Het is weer wat anders dan normaal, maar het is toch wel weer leuk om te kijkenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leuk interview!
15 Oktoberquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:29 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik zie paul toch liever in meer hectische programma's zoals mooi weer de leeuw, of de papaul vrijdagavond live show
komen die liveshows ook weer dit seizoen?
Ze laat haar alle hoeken van het veld zienquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:34 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
op je 79e zo kwiek zijn, ik ben benieud of ze wint met pingpong
Dat duurt nog wel evenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:39 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
je mag hopen dat je zo fit en bij de tijd bent op die leeftijd
je bent irritantquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Eigen schuld hé
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:18 schreef MadGuy het volgende:
Leuke uitzending! De parenavonden zijn altijd wat 'beschaafder'. Het ligt meestal maar net aan degene met wie hij presenteert. Volgende week dus K3, dat wordt vast tof... Gaat hij ook wat meer los denk ik...
Vanaf zaterdag 15 oktober komt MOOI WEER DE LEEUW terug op televisie,quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:49 schreef 7eVeNL het volgende:
Dus vanaf 13 oktober presenteert hij Mooi weer de leeuw, en dan één keer per week ook Papaul??![]()
Dat is a's donderdag te zien bij Papaulquote:Met Robbie Williams moet wel leuk worden. Da's een leuke gozer.
![]()
En Inge de Bruijnquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:13 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
robbie probeert k3 te versiereb!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |