quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:26 schreef Herald het volgende:
[..]
ik snap je punt wel, maar je gaat een t-shirt met de afbeelding van Dutroux ook niet goedpraten omdat die minder mensen heeft gedood dan Che die op talloze kledij siert. Daarbij is het dus heel erg cultuur gebonden. Daarom is een hakenkruis hier een hakenkruis en geen swastika. De hamer en sikkel heeft niet de sterke negatieve connotaties als een hakenkruis.
de swastika heeft een hele slechte naam door Hitler en de tweede wereldoorlog gekregen. Nu wordt het gezien als een teken van jodenhaat maar ook vreemdelingenhaat. Want het wordt nu enkel gebruikt door skinheads, de slechte naam blijft zo bestaanquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:26 schreef Herald het volgende:
[..]
ik snap je punt wel, maar je gaat een t-shirt met de afbeelding van Dutroux ook niet goedpraten omdat die minder mensen heeft gedood dan Che die op talloze kledij siert. Daarbij is het dus heel erg cultuur gebonden. Daarom is een hakenkruis hier een hakenkruis en geen swastika. De hamer en sikkel heeft niet de sterke negatieve connotaties als een hakenkruis.
dit is mijn land, ik ben hier geborenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:44 schreef Jett het volgende:
nazi's
joden
rot op naar je eigen landomg
het is de swastika niet, maar het spiegelbeeld ervanquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:45 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
de swastika heeft een hele slechte naam door Hitler en de tweede wereldoorlog gekregen. Nu wordt het gezien als een teken van jodenhaat maar ook vreemdelingenhaat. Want het wordt nu enkel gebruikt door skinheads, de slechte naam blijft zo bestaan
let op dequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:46 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dit is mijn land, ik ben hier geboren![]()
het is wel de officiële naam ervanquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:46 schreef Jett het volgende:
[..]
het is de swastika niet, maar het spiegelbeeld ervan
wat bedoel je? ik zeg gewoon dat HET hakenkruis HET spiegelbeeld VAN die swastika dingquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:47 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
het is wel de officiële naam ervan
ook al aan het solliciteren naar een ban? Als je niets zinnigs heb te melden, zeg dan nietsquote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:47 schreef Jett het volgende:
[..]
wat bedoel je? ik zeg gewoon dat HET hakenkruis HET spiegelbeeld VAN die swastika ding
het IS zinnig, dat meisje zegt dat tegen jou ''ga terug naar je eigeland'' ik vind het grappig dat ze zo naief denkt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:48 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ook al aan het solliciteren naar een ban? Als je niets zinnigs heb te melden, zeg dan niets
o laat maar ik zie het al, ik dacht dat je dat indische teken bedoelde, ik weet niet hoe het heet, maar DAT is het spiegelbeeld van het hakenkruisquote:
nou de volgende keer het topique doorlezen of je huiswerk beter doen want de swastika kan naar beide richtigen wijzenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:46 schreef Jett het volgende:
het is de swastika niet, maar het spiegelbeeld ervan
Volgens mij kan de swastika maar een kant op wijzen, anders is het een zogenaamd zonnewiel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:52 schreef Herald het volgende:
nou de volgende keer het topique doorlezen of je huiswerk beter doen want de swastika kan naar beide richtigen wijzen
en noemen ze het zeker sauvastikaquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:53 schreef Kogando het volgende:
Volgens mij kan de swastika maar een kant op wijzen, anders is het een zogenaamd zonnewiel.
\quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:52 schreef Kogando het volgende:
Waar maak je je druk om? Laat dat domme wijf lekker..
Sauvastika?quote:
ik zou willen dat ik joods was, dan had ik tenminste een grote piemelquote:
hebben die een grote danquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:01 schreef Herald het volgende:
[..]
ik zou willen dat ik joods was, dan had ik tenminste een grote piemel
Een besneden piemel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:01 schreef Herald het volgende:
[..]
hebben moslims ook en christenen ookquote:
die hebben negers ookquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:01 schreef Herald het volgende:
[..]
Blablablabla en deze discussie is al 100 x op Fok gevoerd en dat terwijl iedereen het antwoord weet op die "hypocrisie".quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:55 schreef ErwinRommel het volgende:
Als mensen in t-shirt rondlopen met hamer en sikkel kraait geen haan ernaar.
Maar ow wee als er mensen rondlopen in t-shirt met het hakenkruis, dan is het hek van de dam.
Dat zie ik als meten met 2 maten.
En jij bent gewoon zeer flauw bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |