Triest hequote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:05 schreef haagse_elfje het volgende:
Wat ik vandaag toch mee heb gemaakt. Er zit een grietje in mijn klas, die ik op het eerste gezicht wel aardig vond. Vandaag moesten we van alles doen in groepjes, ik zit bij haar in de sub-groep. We hadden een rekenmachine nodig, zij pakte die van haar uit haar tas.
Staat dat ding helemaal vol met hakenkruizen, ss tekens, white power zooi. Ik vroeg aan haar vindt je dat leuk ofzo? Zegt ze ja het staat toch nergens voorhet zijn maar hakenkruizen, ik vond het wel cool staan.....
![]()
Nou ben ik zelf joods, ik was ontzettend boos geworden en vertelde haar dat ik het niet echt leuk vondt. Zegt ze tegen me; ja dan rot je toch op naar je eigen land.....
![]()
ze komt idd van het vmbo, ik zelf heb havo gedaan doe deze opleiding om dit de verkorte versie is en ik sneller klaar ben dan met een HBO-VP ( in principe komen die twee opleidingen bijna op hetzelfde neer)quote:
mijn groepje heeft haar vriendelijk verzocht om een ander groepje te vinden want er waren nog twee meisjes die zich eraan stoorde..quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:13 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Triest heVan die IQ-loze Nazi's die niet eens weten waar ze voor staan en het niet uit kunnen leggen. Zowiezo Nazi's trouwens
Maar moet je nu bij haar in het groepje blijven dan?Want dat lijkt me niet echt fijn. Misschien mot je het even aankaarten bij de leraar oid.?
![]()
Oja, en een Jood terug naar "eigen" land sturen...
waar moet ik dan heen volgens jou?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:12 schreef GoLLeM het volgende:
Hoi met GoLLeM,
Ik ben het wel met haar eens eigenlijk. Als je er last van hebt dan ga je maar weer terug.
lichtelijke ban sollicitatie?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:09 schreef kippiej het volgende:
-knip-
ik weet wel een lekker plekjequote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:18 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
waar moet ik dan heen volgens jou?
de rekenmachine is nu in het bezit van mijn trajectbegeleider, die heeft het verhaal opgepikt van een paar mensen nu moeten haar ouders naar school komen etc etc omdat ze nog onder de 18 is....quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:18 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
lichtelijke ban sollicitatie?
@ 11je: ff de rekenmachine door de klas laten gaan![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:12 schreef GoLLeM het volgende:
Hoi met GoLLeM,
Ik ben het wel met haar eens eigenlijk. Als je er last van hebt dan ga je maar weer terug.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:15 schreef type_29 het volgende:
Nouja, iedereen mag zijn eigen mening hebben vindt ik.
Bron?quote:Hetzelfde met dierenactivisten, ze gaan de bres op voor konijnen maar vliegen slaan ze plat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |