Nee, geen Hummie vd Tonnekreekquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:13 schreef TheVulture het volgende:
maar dan wel een foto van Hummie v/d Tonnekreek er tussen
wie dan wel, ik zou toch zweren dat die er tussen stond?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee, geen Hummie vd Tonnekreek![]()
![]()
wanneer je maar wil, via uitzending gemist...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:39 schreef paultjuhhh het volgende:
HOERENZOOI
weer gemist, wanneer is de herh!
ik bedoel op tv eigenlijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:40 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
wanneer je maar wil, via uitzending gemist...
Kijk gewoon even op uitzendinggemist.nlquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:39 schreef paultjuhhh het volgende:
HOERENZOOI
weer gemist, wanneer is de herh!
Nee, joh ik heb haar niet gezien.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
wie dan wel, ik zou toch zweren dat die er tussen stond?
dan kijk nog maar eens... derde foto van rechts als ik het goed heb.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee, joh ik heb haar niet gezien.![]()
Ze heeft bij Carlo en Irene gezegd dat 'ie gebeld heeft, maar dat ze 'm nog niet had teruggebeld...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:11 schreef renzell het volgende:
Net gekeken op uitzending gemist.... te gek!!!! Wat was Paul leuk verlegen en wat was Robbie relaxed. Ik ben ook heel benieuwd naar wat er met Inge nog verder gebeurd is. Ze zat te glanzen van trots en verlegenheid, dat wel... Supercool toch, als Robbie Williams je uit vraagt?!!!![]()
Telefoongesprekjes achteraf, verder niks bekend, zie google: Linksquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:11 schreef renzell het volgende:
Net gekeken op uitzending gemist.... te gek!!!! Wat was Paul leuk verlegen en wat was Robbie relaxed. Ik ben ook heel benieuwd naar wat er met Inge nog verder gebeurd is. Ze zat te glanzen van trots en verlegenheid, dat wel... Supercool toch, als Robbie Williams je uit vraagt?!!!![]()
Omdat je dat alleen maar zegt om de pers op afstand te houden, ik denk dat Inky wel een leuke avond met Robbie in de planning heeft staan maar bewust de pers er buiten houdt. En gelijk heeft ze...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:46 schreef renzell het volgende:
Dank!
En trouwens.... waarom zou je Robbie Williams in Godesnaam NIET terugbellen???!!!![]()
ja, die was nog niet genoemd...quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:26 schreef Haaibaaike het volgende:
Je kan via deze link Naar Paul's Parenavond kijken met Robbie Williams.
http://portal.omroep.nl/mplayer?nav=ikurdDsHEbGcZtHjIuubB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |