Ik dacht dat ze al iets haddenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:38 schreef golfer het volgende:
Hij komt wel sympathiek over die Robbie.
Leuke uitzending, vooral dat proberen te versieren van Inge.
heb het toevallig opgenomen op dvd, maar zal zeker op uitzendinggemist.nl komen te staanquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:42 schreef static het volgende:
Wordt dit nog herhaald?
ja dat was het echt...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:41 schreef DJMarcel.nl het volgende:
haha zware paspoortcontrole bij de ingang...
denk dat Rob een kopietje krijgt ofzo..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:45 schreef Shirley het volgende:
Waarom was die Engelse ondertiteling? Keek Robbie mee ofzo?
Dat weet ik niet of het op tv herhaald word.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:46 schreef Roi het volgende:
Ja ok dat is mooi maar ik zie het ook nog graag terug op TV!
Char voorspelde voor haar een nieuwe grote liefde.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:47 schreef Proper_fucked het volgende:
Vond het echt heel leuk, heb niet vanaf het begin gezien maar schakelde ong. in toen ze naar die tafels gingen(de bijzettafel(wel gedurfd), en adje.. geweldig
). Vond robbie echt heel erg sympathiek en idd gewoon lekker mee lullen en ouwehoeren, natuurlijk geweldig hoe hij achter inge aan ging(in de paradiso ging hij daar ook nog over verder hoorde ik).
toffe aflevering, ga nog wel keer kijken als die online komt![]()
Ja, dat idee had ik ook al.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:47 schreef Vicky het volgende:
[..]
denk dat Rob een kopietje krijgt ofzo..
hoe bedoel je? Heb hem ergens op internet gevonden een keertje.. lekker issie hequote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:46 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
even offtopic : waar stamt jouw avator van af?
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:50 schreef Vicky het volgende:
[..]
hoe bedoel je? Heb hem ergens op internet gevonden een keertje.. lekker issie he
volgens mij issie niet van een clip
vind die clip heel vaag maar dat mannetje in de auto is wel onwijs grappigquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:53 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
heheh...
Toevallig had ik vandaag nog een dance mix gemaakt van Trippin'.
Ik was nooit echt kapot van zijn muziek maar dit is wel een tof plaatje, mede ook dankzij dat ventje naast hem in de auto in die videoclip.
In iedere scene zit hij volgens mij in een bizarre situatie waar hij niet uitraakt. (tripping)quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:54 schreef Vicky het volgende:
[..]
vind die clip heel vaag maar dat mannetje in de auto is wel onwijs grappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |