quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:36 schreef sleepflower het volgende:
's Ochtends, omdat ik anders niet goed wakker kan worden.
same herequote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:48 schreef Rekkie het volgende:
's ochtends als ik de avond er voor niet getrained heb, als ik wel getrained heb dan uiteraard na de training
Moet jij toch weten.....quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:21 schreef Faceoff het volgende:
Pff dat dagelijkse doucheritueel van iedereen....
of ben ik nou goor als ik me niet elke dag douche (of beter nog twee keer per dag).
Al is het ook wel eens lekker om je 's avonds in een warm bad te laten zakkenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:36 schreef sleepflower het volgende:
Zweet gaat niet weg als je je alleen afspoeltquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:55 schreef ocf81 het volgende:
Vaak "s ochtends, tenzij ik voor 1100 training heb, en altijd na het trainen, wat ik dus elke dag doe, dus vaak 2x per dag. In de zomer soms ook voor het slapen. Ik gebruik echter zelden zeep, ik spoel me alleen af. (ik zeep me zo 1 à 2 keer in de week in)
Mee eens..quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:36 schreef sleepflower het volgende:
quote:
Waarom? Ik stink niet ofzoquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:13 schreef Jett het volgende:
mensen die in de ochtend niet douchendat is toch vies?
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:13 schreef Jett het volgende:
mensen die in de ochtend niet douchendat is toch vies?
Nee je ruikt jezelf niet, hoe kan je wakker worden als niet doucht.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:11 schreef Elefes het volgende:
[..]
Waarom? Ik stink niet ofzo![]()
Verder is het niet echt goed voor je huid om vaak te douchen.
Sommige mensen worden op andere manieren wakker. Ik word bijvoorbeeld wakker door buitenlucht, gevolgd door een mok koffie.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:24 schreef Jett het volgende:
[..]
Nee je ruikt jezelf niet, hoe kan je wakker worden als niet doucht.
GADVERquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Sommige mensen worden op andere manieren wakker. Ik word bijvoorbeeld wakker door buitenlucht, gevolgd door een mok koffie.
Koffie drinken, je gezicht wassen, goed ontbijtenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:24 schreef Jett het volgende:
[..]
hoe kan je wakker worden als niet doucht.
Meningen verschillen. Get used to it.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:30 schreef Jett het volgende:
[..]
GADVERik blijf het vies vinden, niks is beter dan opstaan half struikelend naar de douche gaan, eerst warme douche dan koud en dan afwisselen, en dan heerlijk fris en vrolijk uit de badkamer stappen FRIISS en SCHOOONN
nee. ik vind het gewoon smerig om naast een ongewassen niet fris uitziende persoon te zitten ( bus etc,. ) je mag best aan de mede mens denkenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Meningen verschillen. Get used to it.
Ik zie er haske fris uit als ik de deur uit ga.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:36 schreef Jett het volgende:
[..]
nee. ik vind het gewoon smerig om naast een ongewassen niet fris uitziende persoon te zitten ( bus etc,. ) je mag best aan de mede mens denken
als je je sochtends niet doucht ben je echt niet meteen niet fris en ongewassen hoor..quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:36 schreef Jett het volgende:
[..]
nee. ik vind het gewoon smerig om naast een ongewassen niet fris uitziende persoon te zitten ( bus etc,. ) je mag best aan de mede mens denken
Ehm, het ligt eraan hoe je slaapt (met veel kleren aan of niet), of het warm is in je kamer en of je van jezelf veel zweet. Ik stink 's ochtends totaal niet als ik de avond ervoor gewoon gedoucht heb, en dan nog kan je met een washandje wel wat corrigeren.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:24 schreef Jett het volgende:
[..]
Nee je ruikt jezelf niet, hoe kan je wakker worden als niet doucht.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:36 schreef Jett het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:36 schreef Jett het volgende:
[..]
Ikquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:45 schreef ennuik het volgende:
Zijn er nog mensen die 's ochtends met een washandje en zeep even gezicht en oksels wassen? Vraag ik me ineens af!
Nooit wat van gemerkt, ik dank dat je je aanstelt.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:59 schreef Coconut het volgende:
[..]
Zweet gaat niet weg als je je alleen afspoelt.
de geslachtdelen ook niet vergetenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:45 schreef ennuik het volgende:
Zijn er nog mensen die 's ochtends met een washandje en zeep even gezicht en oksels wassen? Vraag ik me ineens af!
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:03 schreef Little_Angel het volgende:
'S avonds, omdat ik niet eerder m'n nest uit wil 's ochtends.
idd! in weekend douche ik wel 's ochtendsquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:24 schreef LordLynx het volgende:
Meestal 's avonds, weinig zin om nog 10 minuten vroeger op te staan.
Ichthyosis?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:32 schreef Jojogirl het volgende:
's Ochtends en na het sporten. Dus dat is 10x per week ofzo. En ook 90% van de keren zonder zeep/douchezooi, want anders droog ik helemaal uit (heb een rothuid).
Dat kan ik nietquote:Op zondag 6 november 2005 23:56 schreef Brunette het volgende:
s' nachts
hehe je bedoelt je ''wilde haren''quote:Op maandag 7 november 2005 00:18 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Dat kan ik niet![]()
Als ik met nat haar ga slapen wordt ik wakker met zo'n afrokapsel
quote:Op maandag 7 november 2005 00:42 schreef Brunette het volgende:
[..]
hehe je bedoelt je ''wilde haren''![]()
Ik ga juist expres met nat haar naar bed omdat mijn haar dan veel krulleriger wordt![]()
Ik ken het, deed het eerst ook altijd zoquote:Op maandag 7 november 2005 00:45 schreef Jaytonism het volgende:
's Avonds vaker, ik kom altijd veel te laat me nest uit in de ochtend om uberhaupt te douchen. Moet dan alweer een trein halen, bus pakken o.i.d.
Klopt, ik probeer 't ook echt vaak zat. Zet ik gewoon me wekker een half uur vroeger, maar wordt em toch elke x nooit.quote:Op maandag 7 november 2005 00:46 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Ik ken het, deed het eerst ook altijd zoEn daarnaast is een paar uurtjes voordat je gaat slapen douchen ook wel érg chill. Lekker schoon je bestje in
Maarja, ik vind het toch wel fijn om mijn dag te beginnen met een fijne warme douche
Het hoeft je maar 5 minuten extra te kosten... maar ik blijf er altijd een kwartier onderstaanquote:Op maandag 7 november 2005 00:53 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Klopt, ik probeer 't ook echt vaak zat. Zet ik gewoon me wekker een half uur vroeger, maar wordt em toch elke x nooit.
Ik heb d'r een half uur voor nodig om naar de douche te kruipen.. Ik ben echt een resident evil lijkje in de ochtend, vooral 's winters.quote:Op maandag 7 november 2005 00:56 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Het hoeft je maar 5 minuten extra te kosten... maar ik blijf er altijd een kwartier onderstaan
Vaak genoeg bijna mijn trein gemist door die klotedouche
Douche kouder zetten 's ochtends!quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:32 schreef Kimske het volgende:
's avonds, ik word altijd rozig van douchen, en als ik 's ochtends douche, dan kom ik er slaperiger onder vandaan dan dat ik erin ging....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |