Het is weer wat anders dan normaal, maar het is toch wel weer leuk om te kijkenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leuk interview!
15 Oktoberquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:29 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik zie paul toch liever in meer hectische programma's zoals mooi weer de leeuw, of de papaul vrijdagavond live show
komen die liveshows ook weer dit seizoen?
Ze laat haar alle hoeken van het veld zienquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:34 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
op je 79e zo kwiek zijn, ik ben benieud of ze wint met pingpong
Dat duurt nog wel evenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:39 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
je mag hopen dat je zo fit en bij de tijd bent op die leeftijd
je bent irritantquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Eigen schuld hé
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:18 schreef MadGuy het volgende:
Leuke uitzending! De parenavonden zijn altijd wat 'beschaafder'. Het ligt meestal maar net aan degene met wie hij presenteert. Volgende week dus K3, dat wordt vast tof... Gaat hij ook wat meer los denk ik...
Vanaf zaterdag 15 oktober komt MOOI WEER DE LEEUW terug op televisie,quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:49 schreef 7eVeNL het volgende:
Dus vanaf 13 oktober presenteert hij Mooi weer de leeuw, en dan één keer per week ook Papaul??![]()
Dat is a's donderdag te zien bij Papaulquote:Met Robbie Williams moet wel leuk worden. Da's een leuke gozer.
![]()
En Inge de Bruijnquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:13 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
robbie probeert k3 te versiereb!
Ja, ze werd lekker voor lul gezetquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:19 schreef Tamagotchi het volgende:
Robbie over Sugar Lee Hooper: is that a person??![]()
lijkt me niet, want hij heeft volgens mij allemaal SOA's en hij wil ook vast geen condoom gebruiken..quote:
Die moeten gewoon mooi zitten wezenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:24 schreef SkaterSam het volgende:
Ik dacht dat K3 co-presentatoren waren
Nee, da's dan niks zonder condoom.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:24 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
lijkt me niet, want hij heeft volgens mij allemaal SOA's en hij wil ook vast geen condoom gebruiken..
Je kunt het terugkijken op internet op uitzendinggemist.nlquote:
Ik sop thuis ook hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:27 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
diemeiden zitten nogal te soppen op de tribune, een beetje genant!
Ja, hij is grappig en leukquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:26 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
hij is wel grappig, dat moet je hem nageven..
Ja logisch, dat heb jij toch ook altijd?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:29 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik snap het wel.
Het liedje?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:33 schreef Zwansen het volgende:
ben ik de enige die het niet echt geweldig vind klinken?
Hijs alweer bezig hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:35 schreef Zwansen het volgende:
Oh eindelijk doet ie em weg.
Ik dacht dat ze al iets haddenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:38 schreef golfer het volgende:
Hij komt wel sympathiek over die Robbie.
Leuke uitzending, vooral dat proberen te versieren van Inge.
heb het toevallig opgenomen op dvd, maar zal zeker op uitzendinggemist.nl komen te staanquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:42 schreef static het volgende:
Wordt dit nog herhaald?
ja dat was het echt...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:41 schreef DJMarcel.nl het volgende:
haha zware paspoortcontrole bij de ingang...
denk dat Rob een kopietje krijgt ofzo..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:45 schreef Shirley het volgende:
Waarom was die Engelse ondertiteling? Keek Robbie mee ofzo?
Dat weet ik niet of het op tv herhaald word.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:46 schreef Roi het volgende:
Ja ok dat is mooi maar ik zie het ook nog graag terug op TV!
Char voorspelde voor haar een nieuwe grote liefde.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:47 schreef Proper_fucked het volgende:
Vond het echt heel leuk, heb niet vanaf het begin gezien maar schakelde ong. in toen ze naar die tafels gingen(de bijzettafel(wel gedurfd), en adje.. geweldig
). Vond robbie echt heel erg sympathiek en idd gewoon lekker mee lullen en ouwehoeren, natuurlijk geweldig hoe hij achter inge aan ging(in de paradiso ging hij daar ook nog over verder hoorde ik).
toffe aflevering, ga nog wel keer kijken als die online komt![]()
Ja, dat idee had ik ook al.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:47 schreef Vicky het volgende:
[..]
denk dat Rob een kopietje krijgt ofzo..
hoe bedoel je? Heb hem ergens op internet gevonden een keertje.. lekker issie hequote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:46 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
even offtopic : waar stamt jouw avator van af?
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:50 schreef Vicky het volgende:
[..]
hoe bedoel je? Heb hem ergens op internet gevonden een keertje.. lekker issie he
volgens mij issie niet van een clip
vind die clip heel vaag maar dat mannetje in de auto is wel onwijs grappigquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:53 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
heheh...
Toevallig had ik vandaag nog een dance mix gemaakt van Trippin'.
Ik was nooit echt kapot van zijn muziek maar dit is wel een tof plaatje, mede ook dankzij dat ventje naast hem in de auto in die videoclip.
In iedere scene zit hij volgens mij in een bizarre situatie waar hij niet uitraakt. (tripping)quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:54 schreef Vicky het volgende:
[..]
vind die clip heel vaag maar dat mannetje in de auto is wel onwijs grappig
Nee, geen Hummie vd Tonnekreekquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:13 schreef TheVulture het volgende:
maar dan wel een foto van Hummie v/d Tonnekreek er tussen
wie dan wel, ik zou toch zweren dat die er tussen stond?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee, geen Hummie vd Tonnekreek![]()
![]()
wanneer je maar wil, via uitzending gemist...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:39 schreef paultjuhhh het volgende:
HOERENZOOI
weer gemist, wanneer is de herh!
ik bedoel op tv eigenlijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:40 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
wanneer je maar wil, via uitzending gemist...
Kijk gewoon even op uitzendinggemist.nlquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:39 schreef paultjuhhh het volgende:
HOERENZOOI
weer gemist, wanneer is de herh!
Nee, joh ik heb haar niet gezien.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
wie dan wel, ik zou toch zweren dat die er tussen stond?
dan kijk nog maar eens... derde foto van rechts als ik het goed heb.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee, joh ik heb haar niet gezien.![]()
Ze heeft bij Carlo en Irene gezegd dat 'ie gebeld heeft, maar dat ze 'm nog niet had teruggebeld...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:11 schreef renzell het volgende:
Net gekeken op uitzending gemist.... te gek!!!! Wat was Paul leuk verlegen en wat was Robbie relaxed. Ik ben ook heel benieuwd naar wat er met Inge nog verder gebeurd is. Ze zat te glanzen van trots en verlegenheid, dat wel... Supercool toch, als Robbie Williams je uit vraagt?!!!![]()
Telefoongesprekjes achteraf, verder niks bekend, zie google: Linksquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:11 schreef renzell het volgende:
Net gekeken op uitzending gemist.... te gek!!!! Wat was Paul leuk verlegen en wat was Robbie relaxed. Ik ben ook heel benieuwd naar wat er met Inge nog verder gebeurd is. Ze zat te glanzen van trots en verlegenheid, dat wel... Supercool toch, als Robbie Williams je uit vraagt?!!!![]()
Omdat je dat alleen maar zegt om de pers op afstand te houden, ik denk dat Inky wel een leuke avond met Robbie in de planning heeft staan maar bewust de pers er buiten houdt. En gelijk heeft ze...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:46 schreef renzell het volgende:
Dank!
En trouwens.... waarom zou je Robbie Williams in Godesnaam NIET terugbellen???!!!![]()
ja, die was nog niet genoemd...quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:26 schreef Haaibaaike het volgende:
Je kan via deze link Naar Paul's Parenavond kijken met Robbie Williams.
http://portal.omroep.nl/mplayer?nav=ikurdDsHEbGcZtHjIuubB
idd ze probeert boven Paul uit te komen hele tijd, een echt verslaggeverquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:55 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja, ik ook ! Erg druk is ze..
Hij zag er wel goed uit, maar ik kreeg verschrikkelijk slaap !quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:35 schreef MadGuy het volgende:
Ik vond Rens Blom best een sympathieke gast!
Ja, dat vond ik ookquote:Op donderdag 10 november 2005 23:59 schreef 7eVeNL het volgende:
Leuke uitzending met die volendammse gasten![]()
Geweldig!quote:Op donderdag 10 november 2005 23:31 schreef SkaterSam het volgende:Toen moest ik op de knie
Zelfs Paul weet niet wat ie er mee aan moet
Ja, dat vind ik ook !quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:01 schreef Slam het volgende:
sympatieke kerel die Leers
Ja, MWDL is leuker, dat ben ik met je eens !quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
wat een saaie uitzending zeg :![]()
mooi weer de leeuw vind ik toch veel leuker
Die ken ik nietquote:Het was erg leuk met Mimoun Oaïssa. Volgens mij vond Paul hem wel leuk.![]()
En terecht boos.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:09 schreef SterkStaaltje het volgende:
goed betoog paul hij is echt boos geloof ik
Waaromquote:Op donderdag 1 december 2005 23:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hij is goed pissed ja.
Ja klopt, maar ik heb de 1e minuut niet gezien. Is Pauls parenavond nu stopgezet door de Raad van bestuur?quote:Op donderdag 1 december 2005 23:15 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
En terecht boos.
Ze zijn van de zotte bij politiek![]()
Omdat het programma van de buis moet was het toch? Alle entertainment weg.quote:
(Raad van Bestuur)quote:Op donderdag 1 december 2005 23:15 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
En terecht boos.
Ze zijn van de zotte bij politiek![]()
waarom?quote:Op donderdag 1 december 2005 23:17 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Omdat het programma van de buis moet was het toch? Alle entertainment weg.
Zijn allemaal programmamakersquote:Op donderdag 1 december 2005 23:16 schreef alwaysthebest het volgende:
Ze gaan nu gewoon publiek uitzenden?
Kom je daar voor naar de studio.Best lullig voor die mensen.
Ah ok. Ik schakel net pas in.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:19 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Zijn allemaal programmamakers![]()
Is reclame bij Talpaquote:nu op talpa paul de leeuw
Dat medium heet telefoonquote:Op donderdag 1 december 2005 23:26 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
Prachtig, op nederland 3 geen geluid van Paul, maar op Talpa wel.
Alle SBS paupers zijn gaan zappenquote:Op donderdag 1 december 2005 23:29 schreef Simpelweg het volgende:
We gaan de speech nog een keer opvoeren !
Ik bedoelde ook het stukje met Paul, foutje.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:28 schreef Haaibaaike het volgende:
Nou bij mij is reclame op Talpa..
Tuurlijk werkt dat zo wel.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:24 schreef Kopstoot het volgende:
Ach, ze zijn gewoon bang voor veranderingen. Wat de boer niet kent vreet 'ie niet. Ik heb een hekel aan dat soort mensen die menen dat alles altijd bij het oude moet blijven, want de belastingbetalen blijft toch wel betalen. Nou, zo werkt dat niet hoop ik.
Nu heb ik Talpa, Paultje gaat weer verderquote:Op donderdag 1 december 2005 23:30 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook het stukje met Paul, foutje.![]()
Dat ze de Publieke Omroep aan het verkankeren zijn en dat daar nu eens tegen in wordt gegrepen, in eerste instantie door VARA. Hopelijk olgt de rest!quote:Op donderdag 1 december 2005 23:34 schreef TheFrankey het volgende:
waar gaat dit over
Paul is geëmotioneerdquote:Op donderdag 1 december 2005 23:32 schreef Stefkuh het volgende:
Paul moet bijna huilen ! Of raakt iig dusdanig geëmotioneerd steeds.
Zo gaan de nieuwe zenders heten als het aan het kabinet ligt.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:35 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Paul is geëmotioneerdNed A B C zegt ie elke keer.
Helemaal mee eens !quote:Op donderdag 1 december 2005 23:37 schreef Stefkuh het volgende:
inderdaad..
Klasse van paul, mooi verwoord. Dat die freakin mensen met kenmerken van het Syndroom van Down in Den Haag eens na gaan denken!
Wat grappig. Net zeg je nog dat de omroepen weg moeten.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:38 schreef Kopstoot het volgende:
Paul wil een progressieve zender? De bevolking wil dat helemaal niet, de bevolking wil een zender die alle stromingen vertegenwoordigt. We betalen immers allemaal belasting, links, rechts, conservatief en progressief. Ik wil 't allemaal zien,
(Het is besloten door de Raad van Bestuur van de Publieke Omroep)quote:Op donderdag 1 december 2005 23:37 schreef Stefkuh het volgende:
inderdaad..
Klasse van paul, mooi verwoord. Dat die freakin mensen met kenmerken van het Syndroom van Down in Den Haag eens na gaan denken!
Je krijgt straks eenheids worsten! Zoals Paul zegt, een hele avond verplicht lachen. DItwashetnieuws, Koefnoen, paul.. lekker alles achter elkaar... wat is dat nou voor crap... "de bevolking wil dat" ben jij de bevolking?quote:Op donderdag 1 december 2005 23:38 schreef Kopstoot het volgende:
Paul wil een progressieve zender? De bevolking wil dat helemaal niet, de bevolking wil een zender die alle stromingen vertegenwoordigt. We betalen immers allemaal belasting, links, rechts, conservatief en progressief. Ik wil 't allemaal zien, wat geeft de Vara en VPRO het recht een progressieve zender op te eisen. Althans als progressief hier wordt bedoeld zoals het politieke progressief.
Ja, ik vind het ook belachelijk dat het straks Ned A,B en C gaat heten..quote:Op donderdag 1 december 2005 23:38 schreef Kopstoot het volgende:
Nederland a,b en c vind ik trouwens wel belachelijk.
Inderdaad, ik wil zenders zonder omroepen, afhankelijk van leden. Ik wil één omroep, waarbij de programmamaken en zijn team de signatuur bepalen. Zoals je dat bij de bijvoorbeeld de BBC of "de Belg" hebt. Dan krijg je dus vanzelf een mix van meningen en opvattingen.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:40 schreef Kloot-Jan het volgende:
[..]
Wat grappig. Net zeg je nog dat de omroepen weg moeten.
Dat weet ik, maar wel omdat er vanuit DH eisen gesteld zijn, die Netmanagers zijn ook al door DH ingesteld, en zo IS de Publieke Omroep de laatste jaren al steeds commercieler geworden. Laat de commercie op 4 en verder.. laat 1 tot en met 3 goede TV en film zijn!quote:Op donderdag 1 december 2005 23:40 schreef Verfokker het volgende:
[..]
(Het is besloten door de Raad van Bestuur van de Publieke Omroep)
Jij, ik én nog een heleboel andere mensen zijn de bevolking. Aangezien niet de hele bevolking progressief is, zit ook niet iedereen te wachten op een "progressieve zender".. Het is toch niet zo moeilijk om je zender te delen met andere opvattingen, zonder dat daar direct omroepstichtingen voor nodig zijn.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:41 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Je krijgt straks eenheids worsten! Zoals Paul zegt, een hele avond verplicht lachen. DItwashetnieuws, Koefnoen, paul.. lekker alles achter elkaar... wat is dat nou voor crap... "de bevolking wil dat" ben jij de bevolking?
Het is nooit te laat...quote:Op donderdag 1 december 2005 23:41 schreef dynast het volgende:
Leuk verwoord hoor, alleen issie een paar jaar te laat gekomen met z'n pleidooi. Nu klinkt het hoogstens komisch.
Nee marktwerking heet dat ofzoquote:Op donderdag 1 december 2005 23:43 schreef kawotski het volgende:
ook hier werkt het dus net als in een normaal bedrijf... de werkvloer wordt niets gevraagd
Nee hoor, dat is niet het probleem. Misschien moet je eens even naar die statements die ze gemaakt hebben luisteren.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:24 schreef Kopstoot het volgende:
Ach, ze zijn gewoon bang voor veranderingen.
Ik heb geluisterd, maar ben het slechts ten dele met ze eens. Maargoed, voor deze discussie, kunnen we misschien beter terecht in Pol. Maar ik vind het slechts een discussie in de marge, want ik vind zowel het oude als het nieuwe systeem verre van ideaal.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:56 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is niet het probleem. Misschien moet je eens even naar die statements die ze gemaakt hebben luisteren.
De programmamakers zien ook wel in dat er iets moet gebeuren, maar ze zijn het niet eens met deze plannen.
Dat vond ik een goeie, over Frits.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:51 schreef alwaysthebest het volgende:
Frits, stel nou eens een vraag!![]()
![]()
Loretta, wat een topwijf is het ook. Komt altijd leuk over.![]()
* Mee eensquote:Op donderdag 8 december 2005 23:58 schreef golfer het volgende:
Leuke uitzending en Gerrit Mulder lijkt heel erg op Papa Jan.
Vanaf hoelaat kan je niet meer stemmen??quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:22 schreef Haaibaaike het volgende:
Adje staat met 56% dus op de eerste plaats
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |