Het is weer wat anders dan normaal, maar het is toch wel weer leuk om te kijkenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leuk interview!
15 Oktoberquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:29 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik zie paul toch liever in meer hectische programma's zoals mooi weer de leeuw, of de papaul vrijdagavond live show
komen die liveshows ook weer dit seizoen?
Ze laat haar alle hoeken van het veld zienquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:34 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
op je 79e zo kwiek zijn, ik ben benieud of ze wint met pingpong
Dat duurt nog wel evenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:39 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
je mag hopen dat je zo fit en bij de tijd bent op die leeftijd
je bent irritantquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Eigen schuld hé
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:18 schreef MadGuy het volgende:
Leuke uitzending! De parenavonden zijn altijd wat 'beschaafder'. Het ligt meestal maar net aan degene met wie hij presenteert. Volgende week dus K3, dat wordt vast tof... Gaat hij ook wat meer los denk ik...
Vanaf zaterdag 15 oktober komt MOOI WEER DE LEEUW terug op televisie,quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:49 schreef 7eVeNL het volgende:
Dus vanaf 13 oktober presenteert hij Mooi weer de leeuw, en dan één keer per week ook Papaul??![]()
Dat is a's donderdag te zien bij Papaulquote:Met Robbie Williams moet wel leuk worden. Da's een leuke gozer.
![]()
En Inge de Bruijnquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:13 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
robbie probeert k3 te versiereb!
Ja, ze werd lekker voor lul gezetquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:19 schreef Tamagotchi het volgende:
Robbie over Sugar Lee Hooper: is that a person??![]()
lijkt me niet, want hij heeft volgens mij allemaal SOA's en hij wil ook vast geen condoom gebruiken..quote:
Die moeten gewoon mooi zitten wezenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:24 schreef SkaterSam het volgende:
Ik dacht dat K3 co-presentatoren waren
Nee, da's dan niks zonder condoom.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:24 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
lijkt me niet, want hij heeft volgens mij allemaal SOA's en hij wil ook vast geen condoom gebruiken..
Je kunt het terugkijken op internet op uitzendinggemist.nlquote:
Ik sop thuis ook hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:27 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
diemeiden zitten nogal te soppen op de tribune, een beetje genant!
Ja, hij is grappig en leukquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:26 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
hij is wel grappig, dat moet je hem nageven..
Ja logisch, dat heb jij toch ook altijd?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:29 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik snap het wel.
Het liedje?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:33 schreef Zwansen het volgende:
ben ik de enige die het niet echt geweldig vind klinken?
Hijs alweer bezig hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:35 schreef Zwansen het volgende:
Oh eindelijk doet ie em weg.
Ik dacht dat ze al iets haddenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:38 schreef golfer het volgende:
Hij komt wel sympathiek over die Robbie.
Leuke uitzending, vooral dat proberen te versieren van Inge.
heb het toevallig opgenomen op dvd, maar zal zeker op uitzendinggemist.nl komen te staanquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:42 schreef static het volgende:
Wordt dit nog herhaald?
ja dat was het echt...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:41 schreef DJMarcel.nl het volgende:
haha zware paspoortcontrole bij de ingang...
denk dat Rob een kopietje krijgt ofzo..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:45 schreef Shirley het volgende:
Waarom was die Engelse ondertiteling? Keek Robbie mee ofzo?
Dat weet ik niet of het op tv herhaald word.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:46 schreef Roi het volgende:
Ja ok dat is mooi maar ik zie het ook nog graag terug op TV!
Char voorspelde voor haar een nieuwe grote liefde.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:47 schreef Proper_fucked het volgende:
Vond het echt heel leuk, heb niet vanaf het begin gezien maar schakelde ong. in toen ze naar die tafels gingen(de bijzettafel(wel gedurfd), en adje.. geweldig
). Vond robbie echt heel erg sympathiek en idd gewoon lekker mee lullen en ouwehoeren, natuurlijk geweldig hoe hij achter inge aan ging(in de paradiso ging hij daar ook nog over verder hoorde ik).
toffe aflevering, ga nog wel keer kijken als die online komt![]()
Ja, dat idee had ik ook al.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:47 schreef Vicky het volgende:
[..]
denk dat Rob een kopietje krijgt ofzo..
hoe bedoel je? Heb hem ergens op internet gevonden een keertje.. lekker issie hequote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:46 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
even offtopic : waar stamt jouw avator van af?
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:50 schreef Vicky het volgende:
[..]
hoe bedoel je? Heb hem ergens op internet gevonden een keertje.. lekker issie he
volgens mij issie niet van een clip
vind die clip heel vaag maar dat mannetje in de auto is wel onwijs grappigquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:53 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
heheh...
Toevallig had ik vandaag nog een dance mix gemaakt van Trippin'.
Ik was nooit echt kapot van zijn muziek maar dit is wel een tof plaatje, mede ook dankzij dat ventje naast hem in de auto in die videoclip.
In iedere scene zit hij volgens mij in een bizarre situatie waar hij niet uitraakt. (tripping)quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:54 schreef Vicky het volgende:
[..]
vind die clip heel vaag maar dat mannetje in de auto is wel onwijs grappig
Nee, geen Hummie vd Tonnekreekquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:13 schreef TheVulture het volgende:
maar dan wel een foto van Hummie v/d Tonnekreek er tussen
wie dan wel, ik zou toch zweren dat die er tussen stond?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee, geen Hummie vd Tonnekreek![]()
![]()
wanneer je maar wil, via uitzending gemist...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:39 schreef paultjuhhh het volgende:
HOERENZOOI
weer gemist, wanneer is de herh!
ik bedoel op tv eigenlijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:40 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
wanneer je maar wil, via uitzending gemist...
Kijk gewoon even op uitzendinggemist.nlquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:39 schreef paultjuhhh het volgende:
HOERENZOOI
weer gemist, wanneer is de herh!
Nee, joh ik heb haar niet gezien.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
wie dan wel, ik zou toch zweren dat die er tussen stond?
dan kijk nog maar eens... derde foto van rechts als ik het goed heb.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee, joh ik heb haar niet gezien.![]()
Ze heeft bij Carlo en Irene gezegd dat 'ie gebeld heeft, maar dat ze 'm nog niet had teruggebeld...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:11 schreef renzell het volgende:
Net gekeken op uitzending gemist.... te gek!!!! Wat was Paul leuk verlegen en wat was Robbie relaxed. Ik ben ook heel benieuwd naar wat er met Inge nog verder gebeurd is. Ze zat te glanzen van trots en verlegenheid, dat wel... Supercool toch, als Robbie Williams je uit vraagt?!!!![]()
Telefoongesprekjes achteraf, verder niks bekend, zie google: Linksquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:11 schreef renzell het volgende:
Net gekeken op uitzending gemist.... te gek!!!! Wat was Paul leuk verlegen en wat was Robbie relaxed. Ik ben ook heel benieuwd naar wat er met Inge nog verder gebeurd is. Ze zat te glanzen van trots en verlegenheid, dat wel... Supercool toch, als Robbie Williams je uit vraagt?!!!![]()
Omdat je dat alleen maar zegt om de pers op afstand te houden, ik denk dat Inky wel een leuke avond met Robbie in de planning heeft staan maar bewust de pers er buiten houdt. En gelijk heeft ze...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:46 schreef renzell het volgende:
Dank!
En trouwens.... waarom zou je Robbie Williams in Godesnaam NIET terugbellen???!!!![]()
ja, die was nog niet genoemd...quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:26 schreef Haaibaaike het volgende:
Je kan via deze link Naar Paul's Parenavond kijken met Robbie Williams.
http://portal.omroep.nl/mplayer?nav=ikurdDsHEbGcZtHjIuubB
idd ze probeert boven Paul uit te komen hele tijd, een echt verslaggeverquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:55 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja, ik ook ! Erg druk is ze..
Hij zag er wel goed uit, maar ik kreeg verschrikkelijk slaap !quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:35 schreef MadGuy het volgende:
Ik vond Rens Blom best een sympathieke gast!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |