tegenwoordig worden heel veel jongetjes besneden om het hygiënischer isquote:
maar om jou te behagen moet er echt veel worden weggesnedenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:06 schreef haagse_elfje het volgende:
tegenwoordig worden heel veel jongetjes besneden om het hygiënischer is
Welk gedeelte van "haagse_elfje en 2 andere meisjes vinden het een beetje eng om met een neonazi in 1 groepje te zitten" begrijp je niet?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:10 schreef ErwinRommel het volgende:
Als mensen willen rondlopen met een shirt met een print van de hamer en sikkel dan ook mogen er mensen rondlopen met het hakenkruis gedrukt op het shirt.
is? Zou zijn bedoel je. Als je in de woestijn woont en je niet kunt wassen is het hygiënischer maar hier in dit kikkerlandje waar je je helemaal gek kunt douchen is dat een drogreden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:06 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Net zoals er achter het hakenkruis een andere betekenis schuilt van oorsprong, is dit bij hamer & sikkel ook het geval. Hamer als symbool voor de industrie, sikkel voor de landbouw. Het wapen van Oostenrijk heeft deze symbolen ook.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:10 schreef ErwinRommel het volgende:
En nog snap ik het niet:
Hamer en sikkel mag schijnbaar wel. Dit als symbool van het communisme welke 2 maal zoveel doden op haar geweten heeft dan de ideologie achter het Nazi hakenkruis.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:06 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Je strijd tegen het algemene beeld van het communisme loopt vast als je alleen maar bezig bent nazi's te baggateliseren, met je vieze nazi-avatar.
[offtopic]quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:06 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Ik begrijp idd niet dat men het eng vind.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:14 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Welk gedeelte van "haagse_elfje en 2 andere meisjes vinden het een beetje eng om met een neonazi in 1 groepje te zitten" begrijp je niet?
yup me 2quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:31 schreef StarGazer het volgende:
Racisme ten top hier. Ik had fok toch iets hoger ingeschat. Ongelooflijk![]()
valt wel mee hoor. Het is net als de maatschappij een afspiegeling.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:31 schreef StarGazer het volgende:
hier distancieer ik mij van, ik wens niet met dat soort gasten vergeleken te wordenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:31 schreef StarGazer het volgende:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:36 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
hier distancieer ik mij van, ik wens niet met dat soort gasten vergeleken te worden![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:36 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
hier distancieer ik mij van, ik wens niet met dat soort gasten vergeleken te worden![]()
Laat dat laatste dan wel terecht zijnquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:40 schreef milkingmonkey het volgende:
Dit valt nog mee hoor. Bij berichten over Marokkanen wordt het pas leukZeggen sommigen dat ze willen dat ALLE Marokkanen het land uitgaan, dan komt er, niet geheel onverwacht, een vergelijking met WOII, word je meteen afgezeken als kutlinkskrakerstuig...
Ja weet je hoe dat heet? SOCIAAL VERKEER!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik begrijp idd niet dat men het eng vind.
Net zoals mensen ook spinnen eng vinden, dat snap ik niet.
mensen kunnen namelijk ook wel erg overdrijven. Ondanks de achtergrond welke iemand heeft.
Zolang mensen zich gedragen, en dus ook anarchisten (hoewel??) en neonazi's (vreemd genoeg gedragen zij zich beter dan de eerste groep) is er geen probleem. Er word een probleem van gemaakt. Dat is het hele eieren eten.
Gewoon een kwestie van niet serieus nemen. Mensen die er die gedachtengang op na houden zijn over het algemeen de moeite niet om serieus te nemen...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:05 schreef haagse_elfje het volgende:
Wat ik vandaag toch mee heb gemaakt. Er zit een grietje in mijn klas, die ik op het eerste gezicht wel aardig vond. Vandaag moesten we van alles doen in groepjes, ik zit bij haar in de sub-groep. We hadden een rekenmachine nodig, zij pakte die van haar uit haar tas.
Staat dat ding helemaal vol met hakenkruizen, ss tekens, white power zooi. Ik vroeg aan haar vindt je dat leuk ofzo? Zegt ze ja het staat toch nergens voorhet zijn maar hakenkruizen, ik vond het wel cool staan.....
![]()
Nou ben ik zelf joods, ik was ontzettend boos geworden en vertelde haar dat ik het niet echt leuk vondt. Zegt ze tegen me; ja dan rot je toch op naar je eigen land.....
![]()
Marokanen zijn zelf grote rascisten, en kennen geen zelfspiegelingquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:40 schreef milkingmonkey het volgende:
Dit valt nog mee hoor. Bij berichten over Marokkanen wordt het pas leukZeggen sommigen dat ze willen dat ALLE Marokkanen het land uitgaan, dan komt er, niet geheel onverwacht, een vergelijking met WOII, word je meteen afgezeken als kutlinkskrakerstuig...
Weer wat geleerd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:43 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Ja weet je hoe dat heet? SOCIAAL VERKEER!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |