook niet meer.
Eerst nomineert ze , na veel geroddel met CHantal Rob, dan legt ze aan Rob uit waarom, hij biedt zijn excuses aan in zekere zin voor het feit dat hij haar gekwetst heeft, zij accepteert dat, gaat effe knuffelen met hem, zegt zich een stuk beter te voelen, en gaat dan even later weer met Tanja ouwebeppen dat Rob link bezig is en weet ik wat?

Oh en Chantal moet nog steeds dood, wat een vuile schijnheil is dat.
Krijgt eerst zover dat Menno en Inge op Rob stemmen, om er zelf dan nog niet op te stemmen want "ze weet nog niet alles".
Ing was verbaasd dat Chantal niet op Rob gestemd had, maar ipv dat verdacht te vinden, vindt ze het juist goed en 'eerlijk' van haar. "Zo sterk, hè, van Chan, dat ze eerst wacht tot ze echt zeker weet dat Rob is zoals hij is! Ze gaat niet af op verhalen van anderen over hem"

Aaaaaaaaaaaaah.... waarom doorziet niemand daar dat mens!!
Ze moet dus maar dood, anders zit ze dadelijk bij de laatste 3
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_31246005
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 07:43 schreef milagro het volgende:
[..]

[..]
Kleine troost, wordt wel genieten dat Graftak niet mag roken komende week. Daar gaat ze het echt moeilijk mee krijgen. Dat zal leuke spanningen opleveren.

Denk wel dat het niet lang zal duren. Zodra 1 van die 3 stoppers morgen een glaasje teveel op heeft gaan ze weer roken.
Tanja: Ik zou het zo weer doen.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 08:04:56 #253
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_31246054

[ Bericht 50% gewijzigd door versabommie op 07-10-2005 08:09:58 ]
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  Moderator vrijdag 7 oktober 2005 @ 08:12:01 #254
18653 crew  D.
pi_31246101
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 08:04 schreef versabommie het volgende:
weet iemand waaraan je nekkramp kunt herkennen?
1. hoge koorts, vaak met koude rillingen,
2. misselijkheid en braken,
3. hoofdpijn,
4. buigen van het hoofd (“kin op de borst”) is pijnlijk,
5. baby's zijn slaperig en drinken slecht; zijn prikkelbaar en huilen anders dan
gewoonlijk, bijvoorbeeld bij het verschonen van een luier
pi_31246206

Verdomme het was nu alweer de 2e avond achterelkaar dat die klote server down gaat.
Vind dit niet zo'n goede reclame voor fok.
En als BB junk wordt je daar helemaal ziek van.

[ Bericht 54% gewijzigd door regenworm op 07-10-2005 08:35:59 ]
pi_31246267
quote:
Goedemorgen allemaal

Eerst nomineert ze , na veel geroddel met CHantal Rob, dan legt ze aan Rob uit waarom, hij biedt zijn excuses aan in zekere zin voor het feit dat hij haar gekwetst heeft, zij accepteert dat, gaat effe knuffelen met hem, zegt zich een stuk beter te voelen, en gaat dan even later weer met Tanja ouwebeppen dat Rob link bezig is en weet ik wat?

Krijgt eerst zover dat Menno en Inge op Rob stemmen, om er zelf dan nog niet op te stemmen want "ze weet nog niet alles".
Ing was verbaasd dat Chantal niet op Rob gestemd had, maar ipv dat verdacht te vinden, vindt ze het juist goed en 'eerlijk' van haar. "Zo sterk, hè, van Chan, dat ze eerst wacht tot ze echt zeker weet dat Rob is zoals hij is! Ze gaat niet af op verhalen van anderen over hem"

Chantal is een schijnheilig mens, maar er gaat nu snel een moment komen dat ze door de mand valt. Deze week nog ze mag niet meer roken en wordt je erg shaggie van.
Ik zie chantal niet de hele dag in bed liggen want dan gaat ze te veel missen.
Dus ze gaat deze week door de mand vallen en dan komt ze op de bank terecht.
pi_31246296
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 07:56 schreef teun911 het volgende:

[..]

Kleine troost, wordt wel genieten dat Graftak niet mag roken komende week. Daar gaat ze het echt moeilijk mee krijgen. Dat zal leuke spanningen opleveren.

Denk wel dat het niet lang zal duren. Zodra 1 van die 3 stoppers morgen een glaasje teveel op heeft gaan ze weer roken.
Verheug me zeker op.
pi_31246323
Zaterdagavondfeest zullen de drie erg moeilijk hebben.
Een gezellig feest met drank en geen sigaretten.
pi_31246331
8:40 iedereen slaapt nog
Zal nog wel een uurtje gaan duren voor DE HAAN Kraait (GNA GNA)
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 08:56:31 #260
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_31246530
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 08:12 schreef D.Rose het volgende:

[..]

1. hoge koorts, vaak met koude rillingen,
2. misselijkheid en braken,
3. hoofdpijn,
4. buigen van het hoofd (“kin op de borst”) is pijnlijk,
5. baby's zijn slaperig en drinken slecht; zijn prikkelbaar en huilen anders dan
gewoonlijk, bijvoorbeeld bij het verschonen van een luier
Ohw dan is het gewoon een katert van het zuipen om het gemis van een avond forum op te vangen
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_31246547
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 08:56 schreef versabommie het volgende:

[..]

Ohw dan is het gewoon een katert van het zuipen om het gemis van een avond forum op te vangen
LOL
pi_31246549
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 08:35 schreef regenworm het volgende:

[..]

Chantal is een schijnheilig mens, maar er gaat nu snel een moment komen dat ze door de mand valt. Deze week nog ze mag niet meer roken en wordt je erg shaggie van.
Ik zie chantal niet de hele dag in bed liggen want dan gaat ze te veel missen.
Dus ze gaat deze week door de mand vallen en dan komt ze op de bank terecht.
Ben ik de enige die vindt dat een exit van Chantal nog wel even mag wachten. Ieder op zijn beurt toch? Ze roddelt misschien, maar ze zet daarmee wel de gesprekken op gang die ik graag wil horen, zoals gisteren met Dido en Linda. T zorgt toch voor een hoop vermaak die gesprekken. Wat willen jullie dan, liever saaie, brave nattelie? Ook vind ik het lachen zoals ze op bv Lieske reageert.... *zo jij hebt je aandacht ook weer gehad*. Alleen al vanwege Fok moet ik al vreselijk lachen als er weer een gnagnagna komt.
Dus als het aan mij ligt, eerst maar eens een paar anderen eruit, met Rob op stip als nummer 1, dan die zeur van een Lieske, en dan maar eens Chantal.
Tanja vind ik overigens ook beter te pruimen na een week, die kan ook behoorlijk scherp zijn. Was zij niet de eerste die openlijk in aanval ging tegen Rob? IN de periode dat iedereen nog trapte in zijn Peegeetjes.
---- gaat winnen
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 09:02:44 #263
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_31246601
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 08:58 schreef Utwodublin het volgende:

[..]

Ben ik de enige die vindt dat een exit van Chantal nog wel even mag wachten. Ieder op zijn beurt toch? Ze roddelt misschien, maar ze zet daarmee wel de gesprekken op gang die ik graag wil horen, zoals gisteren met Dido en Linda. T zorgt toch voor een hoop vermaak die gesprekken. Wat willen jullie dan, liever saaie, brave nattelie? Ook vind ik het lachen zoals ze op bv Lieske reageert.... *zo jij hebt je aandacht ook weer gehad*. Alleen al vanwege Fok moet ik al vreselijk lachen als er weer een gnagnagna komt.
Dus als het aan mij ligt, eerst maar eens een paar anderen eruit, met Rob op stip als nummer 1, dan die zeur van een Lieske, en dan maar eens Chantal.
Tanja vind ik overigens ook beter te pruimen na een week, die kan ook behoorlijk scherp zijn. Was zij niet de eerste die openlijk in aanval ging tegen Rob? IN de periode dat iedereen nog trapte in zijn Peegeetjes.
Daar heb je wel gelijk in vind ik - ze heeft een hoge irritatiefactor maar brengt wel meer mee aan het programma dan een Linda of een Nathalie.

En Tanja lijkt idd beter in haar vel te zitten.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 09:13:41 #264
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_31246772
Ik zou de irritatie aan sjankwal ook gaan missen denk ik
pi_31246855
quote:
Goedemorgen allemaal

Ik heb me flink geergerd aan Ingrid & menno vanacht
ik krijg een steeds grotere hekel aan dat stel.
Menno die die baalde dat hij Roel niet had genomineerd omdat er dan 2 sterken op de bank zouden zitten in een ronde waarin hij immuun was, maar hij kon een nominatie op Roel niet goed motiveren - sinds wanneer heeft Menno moeite met verhaaltjes verzinnen -
[ voorafgegaan door een walgelijk slijmgesprek tussen Menno en Roel dat ze elkaar zo slecht begrepen hebben de afgelopen weken maar dat dat vanaf nu vast wel goed gaat komen.]

Ingrid die perse niet wil dat Rob erachter komt dat ze hem genomineerd heeft, maar zodra hij uit beeld is haar walging niet onder stoelen of banken steekt.

opvallend was dat Chantal haar vaste clubje niet opzocht vanacht
misschien vanwege niet roken maar ze kon het toch niet laten Menno flink in twijfel te trekken, want iemand die zo gemakkelijk en zo overtuigend liegt.... dan kan je gemakkelijk doen alsof je iemand aardig vindt zonder dat je het meent.
onder bijval van Linda & in mindere mate Dido

en iedereen denkt [ of zegt] dat de bank zo sterk is dit keer?
ik vind dat wel meevallen

[ Bericht 0% gewijzigd door Wup op 07-10-2005 09:24:32 ]
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 09:21:29 #266
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_31246895
heb dat ook nog gezegd, voor de eerste keer een minpunt voor Linda, omdat ze zo onsportief doet. Menno heeft gewoon voor de groep en voor zichzelf 2 zeer goede prestateis gedaan en nu begon linda te miepen omdat ze op de bank zit....

beetje dom Linda...
pi_31246917
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 08:58 schreef Utwodublin het volgende:

[..]

neehoor, zowel Chantal als Rob mogen van mij nog wel even blijven
als Rob niet weg hoeft gaat de irritaties zo enorm oplopen dat de bom wel een keer moet barsten.
Laat Linda maar vertrekken
gevolgd door Menno & Ingrid
pi_31246962
Voor mijn hart zou het echt het beste zijn als Rob en Chantal zo snel mogelijk zouden vertrekken, begin steeds vaker en harder tegen m'n beeldscherm te schreeuwen....
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 09:26:35 #269
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_31246974
Ik heb veel BB's meegemaakt maar als Linda wegmoet dan is dit wel de kutste BB die ik heb meegemaakt. Wat een hoerenBB. Deze BB is nog te goedkoop voor de hoeren!

oftewel...ajuus Rob, ga maar lekker met je mokumse maatjes grootspreken!
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 09:27:09 #270
129919 johanvonnie
lekker leuk BB
pi_31246982
Watis er gebeurd met de poll op bb talpa??? Roel en Lieske zijn onwijs gezakt en Tanja staat met Joost op nr 1.
Spanning en sensatie------Waar???
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 09:28:29 #271
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_31247010
Ik denk dat Linda moet vertrekken. Ik denk dat veel mensen, ondanks dat ze een hekel hebben aan tanja, wel graag zien hoe dat kind ter wereld komt. Of ze echt met persweeen de deur uit loopt. Rob is denk ik redelijk populair. Bovendien is het voor de verhoudingen in het huis beter als nu een vrouw vertrekt. Anders zijn er 7 vrouwen en 3 mannen waarvan 1 met vrouwelijke trekjes (Joost)1 die het met iedereen doet die geil is (Roel) en 1 die het vooral met ingrid doet en de vermeende homo in huis is (Menno).....
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 09:29:43 #272
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_31247025
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 09:27 schreef johanvonnie het volgende:
Watis er gebeurd met de poll op bb talpa??? Roel en Lieske zijn onwijs gezakt en Tanja staat met Joost op nr 1.
dat heet: uptodate zijn
pi_31247041
Haantje
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 09:32:29 #274
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_31247086
rooster?
pi_31247117
Sorry, zat nog half in english mode..
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 09:34:26 #276
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_31247124
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 09:33 schreef Spewey het volgende:
Sorry, zat nog half in english mode..
achso
pi_31247137
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 09:34 schreef versabommie het volgende:

[..]

achso
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 09:35:33 #278
242 Pinball
Electric Monk
pi_31247142
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 08:28 schreef regenworm het volgende:

Verdomme het was nu alweer de 2e avond achterelkaar dat die klote server down gaat.
Vind dit niet zo'n goede reclame voor fok.
En als BB junk wordt je daar helemaal ziek van.

Wat een amateuristische schijtzooi.
Echt, mijn opa van 88 kan 'm langer up houden.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_31247152
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 09:35 schreef Pinball het volgende:

[..]

Echt, mijn opa van 88 kan 'm langer up houden.
Respect!
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 09:36:18 #280
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_31247153
kut, al een nieuw topic gemaakt, d8 dat het al loos was...
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 09:36:40 #281
242 Pinball
Electric Monk
pi_31247162
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 23:56 schreef Marrije het volgende:
Nou, ben net terug van de live uitzending
Leuke t-shirts hadden jullie
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 09:37:22 #282
242 Pinball
Electric Monk
pi_31247171
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 09:36 schreef versabommie het volgende:
kut, al een nieuw topic gemaakt, d8 dat het al loos was...
Als je hem koel bewaart bederft ie niet
pi_31247175
De haan heeft gekraaid en de lichten zijn aan.
De eerste no smoke dag voor dido,chantal en roel.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 09:37:47 #284
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_31247182
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 09:37 schreef Pinball het volgende:

[..]

Als je hem koel bewaart bederft ie niet
misschien ff in de pekel?
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 09:38:44 #285
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_31247195
gewoon 0,0 beweging he?

ligt rob er ook nog in?
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 09:39:35 #286
242 Pinball
Electric Monk
pi_31247210
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 09:37 schreef versabommie het volgende:

misschien ff in de pekel?
Goed plan.
Of roken, schijnt ook goed te conserveren.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 09:39:48 #287
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_31247213
ingrid alweer duimend, Menno met een tevreden gezicht ernaast
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 09:40:22 #288
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_31247223
Neej rob is al uit bed gehinkt die zal wel aan het afwassen zijn en zich ondertussen afvragen waarom hij genomineerd is
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 09:40:42 #289
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_31247232
We have a winner, Joost als eerste op. beetje kleren ophangen enzo

[edit]
sjit rob was dus ook al op, had eigenlijk gehoopt dat hij de rest van de week op bed zou blijven
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 09:41:07 #290
242 Pinball
Electric Monk
pi_31247237
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 09:37 schreef regenworm het volgende:
De haan heeft gekraaid en de lichten zijn aan.
De eerste no smoke dag voor dido,chantal en roel.
Dat gaat zo ontzettend grappig worden
Chantal en Dido maakten elkaar gisteren al gek, en Roel's ware aard komt ook snel boven. Ik denk dat die zaterdag doordraait met wat bier in z'n mik
pi_31247239
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 09:40 schreef J-net het volgende:
Neej rob is al uit bed gehinkt die zal wel aan het afwassen zijn en zich ondertussen afvragen waarom hij genomineerd is
Hij zou toch deze week helemaal niets in huis doen?? als reactie op z'n nominatie..
trieste zak...
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 09:43:14 #292
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_31247272
Gisteren trouwens voor het eerst gezien dat rob zijn stompie aan het cleanen was. Hij kan er nix aan doen maar ik werd er best wat onpasselijk van. Dat komt grotendeels doordat het stukkie onder zijn knie nog beweegt
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 09:46:13 #293
242 Pinball
Electric Monk
pi_31247332
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 09:47:25 #294
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_31247348
Ha ha ha Rob niets doen.... dat is helemaal slecht voor zn reputatie.
Maar ik denk dat Linda moet vertrekken.
Bovendien kan Rob beter niet weggaan, zijn er nog 7 vrouwen en maar 3 mannen... (na ja mannen, Joost is half vrouw)
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 09:48:23 #295
15777 la.femme.nikita
another apple? asked the snake
pi_31247369
*mornin'

denk dat ze sowieso stoppen met de opdracht.... met dat fietsen hadden ze het ook al snel gezien, waarom zouden dido-chantal-roel zichzelf torcheren voor extra 50.000 die ze misschien niet eens zelf krijgen? Op zich willen ze het wel winnen voor de winnaar, maar de opoffering is te groot.
:: my weblog ::
pi_31247373
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 09:46 schreef Pinball het volgende:
[afbeelding]
Chantal tijd voor een hetze tegen menno
pi_31247405
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 09:41 schreef Pinball het volgende:

[..]

Dat gaat zo ontzettend grappig worden
Chantal en Dido maakten elkaar gisteren al gek, en Roel's ware aard komt ook snel boven. Ik denk dat die zaterdag doordraait met wat bier in z'n mik
Linda en roel zullen zaterdag wel weer stomdronken zijn.
Zit nu te wachten tot de boel boel wordt afgebroken.
Elk feest wordt ruiger het zou mij niet verbazen als roel nog eens het huis wordt uitgehaald.
Die vader roel heeft een leuke maandag gehad, die moest op zijn werk alle verhalen van zijn zoon horen
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 09:50:26 #298
15777 la.femme.nikita
another apple? asked the snake
pi_31247407
[off top.. lekkerrrr weer trouwens hé... heeerrlijk... krijg wintersport gevoeltjes van binnen! TOP]
:: my weblog ::
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 09:51:23 #299
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_31247423
hehehe Roel sjaggerijnig ...er is geen koffie en niet roken
pi_31247443
De grote afwassmurf kan het toch niet laten...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')