Chantal: "En wanneer gaat het in?"quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:06 schreef sebassj het volgende:
En dan Chantal als geheime missie: Een week lang niet mogen GNA GNA GNA-en
Kun je toch op de Talpa site nogmaals bekijken?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:13 schreef doka het volgende:
BAH! Heb ik de live-uitzending gemist en nu wordt 'ie niet herhaald![]()
omdat?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:14 schreef scanman01 het volgende:
Chantal denkt dat heel nederland nu op z'n kop staat
Echt? Meen je dat nou? Wat leuk om te lezen! Dank je !quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah je hebt iig echt een leuk koppie zo op die avater als you dat is...![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:14 schreef scanman01 het volgende:
jij reageert dus niet op de contact advertentie voor Chantal begrijp ik???quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:14 schreef scanman01 het volgende:
Heeft Dido Nathalies hulptieten geleend of zo?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:15 schreef Pinball het volgende:
Deze week wordt geweldig voor de streamers, net die bloem[afbeelding]
Die avatar vind ik nou het minste van heel Milagroquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:16 schreef milagro het volgende:
[..]
Echt? Meen je dat nou? Wat leuk om te lezen! Dank je !![]()
Maar ik rook niet!
7 dagen niet roken is een makkie, als ze dat zouden verpesten zou het wel heel treurig zijn
hahaquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:16 schreef milagro het volgende:
Als je niet rookt is dat een makkie ja.. Als je 2 pakjes per dag rookt wordt dat iets lastiger.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:16 schreef milagro het volgende:
[..]
Maar ik rook niet!
7 dagen niet roken is een makkie, als ze dat zouden verpesten zou het wel heel treurig zijn
En dan die verschrikkelijke hi-5 met Lieske alsof zij ook blij was dat Lieske niet genomineerd stond.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:15 schreef BBscanner het volgende:
Uit het feit dat Chantal op Lieske heeft gestemd blijkt hoe geslepen/vals ze is. Ze heeft alles in het werk gesteld om Rob zwart te maken in de hoop dat Rob hij veel stemmen kreeg en dan ook nog Lieske erbij op de bank.
Nou nee, ik loop nog steeds op beide benen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:14 schreef scanman01 het volgende:
Joh dat fotootje is al 10 jaar oud, tegenwoordig is ze veel knapper.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die avatar vind ik nou het minste van heel Milagro
![]()
Ik heb geen flauw idee, maar alleen al het feit dat ze denkt dat er zoveel mensen kijken.quote:
zeg het met bloemenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Heeft Dido Nathalies hulptieten geleend of zo?
[afbeelding]
Jij lokt een reactie uit he?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:17 schreef Cracka-ass het volgende:
Echt een stelletje crackers zijn het.![]()
Superzwak volk eigenlijk die rokers, Baby losers.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:16 schreef milagro het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |