Triest hequote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:05 schreef haagse_elfje het volgende:
Wat ik vandaag toch mee heb gemaakt. Er zit een grietje in mijn klas, die ik op het eerste gezicht wel aardig vond. Vandaag moesten we van alles doen in groepjes, ik zit bij haar in de sub-groep. We hadden een rekenmachine nodig, zij pakte die van haar uit haar tas.
Staat dat ding helemaal vol met hakenkruizen, ss tekens, white power zooi. Ik vroeg aan haar vindt je dat leuk ofzo? Zegt ze ja het staat toch nergens voorhet zijn maar hakenkruizen, ik vond het wel cool staan.....
![]()
Nou ben ik zelf joods, ik was ontzettend boos geworden en vertelde haar dat ik het niet echt leuk vondt. Zegt ze tegen me; ja dan rot je toch op naar je eigen land.....
![]()
ze komt idd van het vmbo, ik zelf heb havo gedaan doe deze opleiding om dit de verkorte versie is en ik sneller klaar ben dan met een HBO-VP ( in principe komen die twee opleidingen bijna op hetzelfde neer)quote:
mijn groepje heeft haar vriendelijk verzocht om een ander groepje te vinden want er waren nog twee meisjes die zich eraan stoorde..quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:13 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Triest heVan die IQ-loze Nazi's die niet eens weten waar ze voor staan en het niet uit kunnen leggen. Zowiezo Nazi's trouwens
Maar moet je nu bij haar in het groepje blijven dan?Want dat lijkt me niet echt fijn. Misschien mot je het even aankaarten bij de leraar oid.?
![]()
Oja, en een Jood terug naar "eigen" land sturen...
waar moet ik dan heen volgens jou?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:12 schreef GoLLeM het volgende:
Hoi met GoLLeM,
Ik ben het wel met haar eens eigenlijk. Als je er last van hebt dan ga je maar weer terug.
lichtelijke ban sollicitatie?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:09 schreef kippiej het volgende:
-knip-
ik weet wel een lekker plekjequote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:18 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
waar moet ik dan heen volgens jou?
de rekenmachine is nu in het bezit van mijn trajectbegeleider, die heeft het verhaal opgepikt van een paar mensen nu moeten haar ouders naar school komen etc etc omdat ze nog onder de 18 is....quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:18 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
lichtelijke ban sollicitatie?
@ 11je: ff de rekenmachine door de klas laten gaan![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:12 schreef GoLLeM het volgende:
Hoi met GoLLeM,
Ik ben het wel met haar eens eigenlijk. Als je er last van hebt dan ga je maar weer terug.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:15 schreef type_29 het volgende:
Nouja, iedereen mag zijn eigen mening hebben vindt ik.
Bron?quote:Hetzelfde met dierenactivisten, ze gaan de bres op voor konijnen maar vliegen slaan ze plat.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:20 schreef PaRaR het volgende:
Loop niet te zeiken, trut.
Als dat VMBO-wijf hakenkruisjes op der rekenmachine zet, doet ze dat toch fijn ... Het is toch niet jouw rekenmachine.
Pff.
Meujquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:19 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
de rekenmachine is nu in het bezit van mijn trajectbegeleider, die heeft het verhaal opgepikt van een paar mensen nu moeten haar ouders naar school komen etc etc omdat ze nog onder de 18 is....
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:22 schreef Botje96 het volgende:
In Helmond trouwens ook zoiets:
Schrijven ze heel stoer "Sieg hail" op het bushokje.
nee dat is niet waar, dat is de extreem linkse hoekquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:23 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
MeujIk zou ervoor zorgen dat ze van de opleiding gekickt wordt.
Dit type mensen zijn de ratten in deze maatschappij.
Mja.. Ga jij dan maar weer terug je grot in...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:12 schreef GoLLeM het volgende:
Hoi met GoLLeM,
Waar ligt Jodenland dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:05 schreef haagse_elfje het volgende:
Nou ben ik zelf joods, ik was ontzettend boos geworden en vertelde haar dat ik het niet echt leuk vondt. Zegt ze tegen me; ja dan rot je toch op naar je eigen land.....
![]()
Inderdaad. En met die dingen is niks misquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:30 schreef beelz het volgende:
Swastika's... die dingen heten swastika's.
Zegt ze toch?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:30 schreef beelz het volgende:
Swastika's... die dingen heten swastika's.
Je mot een ander ook gewoon in zijn waarde laten. En hakenkruizen zijn in een ander geloof weer iets heiligs, dus beetje chillen ja.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:05 schreef haagse_elfje het volgende:
Wat ik vandaag toch mee heb gemaakt. Er zit een grietje in mijn klas, die ik op het eerste gezicht wel aardig vond. Vandaag moesten we van alles doen in groepjes, ik zit bij haar in de sub-groep. We hadden een rekenmachine nodig, zij pakte die van haar uit haar tas.
Staat dat ding helemaal vol met hakenkruizen, ss tekens, white power zooi. Ik vroeg aan haar vindt je dat leuk ofzo? Zegt ze ja het staat toch nergens voorhet zijn maar hakenkruizen, ik vond het wel cool staan.....
![]()
![]()
Oleee!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:05 schreef haagse_elfje het volgende:
Zegt ze tegen me; ja dan rot je toch op naar je eigen land.....
daar is haagse_elfje dan wél weer voorstander vanquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:13 schreef Maruku het volgende:
kaalscheren die bitch...
waarom dan? Enig idee waar die uitspraak voor staat?quote:
leer beter je geschiedenis, juist onder medicinaal personeel had de NSDAP een flinke aanhang ....quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:15 schreef haagse_elfje het volgende:
dit is een opleiding om verpleegkundige te worden, dan ga je niet met hakenkruizen lopen zwaaien....
jemig, nu denk ik nóg geiler over haagse_elfje!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:50 schreef RM-rf het volgende:
Ik vraag me af waarom je in een strak verpleegstersrokje mannen met 'Jawohl Herr Dokter' zou willen aanspreken
Nazi's?quote:IQ-loze Nazi's
Nouja, "joods" is een geloof en een volk, ik kan me voorstellen dat daar onder de wat minder begaafden wat verwarring over ontstaat.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:12 schreef Botje96 het volgende:
Mensen die geloof vergelijken met een nationaliteit
Groetjes,
Veldmuis
Klinkt wel kinky moet ik zeggen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:50 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom je in een strak verpleegstersrokje mannen met 'Jawohl Herr Dokter' zou willen aanspreken, als je géén nazi-ideologie aanhangt
Hamer en sikkel fanquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:56 schreef ThE_ED het volgende:
Nee, sorry, geen hakenkruizen voor mij, ik ben van Hongaarse afkomst heh...
Dat bedoelde ik niet.quote:
Kansloze kutrukker ben jij zegquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:12 schreef GoLLeM het volgende:
Hoi met GoLLeM,
Nou niet op die manier, die zit er net iets anders uit...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:34 schreef VIP het volgende:
[..]
Je mot een ander ook gewoon in zijn waarde laten. En hakenkruizen zijn in een ander geloof weer iets heiligs, dus beetje chillen ja.
Dus...? Heeft er geen fuck mee te maken aangezien jij in het verleden niks met de glorietijden van de hakenkruizen te maken had (40/45) en "ik ben zelf Joods" voegt niks toequote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:05 schreef haagse_elfje het volgende:
Nou ben ik zelf joods
In India hebben ze een soort swastika, die is omgedraaid...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:34 schreef VIP het volgende:
[..]
Je mot een ander ook gewoon in zijn waarde laten. En hakenkruizen zijn in een ander geloof weer iets heiligs, dus beetje chillen ja.
ow godquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:52 schreef Herald het volgende:
[..]
jemig, nu denk ik nóg geiler over haagse_elfje!
hij is echt niet de enigste hierquote:
Kutpauperquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:12 schreef GoLLeM het volgende:
Hoi met GoLLeM,
In India hebben ze een links- en rechtsdraaiende Swastika.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:43 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
In India hebben ze een soort swastika, die is omgedraaid...
dus eerst je bronnen checken voordat je iets zegt....
[afbeelding]
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:58 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Nouja, "joods" is een geloof en een volk, ik kan me voorstellen dat daar onder de wat minder begaafden wat verwarring over ontstaat.
Ja, dat is idd erg raar.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:55 schreef ErwinRommel het volgende:
Als mensen in t-shirt rondlopen met hamer en sikkel kraait geen haan ernaar.
Maar ow wee als er mensen rondlopen in t-shirt met het hakenkruis, dan is het hek van de dam.
wat hij zegt.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:32 schreef error32 het volgende:
een groot punt is ook dat al die zogenaamde nazi's eigelijk nauwelijks de echte ideeen van dat duitsche tuig van 60 jaar terug.
ik lach ze uit, en dan voornamelijk die 'stoere' koters van 15 doe zogenaamd nazi zijn, met hun white power etc.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:32 schreef error32 het volgende:
een groot punt is ook dat al die zogenaamde nazi's eigelijk nauwelijks de echte ideeen van dat duitsche tuig van 60 jaar terug.
ik lach ze uit, en dan voornamelijk die 'stoere' koters van 15 doe zogenaamd nazi zijn, met hun white power etc.
Vind ik eigenlijk wat overdreven maar is wel verleidelijk. Oprotten met die lui!quote:In Pulp Fiction zei Vincent Vega (John Travolta) het volgende:
No jury, no trial. Straight to execution.
Ja, alten we speciale teams samenstellen van mannen in zwarte broeken en bruine overhemden die die nazi's deporteren naar eldersquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:26 schreef Koenholio het volgende:
Ik vind dat dat soort mensen mogen worden verwijderd uit Nederland.
Maar zijn opa misschien welquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:20 schreef Kill_em_all het volgende:
ach gut weer een jood die blijft zeiken over iets wat hij zelf nooit heeft meegemaakt.
En wat is dat dan als ik vragen mag?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:42 schreef Eland het volgende:
een crimineel uiterlijk m
Dat mag je zeker vragen. Ik doelde op Lombroso, de arts die rond de tijd van het onstaan van het extreem-rechtse denkbeeld leefde. Hij beweerde dat criminaliteit erfelijk was, en dat je kon zien aan het uiterlijk van bepaalde mensen dat ze crimineel waren. Enkele voorbeelden;quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:08 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
En wat is dat dan als ik vragen mag?
Z'n opa is allang vergast/d dood. Kent hij toch niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:45 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Maar zijn opa misschien wel
Ik kan me voorstellen dat hij er problemen mee heeft
Mag ook wel na 60 jaar.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:57 schreef Varr het volgende:
Joden zijn uit.
Wat denk je nou te bereiken dan met zo'n opmerking. Jij denkt volgens mij echt niet na voordat je een post plaatst.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:23 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Z'n opa is allang vergast/d dood. Kent hij toch niet.
Kijk, dat is nou een schoolvoorbeeld van "te serieus opvatten"quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:29 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, alten we speciale teams samenstellen van mannen in zwarte broeken en bruine overhemden die die nazi's deporteren naar elders
Dit is een weerzinwekkende en smerige opmerking. Wat probeer je hier nu mee te bereiken?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:23 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Z'n opa is allang vergast/d dood. Kent hij toch niet.
klopt, weinig andere politiek ideologieen hebben zoiets 'geils' ... communisme zeker niet (dikke boerenvrouwen met snorren achter de traktor) .... liberaal-kapitalisme niet (Neelie smit-Kroes en/of Jorritsmaquote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:00 schreef Zeitgeist het volgende:
anyway. Niet dat ik nou nazi ben ofzo, maar vind dat hele stijltje(symboliek en kleding) van die Nazi's destijds wel iets indrukwekkends uitstralen.
Tegenwoordig komen ze aan met van die lelijke blauwe helmpjes. Nee dan zie ik liever zo'n mooie pet en bandje om de arm.
maar goed puur estetisch gezien dan he?
Israël? De palestijnen zijn daar toch weggejaagd zodat de joden er konden wonen?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:18 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Precies.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:55 schreef ErwinRommel het volgende:
Maar ow wee als er mensen rondlopen in t-shirt met het hakenkruis, dan is het hek van de dam.
Dat zie ik als meten met 2 maten.
En jij bent gewoon zeer flauw bezig.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:33 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Kijk, dat is nou een schoolvoorbeeld van "te serieus opvatten"![]()
das een puik planquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:13 schreef Maruku het volgende:
kaalscheren die bitch...
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:05 schreef Penis_Koker het volgende:
Zeik niet zo. Kutjood.
ook al was ik niets joods, dan had ik het vreselijk gevonden en was mijn waardering voor die persoon in kwestie gedaald. De reden dat ik dit erbij haalde, ik ken de verhalen van mijn moeder en oma. Bijna mijn hele familie is in Auschwitz om het leven gebracht. Mijn oma was samen met haar zus de enigste van een gezin van 18 kinderen die de oorlog hebben overleefd.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:02 schreef Guns_n_Roses het volgende:
[..]
Precies.
Ik snap tevens niet waarom het "ik-ben-een-jood"-argument er altijd weer bijgehaald moet worden.
Zo'n domme trien zal waarschijnlijk sowieso niet weten waar ze over praat.
Wellicht is ze niet dol op mocro's enzo. Maar dit soort figuren hebbens doorgaans weinig tot geen inhoudelijke kennis van antisemitisme/anti-zionisme. Ik vermoed dus ook dat haar rekenmachine geen directe 'aanval' is op het joodse volk.
Maar op een of andere manier heb ik altijd het idee dat joodse mensen zich als het ultieme slachtoffer trachten te profileren.Dit geldt natuurlijk niet voor alle joden, dit zeg ik er maar bij omdat me anders weer generalisatie verweten wordt.
Kortom, ik kan er inkomen dat het rekenmachine je shocked. Snap ook best dat je daar wat van zegt. Maar kan dat nu echt niet zonder er weer expliciet bij te vermelden dat je een joodse achtergrond hebt? Dit is een serieuze vraag, en als dusdanig bedoeld (niet als sneer).![]()
probleem?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:05 schreef Penis_Koker het volgende:
Zeik niet zo. Kutjood.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:27 schreef haagse_elfje het volgende:Ik ben niet zo een jood die probeert aandacht te vestigen
Spreek je jezelf hier niet tegen? Of bedoel je dat je met een davidsster rondloopt, dat je dat in de zin van een hangertje aan een ketting hebt ofzo?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:27 schreef haagse_elfje het volgende:maar ik ben ook tot twee keer aan toe door marokanen in elkaar geslagen omdat ik met een davidster loop
Ok, dan heb ik niets gezegd. Had bij een davidsster de associatie met iets op je jas of rugzak, dat zou wat opzichtig zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:34 schreef haagse_elfje het volgende:
hangertje aan een ketting
wat dan nog als ik dat zou doen?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:36 schreef Guns_n_Roses het volgende:
[..]
Ok, dan heb ik niets gezegd. Had bij een davidsster de associatie met iets op je jas of rugzak, dat zou wat opzichtig zijn.
Dat moet je hier komen zeggen. Kutjong.quote:Zeik niet zo. Kutjood.
Oeeeeeeeeeeeeeeeeeeh, en dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:40 schreef SlideAway het volgende:
[..]
Dat moet je hier komen zeggen. Kutjong.
Wat dan nog? Nou niks eigenlijk. Behalve dan dat je je dan je zelf wel degelijk als aandachtsbevestigende joodse profileert. (en dan zou je jezelf dus tegenspreken, zie een paar posts terug).quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:37 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
wat dan nog als ik dat zou doen?
Ik zie genoeg turken, marokanen met koeie grote vlaggen op hun jassen lopen en daar word niets over gezegd, ook niet door mij. Persoonlijk moeten ze het zelf vinden
Ach, who cares, die vlag in je avatar heb je toch ook niet alleen omdat het zo mooi kleurt?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:43 schreef Guns_n_Roses het volgende:
[..]
Wat dan nog? Nou niks eigenlijk. Behalve dan dat je je dan je zelf wel degelijk als aandachtsbevestigende joodse profileert.
Dan sloeg ik je op je bek. Geen bedreiging, wel een belofte.quote:Oeeeeeeeeeeeeeeeeeeh, en dan?
Last van wat gasophopingen?'
Ik haakte even in op :quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:46 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ach, who cares really, die vlag in je avatar heb je toch ook niet alleen omdat het zo mooi kleurt?
.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:27 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo een jood die probeert aandacht te vestigen,
gheghe, dat zeg ik ook altijdquote:
Je moeder roept, je moet naar je nest.quote:..
Dude, kom je wel eens in Hongarije?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:45 schreef ThE_ED het volgende:
Weet je wat raar is?
Ik ben 1/4 hongaars en 3/4 Nederlands, altijd voelde ik mij Nederlands, nog steed overigens, ik ben een (donker) blonde jongen met grijsblauwe ogen en houd van dit mooie land. Maar door al dat gezeur pover minderheden en van minderheden en een soort sfeer waarin iedereen nog eens extra lijkt te willen benadrukken wie hij wel niet is ben ik me zelf ook bewuster een beetje hongaars gaan voelen.
Eerst was het gewoon een soort grappig gimmick, maar door al jullie gedoe, i dunno, is het een soort van echter geworden. Ik weet nog niet of ik er blij mee moet zijn.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:47 schreef ThE_ED het volgende:
semi offtopic; is haagse elfje een trekkie?
he, ik ga niet met een mega grote vlag op mijn rug lopen, dat heb ik nooit gezegd. Mijn klas wist niet eens dat ik joods bent omdat ik vindt het gaat ze geen fuck aan, als ze het willen weten dan vragen ze het maar. De enige manier dat je zou kunnen zien dat mijn geloof joods is, is door dat ik een hele kleine Megan David draag aan ketting, ook meestal onder mijn kleding.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:49 schreef Guns_n_Roses het volgende:
[..]
Ik haakte even in op :
[..]
.
Snappez vous?
Joodse dames rulen!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:12 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
he, ik ga niet met een mega grote vlag op mijn rug lopen, dat heb ik nooit gezegd. Mijn klas wist niet eens dat ik joods bent omdat ik vindt het gaat ze geen fuck aan, als ze het willen weten dan vragen ze het maar. De enige manier dat je zou kunnen zien dat mijn geloof joods is, is door dat ik een hele kleine Megan David draag aan ketting, ook meestal onder mijn kleding.
Volgens mij is het ook joods-eigen hoor want er hoeft maar dat in het nieuws te komen over de 2de wereldoorlog en baf, de hele joodse gemeenschap staat weer het slachtoffer uit te hangen. Nog steeds...na 60 jaar nog steeds...al die landen die destijds 5 jaar bezet zijn geweest hoor je daar nooit meer over.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:02 schreef Guns_n_Roses het volgende:
Maar op een of andere manier heb ik altijd het idee dat joodse mensen zich als het ultieme slachtoffer trachten te profileren.Dit geldt natuurlijk niet voor alle joden, dit zeg ik er maar bij omdat me anders weer generalisatie verweten wordt.
Kortom, ik kan er inkomen dat het rekenmachine je shocked. Snap ook best dat je daar wat van zegt. Maar kan dat nu echt niet zonder er weer expliciet bij te vermelden dat je een joodse achtergrond hebt? Dit is een serieuze vraag, en als dusdanig bedoeld (niet als sneer).![]()
NSB! NSB!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:19 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
de rekenmachine is nu in het bezit van mijn trajectbegeleider, die heeft het verhaal opgepikt van een paar mensen nu moeten haar ouders naar school komen etc etc omdat ze nog onder de 18 is....
Mischien istie wel anti-Israel. Er zijn zat mensen die onderhand zon hekel hebben aan wat Israel doet, dat ze de palestijnen steunen. Ik kan me er in ieder geval veel bij voorstellen...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:46 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ach, who cares, die vlag in je avatar heb je toch ook niet alleen omdat het zo mooi kleurt?
Nou en, dat heeft toch niets met de situatie hier in Nederland te maken?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:57 schreef Guns_n_Roses het volgende:
[..]
Dude, kom je wel eens in Hongarije?Alsof er daar geen "gezeur" over minderheden is.
Nee wij staan op 4 mei ook niet meer op de Dam stil te wezen he...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:24 schreef Kaap het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook joods-eigen hoor want er hoeft maar dat in het nieuws te komen over de 2de wereldoorlog en baf, de hele joodse gemeenschap staat weer het slachtoffer uit te hangen. Nog steeds...na 60 jaar nog steeds...al die landen die destijds 5 jaar bezet zijn geweest hoor je daar nooit meer over.![]()
Dan ga je toch lekker terug naar je eigen landquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:45 schreef ThE_ED het volgende:
Weet je wat raar is?
Ik ben 1/4 hongaars en 3/4 Nederlands, altijd voelde ik mij Nederlands, nog steed overigens, ik ben een (donker) blonde jongen met grijsblauwe ogen en houd van dit mooie land. Maar door al dat gezeur pover minderheden en van minderheden en een soort sfeer waarin iedereen nog eens extra lijkt te willen benadrukken wie hij wel niet is ben ik me zelf ook bewuster een beetje hongaars gaan voelen.
Eerst was het gewoon een soort grappig gimmick, maar door al jullie gedoe, i dunno, is het een soort van echter geworden. Ik weet nog niet of ik er blij mee moet zijn.
Is jij niet moet plagen die joodse meisje.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:08 schreef Robbie1979 het volgende:
TS, leer eens Nederlands, qua spellen dan.
Volgens mij zijn dat gewoon zowieso geen heldere lichten...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:13 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Triest heVan die IQ-loze Nazi's die niet eens weten waar ze voor staan en het niet uit kunnen leggen. Zowiezo Nazi's trouwens
Maar moet je nu bij haar in het groepje blijven dan?Want dat lijkt me niet echt fijn. Misschien mot je het even aankaarten bij de leraar oid.?
![]()
Oja, en een Jood terug naar "eigen" land sturen...
Je geeft het af op Nederland omdat hier veel gezeur is over minderheden. Je gaat je daardoor meer Hongaars voelen naar eigen zeggen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:44 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Nou en, dat heeft toch niets met de situatie hier in Nederland te maken?
Sowieso is dat ook wat anders als hier gedeeltelijk.
Ja, omdat dat soort verschillen met de dag meer worden aangezet, lijkt het wel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:27 schreef Guns_n_Roses het volgende:
[..]
Je geeft het af op Nederland omdat hier veel gezeur is over minderheden. Je gaat je daardoor meer Hongaars voelen naar eigen zeggen.
Israelquote:
Je post, je sigquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:29 schreef zhe-devilll het volgende:
Vraag haar email adres en spam deze vol met informatie over de WOII
anderzijds ff melden aan de leraar en haar een spreekbeurt laten verzorgen over de WOII
zodat ze goed beslagen ten ijs moet komen en ze blij is met je spam
da's het origineelquote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:43 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
In India hebben ze een soort swastika, die is omgedraaid...
dus eerst je bronnen checken voordat je iets zegt....
[afbeelding]
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:57 schreef tonks het volgende:
Ik vraag me af wanneer timmyasd met de punchline komt
behalve dan bij de bekende interland Nederland-Duitsland ....quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:24 schreef Kaap het volgende:
..al die landen die destijds 5 jaar bezet zijn geweest hoor je daar nooit meer over.![]()
Domme opmerking, waar maakt die persoon de opmerking dat het in Hongarije of waar dan ook 'beter' zou zijn .... en dat NL maar kut is en hij zich geen nederlander zou voelen?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:57 schreef Guns_n_Roses het volgende:
[..]
Dude, kom je wel eens in Hongarije?Alsof er daar geen "gezeur" over minderheden is.
Ga je eens naar Miskolc of Debrecen ofzo. En ik heb het niet alleen over zigeuners, ook over andere minderheden zoals Slowaken en Serviërs. Vice versa geldt dat ook voor de Hongaren die buiten Hongarij wonen in de regio door. (grotendeels nog het gevolg van het verdrag van Trianon)
ik ookquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:45 schreef ThE_ED het volgende:
Weet je wat raar is?
Ik ben 1/4 hongaars en 3/4 Nederlands
Toeval bestaat niet!quote:
goh wat stoerquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:52 schreef PDOA het volgende:
Ik kan 'Sieg Heil' schrijven op mijn rekenmachine. 7134 6315
Nee, hoewel mijn broertje wel ook op dit forum zit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:48 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Toeval bestaat niet!
Is het je broer?![]()
da's Helmondsquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:22 schreef Botje96 het volgende:
In Helmond trouwens ook zoiets:
Schrijven ze heel stoer "Sieg hail" op het bushokje. Doe het goed of doe het niet
te lang en moeilijk getal voor de doorsnee rechts-extremist ... die houden het liever bij 88 (hun gemiddelde IQ)quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:52 schreef PDOA het volgende:
Ik kan 'Sieg Heil' schrijven op mijn rekenmachine. 7134 6315
niet eens!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:48 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Toeval bestaat niet!
Is het je broer?![]()
ik kan Lesbi op mijn rekenmachine schrijvenquote:
gelukkig zitten er nog een paar Joden bij om het niveau hoog te houden, Joden zijn dan wel net zo, of zelfs nog meer racistisch, maar weten dat in intellectuelere gedachtengangen te verwevenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:06 schreef nozem het volgende:
Sjezus wat een racistische reacties in dit topic. Jullie lijken wel een stel Marokkanen.
minder Joods?quote:
Ik kan alles op mijn rekeningmachine schrijven!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:08 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik kan Lesbi op mijn rekenmachine schrijven
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:05 schreef haagse_elfje het volgende:
ja dan rot je toch op naar je eigen land.....
![]()
Geen domme opmerking, slechts een feitelijk relaas. Hij maakt nergens de opmerking dat hij zich geen Nederlander zou voelen, noch insinueer ik dat. Dat maak jij er van. Tevens stel ik nergens dat de betreffende persoon gezegd zou hebben dat het in Hongarije beter is. Nochtans proef ik wel een ondertoonvan verontwaardiging, alsof Nederland exhorbitant intolerant zou zijn. Die mening deel ik dus niet, in tegendeel. Ik haal Hongarije er slechts bij als voorbeeld om dit enigszins te staven. Immers, ben ik stellig van mening dat (bepaalde) etnische minderheden het in Hongarije zwaarder hebben dan de meesten hier. Bovendien stel ik daarop dat een en ander inherent aan elkaar is. Dat mag jij vervolgens afdoen als idioterie, ik zie het echter, zoals reeds gesteld, als een feit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:35 schreef RM-rf het volgende: Domme opmerking, waar maakt die persoon de opmerking dat het in Hongarije of waar dan ook 'beter' zou zijn .... en dat NL maar kut is en hij zich geen nederlander zou voelen?
Pure laster! Dat zeg ik dus nergens, gelieve geen woorden te verdraaien, cq mis te interpreteren. Ik stelde dat puur voor het geval dat de betreffende persoon in de veronderstelling mocht verkeren dat het “gezeur” over minderheden niet aan de orde is. Als hij naar Hongarije zou gaan, zou hij dat aan den lijve ondervinden. (of hij het hier niet mee eens was of dat hij het niet ter zaken vond doen, kon ik niet uit zijn post op maken).quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:35 schreef RM-rf het volgende: En dan komt een of andere idioot met de vlag van een andere natie in zijn avatar (een land dat overigens met Nederlands geld flink gesteund wordt, maar waar ook zware interne corruptie heerst en veel ontwikkelingsgelden domweg door de machthebbers ontvreemd wordt .... mevrouw Arafat had met haar bestedingen in de modehuizen van parijs, de haven van gazastad ongeveer kunnen verdubbelen), opeens vertellen dat hij zou moeten 'oprotten' ...?
Ik niet nee en ik merk in mijn omgeving dat ook steeds minder mensen het doen...ik snap dat je best iets kan herdenken, maar het is nu 2005, wordt er beetjequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:10 schreef Triangeljosti het volgende:
[..]
Nee wij staan op 4 mei ook niet meer op de Dam stil te wezen he...
![]()
Het is niet eens zozeer buitengesloten, ik ben en voel me gewoon een Nederlander hoor. Maar het lijkt alsof "men" steeds meer wil dat je je ook bewust bent van andere invloeden, alsof Nederlander zijn niet genoeg kan zijn en buitenlands bloed allemaal wel razend interessant moet zijn. Niet in de laatste plaats door allerlei allochtonen die mij soms als een van hen zien. Een rare gewaarwording moet ik zeggen...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:35 schreef RM-rf het volgende:
Integendeel, hij geeft juist aan dat ondanks zijn allochtone afkomst hij zich wel enorm nederlander voelt, maar zich juist een beetje 'buitengesloten voelt ....
Zegt de persoon die wordt aangekleed door zijn moeder.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:20 schreef Kill_em_all het volgende:
ach gut weer een jood die blijft zeiken over iets wat hij zelf nooit heeft meegemaakt.
en jij bent echt dom, het "nazi" hakenkruis staat naar rechts en het teken wat jij bedoeld is het "zonne teken" en die staat naar links onozele!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:34 schreef VIP het volgende:
[..]
naar Israël, waar je vandaan komt, tuig!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:18 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
zelfs boedhisten maken fouten...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:41 schreef Jimmy het volgende:
Het is onzin dat alleen de tegengestelde van de Nazi-swastika gebruikt wordt.
In Boedhistische tempels heb ik alletwee de swastika's gezien, links & rechtsdraaiend.
lol niet elke jood komt uit Israëlquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:39 schreef Balderdash het volgende:
[..]
naar Israël, waar je vandaan komt, tuig!
![]()
Echt niet, het is zoiets als yin en yang, maar dan met swastika'squote:
haphaphapquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:55 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Wat denk je nou te bereiken dan met zo'n opmerking. Jij denkt volgens mij echt niet na voordat je een post plaatst.
Beetje erg jammer om zo'n opmerking te plaatsen, jij weet echt niet wat respect is...![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:41 schreef Penis_Koker het volgende:
[..]
Oeeeeeeeeeeeeeeeeeeh, en dan?
Last van wat gasophopingen?
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:41 schreef Penis_Koker het volgende:
[..]
Oeeeeeeeeeeeeeeeeeeh, en dan?
Last van wat gasophopingen?
jup, je hebt ook chinese joden etc etcquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:56 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
lol niet elke jood komt uit Israël![]()
alle negers komen toch ook niet uit Afrika![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:47 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
jup, je hebt ook chinese joden etc etc
het_hupt
in duitsland herdenken ze ook nog ieder jaar, hetzelfde geld voor Frankrijk en Belgiëquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:24 schreef Kaap het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook joods-eigen hoor want er hoeft maar dat in het nieuws te komen over de 2de wereldoorlog en baf, de hele joodse gemeenschap staat weer het slachtoffer uit te hangen. Nog steeds...na 60 jaar nog steeds...al die landen die destijds 5 jaar bezet zijn geweest hoor je daar nooit meer over.![]()
Dat is in de USA wel anders!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:49 schreef haagse_elfje het volgende:
Met zo een kleine gemeenschap als dat van ons heb je niet veel inbreng in NL
I know, mijn rabijn komt uit NY. In Williamsburg NY alleen al leven bijna meer joden dan hier, dan heb ik het nog niet over de rest van de VSquote:
Ik vind het maar eng!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:52 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
I know, mijn rabijn komt uit NY. In Williamsburg NY alleen al leven bijna meer joden dan hier, dan heb ik het nog niet over de rest van de VS
Ja want het opblazen van onschuldige mensen in de bus is uiteraard het ondersteunen waard om het nog niet te hebben over het jezelf opblazen tussen Israelische jongeren in een discotheek.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:28 schreef Kaap het volgende:
[..]
Mischien istie wel anti-Israel. Er zijn zat mensen die onderhand zon hekel hebben aan wat Israel doet, dat ze de palestijnen steunen. Ik kan me er in ieder geval veel bij voorstellen...![]()
Ja, en de joden doen natuurlijk ook hele lieve dingen daarquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:56 schreef White_Wolf het volgende:
[..]
Ja want het opblazen van onschuldige mensen in de bus is uiteraard het ondersteunen waard om het nog niet te hebben over het jezelf opblazen tussen Israelische jongeren in een discotheek.![]()
Waar twee vechten hebben er twee schuld.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, en de joden doen natuurlijk ook hele lieve dingen daar.
Ze zijn gewoon allebei even erg.
Damn! Hoe dom kun je zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:05 schreef haagse_elfje het volgende:
Zegt ze tegen me; ja dan rot je toch op naar je eigen land.....
ik snap je punt wel, maar je gaat een t-shirt met de afbeelding van Dutroux ook niet goedpraten omdat die minder mensen heeft gedood dan Che die op talloze kledij siert. Daarbij is het dus heel erg cultuur gebonden. Daarom is een hakenkruis hier een hakenkruis en geen swastika. De hamer en sikkel heeft niet de sterke negatieve connotaties als een hakenkruis.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:10 schreef ErwinRommel het volgende:
En nog snap ik het niet:
Hamer en sikkel mag schijnbaar wel. Dit als symbool van het communisme welke 2 maal zoveel doden op haar geweten heeft dan de ideologie achter het Nazi hakenkruis.
daar is het zo, doet de eens iets doet de ander iets terug en het houdt gewoon niet op...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, en de joden doen natuurlijk ook hele lieve dingen daar.
Ze zijn gewoon allebei even erg.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:26 schreef Herald het volgende:
[..]
ik snap je punt wel, maar je gaat een t-shirt met de afbeelding van Dutroux ook niet goedpraten omdat die minder mensen heeft gedood dan Che die op talloze kledij siert. Daarbij is het dus heel erg cultuur gebonden. Daarom is een hakenkruis hier een hakenkruis en geen swastika. De hamer en sikkel heeft niet de sterke negatieve connotaties als een hakenkruis.
de swastika heeft een hele slechte naam door Hitler en de tweede wereldoorlog gekregen. Nu wordt het gezien als een teken van jodenhaat maar ook vreemdelingenhaat. Want het wordt nu enkel gebruikt door skinheads, de slechte naam blijft zo bestaanquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:26 schreef Herald het volgende:
[..]
ik snap je punt wel, maar je gaat een t-shirt met de afbeelding van Dutroux ook niet goedpraten omdat die minder mensen heeft gedood dan Che die op talloze kledij siert. Daarbij is het dus heel erg cultuur gebonden. Daarom is een hakenkruis hier een hakenkruis en geen swastika. De hamer en sikkel heeft niet de sterke negatieve connotaties als een hakenkruis.
dit is mijn land, ik ben hier geborenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:44 schreef Jett het volgende:
nazi's
joden
rot op naar je eigen landomg
het is de swastika niet, maar het spiegelbeeld ervanquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:45 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
de swastika heeft een hele slechte naam door Hitler en de tweede wereldoorlog gekregen. Nu wordt het gezien als een teken van jodenhaat maar ook vreemdelingenhaat. Want het wordt nu enkel gebruikt door skinheads, de slechte naam blijft zo bestaan
let op dequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:46 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dit is mijn land, ik ben hier geboren![]()
het is wel de officiële naam ervanquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:46 schreef Jett het volgende:
[..]
het is de swastika niet, maar het spiegelbeeld ervan
wat bedoel je? ik zeg gewoon dat HET hakenkruis HET spiegelbeeld VAN die swastika dingquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:47 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
het is wel de officiële naam ervan
ook al aan het solliciteren naar een ban? Als je niets zinnigs heb te melden, zeg dan nietsquote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:47 schreef Jett het volgende:
[..]
wat bedoel je? ik zeg gewoon dat HET hakenkruis HET spiegelbeeld VAN die swastika ding
het IS zinnig, dat meisje zegt dat tegen jou ''ga terug naar je eigeland'' ik vind het grappig dat ze zo naief denkt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:48 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ook al aan het solliciteren naar een ban? Als je niets zinnigs heb te melden, zeg dan niets
o laat maar ik zie het al, ik dacht dat je dat indische teken bedoelde, ik weet niet hoe het heet, maar DAT is het spiegelbeeld van het hakenkruisquote:
nou de volgende keer het topique doorlezen of je huiswerk beter doen want de swastika kan naar beide richtigen wijzenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:46 schreef Jett het volgende:
het is de swastika niet, maar het spiegelbeeld ervan
Volgens mij kan de swastika maar een kant op wijzen, anders is het een zogenaamd zonnewiel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:52 schreef Herald het volgende:
nou de volgende keer het topique doorlezen of je huiswerk beter doen want de swastika kan naar beide richtigen wijzen
en noemen ze het zeker sauvastikaquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:53 schreef Kogando het volgende:
Volgens mij kan de swastika maar een kant op wijzen, anders is het een zogenaamd zonnewiel.
\quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:52 schreef Kogando het volgende:
Waar maak je je druk om? Laat dat domme wijf lekker..
Sauvastika?quote:
ik zou willen dat ik joods was, dan had ik tenminste een grote piemelquote:
hebben die een grote danquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:01 schreef Herald het volgende:
[..]
ik zou willen dat ik joods was, dan had ik tenminste een grote piemel
Een besneden piemel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:01 schreef Herald het volgende:
[..]
hebben moslims ook en christenen ookquote:
die hebben negers ookquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:01 schreef Herald het volgende:
[..]
Blablablabla en deze discussie is al 100 x op Fok gevoerd en dat terwijl iedereen het antwoord weet op die "hypocrisie".quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:55 schreef ErwinRommel het volgende:
Dat zie ik als meten met 2 maten.
En jij bent gewoon zeer flauw bezig.
tegenwoordig worden heel veel jongetjes besneden om het hygiënischer isquote:
maar om jou te behagen moet er echt veel worden weggesnedenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:06 schreef haagse_elfje het volgende:
tegenwoordig worden heel veel jongetjes besneden om het hygiënischer is
Welk gedeelte van "haagse_elfje en 2 andere meisjes vinden het een beetje eng om met een neonazi in 1 groepje te zitten" begrijp je niet?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:10 schreef ErwinRommel het volgende:
Als mensen willen rondlopen met een shirt met een print van de hamer en sikkel dan ook mogen er mensen rondlopen met het hakenkruis gedrukt op het shirt.
is? Zou zijn bedoel je. Als je in de woestijn woont en je niet kunt wassen is het hygiënischer maar hier in dit kikkerlandje waar je je helemaal gek kunt douchen is dat een drogreden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:06 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Net zoals er achter het hakenkruis een andere betekenis schuilt van oorsprong, is dit bij hamer & sikkel ook het geval. Hamer als symbool voor de industrie, sikkel voor de landbouw. Het wapen van Oostenrijk heeft deze symbolen ook.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:10 schreef ErwinRommel het volgende:
En nog snap ik het niet:
Hamer en sikkel mag schijnbaar wel. Dit als symbool van het communisme welke 2 maal zoveel doden op haar geweten heeft dan de ideologie achter het Nazi hakenkruis.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:06 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Je strijd tegen het algemene beeld van het communisme loopt vast als je alleen maar bezig bent nazi's te baggateliseren, met je vieze nazi-avatar.
[offtopic]quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:06 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Ik begrijp idd niet dat men het eng vind.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:14 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Welk gedeelte van "haagse_elfje en 2 andere meisjes vinden het een beetje eng om met een neonazi in 1 groepje te zitten" begrijp je niet?
yup me 2quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:31 schreef StarGazer het volgende:
Racisme ten top hier. Ik had fok toch iets hoger ingeschat. Ongelooflijk![]()
valt wel mee hoor. Het is net als de maatschappij een afspiegeling.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:31 schreef StarGazer het volgende:
hier distancieer ik mij van, ik wens niet met dat soort gasten vergeleken te wordenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:31 schreef StarGazer het volgende:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:36 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
hier distancieer ik mij van, ik wens niet met dat soort gasten vergeleken te worden![]()
[..]
hier distancieer ik mij van, ik wens niet met dat soort gasten vergeleken te worden![]()
Laat dat laatste dan wel terecht zijnquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:40 schreef milkingmonkey het volgende:
Dit valt nog mee hoor. Bij berichten over Marokkanen wordt het pas leukZeggen sommigen dat ze willen dat ALLE Marokkanen het land uitgaan, dan komt er, niet geheel onverwacht, een vergelijking met WOII, word je meteen afgezeken als kutlinkskrakerstuig...
Ja weet je hoe dat heet? SOCIAAL VERKEER!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik begrijp idd niet dat men het eng vind.
Net zoals mensen ook spinnen eng vinden, dat snap ik niet.
mensen kunnen namelijk ook wel erg overdrijven. Ondanks de achtergrond welke iemand heeft.
Zolang mensen zich gedragen, en dus ook anarchisten (hoewel??) en neonazi's (vreemd genoeg gedragen zij zich beter dan de eerste groep) is er geen probleem. Er word een probleem van gemaakt. Dat is het hele eieren eten.
Gewoon een kwestie van niet serieus nemen. Mensen die er die gedachtengang op na houden zijn over het algemeen de moeite niet om serieus te nemen...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:05 schreef haagse_elfje het volgende:
![]()
![]()
Marokanen zijn zelf grote rascisten, en kennen geen zelfspiegelingquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:40 schreef milkingmonkey het volgende:
Dit valt nog mee hoor. Bij berichten over Marokkanen wordt het pas leukZeggen sommigen dat ze willen dat ALLE Marokkanen het land uitgaan, dan komt er, niet geheel onverwacht, een vergelijking met WOII, word je meteen afgezeken als kutlinkskrakerstuig...
Weer wat geleerd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:43 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Ja weet je hoe dat heet? SOCIAAL VERKEER!![]()
Nee, dat is juist de sluwheid van juist die gebruikersnaam. Wel flirten met nazi's zodat je lekker kan provoceren, maar niet de consequenties dragen. Slim, slim ....quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:21 schreef Chriz2k het volgende:
Ja, Rommel was natuurlijk een overtuigde nazi!
Kansloos persoon.
Dit topic vind ik ook heel erg jammer. Gelukkig is het maar een kleine groep die zo reageertquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:31 schreef StarGazer het volgende:
[..]
denk wat je denken wilt vriend.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:46 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Nee, dat is juist de sluwheid van juist die gebruikersnaam. Wel flirten met nazi's zodat je lekker kan provoceren, maar niet de consequenties dragen. Slim, slim ....
eensquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:45 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Marokanen zijn zelf grote rascisten, en kennen geen zelfspiegeling![]()
btw ik vind het net zo erg als een Marokkaanse user dreigmails zou krijgen![]()
NSBerquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:19 schreef haagse_elfje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |